ce frumos...
p.s. de ce balchik si nu balcic? a fost a noastra pe vremea lui Burebista, Mircea cel Batran si mai ales in perioada interbelica, cand noi am lansat-o ca locatie turistica...
[jurnal de bord] Kia Pro Cee'd - The Black Pearl
Re: [jurnal de bord] Kia Pro Cee'd - The Black Pearl
KIA ProCeed 1.6 Black PH 22 LEK
Re: [jurnal de bord] Kia Pro Cee'd - The Black Pearl
17 octombrie 2009 - Transfagarasan
Decizia a venit greu, dar pana la urma a venit si asta e tot ce conteaza. La inceput ne gandeam la alt drum montan dar cum acolo a nins si asfaltul era pe alocuri lipsa am ales Transfagarasanul. Stiam ca si aici ninsese, eram gata pentru orice, inclusiv sa ne intoarcem daca timpul era nefavorabil. Ne-am fi aflat in zona Sibiului si gaseam noi ceva de facut. Cu lanturile, lopata si sarea pregatite in portbagaj, cu lichidul de parbriz de vara indoit cu unul de iarna. Asa am plecat, sambata de dimineata spre Balea Lac.
Inca de cand am iesit din casa ne-a intampinat ceata. Dar era devreme si ne-am gandit ca e oarecum normal sa fie si ea prezenta. Am iesit prin Baneasa spre Ploiesti - Brasov - Fagaras - Cartisoara. Zapada si-a facut si ea aparatia odata ajunsi pe Valea Prahovei, intai undeva in departare pe varfurile muntilor si apoi chiar langa noi, pe marginea soselei. Gradele cu plus si traficul intens faceau ca soseaua sa fie uda si nu inghetata. Si ceata incepea sa se ridice.
Dupa o mica oprire la Brasov pentru ceva de mancare am continuat spre Fagaras. Din ce in ce ne apropiam de inceputul ascensiunii noastre; vremea ne incuraja si soarele si-a facut aparitia astfel ca odaca ce am facut stanga spre Cartisoara ne insotea semet de pe cer. Aici, jos, erau 6 grade celsius. Pana la Balea Cascada au ramas doar 4, dupa inca un km ramasesera doar trei. Zapada incepe sa isi faca simtita prezenta pe carosabil, mai ales in zonele unde soarele nu razbate. Din ce urcam mai mult zapada este mai frecventa si deodata peste tot prezenta. Asfaltul curat incepe sa fie o raritate. Oprim sa facem cateva poze si simtim puterea vantului. Deja gradele sunt sub zero. Continuam cu grija, furati de frumusetea peisajului dar fara a vrea sa fim furati de alunecusul drumului. Masina insa este stapana absoluta a ghetii, chiar si cu cauciucurile de vara urca fara nici o retinere, fara nici o ezitare.
Mai devreme am depasit o coloana de masini retro, oprita pentru poze. Acum ne intampina un Audi de Germania care coboara. In afara de noi si cei din retromobil nu vedem pe nimeni in urma. Vedem totusi o combinatie interesanta de soare sub nori jos, in vale. In fata, platoul de la Balea Lac este invaluit in ceata. Ajungem la ascensiunea finala. Pe drapta este oprita o masina pe care se montau launturi de zapada. Incetinim sa o depasim caci drumul nu are doua benzi acum, zapada ocupa generos din margini. Urmeaza o curba stransa si cauciucurile dau semne cum ca se chinuie putin dar imediat ce curba trece si dam de drum drept capata din nou tractiune. Inca un viraj la stanga si am ajuns! Parcarea de la Balea Lac evident plina de zapada. Gasim totusi un loc de parcare, mai sunt si alte cateva masini pe acolo.
Suntem la Balea Lac! - 4 grade pe termometrul masinii dar afara parca sunt -10. Si un vant de toata frumusetea, asa ca sa fie tabloul de iarna complet. Ne-am facut pofta de a ne plimba prin jurul lacului care era intr-o parte chiar inghetat. Dupa care ne-am retras spre masina. Camera video incepuse sa dea semne de inghet, unul dintre aparatele foto nu mai misca deloc. Si-au revenit amandoua repede dupa ce s-au incalzit prin grija caldurii de motor asiatic. Gata, plecam, masina e parcata in panta, pe sosea e zapada si gheata, sigur o sa derapeze la plecare si totusi nu da nici un semna cum ca ar ezita, de parca ar fi asfalt curat si uscat sub rotile ei. Fara falsa modestie lucrul asta chiar m-a incant.
