Un nou Ceed in Brasov
-
- Posts: 26
- Joined: 04 May 2015, 14:32
- Auto: Pro Ceed 2009
- Location: Brasov
Un nou Ceed in Brasov
Salutare si bine v-am gasit
De joi am intrat in familia sud-coreencelor achizitionand un Kia Pro Ceed. Pana acum sunt foarte entuziasmat de masina, am facut trecerea de la Peugeot 206 iar momentan nu exista comparatie intre cele 2 masini.
Ma deranjeaza 2 lucruri care sper sa le lamuresc cat mai repede... prima e un greieras la usa de la haion ... e un sunet de plastic care inca nu l-am identificat.. iar a 2-a problema e ca in momentul in care vreau sa schimb viteza, in orice treapta ... in momentul in care iau piciorul de pe acceleratie, exista un lag, destul de mare din punctul meu de vedere pana se vede (1-2 sec).. adica masina mai ramane accelerata sau chiar creste cu 1-200 de ture si nu inteleg de ce.
Masina are 86000 km deci urmeaza revizia de 90 000. Ma gandesc ca daca tot am luat masina acum sa fac si revizia sa fiu sigur ca totul e ok. Cei din Brasov mi-au dat un pret aproximativ de 700 lei - cam mare zic eu dar na, nu sunt inca familiar cu preturile de intretinere la Kia - si explicand simptomele spuse mai sus mi-a zis tipul de la service ca s-ar putea sa fie un semn ca ambreiajul e pe duca iar un kit nou Valeo cu tot cu montaj ajunge la 700 lei (decent). Sper totusi sa nu fie cazul si doar sa mi se para mie, poate asa fac toate
Pana la sfarsitul lunii o sa trec masina pe numele meu (pozele sunt cu numerele fostului proprietar) ... nr-ul o sa fie BV xx PSY ( depinde ce mai e disponibil )
Dupa ce termin cu inmatricularea urmeaza folie pe geamuri ... transparenta 50-70% - nu vreau sa fie foarte inchise doar sa dea o tenta de culoare geamurilor, am avut pe 206 si am fost mega incantat.
De joi am intrat in familia sud-coreencelor achizitionand un Kia Pro Ceed. Pana acum sunt foarte entuziasmat de masina, am facut trecerea de la Peugeot 206 iar momentan nu exista comparatie intre cele 2 masini.
Ma deranjeaza 2 lucruri care sper sa le lamuresc cat mai repede... prima e un greieras la usa de la haion ... e un sunet de plastic care inca nu l-am identificat.. iar a 2-a problema e ca in momentul in care vreau sa schimb viteza, in orice treapta ... in momentul in care iau piciorul de pe acceleratie, exista un lag, destul de mare din punctul meu de vedere pana se vede (1-2 sec).. adica masina mai ramane accelerata sau chiar creste cu 1-200 de ture si nu inteleg de ce.
Masina are 86000 km deci urmeaza revizia de 90 000. Ma gandesc ca daca tot am luat masina acum sa fac si revizia sa fiu sigur ca totul e ok. Cei din Brasov mi-au dat un pret aproximativ de 700 lei - cam mare zic eu dar na, nu sunt inca familiar cu preturile de intretinere la Kia - si explicand simptomele spuse mai sus mi-a zis tipul de la service ca s-ar putea sa fie un semn ca ambreiajul e pe duca iar un kit nou Valeo cu tot cu montaj ajunge la 700 lei (decent). Sper totusi sa nu fie cazul si doar sa mi se para mie, poate asa fac toate
Pana la sfarsitul lunii o sa trec masina pe numele meu (pozele sunt cu numerele fostului proprietar) ... nr-ul o sa fie BV xx PSY ( depinde ce mai e disponibil )
Dupa ce termin cu inmatricularea urmeaza folie pe geamuri ... transparenta 50-70% - nu vreau sa fie foarte inchise doar sa dea o tenta de culoare geamurilor, am avut pe 206 si am fost mega incantat.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Re: Un nou Ceed in Brasov
Felicitari , este o masina buna.
Chiar daca are 90.000 km , simptomul descris nu pare a fi legat de uzura ambreiajului . Cind ambreiajul se uzeaza, ai probleme la schimbarea vitezelor : Intra greu in viteza , ciriie , agata la cuplare- decuplare sau patineaza. Aici, la patinare ar putea aparea simptomul descris de tine dar trebuie sa fii putin atent pentru ca nu toti sesizeaza acest lucru decit cind este foarte vizibil.
Ma gindesc sa nu fie un simptom al stilului de conducere . Probabil esti prea rapid la piciorul sting la decuplarea ambreiajului si ramai cu piciorul drept inca pe acceleratie .
