Shrek-uletzul

Totul despre al vostru Kia cee'd şi poze bineînţeles!
baloo
Posts: 92
Joined: 02 Oct 2007, 14:37
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Post by baloo »

Am revenit....primul drum in afara Bucurestiului cu bestkiuta :)
Bucuresti - Buzau si de acolo spre Vulcanii Noroiosi si mai sus inca vreo 50km.
Tinuta de drum exemplara ..portbagaj plin ochi , doua persoane in masina si AC pornit 90% ....depasiri la greu 4000-5000 ture lejer .
Cei 50 km din Buzau pe dealuri, serpentine etc combinat asfalt si pietris ...nici o problema pentru CEED.
Pot spune chiar ca am mers cot la cot cu o Toyota RAV4 a unor prieteni si nu am avut nici o problema .
Consumul pe drum intins cu AC undeva pe la 6.8%.
Consumul mediu dupa aceasta escapada a ajuns la 8.7 scazand de la 14 la cat ajunsese dupa o resetare si niste drumuri prin magnificul Bucuresti.
Kia Cee'd 1.4 SW Start culoare Piston Grey- jante tip C, AC, tetiere active,scrumiera,ESP,consola DLX,cheie briceag,scaune incalzite,pachet piele,proiectoare,pachet electric,USB,lampa lectura
B-18-DAJ
ALBUM FOTO:http://picasaweb.google.ro/jilavudan/Shrekuletzul
ODO 61200KM :)

Acum si cu GPL :)
Up and running
Consum 9%

Arnold12
Posts: 2774
Joined: 02 Jun 2007, 18:23
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Post by Arnold12 »

Ai fost la Vulcanii Noroiosi mici sau mari?
Cum mai este drumul?
Cee'd SW 2.0 CRDi 140CP~170CP 6MT TX pregatit sa frustreze...a different ONE
Kia Ceed SW 200Km/h - http://www.youtube.com/watch?v=tsQNcrqPImk
MAX 221km/h pe GPS/Autobahn Austria

baloo
Posts: 92
Joined: 02 Oct 2007, 14:37
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Post by baloo »

Sincer nu stiu ce Vulcani erau ( cu toate ca e a doua oara cand ma duc ) cred ca erau cei mari ( nu stiam ca sunt 2 situri cu vulcani) ....de fapt hai sa iti pov pe larg ...am fost in rezervatia vulcanii noroiosi , acolo unde este si complexul cu cazare ...drumul este excelent ( asfalt 100%) si liber ...si senzatii super misto cand urci si apoi cobori ( gen carusel ) ....apropo la intoarcere 80% din drumul de 5-7 km ce duce la Vulcani am mers cu masina pe liber.
Kia Cee'd 1.4 SW Start culoare Piston Grey- jante tip C, AC, tetiere active,scrumiera,ESP,consola DLX,cheie briceag,scaune incalzite,pachet piele,proiectoare,pachet electric,USB,lampa lectura
B-18-DAJ
ALBUM FOTO:http://picasaweb.google.ro/jilavudan/Shrekuletzul
ODO 61200KM :)

Acum si cu GPL :)
Up and running
Consum 9%

Arnold12
Posts: 2774
Joined: 02 Jun 2007, 18:23
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Post by Arnold12 »

baloo wrote:...apropo la intoarcere 80% din drumul de 5-7 km ce duce la Vulcani am mers cu masina pe liber.
Adica in frina de motor?

Daca era complexul cu cazare erau aia mari.
Cee'd SW 2.0 CRDi 140CP~170CP 6MT TX pregatit sa frustreze...a different ONE
Kia Ceed SW 200Km/h - http://www.youtube.com/watch?v=tsQNcrqPImk
MAX 221km/h pe GPS/Autobahn Austria

baloo
Posts: 92
Joined: 02 Oct 2007, 14:37
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Post by baloo »