La intrarea in tunel suntem intampinati de un alt grup retromobil, care a urcat din Arges pentru a se intalni la Balea Lac cu grupul pe care l-am depasit mai devrem si care urca dinspre Sibiu. Am vazut pana si un Porsche retro (cu tractiune spate)! Am constatat ca in Arges drumul era mult mai bine dezapezit, pe sosea nu era nici pic de zapada sau gheata. Poate acolo nu a nins asa de tare sau poate cei de la drumuri au lucrat mai cu drag, cine stie. Zapada pe sosea nu este, insa este ceata si mergem adecvat situatiei.
Am ajuns la Cabana Capra si acum stim am trecut fara probleme golul alpin. Ne bucuram de zonele de asfalt nou, ne suparam de cele vechi si proaste si ajungem la Vidraru. Dar ce avem de facut pe ziua de azi facusem, Balea Lac inghetat vroiam sa vedem, Balea Lac inghetat am vazut!
P.S. Acum stiu ca ziua excursiei a fost tocmai bine aleasa, la o saptamana dupa era mai cald si nu la fel de spectaculos iar dupa inca o saptamana a fost inchis pana in vara lui 2010...
Decizia a venit greu, dar pana la urma a venit si asta e tot ce conteaza. La inceput ne gandeam la alt drum montan dar cum acolo a nins si asfaltul era pe alocuri lipsa am ales Transfagarasanul. Stiam ca si aici ninsese, eram gata pentru orice, inclusiv sa ne intoarcem daca timpul era nefavorabil. Ne-am fi aflat in zona Sibiului si gaseam noi ceva de facut. Cu lanturile, lopata si sarea pregatite in portbagaj, cu lichidul de parbriz de vara indoit cu unul de iarna. Asa am plecat, sambata de dimineata spre Balea Lac.
Inca de cand am iesit din casa ne-a intampinat ceata. Dar era devreme si ne-am gandit ca e oarecum normal sa fie si ea prezenta. Am iesit prin Baneasa spre Ploiesti - Brasov - Fagaras - Cartisoara. Zapada si-a facut si ea aparatia odata ajunsi pe Valea Prahovei, intai undeva in departare pe varfurile muntilor si apoi chiar langa noi, pe marginea soselei. Gradele cu plus si traficul intens faceau ca soseaua sa fie uda si nu inghetata. Si ceata incepea sa se ridice.
Dupa o mica oprire la Brasov pentru ceva de mancare am continuat spre Fagaras. Din ce in ce ne apropiam de inceputul ascensiunii noastre; vremea ne incuraja si soarele si-a facut aparitia astfel ca odaca ce am facut stanga spre Cartisoara ne insotea semet de pe cer. Aici, jos, erau 6 grade celsius. Pana la Balea Cascada au ramas doar 4, dupa inca un km ramasesera doar trei. Zapada incepe sa isi faca simtita prezenta pe carosabil, mai ales in zonele unde soarele nu razbate. Din ce urcam mai mult zapada este mai frecventa si deodata peste tot prezenta. Asfaltul curat incepe sa fie o raritate. Oprim sa facem cateva poze si simtim puterea vantului. Deja gradele sunt sub zero. Continuam cu grija, furati de frumusetea peisajului dar fara a vrea sa fim furati de alunecusul drumului. Masina insa este stapana absoluta a ghetii, chiar si cu cauciucurile de vara urca fara nici o retinere, fara nici o ezitare.
Mai devreme am depasit o coloana de masini retro, oprita pentru poze. Acum ne intampina un Audi de Germania care coboara. In afara de noi si cei din retromobil nu vedem pe nimeni in urma. Vedem totusi o combinatie interesanta de soare sub nori jos, in vale. In fata, platoul de la Balea Lac este invaluit in ceata. Ajungem la ascensiunea finala. Pe drapta este oprita o masina pe care se montau launturi de zapada. Incetinim sa o depasim caci drumul nu are doua benzi acum, zapada ocupa generos din margini. Urmeaza o curba stransa si cauciucurile dau semne cum ca se chinuie putin dar imediat ce curba trece si dam de drum drept capata din nou tractiune. Inca un viraj la stanga si am ajuns! Parcarea de la Balea Lac evident plina de zapada. Gasim totusi un loc de parcare, mai sunt si alte cateva masini pe acolo.