Masina trebuie sa aibe un lag la decelerare , nu poate cadea turatia instantaneu dar nu ar fi normal sa se accelereze
Arata mai degraba a simptom de alimentare , injectie .
Este posibil ca dupa luarea piciorului de pe acceleratie sa continue sa mai patrunda benzina ( sa injecteze) in camera de ardere (banuiesc ca este pe benzina ) si scazind forta de frecarea ( prin decuplarea cutiei de viteze ) motorul sa accelereze .
Mai incearca sa fii atent si la stilul de conducere, s-ar putea ca masina sa nu aibe nimic ( si sa nu fie decit ceva minor la alimentare ) si sa te gindesti la ambreiaj doar daca arata simptomele de ambreiaj ( spuse mai sus ).
Chiar daca are 90.000 km , simptomul descris nu pare a fi legat de uzura ambreiajului . Cind ambreiajul se uzeaza, ai probleme la schimbarea vitezelor : Intra greu in viteza , ciriie , agata la cuplare- decuplare sau patineaza. Aici, la patinare ar putea aparea simptomul descris de tine dar trebuie sa fii putin atent pentru ca nu toti sesizeaza acest lucru decit cind este foarte vizibil.
Ma gindesc sa nu fie un simptom al stilului de conducere . Probabil esti prea rapid la piciorul sting la decuplarea ambreiajului si ramai cu piciorul drept inca pe acceleratie .
Masina trebuie sa aibe un lag la decelerare , nu poate cadea turatia instantaneu dar nu ar fi normal sa se accelereze
Arata mai degraba a simptom de alimentare , injectie .
Este posibil ca dupa luarea piciorului de pe acceleratie sa continue sa mai patrunda benzina ( sa injecteze) in camera de ardere (banuiesc ca este pe benzina ) si scazind forta de frecarea ( prin decuplarea cutiei de viteze ) motorul sa accelereze .
Mai incearca sa fii atent si la stilul de conducere, s-ar putea ca masina sa nu aibe nimic ( si sa nu fie decit ceva minor la alimentare ) si sa te gindesti la ambreiaj doar daca arata simptomele de ambreiaj ( spuse mai sus ).
1.6 GSL EX, MT, 122 CP, 225/45 R17W, 133.000 km
-
- Posts: 26
- Joined: 04 May 2015, 14:32
- Auto: Pro Ceed 2009
- Location: Brasov
Re: Un nou Ceed in Brasov
Se pare ca aventura mea cu Kia a început cu năbădăi Azi subit și fără vreun simptom mi-a murit claxonul... Încă un lucru de verificat la revizie...sper sa nu fie ceva serios și sa nu coste prea mult reparația.
Re: Un nou Ceed in Brasov
Asta face parte din categoria " nimicuri " . Poate fi un contact imperfect , o siguranta sau claxonul ce se poate inlocui cu orice claxon de pe piata sau de la dezmembrari.
1.6 GSL EX, MT, 122 CP, 225/45 R17W, 133.000 km
Re: Un nou Ceed in Brasov
Salut,
Felicitari pentru achizitie si sa te bucuri de ea cat mai mult.
De curiozitate, cu cat se mai vinde un Pro Cee`d ?
Felicitari pentru achizitie si sa te bucuri de ea cat mai mult.
De curiozitate, cu cat se mai vinde un Pro Cee`d ?
Kia Cee`d 1.6CRDi FL - 115CP City+
Born: 29/11/2009
ODO: 65000km
Piston Gray
Born: 29/11/2009
ODO: 65000km
Piston Gray
-
- Posts: 26
- Joined: 04 May 2015, 14:32
- Auto: Pro Ceed 2009
- Location: Brasov
Re: Un nou Ceed in Brasov
Eu am dat 4800E masina fiind din 2009 iar fostul proprietar a avut mare grija de ea (comparativ cu multe altele pe care am fost sa le vad care aratau de parca a trecut uraganul prin si peste ele ) ... de cand am vazut-o in parcare am zis direct ca asta e urmatoarea mea masina .. si asa a si fost.
- zaboss
- Posts: 1180
- Joined: 16 Sep 2010, 21:41
- Auto: Kodiaq 2.0 TSI, 4x4 DSG, Style
- Location: București
- Contact:
Re: Un nou Ceed in Brasov
Mi-aduc aminteeee... Și eu pățeam din astea. La următoarea pornire merge normal, după aia iar îi mai vin pandaliile din senin...LorDPSYCHO wrote:Se pare ca aventura mea cu Kia a început cu năbădăi Azi subit și fără vreun simptom mi-a murit claxonul... Încă un lucru de verificat la revizie...sper sa nu fie ceva serios și sa nu coste prea mult reparația.
____________________________________
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter untill you hear them speak.