Ok stai sa ne intelegem ..nu prea le am cu termenii tehnici da frana de motor nu inseamna atunci cand schimbi intr-o viteza inferioara pentru a reduce viteza masinii ?? daca e asa atunci eu ma refeream la faptul ca nu am accelerat deloc pentru ca erau numai dealuri si delurete pe care veneai la vale iar apoi cand era de urcat urca singura din inertie deci nu a mai fost nevoie de accelerat ( schimbatorul pe liber )
Kia Cee'd 1.4 SW Start culoare Piston Grey- jante tip C, AC, tetiere active,scrumiera,ESP,consola DLX,cheie briceag,scaune incalzite,pachet piele,proiectoare,pachet electric,USB,lampa lectura
B-18-DAJ
ALBUM FOTO:http://picasaweb.google.ro/jilavudan/Shrekuletzul
ODO 61200KM :)

Acum si cu GPL :)
Up and running
Consum 9%

Arnold12
Posts: 2774
Joined: 02 Jun 2007, 18:23
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Post by Arnold12 »

Data viitore incearca sa nu mai mergi cu schimbatorul pe liber pt ca consumul nu este afectat .
Sa mai discutat pe un topic.
Cee'd SW 2.0 CRDi 140CP~170CP 6MT TX pregatit sa frustreze...a different ONE
Kia Ceed SW 200Km/h - http://www.youtube.com/watch?v=tsQNcrqPImk
MAX 221km/h pe GPS/Autobahn Austria

baloo
Posts: 92
Joined: 02 Oct 2007, 14:37
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Post by baloo »

Fara a intentiona sa dezvolt mai mult subiectul : de ce nu e bine sa mergi pe liber ( chsetia cu consumul hai ca o inteleg) dar ce ar putea influenta in mod negativ masina faptul ca mergi pe liber?
Merci pentru info
Kia Cee'd 1.4 SW Start culoare Piston Grey- jante tip C, AC, tetiere active,scrumiera,ESP,consola DLX,cheie briceag,scaune incalzite,pachet piele,proiectoare,pachet electric,USB,lampa lectura
B-18-DAJ
ALBUM FOTO:http://picasaweb.google.ro/jilavudan/Shrekuletzul
ODO 61200KM :)

Acum si cu GPL :)
Up and running
Consum 9%

Akbhar
Posts: 1356
Joined: 27 May 2007, 18:09
Auto:
Location: Ploiesti/Bucuresti
Contact:

Post by Akbhar »

Arnold12 wrote:Sa mai discutat pe un topic.
Pe scurt:
- ai control mai bun
- ai consum 0l/100km (la relanti ai cam 1.2l/h, mai mult daca mergi si cu aerul pornit)
- uzura mai mica in cutia de viteze
- protejezi sistemul de franare.
Kia Cee'd 1.4 LX Best, Kompass Blue ODO: 135.000km+
Assumption is the mother of all fuckups

baloo
Posts: 92
Joined: 02 Oct 2007, 14:37
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Post by baloo »

Merci frumos pentru sfaturi ..pe viitor o sa le aplic.
Kia Cee'd 1.4 SW Start culoare Piston Grey- jante tip C, AC, tetiere active,scrumiera,ESP,consola DLX,cheie briceag,scaune incalzite,pachet piele,proiectoare,pachet electric,USB,lampa lectura
B-18-DAJ
ALBUM FOTO:http://picasaweb.google.ro/jilavudan/Shrekuletzul
ODO 61200KM :)

Acum si cu GPL :)
Up and running
Consum 9%

baloo
Posts: 92
Joined: 02 Oct 2007, 14:37
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Shrek-uletzul

Post by baloo »