Suntem la Balea Lac! - 4 grade pe termometrul masinii dar afara parca sunt -10. Si un vant de toata frumusetea, asa ca sa fie tabloul de iarna complet. Ne-am facut pofta de a ne plimba prin jurul lacului care era intr-o parte chiar inghetat. Dupa care ne-am retras spre masina. Camera video incepuse sa dea semne de inghet, unul dintre aparatele foto nu mai misca deloc. Si-au revenit amandoua repede dupa ce s-au incalzit prin grija caldurii de motor asiatic. Gata, plecam, masina e parcata in panta, pe sosea e zapada si gheata, sigur o sa derapeze la plecare si totusi nu da nici un semna cum ca ar ezita, de parca ar fi asfalt curat si uscat sub rotile ei. Fara falsa modestie lucrul asta chiar m-a incant.
La intrarea in tunel suntem intampinati de un alt grup retromobil, care a urcat din Arges pentru a se intalni la Balea Lac cu grupul pe care l-am depasit mai devrem si care urca dinspre Sibiu. Am vazut pana si un Porsche retro (cu tractiune spate)! Am constatat ca in Arges drumul era mult mai bine dezapezit, pe sosea nu era nici pic de zapada sau gheata. Poate acolo nu a nins asa de tare sau poate cei de la drumuri au lucrat mai cu drag, cine stie. Zapada pe sosea nu este, insa este ceata si mergem adecvat situatiei.
Am ajuns la Cabana Capra si acum stim am trecut fara probleme golul alpin. Ne bucuram de zonele de asfalt nou, ne suparam de cele vechi si proaste si ajungem la Vidraru. Dar ce avem de facut pe ziua de azi facusem, Balea Lac inghetat vroiam sa vedem, Balea Lac inghetat am vazut!
P.S. Acum stiu ca ziua excursiei a fost tocmai bine aleasa, la o saptamana dupa era mai cald si nu la fel de spectaculos iar dupa inca o saptamana a fost inchis pana in vara lui 2010...
Dacia Berlina 1310 Li 2003 ODO - 70.000 km (14 ianuarie 2009); 75.000 km (24 septembrie 2009); 80.000 km (aprilie 2010)
Kia Pro Cee'd Black Pearl 1.4 GSL Best 2008
ODO:
- 13.06.2008 - 6 km (la livrare)
- 23.10.2008 - 10.000 km
- 21.02.2009 - 15.000 km
- 22.08.2009 - 20.000 km
- 12.02.2010 - 30.000 km
JURNAL DE BORD
cel mai indepartat punct atins - Saint Tropez (Franta, 2008), 2.302 km fata de Bucuresti
Kia Pro Cee'd Black Pearl 1.4 GSL Best 2008
ODO:
- 13.06.2008 - 6 km (la livrare)
- 23.10.2008 - 10.000 km
- 21.02.2009 - 15.000 km
- 22.08.2009 - 20.000 km
- 12.02.2010 - 30.000 km
JURNAL DE BORD
cel mai indepartat punct atins - Saint Tropez (Franta, 2008), 2.302 km fata de Bucuresti
Re: [jurnal de bord] Kia Pro Cee'd - The Black Pearl
Update la jurnal...
27-29.11.2009 - Sarata Monteoru, Brasov si Focul Viu
Zona Saratei o stiam de multa vreme, inca de mic copil. Lucrurile intre timp s-au schimbat in zona. Statiunea are un potential enorm dar care nu este pus suficient in valoare. Si zona inconjuratoare este la fel de atractiva. Drumul pe seara, aproape noaptea, din Bucuresti si pana acolo nu a durat mai mult de o ora si 30 de minute.
