Floricica

Totul despre al vostru Kia cee'd şi poze bineînţeles!
Post Reply
flachi
Posts: 6
Joined: 21 Jul 2011, 09:03
Auto:
Location: Iasi
Contact:

Floricica

Post by flachi »

Buna,

Urmaresc forumul de cand am achizitionat-o pe Floricica dar nu am avut nici timp si nici nu am indraznit sa postez nimic.

Pe Floricica (KIA cee'd FL 1.6 DSL 115 CP, culoare Piston Grey, IS-64-FLO - de unde si numele de Floricica) am achizitionat-o ca masina de familie si a fost livrata pe 30 Noiembrie 2010.

Pana acum 2 saptamani, datorita unor mici probleme, facusem doar 2000 km cu ea, a stat mai mult la umbra. Putem spune ca aventura noastra cu Floricica a inceput pe 6 Iulie. De atunci am facut 1500 km, atat in oras cat si inafara. Sunt sofer incepator deci nu pot face comparatie cu prea multe masini dar, cel putin pana acum, sunt foarte mandru si multumit de ea.

Multumim pentru atentie si promitem sa revenim cu poze :).

User avatar
bogdan.citescu
Posts: 463
Joined: 11 Nov 2010, 15:37
Auto: Cee'd FL 1.6, DSL, City ++
Location: Sibiu

Re: Floricica

Post by bogdan.citescu »

Felicitari pentru achizitie, multi km inainte fara probleme.
Asteptam poze cu ea, nu ne-ai spus ce versiune e? Best, City, Style?

P.S. Ti-ai cumparat masina ca a mea in aceeasi perioada cu mine =D>
Kia Cee'd Facelift 1.6L City, Dissel, Black Pearl, 115Cp + modificari
poze: https://picasaweb.google.com/108958111686639519693/MyKia?authkey=Gv1sRgCPOqgeXdqcGfAg#
Poze intalnire nationala Transalpina 2011 : https://picasaweb.google.com/108958111686639519693/IntalnireNationalaClubKIATransalpinaSiTransfagarasanIulie2011?authkey=Gv1sRgCNeL4Ze74PSr5QE#

flachi
Posts: 6
Joined: 21 Jul 2011, 09:03
Auto:
Location: Iasi
Contact:

Re: Floricica

Post by flachi »

City, imi cer scuze ca mi-a scapat. As fi vrut si ceva extra (senzori presiune pneuri si scaune incalzite indeosebi) dar ar fi durat prea mult livrarea si pierdeam oferta REMAT.

quelloo
Posts: 4407
Joined: 22 Oct 2008, 21:51
Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan

Re: Floricica

Post by quelloo »

Bun venit printre noi...
te asteptam si cu niste poze..
Multi Km fara probleme..

PS: lasa ca merge foarte bine si fara senzorii aia...
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink

flachi
Posts: 6
Joined: 21 Jul 2011, 09:03
Auto:
Location: Iasi
Contact:

Re: Floricica

Post by flachi »

Nu am mai postat de ceva vreme. De atunci am mai facut inca 1500 km foarte frumosi prin munti pana la Sighisoara si Tg. Mures si nu numai.

Astazi am intampinat prima problema reala: am facut pana (a explodat cauciucul dreapta fata, in circumstante suspecte as spune eu, nu am lovit nimic, nu aveam viteza, maxim 60 km/h; ce-i drept cand am facut ultimile dati presiunea [o verific in mod regulat] era mereu un pic mai desumflat decat celelalte). Problema nu este pana ci roata de rezerva. Cand am achizitionat masina scria pe descriere ca roata de rezerva este de dimensiuni reduse dar nu am fost niciodata curios cat de reduse. Practic nu se poate merge cu ea cu mai mult de 20-30 km/h iar ESP sta permanent aprins. Cred ca e de 14" sau poate chiar mai mica si foarte subtire iar cele originale sunt de 16" si foarte late, diferenta este uriasa, abia poti lua virajele si tine masina "dreapta". Norocul meu este ca eram in oras, dar ce faceam daca eram la 100-200km? Chemam asistenta rutiera pentru o pana sau faceam 6-7 ore pana acasa? Oricum, chiar daca as achizitiona o roata de rezerva "mai normala" nu incape in locul special amenajat pentru roata de rezerva deoarece e facut fix pe dimensiunile rotii "de bicicleta". Nu prea inteleg cum a putut cineva sa gandeasca o asemenea "potrivire", dar sper ca aceasta sa fie cea mai mare problema care o voi avea la aceasta masina si sa nu fiu nevoit sa folosesc aceasta roata prea des :). Ma duc astazi la ProInvest si sper sa gasesc anvelope identice cu cele originale ca parca nu mi-ar place sa fie diferite.

Un alt defect al masinii este ca nu are un loc in care stingatorul, trusa medicala si triunghiurile sa stea fixe si sa n-am grija lor. La representanta au pus toata trusa obligatorie in portbagaj in dreapta unde este un elastic cu care se prind toate cele mentionate. Acum cateva zile se auzea un zgomot ciudat in dreapta spate la fiecare groapa sau accelerare mai puternica. Eram pregatit sa merg in service cand, incercand sa aranjez ceva in portbagaj, am descoperit problema! Stingatorul alunecase in capacele de acces de la stopuri si il impingea spre exterior (spre stop), atingand acolo ceva. Un punct in minus la atentia cu care a fost proiectat interiorul masinii, o bucurie in plus pentru mine ca n-am ajuns inca la service.

