Za car!

Totul despre al vostru Kia cee'd şi poze bineînţeles!
Post Reply
VBB
Posts: 36
Joined: 22 Jan 2018, 23:39
Auto: pro ceed
Location: bucuresti

Re: Za car!

Post by VBB »

Salut.
Am pățit aceeași chestie cu compresorului ac.
Fix pe autostradă. Pe la 130 km/h , instalația nu mai baga rece, mers si verificat presiunea la primul service cu robot pt instalațiile de ac. Mecanicul a spus ca exista presiune(8 bar) si ca problema e de la bobina din ambreiajul compresorului, întreruptă pe undeva si nu mai cupleaza (se învârte doar exteriorul fuliei ) .
Sesizasem pierderea de putere la pornirea ac dar am pus pe seama motorului mic 1.4 ceed 2008.acum ma gândesc că ar fi fost prea strânsă cureaua.
Acum am zgomot metalic din zona curelei de accesorii.
Ps , mașina are aprox 70 000 km.
Ce sfaturi îmi poti da ? Piese , eventual recomandări de service în B.
Mulțumesc!

User avatar
Ogy
Cel mai ghinionist!
Posts: 5213
Joined: 29 Feb 2008, 16:06
Auto: Kia cee'd 1.4 base + opt.
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Za car!

Post by Ogy »

Recomandare service IMG. Piese vezi cat costa kitul ambreiaj a/c la service kia si cat costa pe net (epiesa etc) poate nu e diferenta mare si le cumperi direct din reprezentanta. Primul lucru mergi la robotel si recuperezi agentul frigorific si uleiul daca nu se poate face treaba asta in service.

VBB
Posts: 36
Joined: 22 Jan 2018, 23:39
Auto: pro ceed
Location: bucuresti

Re: Za car!

Post by VBB »

Revin cu rezolvarea.
Schimbat rulment si bobina electromagnetica.
Cost 250 lei (piese, manopera, completare freon).
Numai bine!

User avatar
Ogy
Cel mai ghinionist!
Posts: 5213
Joined: 29 Feb 2008, 16:06
Auto: Kia cee'd 1.4 base + opt.
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Za car!

Post by Ogy »

Multumesc de raspuns. Da faza cu robotelul nu cred ca era valabila la tine daca n-au dat compresorul jos desi nu vad cum au lucrat in zona aia....
Unde ai facut operatiunea?

VBB
Posts: 36
Joined: 22 Jan 2018, 23:39
Auto: pro ceed
Location: bucuresti

Re: Za car!

Post by VBB »

E de bun simt sa revenim cu rezolvarea, nu sa postam doar problema ! :)
Dacă mecanicul a considerat necesar ,asta e. Pana la urma m-a interesat sa imi rezolve problema cu costuri rezonabile, ceea ce după mine s-a si întâmplat.
Bănuiesc că a demontat compresorul, nu stiu sigur.
La tbg service , zona lujerului, cumva în spatele Mall Plaza România.
Numai bine !

User avatar
Ogy
Cel mai ghinionist!
Posts: 5213
Joined: 29 Feb 2008, 16:06
Auto: Kia cee'd 1.4 base + opt.
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Za car!

Post by Ogy »

Si sa reinviem topicul asta.... :lol:
Un accident petrecut pe data de 15 octombrie, o face pe fiona sa stea pe dreapta pana intra in reparatii.
La prima vedere: de revopsit bara fata, de schimbat aripa stanga si farul, bascula roata si mai vedem. Acum vad ca vrea sa se innoiasca de 2 ori pe an :lol:

Ceva asemanator cu ce e aici, doar ca eu nu mergeam foarte aproape de bordura si am avut unde sa virez, sa nu fie mai rau...
https://stirileprotv.ro/video/imprudent ... /61995297/


User avatar
Ogy
Cel mai ghinionist!
Posts: 5213
Joined: 29 Feb 2008, 16:06
Auto: Kia cee'd 1.4 base + opt.
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Za car!

Post by Ogy »

Dupa schimbarea hayonului la minunatul service autotex a luat foc in urma unui scurt la traseul electric de la luneta.... In momentul in care am dat cu stingatorul s-a spart luneta cum era si normal.
Va tin la curent dar mi-ar prinde bine niste sfaturi utile in legatura cu rezolvarea acestei probleme.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

User avatar
Ogy
Cel mai ghinionist!
Posts: 5213
Joined: 29 Feb 2008, 16:06
Auto: Kia cee'd 1.4 base + opt.
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Za car!