Am facut o iesire la Barajul Siriu (toata Valea Buzaului mi s-a parut superba) apoi am mers spre Brasov, am vizitat Bisericile Fortificate de la Prejmer si Harman, si ne-am intors la Sarata pe DN1A pana la Valenii de Munte si apoi prin Drajna de Jos pe Dj102B pana in DN10 si am ajuns la Sarata pe la Manastirea Ciolanu. Drumurile in general bune, inca nu venisera ninsorile. Cele judetene mai prezentau denivelrari, dar in limite acceptabile...In Sarata erau asfaltarile in curs, probabil ca acum drumul de acces este foarte bun.
Inainte de a reveni la Bucuresti am facut o iesire "la nocorc", la focul viu de la Lopatari - Terca.
La iesirea din Buzau spre Focsani este un indicator la dreapta, pe sub pod, catre Lopatari. Drumul este asfaltat pana la Lopatari, in conditii uneori bune iar alteori mai putin bune. Se merge aproape numai prin localitate si este un drum destul de circulat, spre surprinderea mea. Am intalnit multe masini mari si carute.
Odata ajunsi si iesiti din Lopatari drumul asfaltat se termina si am continuat incet cei 5 km pana la Terca. Noroi mult, dar ne-am descurcat. Ne-a placut foarte mult zona care evident nu este pusa in valoare din punct de vedere turistic si trebuie sa te incredintezi sortii ca sa dai de focul viu.
Odata ajuns am dat peste un indicator vag cum ca undeva la dreapta, peste apa si la deal este focul viu. Nu am fost singurii care erau curiosi sa il vada, ne-am intalnic acolo cu un grup destul de mare de francezi, cu copiii dupa ei. Ne-au intrebat daca stim cum sa ajungem, le-am spus ca ce stiu ei stim si noi si am plecat la pas inainte. Numai norocul si instinctul prietenei au facut sa ajungem acolo unde trebuie, trecand peste noroaiele ce ne stateau in cale, formate dupa ploile din zilele precedente. Focul viu nu ne-a uimit, mai mult mi-a placut vederea de pe deal a imprejurimilor.
Zona merita explorata, desi eu nu cred ca voi mai ajunge prea curand pe acolo. Mi-am prosus sa ajung si la Andreiasu de Jos, in Moldova pe langa Focsani, unde este un alt "foc viu".
31.12.2009-01.01.2010
Anul trecut de Revelion am fost la mare. A fost o experiente inedita si foarte placuta. Anul acesta am ales Poiana Brasov.
Sighisoara 09-12.01.2010
La plecare Sambata pe la amiaza am facut fix 3 ore si jumatate pana la Sighisoara. Drumul a fost liber si bun. Plimbare prin cetate si cam atat in prima zi.
A doua zi am fost la Sovata, o statiune parca rupta din Romania, amenajata, asfaltata, cu trasee semnalizate, piste de alergare pe langa lac, o frumusete! De la Sovata am mers la Salina Praid, care a contrastat cu ceea ce am vazut la Sovata, adica ne-a dezamagit total. Intrarea 20 lei, cobori cu un autobuz, te primbi printr-o mina mica, in inghesui inapoi in autobuz, inspiri gaz de esapament disel care merge minute intregi la relanti intr-o mina inchisa si gata, esti sus! Nu merita in nici un caz distanta daca mergi din Bucuresti, este mult mai frumos la Slanic Prahova!
Din Praid am mers spre Gheorgheni pana la Statiunea Bucin. Nu stiam la ce sa ne asteaptam, am vazut-o doar marcata pe harta ca statiune si cabana. Odata ajunsi am facut stanga-n prejur caci mare lucur acolo nu este.
Pe Google Earth vazusem ceva interesant in zona Sangiorgiu de Padure, o biserica sub ape si cum nu puteam rata asa ceva ne-am abatut pe un drum de pamant si plin de gropi cativa km (care au parut zeci de km) pana la Bezidu Nou. Nu mi-a parut rau!
In cea de-a treia zi am plecat spre Gilau, am evitat Targu Mures pe Dj151D, drum de camioane, in stare satisfacatoare, numai bun pentru a evita aglomeratia orasului, am mers pe nou inauguratul A3 (care mi s-a parut cea mai buna portiune de autostrada din Romania ca doar e noua, dar si ceea ce am citit despre ea, cum ca ar fi foarte libera s-a adeverit) si am ajuns la Gilau unde intentionam sa vedem castelul sau conacul sau ce-o fi el. La ceea ce am vazut din sosea, nu a mai avut rost sa coboram din masina si am luat-o spre Marisel-Belis cu gandul de a iesi la Huedin si a ne intoarce pe soseaua nationala.