In rest totul este ok, imi place cum se comporta la drum lung, este comfortabila si usor de condus, aproape relaxant as putea spune (poate ar fi foarte relaxant daca am trai intr-o tara in care traficul este mult mai civilizat iar drumurile mult mai bune). Traseul de acum 2 saptamani a fost Iasi - Tg. Neamt - Toplita - Praid - Sighisoara - Tg. Mures - Praid - Gheorghieni - Bicaz - Piatra Neamt - Roman - Iasi. Consumul a iesit undeva la 5 (sper totusi sa mai scada un pic dupa primii 10 000 km), rezonabil as spune eu avand in vedere si faptul ca merg aproape mereu cu aerul conditionat si a fost foarte mult de mers prin munti/serpentine etc (am mers de la Joseni la Praid noaptea, prin pasul Bucin, foarte frumos de condus in acea zona).

In alta ordine de idei, nu sunt deloc multumit de spalatoriile din Iasi, cel putin la interior, oriunde mergi si oricat bacsis ai lasa, nu se face treaba buna. Din acest motiv consider ca este mult mai bine sa ma ocup personal de curatenie si cosmetica. Nu dureaza foarte mult si stiu ca am facut eu tot ce se putea sa scot fiecare pata sau orice alte imperfectiuni aparute. Am cumparat setul de produse din seria Platinum de la Turtle Wax (pentru curatat geamurile, bordul si alte plastice, tapiteria textila si ceara solida pentru caroserie - inafara de faptul ca sunt chimicale foarte puternice [dupa ce le-am folosit parca tinusem mainile in clor vreo jumatate de ora] si-au facut treaba), am facut un exterior la spalatorie (la K9 pentru cei din Iasi, e destul de ok si este un baiat pe nume Andrei la care ii las mereu ceva in plus si se ocupa binisor de ea) apoi, in fata blocului, am aspirat totul si am curatat si cred ca arata mult mai bine decat daca o lasam pe mana lor. Marele dezavantaj cand o faci luna este ca observi fiecare zgarietura mica de peste tot si te apuca durerea de cap :(.

mortymer
Posts: 477
Joined: 04 Jun 2008, 20:18
Auto: kia cee'd 2009
Location: Mainz / Bucuresti

Re: Floricica

Post by mortymer »

Problema nu este pana ci roata de rezerva.

problema este a ta... citeste manualul... daca faci pana pe fata iei rezerva, o pui in locul unei roti pe spate si pe cea de pe spate o pui pe fata... scrie mare ca roata de rezerva nu se pune pe fata... am patit-o si io si am schimbat 2 roti in soare la 50 grade... dar am mers 3 zile apoi, pana am cumparat cauciuc, fara probleme... si fara sa-i injur pe "prostii" de au proiectat sidul...
matiz e/ac rosu super 18.12.2003 - B-03-JOF
cee'd city 1.4 gsl so red 30.12.2008 - B-05-JOF
sica: http://picasaweb.google.ro/gabi.morariu/Sica#

flachi
Posts: 6
Joined: 21 Jul 2011, 09:03
Auto:
Location: Iasi
Contact:

Re: Floricica

Post by flachi »

Ok, multumesc pentru informatie. Acum ca ai zis imi aduc aminte dar atunci pe loc numai la asta nu mi-a stat capul. Oricum tonul tau si limbajul folosit nu cred ca sunt tocmai civilizate, fiecare dintre noi are momente mai bune si mai rele.

mortymer
Posts: 477
Joined: 04 Jun 2008, 20:18
Auto: kia cee'd 2009
Location: Mainz / Bucuresti

Re: Floricica

Post by mortymer »

flachi wrote:Ok, multumesc pentru informatie. Acum ca ai zis imi aduc aminte dar atunci pe loc numai la asta nu mi-a stat capul. Oricum tonul tau si limbajul folosit nu cred ca sunt tocmai civilizate, fiecare dintre noi are momente mai bune si mai rele.
imi pare rau daca te-ai suparat... io am indicat o rezolvare simpla nu doar pt. asta ci si pt. alte "probleme" -cititul manualului- am si io destule de reprosat"proiectantilor"...
ps: io am schimbat cele 2 roti in soare cu sotia insarcinata in 8 luni pe cap... poate intelegi asa ce era si la gura mea... la adresa "proiectantilor"...
matiz e/ac rosu super 18.12.2003 - B-03-JOF
cee'd city 1.4 gsl so red 30.12.2008 - B-05-JOF
sica: http://picasaweb.google.ro/gabi.morariu/Sica#

flachi
Posts: 6
Joined: 21 Jul 2011, 09:03
Auto:
Location: Iasi
Contact:

Re: Floricica

Post by flachi »

Spre deosebire de multi altii eu chiar am citit manualul, la fel cum citesc la orice achizitionez (pana si etichetele de la suc etc). Doar ca mi-a scapat acum pe moment - drept dovada mi-am dat seama si am recunoscut ca am gresit.

Multumesc inca odata pentru observatie.

flachi
Posts: 6
Joined: 21 Jul 2011, 09:03
Auto:
Location: Iasi
Contact:

Re: Floricica

Post by flachi »

Din pacate, din cauza socului suferit, trebuiesc inlocuite fuzeta, amortizorul si capatul de bara. Toate frumoase, declaratie la CASCO, cei de la Astra au inteles problema si au dat ok pt decont, am dus masina la Kia Iasi in service si, astazi, dupa mai mult de o saptamana, mi-au spus ca au comandat gresit fuzeta (au comandat pentru varianta veche, fara facelift si nu se potriveste), asa ca trebuie sa mai astept inca o saptamana sa am masina. Sunt complet dezamagit de lipsa de profesionalism a celor din service.

Post Reply

Return to “Jurnal de bord”