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter untill you hear them speak.
-
- Posts: 26
- Joined: 04 May 2015, 14:32
- Auto: Pro Ceed 2009
- Location: Brasov
Re: Un nou Ceed in Brasov
Salutare!
Vin la voi cu o întrebare. Am plecat azi de la Brașov la Cluj cu noua mașina... Totul bine și frumos pana când la Turda s-a oprit motorul la un semafor apoi nu a mai plecat decât la a 3-a cheie... De atunci, mașina nu mai trage cum trebuie,nu mai are deloc vlaga iar dacă o urc peste 3000 o simt cum se îneacă. Aveți idee ce ar putea cauza simptomele astea?
Am ajuns cu greu la hotel și am cautat iar Kia se pare ca e în cealaltă parte a Clujului. Ma gândeam ca poate ați mai pățit unii din voi ceva asemănător... Măcar sa nu ma ducă cu zăhărelul cei de la service.
Vin la voi cu o întrebare. Am plecat azi de la Brașov la Cluj cu noua mașina... Totul bine și frumos pana când la Turda s-a oprit motorul la un semafor apoi nu a mai plecat decât la a 3-a cheie... De atunci, mașina nu mai trage cum trebuie,nu mai are deloc vlaga iar dacă o urc peste 3000 o simt cum se îneacă. Aveți idee ce ar putea cauza simptomele astea?
Am ajuns cu greu la hotel și am cautat iar Kia se pare ca e în cealaltă parte a Clujului. Ma gândeam ca poate ați mai pățit unii din voi ceva asemănător... Măcar sa nu ma ducă cu zăhărelul cei de la service.
-
- Posts: 26
- Joined: 04 May 2015, 14:32
- Auto: Pro Ceed 2009
- Location: Brasov
Re: Un nou Ceed in Brasov
În bord nu am nici un martor aprins... Iar când sta la relanti începe sa se accelereze singura pana pe la 1800 de ture dupa care scade la 7-800 și tot asa...
La 86000 deja distribuția? Mai ales ca e pe lanț... Oare ar intra la garanție? Mașina încă mai are garanție la motor și cutie un an și ceva.
La 86000 deja distribuția? Mai ales ca e pe lanț... Oare ar intra la garanție? Mașina încă mai are garanție la motor și cutie un an și ceva.
Un nou Ceed in Brasov
Masina buna..dar ii cam sare distributia..vezi pe topicul dedicat. Din acest motiv, unii dintre noi o schimbam preventiv. Stai linistit, daca ai garantie se rezolva.
ODO: 100000km din 06.2008
Re: Un nou Ceed in Brasov
Se pare ca mai multi iti spunem ca in primul rind ar trebui verificata distributia ( eventual pe locul doi ar putea sa fie senzorul de rotatie al arborelui cu came ).
Daca inca functioneaza este de bine . Poti scapa doar cu lantul si intinzatorul ( eventual si patina intinzatoare ).
Pentru a nu se ajunge si la supape este de preferat sa o duci tractata in service cit de repede se poate .
Daca inca functioneaza este de bine . Poti scapa doar cu lantul si intinzatorul ( eventual si patina intinzatoare ).
Pentru a nu se ajunge si la supape este de preferat sa o duci tractata in service cit de repede se poate .
1.6 GSL EX, MT, 122 CP, 225/45 R17W, 133.000 km
-
- Posts: 26
- Joined: 04 May 2015, 14:32
- Auto: Pro Ceed 2009
- Location: Brasov
Re: Un nou Ceed in Brasov
Cei de la Kia din Cluj sunt ocupați... E cineva care îmi poate recomanda un service unde pot face o diagnoza aici?
Re: Un nou Ceed in Brasov
Teoretic orice service ar fi bun pentru atata lucru. Trebuie doar sa se dea capacul de la tacheti jos si verificat daca lantul e sau nu sarit de la punct. Asta in cazul in care se vrea sa se verifice distributia.LorDPSYCHO wrote:Cei de la Kia din Cluj sunt ocupați... E cineva care îmi poate recomanda un service unde pot face o diagnoza aici?
Nu stiu daca influenteaza sau nu garantia. Cred ca cei de la KIA si-ar da seama daca capacul a fost sau nu scos pana acum.
Last edited by dox on 21 May 2015, 11:03, edited 1 time in total.
ODO: 100000km din 06.2008
- zaboss
- Posts: 1180
- Joined: 16 Sep 2010, 21:41
- Auto: Kodiaq 2.0 TSI, 4x4 DSG, Style
- Location: București
- Contact:
Re: Un nou Ceed in Brasov
Primul loc unde să întrebi este la verișorii de la Hyundai.
____________________________________
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter untill you hear them speak.
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter untill you hear them speak.