Gandul bun ne-a fost rasplatit de deplin, zona este superba, deosebita si fara sa stim am ajuns in Parcul National Apuseni. Cred ca pentru cei din Cluj eu descopar mersul pe jos, zona fiindu-le probabil foarte cunoscuta insa eu as face cu placere tot drumul de la Bucuresti inca odata pentru ceea ce am vazut acolo! Mergeti cu incredere!
Spre seara ne-am intors la Sighisoara pentru ca in ziua urmatoare sa mai vizitam odata cetatea si apoi sa revenim la Bucuresti.
In urma acestor plimbari revizia de 30.000 km de apropie cu pasi repezi.
Ca si concluzie:
1. Romania este foarte frumoasa, oamenii sunt primitori, deschisi si dispusi sa te ajute dar starea mai ales a drumurilor secundare si lipsa de interes in ceea ce priveste proprietarii/managerii de pensiuni si hoteluri cam strica lucrurile. In general pe unde ne-am cazat trebuia sa cerem expres sa ne fie schimbate prosopale in camera si incercau de fiecare data sa gaseasca scuze, ca au doar o menajera ca asa si pe dincolo. Cand vor intelege afaceristii nostrii ca pe client nu il (mai) intereseaza scuzele si ca daca plateste trebuie sa si primeasca ceva in schimb? Pana atunci multi vor alege Turcia, Austria, Bulgaria, etc, si nu neaparat pentru peisajul natural!
2. Zonele Valea Prahovei si Bran Moeciu sunt supraevaluate. Suna alte locuri mult mai frumoase si mai putin aglomerate. Trebuie doar un pic de interes si vointa in a le descoperi!
Drumuri bune!
27-29.11.2009 - Sarata Monteoru, Brasov si Focul Viu
Zona Saratei o stiam de multa vreme, inca de mic copil. Lucrurile intre timp s-au schimbat in zona. Statiunea are un potential enorm dar care nu este pus suficient in valoare. Si zona inconjuratoare este la fel de atractiva. Drumul pe seara, aproape noaptea, din Bucuresti si pana acolo nu a durat mai mult de o ora si 30 de minute.
Am facut o iesire la Barajul Siriu (toata Valea Buzaului mi s-a parut superba) apoi am mers spre Brasov, am vizitat Bisericile Fortificate de la Prejmer si Harman, si ne-am intors la Sarata pe DN1A pana la Valenii de Munte si apoi prin Drajna de Jos pe Dj102B pana in DN10 si am ajuns la Sarata pe la Manastirea Ciolanu. Drumurile in general bune, inca nu venisera ninsorile. Cele judetene mai prezentau denivelrari, dar in limite acceptabile...In Sarata erau asfaltarile in curs, probabil ca acum drumul de acces este foarte bun.
Inainte de a reveni la Bucuresti am facut o iesire "la nocorc", la focul viu de la Lopatari - Terca.
La iesirea din Buzau spre Focsani este un indicator la dreapta, pe sub pod, catre Lopatari. Drumul este asfaltat pana la Lopatari, in conditii uneori bune iar alteori mai putin bune. Se merge aproape numai prin localitate si este un drum destul de circulat, spre surprinderea mea. Am intalnit multe masini mari si carute.
Odata ajunsi si iesiti din Lopatari drumul asfaltat se termina si am continuat incet cei 5 km pana la Terca. Noroi mult, dar ne-am descurcat. Ne-a placut foarte mult zona care evident nu este pusa in valoare din punct de vedere turistic si trebuie sa te incredintezi sortii ca sa dai de focul viu.
Odata ajuns am dat peste un indicator vag cum ca undeva la dreapta, peste apa si la deal este focul viu. Nu am fost singurii care erau curiosi sa il vada, ne-am intalnic acolo cu un grup destul de mare de francezi, cu copiii dupa ei. Ne-au intrebat daca stim cum sa ajungem, le-am spus ca ce stiu ei stim si noi si am plecat la pas inainte. Numai norocul si instinctul prietenei au facut sa ajungem acolo unde trebuie, trecand peste noroaiele ce ne stateau in cale, formate dupa ploile din zilele precedente. Focul viu nu ne-a uimit, mai mult mi-a placut vederea de pe deal a imprejurimilor.
