Kia Pro_cee'd 1.4 cu cei 109 caluti - o masina completa

Totul despre al vostru Kia cee'd şi poze bineînţeles!
quelloo
Posts: 4408
Joined: 22 Oct 2008, 21:51
Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan

Re: Kia Pro_cee'd 1.4 cu cei 109 caluti - o masina completa

Post by quelloo »

Multumesc frumos. Este intr-adevar de vis dar parca imi face cu ochiu' o resoftare sa o duc la aproz 170 de cai :D. Drumuri line iti urez. Bafta
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink

User avatar
cattalin81
Posts: 14
Joined: 19 Aug 2010, 16:21
Auto:
Location: Bucuresti

Re: Kia Pro_cee'd 1.4 cu cei 109 caluti - o masina completa

Post by cattalin81 »

Sincer sa fiu si pe mine ma tenta la un moment dat o modificare a softului la Bravo sa il duc la 140 cai si 240Nm cuplu, insa ma conving in fiecare zi ca din pacate, nu exista infrastructura rutiera pentru motoare puternice, plus ca imi place sa stiu ca garantia de 5 ani pe care o am, e acolo in caz de Doamne fereste. Exista un Bravo 1.4 T-Jet care a plecat de la 120cai iar acum se poate lauda cu 163cai (nu stiu ce cuplu), insa costurile sunt destul de ridicate deoarece pentru siguranta trebuie facute si modificari fizice nu doar de soft.

Avand in vedere ca ai luat masina noua, un sfat prietenesc e sa te bucuri de ceea ce iti ofera si sa tii la garantia de 7 ani oferita de Kia, nu poti sti niciodata. La cresteri de putere si mai ales cuplu, cum e in cazul masinilor cu turbo, cresc si riscurile la care supui cutia de viteze (desi ea e proiectata sa suporte ceva mai mult decat motorul la care e cuplata, tocmai pentru o durata de viata mai mare) si sincer cred ca e destul de scumpa jucaria. :)

Depinde si cum e condusa masina. Daca se pleaca mereu tare si se abuzeaza de puterea in plus destul de des si timpul de exploatare va scadea considerabil.

Drumuri libere si bine asfaltate! :)
Kia [color=#FF0000]Pro_cee'd [/color]1.4 109 caluti cuminti
Fiat [color=#FF0000]Bravo[/color] 1.4 T-Jet 120 cai zapaciti
Dacia [color=#FF0000]Logan[/color] 1.5 DC[color=#FF0000]I[/color] 85 cai economici: Vandut

quelloo
Posts: 4408
Joined: 22 Oct 2008, 21:51
Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan

Re: Kia Pro_cee'd 1.4 cu cei 109 caluti - o masina completa

Post by quelloo »

Resoftarea oricum nu as face-o de capul meu. Doar in conditiile celor de la kia sa pastrez si garantia. Bafta
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink

User avatar
cattalin81
Posts: 14
Joined: 19 Aug 2010, 16:21
Auto:
Location: Bucuresti

Re: Kia Pro_cee'd 1.4 cu cei 109 caluti - o masina completa

Post by cattalin81 »

@quelloo, daca se poate sa faci modificare si sa pastrezi garantia, e super, e clar ca n-ai ce pierde ;) !

Un alt element demn de luat in seama la orice masina este locul de admisie al aerului.

Poate pare ceva mai putin de luat in seama insa a inceput sa imi pese de acest aspect cand in vara lui 2009, in timp ce veneam de la mare cu Kia am dat nas in nas cu codul galben. Dupa o serie de fulgere teribile si tunete ample a inceput o ploaie cum numai la televizor mai vazusem. Eram prin localitatile ce despart Constanta de A2. In scurt timp apa a urcat pana la jumatatea rotii si drumul a devenit doar un mare lac. Se puteau observa marginile sale, doar daca luai in seama viteza apaei ce era mul mai mare pe marginile unde odata se vedeau santurile acelea mari de beton.
Am mers doar cu viteza a II-a, cu avariile pornite (asa mergea toata lumea) deoarece vizibilitatea era extrem de limitata.
Cu toate astea, masina din fata si cele care mergeau din contrasens faceau valuri ce uneori depaseau capota masinii.
In momentul ala cea mai mare temere a noastra a fost sa nu ni se opreasca motorul din cauza apei.
Am trecut de localitatile inundate si am ajusn pe autostrada unde am oprit in primul popas (pe atunci nu erau benzinarii). Eram incordati si totusi curiosi cum de am trecut fara probleme cand atatatea masini erau oprite pe dreapta, unele cu capota ridicata iar altii impingeau la ele ca sa le scoata pe marginea drumului.

Atunci am observat ca modelul Pro_cee'd, cel putin motorul 1.4 benzina, are conducta de aer chiar deasupra grilei radiatorului.
De atunci asta mi se pare un aspect destul de important de luat in seama la achizitionarea unei masini sau alegerea unei masini pentru o calatorie intr-o zona/perioada cu risc de innundatii.

La Bravo insa conducta de aer este sub farul din stanga. Nu am avut insa nici cu el probleme si am trecut printr-o experienta simira insa in Bucuresti, unde am mers printr-o bltoaca pana la jumatatea rotii si masinile din fata faceau valuri, insa am mers foarte incet si nu m-a dezamagit nici el.
Kia [color=#FF0000]Pro_cee'd [/color]1.4 109 caluti cuminti
Fiat [color=#FF0000]Bravo[/color] 1.4 T-Jet 120 cai zapaciti
Dacia [color=#FF0000]Logan[/color] 1.5 DC[color=#FF0000]I[/color] 85 cai economici: Vandut

Post Reply

Return to “Jurnal de bord”