Post by Ogy »

Pana acum am luat legatura cu reprezentantul autotex ei normal in urma consultarilor mi-au zis ca probabil este de la un releu care n-a decuplat. Deci nicio sansa sa o repare ei.
Poate imi gaseste si mie cineva schema traseului electric de la luneta. N-am stat sa ma tiganesc cu ei. Am sunat la mai multe centre care inlocuiesc parbrize si lunete si singurii care pot monta astazi sunt cei de la parbrize24ore.ro
Aveau made in china 560lei si 590lei fumuriu fabricatie europa, ambele cu montaj la domiciliu. L-am ales pe cel fumuriu (cu tenta cred eu ca ii zice) si ii astept pana in ora 15 sa vdm ce fac si astia. Ulterior sa trecem pe partea electrica si in final sa schimbam panourile de plastic de la hayon.

User avatar
Ogy
Cel mai ghinionist!
Posts: 5213
Joined: 29 Feb 2008, 16:06
Auto: Kia cee'd 1.4 base + opt.
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Za car!

Post by Ogy »

Au venit baietii si au montat luneta, cost final 600lei. Ce nu mi-a placut- nu au facut curat pe jos dupa (sa n-ai tu o matura si un faras cand te ocupi cu geamuri/cioburi). Dupa 2h pot pleca cu ea, doar sa nu merg cu geamurile deschise. O sa stea pe loc pana ma cheama aia sa-i repar avaria pe fata.

Am desfacut plasticele de la hayon si singurul loc unde este afectat traseul instalatiei de incalzire este doar langa luneta, acolo unde a si luat foc. Ce nu inteleg eu, este de ce nu a sarit siguranta?
Analizand la rece situatia si cu imaginea bine formata in minte legata de traseul electric si faptul ca nu a fost afectat decat 5-10cm de la papucul de pe luneta si floarea creata in acea zona, eu raman la concluzia, ca acea solutie loctite, care a facut contact intre pinul de pe luneta si traseul de pe aceasta, aplicat in doua straturi si la intervale diferite de timp (primul era aproape uscat si al doilea strat s-a dat la o saptamana peste cel vechi) este de vina. Degivrarea a fost folosita maxim 15 minute de la pornirea motorului pana la incendiu.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

User avatar
Caralumba
Posts: 725
Joined: 18 Aug 2012, 04:37
Auto: Cee'd 1,4 BEST GSL,Piston Grey
Location: Bucuresti

Re: Za car!

Post by Caralumba »

Daca nu este prea tarziu, vezi tabelele 879, 928 si 982 (astea cred ca te-ar interesa)
Toata electrica (KIA_CEED_ETM_gasoline).pdf
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Fair day, be well !
Image

User avatar
Ogy
Cel mai ghinionist!
Posts: 5213
Joined: 29 Feb 2008, 16:06
Auto: Kia cee'd 1.4 base + opt.
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Za car!

Post by Ogy »

Multumesc mult @Caralumba! gasisem si eu de dimineata prin pc documentul doar ca ma uitam ca mata in calendar. La 879 se pare ca trebuie sa se uite atent cei de la kia...
Ca o impresie personala un accident minor nu se compara cu o flacara izbucnita in masina. Bine ca eram la masina cand s-a intamplat, ca se facea scrum.

User avatar
Ogy
Cel mai ghinionist!
Posts: 5213
Joined: 29 Feb 2008, 16:06
Auto: Kia cee'd 1.4 base + opt.
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Za car!

Post by Ogy »

https://www.werkenmetmerken.nl/docs/Loc ... 63_TDS.pdf
Pana acum din documentatia acestui produs reiese ca s-a gresit la aplicare (nu s-a curatat inainte zona unde s-a aplicat) si nu s-au asteptat cele 24h pana la testare.
si un singur comentariu pe emag
Mitza
11 Noi 2016
Achizitie verificata
Excelent
E o solutie foarte buna, functioneaza perfect, dar daca aveti intreruperi mai mari trebuie sa dati pe totate liniile.
Mie mi-a explodat luneta.
unul pe amazon
My glass has not exploded, as per another review. I see no reason why glass would from using the product, unless it simultaneously had a rock thrown through it.
Sa vedem daca gasim ceva si pe instalatie.

BAU
Moderator General
Posts: 3291
Joined: 24 Jan 2008, 00:25
Auto:
Location: Bucuresti

Re: Za car!

Post by BAU »

Din ce vedem noi Ogy pe schema, pentru toata instalatia de incalzire este un singur releu , de 40A , in permanenta sub tensiune ?

Din ce scrie in instructiunile Loctite si din explicatiile tale intelegem ca a fost gresita tehnologia de reparatie .

Daca nu s-a curatat zona si daca nu s-au aseptat cele 24 ore mai mult ca sigur ca in zona lipiturii s-a creat un contact imperfect cu rezistenta electrica mare ( sigur de la oxizi) . Drept urmare, un circuit cu rezistenta mare se va incalzi foarte mult .