Zona merita explorata, desi eu nu cred ca voi mai ajunge prea curand pe acolo. Mi-am prosus sa ajung si la Andreiasu de Jos, in Moldova pe langa Focsani, unde este un alt "foc viu".
31.12.2009-01.01.2010
Anul trecut de Revelion am fost la mare. A fost o experiente inedita si foarte placuta. Anul acesta am ales Poiana Brasov.
Sighisoara 09-12.01.2010
La plecare Sambata pe la amiaza am facut fix 3 ore si jumatate pana la Sighisoara. Drumul a fost liber si bun. Plimbare prin cetate si cam atat in prima zi.
A doua zi am fost la Sovata, o statiune parca rupta din Romania, amenajata, asfaltata, cu trasee semnalizate, piste de alergare pe langa lac, o frumusete! De la Sovata am mers la Salina Praid, care a contrastat cu ceea ce am vazut la Sovata, adica ne-a dezamagit total. Intrarea 20 lei, cobori cu un autobuz, te primbi printr-o mina mica, in inghesui inapoi in autobuz, inspiri gaz de esapament disel care merge minute intregi la relanti intr-o mina inchisa si gata, esti sus! Nu merita in nici un caz distanta daca mergi din Bucuresti, este mult mai frumos la Slanic Prahova!
Din Praid am mers spre Gheorgheni pana la Statiunea Bucin. Nu stiam la ce sa ne asteaptam, am vazut-o doar marcata pe harta ca statiune si cabana. Odata ajunsi am facut stanga-n prejur caci mare lucur acolo nu este.
Pe Google Earth vazusem ceva interesant in zona Sangiorgiu de Padure, o biserica sub ape si cum nu puteam rata asa ceva ne-am abatut pe un drum de pamant si plin de gropi cativa km (care au parut zeci de km) pana la Bezidu Nou. Nu mi-a parut rau!
In cea de-a treia zi am plecat spre Gilau, am evitat Targu Mures pe Dj151D, drum de camioane, in stare satisfacatoare, numai bun pentru a evita aglomeratia orasului, am mers pe nou inauguratul A3 (care mi s-a parut cea mai buna portiune de autostrada din Romania ca doar e noua, dar si ceea ce am citit despre ea, cum ca ar fi foarte libera s-a adeverit) si am ajuns la Gilau unde intentionam sa vedem castelul sau conacul sau ce-o fi el. La ceea ce am vazut din sosea, nu a mai avut rost sa coboram din masina si am luat-o spre Marisel-Belis cu gandul de a iesi la Huedin si a ne intoarce pe soseaua nationala.
Gandul bun ne-a fost rasplatit de deplin, zona este superba, deosebita si fara sa stim am ajuns in Parcul National Apuseni. Cred ca pentru cei din Cluj eu descopar mersul pe jos, zona fiindu-le probabil foarte cunoscuta insa eu as face cu placere tot drumul de la Bucuresti inca odata pentru ceea ce am vazut acolo! Mergeti cu incredere!
Spre seara ne-am intors la Sighisoara pentru ca in ziua urmatoare sa mai vizitam odata cetatea si apoi sa revenim la Bucuresti.
In urma acestor plimbari revizia de 30.000 km de apropie cu pasi repezi.
Ca si concluzie:
1. Romania este foarte frumoasa, oamenii sunt primitori, deschisi si dispusi sa te ajute dar starea mai ales a drumurilor secundare si lipsa de interes in ceea ce priveste proprietarii/managerii de pensiuni si hoteluri cam strica lucrurile. In general pe unde ne-am cazat trebuia sa cerem expres sa ne fie schimbate prosopale in camera si incercau de fiecare data sa gaseasca scuze, ca au doar o menajera ca asa si pe dincolo. Cand vor intelege afaceristii nostrii ca pe client nu il (mai) intereseaza scuzele si ca daca plateste trebuie sa si primeasca ceva in schimb? Pana atunci multi vor alege Turcia, Austria, Bulgaria, etc, si nu neaparat pentru peisajul natural!
2. Zonele Valea Prahovei si Bran Moeciu sunt supraevaluate. Suna alte locuri mult mai frumoase si mai putin aglomerate. Trebuie doar un pic de interes si vointa in a le descoperi!
Drumuri bune!
Dacia Berlina 1310 Li 2003 ODO - 70.000 km (14 ianuarie 2009); 75.000 km (24 septembrie 2009); 80.000 km (aprilie 2010)
Kia Pro Cee'd Black Pearl 1.4 GSL Best 2008
ODO:
- 13.06.2008 - 6 km (la livrare)
- 23.10.2008 - 10.000 km
- 21.02.2009 - 15.000 km
- 22.08.2009 - 20.000 km
- 12.02.2010 - 30.000 km
JURNAL DE BORD
cel mai indepartat punct atins - Saint Tropez (Franta, 2008), 2.302 km fata de Bucuresti
Kia Pro Cee'd Black Pearl 1.4 GSL Best 2008
ODO:
- 13.06.2008 - 6 km (la livrare)
- 23.10.2008 - 10.000 km
- 21.02.2009 - 15.000 km
- 22.08.2009 - 20.000 km
- 12.02.2010 - 30.000 km
JURNAL DE BORD
cel mai indepartat punct atins - Saint Tropez (Franta, 2008), 2.302 km fata de Bucuresti
Re: [jurnal de bord] Kia Pro Cee'd - The Black Pearl
salut
de acord cu tine...
tara superba, dar fara infrastructura... asta este problema noastra;
suntem la fel ca orice tara din vest, diferenta este ca acolo trecem pe langa "probleme" in viteza;
la noi avem timp sa le vedem si sa le inregistram, pentru ca nu avem pe ce sa mergem...
in timp ce vesticilor le pasa de ograda lor si o ingrijesc; (d.p.d.v. administrativ vorbesc);
oricum ar fi indragesc locurile noastre mai mult decat orice loc pe planeta asta...
asa ca da-ne doamne autostrazi... )
super masinutza drumuri bune!
de acord cu tine...
tara superba, dar fara infrastructura... asta este problema noastra;
suntem la fel ca orice tara din vest, diferenta este ca acolo trecem pe langa "probleme" in viteza;
la noi avem timp sa le vedem si sa le inregistram, pentru ca nu avem pe ce sa mergem...
in timp ce vesticilor le pasa de ograda lor si o ingrijesc; (d.p.d.v. administrativ vorbesc);
oricum ar fi indragesc locurile noastre mai mult decat orice loc pe planeta asta...
asa ca da-ne doamne autostrazi... )
super masinutza drumuri bune!
kia 1.4 best / pewter beige - poze aici: http://picasaweb.google.com/catalinmarica
mercedes benz w203 2.2 elegance / Gri
mercedes benz w203 2.2 elegance / Gri
Re: [jurnal de bord] Kia Pro Cee'd - The Black Pearl
Cum trece timpul...au trecut deja cateva luni de cand nu am mai adaugat nimic. Nu ca nu ar fi nimic de adaugat.
Am facut in februarie revizia de 30.000 km la MIT Baneasa, per total OK. Au schimbat pe garantie garnitura de la stopul de frana al haionului de pe spate. In rest consumabile: ulei, filtru de ulei, filtru de aer. Desi la vremea aia inca era zapada pe jos masina am primit-o din service spalata, cu azot in anvelope si cadou nu stiu ce trusa de iarna. Voi vedea din decembrie in colo ce contine.
Chiar in seara aia am plecat spre munte, am stat doua nopti in Poiana Tapului la o pensiune care pe mine m-a convins sa ma intorc candva si am avut parte si de ceva peripetii pe drum. Una dintre ele a fost ca una din noile anvelope umflata cu azot a cedat in fata unui surub si m-am ales cu o pana. Ciudat a fost ca nu mi-am dat seama, masina nu dadea nici un semn, directia era perfecta, nu tradea in nici o parte si nu zibra. Numai odata opriti (din fericire nu dupa o distanta lunga) am vazut pana. Noroc cu o vulcanizare la iesirea din Sinaia, ne-au rezolvat fara ca macar sa dea roata jos de pe masina. Acum roata stanga fata face nota discordanta fata de celelalte 3.