Cum ai spus si tu , de data aceasta nu ai fost ghinionist ci norocos pentru ca ai putut intrerupe repede contactul . Dar nu cred ca este cineva care sa porneasca incalzirea masinii si sa plece de langa ea .

Oricum trebuie sa fie invatatura si pentru alti colegi ce vor fi nevoiti sa faca asemenea reparatii .
1.6 GSL EX, MT, 122 CP, 225/45 R17W, 133.000 km

User avatar
Ogy
Cel mai ghinionist!
Posts: 5213
Joined: 29 Feb 2008, 16:06
Auto: Kia cee'd 1.4 base + opt.
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Za car!

Post by Ogy »

Pai puteam sa plec de langa ea, pana sa ia foc. Intradevar vad ca incepe traseul (in figura 879)de la releul de 40A, dar nu imi este clar daca luneta are legatura sau nu cu siguranta de 10A din schema. La mine in panoul de sigurante, am o siguranta de 15A si pe schema panoului tot 15A scrie...

User avatar
Ogy
Cel mai ghinionist!
Posts: 5213
Joined: 29 Feb 2008, 16:06
Auto: Kia cee'd 1.4 base + opt.
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Za car!

Post by Ogy »

Si am ridicat-o dupa reparatia de pe fata de la dv city automobile. Nu mi-am facut probleme la niciun service de calitatea vopsirii. Probleme la ale noastre gasim la diverse elemente de imbinare si bumbi sau capacele de mascare/fixare (lipsa). Initial trebuia sa o ridic ieri, dar nu reparasera janta de tabla si nu pusesera plasticul care mascheaza radiatorul (ala cum deschizi capota). Azi sa zic ca sunt multumit in proportie de 80%.
Nu ii recomand pentru ca:

1. Au asteptat sa confirme asigurarile desi au decontare directa cu euroins, 30 zile, cat e legal daca ai mers la politie (primisera aprobare mai repede cu vreo 5 zile, noroc ca i-am sunat eu cand s-au facut cele 30 zile)
2. A stat masina in service 1 saptamana si nu s-a atins nimeni de ea (au avut liber joi...eu am dus-o luni). Au schimbat doar roata fata cu roata spate (revin la acest punct)
3.Ieri cand am fost sa o vad, ei mi-au spus ca pot astepta sa o ridic (era la spalatorie, am asteptat 1 ora sa vina de acolo) am constatat ca anumite elemente nu erau puse la locul lor si janta ne reparata. Ma intreaba daca sunt sigur ca janta aia atinsa a fost pe fata :)
4.Am lasat-o cu benzina pt 200km sportivi (cam juma de rezervor)si am luat-o ca de la reprezentanta cand am cumparat-o (cu becul aprins in bord)...
Din cate am vazut, cat am asteptat pe acolo, baietii (nu toti) pleaca cu masinile clientilor la masa (in alte parti nu am vazut sa plece cu ele, ca nu era ora de plecat acasa). Stau in apropierea acestui service si daca cineva doreste si eu am timp, punem de o investigatie in acest sens. Dar sa fie de capul lor!
5.Inspectorul de daune (din incinta acestui service) iti spune ca iti da masina la schimb. Aia cand mergi in service ca de ce nu-i anunti si pe ei si cu chiu cu vai am primit o corsa in doua usi din 2006, motor 1,2 benzina. Trebuia sa mergi cativa km buni cu ea, sa se incalzeasca motorul ala (da, si cu a/c pornit). O coaja mica si cheala dar cu folii si abtibild de police in geam. Nici lumina in habitaclu n-avea (sau era becu ars).
Baiatul meu cel mare : nu o oprim pe asta? L-au fascinat portierele si scaunele rabatabile. Mie imi venea sa-l altoiesc.
Imi lipseste un dop de la stergator. Pe vremea asta e chiar foarte important. Au zis ca il gasesc :)))) si ma suna. Eu le-am zis ca probabil a sarit la spalatorie. Cand o mai spal la munca, daca masina nu e bagata in viteza si trasa frana de mana, iti pleaca masina....dopul n-a zburat la presiunea aia pana acum.
E 8,5 lei un dop la colin. ca si la capacele de pe plafon o sa comand si deastea mai multe ca vad ca se cauta...
Mai sunt cateva de zis dar nu mai scriu acum.
2 luni a stat masina pe dreapta!!! :(
Intre timp mi-a expirat asigurarea si am reinoit-o cu una cu decontare directa. Ca eu sunt stan patitul.
Acum sa ma programez la kia pentru o diagnoza (in caz ca are ceva erori sa le stearga ca a mers saracuta cu martorul esp aprins in bord cateva drumuri) si verificarea traseului electric ce duce la luneta si sa ne indreptam atentia spre autotex. :)

Post Reply

Return to “Jurnal de bord”