Lipsa de timp si-a spus cuvantul si cand a venit vorba de becurile arse (caci mi s-au ars doua becuri pe dreapta si faza de intalnire pe stanga, in acelasi timp). Masina a fost folosita alternativ si nu m-a deranjat lucrul asta. Planuiam sa le schim b la service dar odata ce mi-am dat seama ca nu am sa ajung prea curand numai pentru asta, le-am cumparat eu si le-a schimbat tata (multumesc tata!).
Masina a mai facut un drum cu tata si mama in Moldova, pe langa Panciu. Drumul este bun.
Pe lang asta au mai fost drumuri pe langa Bucuresti, un drum la Pitesti si chiar aseara un drum pana la Slanic Prahova, drumul fiind si aici bun.
Acum are putin peste 33.000 km si sunt multumit ca in prima zi.
Sper ca in viitor sa bifez mai multe iesiri!
Am facut in februarie revizia de 30.000 km la MIT Baneasa, per total OK. Au schimbat pe garantie garnitura de la stopul de frana al haionului de pe spate. In rest consumabile: ulei, filtru de ulei, filtru de aer. Desi la vremea aia inca era zapada pe jos masina am primit-o din service spalata, cu azot in anvelope si cadou nu stiu ce trusa de iarna. Voi vedea din decembrie in colo ce contine.
Chiar in seara aia am plecat spre munte, am stat doua nopti in Poiana Tapului la o pensiune care pe mine m-a convins sa ma intorc candva si am avut parte si de ceva peripetii pe drum. Una dintre ele a fost ca una din noile anvelope umflata cu azot a cedat in fata unui surub si m-am ales cu o pana. Ciudat a fost ca nu mi-am dat seama, masina nu dadea nici un semn, directia era perfecta, nu tradea in nici o parte si nu zibra. Numai odata opriti (din fericire nu dupa o distanta lunga) am vazut pana. Noroc cu o vulcanizare la iesirea din Sinaia, ne-au rezolvat fara ca macar sa dea roata jos de pe masina. Acum roata stanga fata face nota discordanta fata de celelalte 3.
Lipsa de timp si-a spus cuvantul si cand a venit vorba de becurile arse (caci mi s-au ars doua becuri pe dreapta si faza de intalnire pe stanga, in acelasi timp). Masina a fost folosita alternativ si nu m-a deranjat lucrul asta. Planuiam sa le schim b la service dar odata ce mi-am dat seama ca nu am sa ajung prea curand numai pentru asta, le-am cumparat eu si le-a schimbat tata (multumesc tata!).
Masina a mai facut un drum cu tata si mama in Moldova, pe langa Panciu. Drumul este bun.
Pe lang asta au mai fost drumuri pe langa Bucuresti, un drum la Pitesti si chiar aseara un drum pana la Slanic Prahova, drumul fiind si aici bun.
Acum are putin peste 33.000 km si sunt multumit ca in prima zi.
Sper ca in viitor sa bifez mai multe iesiri!
Dacia Berlina 1310 Li 2003 ODO - 70.000 km (14 ianuarie 2009); 75.000 km (24 septembrie 2009); 80.000 km (aprilie 2010)
Kia Pro Cee'd Black Pearl 1.4 GSL Best 2008
ODO:
- 13.06.2008 - 6 km (la livrare)
- 23.10.2008 - 10.000 km
- 21.02.2009 - 15.000 km
- 22.08.2009 - 20.000 km
- 12.02.2010 - 30.000 km
JURNAL DE BORD
cel mai indepartat punct atins - Saint Tropez (Franta, 2008), 2.302 km fata de Bucuresti
Kia Pro Cee'd Black Pearl 1.4 GSL Best 2008
ODO:
- 13.06.2008 - 6 km (la livrare)
- 23.10.2008 - 10.000 km
- 21.02.2009 - 15.000 km
- 22.08.2009 - 20.000 km
- 12.02.2010 - 30.000 km
JURNAL DE BORD
cel mai indepartat punct atins - Saint Tropez (Franta, 2008), 2.302 km fata de Bucuresti