Salutare dragi colegi de forum si bine v-am regasit ,
Iata ca am ajuns cu masinutza la 3500 km si pana acum nu am nici o problema legata de ea ...am alte probleme dar alea cauzate de drumrile noastre "excelente"..la partea asta o sa revin pe final de comentariu.
Am facut in vara aceasta diferite drumuri :serpentine, drumuri pietruite, pamant etc ( nu prea multe ca nu am cand) si tin sa spun ca masina se comporta excelent ...serpent
Nu am nici un soricel, greieras etc inca si sper sa ramana asa .
Consumul mediu in afara : cam 6% .............consumul mediu in Bucuresti : 9.6-9.7%.
Suspensii ok, stabilitate ok, motorasul de 1.4 POATE numai sa nu iti fie frica sa "dai " in el la turatii mari .
Partea proasta vine acum :
acum o saptamana , grabindu-ma sa imi iau consoarta de la serviciu , am facut nefericita alegere de a scurta drumul cotidian pe o anumita straduta din zona Aviatorilor....de la intrarea pe straduta m-a intampinat o groapa imensa ( strada fiind din piatra cubica ) pe care au facut-o diversi ( apa, gaze, drumuri etc) si pe care binenteles au uitat sa o mai acopere ....am evitat-o franand si am mers mai departe spre ceea ce urma sa devina cosmarul unei zile obisnuite .
Pe la jumatatea aceleiasi strazi am intrezarit in departare ceva suspect dar nu parea a fi mai mult decat ceva nisip imprastiat pe strada ( in zona se si construieste ceva ) deci nici o grija .........EROARE ....acel ceva s-a dovedit a fi o Groapa ce era cat strada in latime ....groapa formata prin scoaterea pietrelor din carosabil si acoperirea ei cu Nisip .......urmarea ( la o viteza de 40-50KM/H) ....cadru motor indoit spre rupt...aparatori de noroi ( ca scut imi vine greu sa in numesc) distruse ...spoiler zgariat ...deflector de pietre zgariat si desprins....
Toate acestea de la o groapa...
Tendinta de franare a venit tardiv ..exact in momentul in care am intrat in groapa respectiva si rotile masinii s-au afundat in nisip ...deci fara prea mari sanse de a infulenta in vreun fel deznodamantul tragic.
Binenteles ca dupa impact am tras pe dreapta , am coborat sa vad daca mai am baie de ulei, spoiler etc iar la prima vedere a parut ok .
Cand m-am urcat in masina de la suavul tors al motorului am ajuns la niste vibratii fantastice in habitaclu ( zici ca am diesel si nu benzina) .
Acele vibratii se intensifica in momentul in care pornesc AC si ( culmea) daca aprind pana si proiectoarele:(
Verdictul cu componenetele afectate a venit dupa ce am ridicat-o pe rampa si mi-am dat seama ca TREBUIE sa ajung la CASCO cu ea .
Am facut constiincios poze la strada, la masina pe dedesubt, la groapa etc si am mers ,smerit, la Politie S1.
Am rezolvat foarte repede ( poate si datorita faptului ca am ales sa ma duc a doua zi de dimineata pe la 6.00) si apoi la Casco unde am rezolvat un pic mai greut ca programul era de la 9.00 asa ca mai mult am asteptat decat am stat sa rezolv ( cc.10 minute asta fiind a treia persoana venita pe ziua respectiva).
Ideea este ca piesele vor veni nu stiu cand ( cadru motor nu au pe stoc pt simplul fapt ca NU SE STRICA ...eu fiind din spusele celor de la service a2a persoana care a reusit performata ...ahh ce bine ma simt ).
Dupa ce vor veni piesele trebuie facute mult mai multe verificari ...directie,jenti etc.
Sper sa iasa ca noua:)
In rest numai de bine si AVETI GRIJA LA GROPI.
Kia Cee'd 1.4 SW Start culoare Piston Grey- jante tip C, AC, tetiere active,scrumiera,ESP,consola DLX,cheie briceag,scaune incalzite,pachet piele,proiectoare,pachet electric,USB,lampa lectura
B-18-DAJ
ALBUM FOTO:http://picasaweb.google.ro/jilavudan/Shrekuletzul
ODO 61200KM :)

Acum si cu GPL :)
Up and running
Consum 9%

baloo
Posts: 92
Joined: 02 Oct 2007, 14:37
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Shrek-uletzul

Post by baloo »

Saltare natiune,
dupa mult timp am revenit cu noutati .
Iacata ca am ajuns si la 10000 KM si pot spune ca masinuta imi place la fel de mult ca in prima zi .
Intre timp am mai avut niste bube dar s-au rezolvat prompt :
1. mi-am schimbat consola audio
A inceput sa dea rateuri acum 2 luni cred ...se auzea un beep ca atunci cand salvezi un post de radio in memorie si apoi nu mai functionau comenzile - nici cele de pe volan nici cele de pe consola - numai butonul de volum si cel de cautare manuala a posturilor mai functionau ...am sesizat problema la MIT BAneasa ...baietii m-au chemat la o mica inspectie sa vada despre ce este vorba ...apoi au facut si ei mai departe sesizarea si in momentul in care li s-a dat rezolutia ( schimbare) au avut si piesa iar in 1.5 h era si schimbata ....foarte prompti si de treaba si le multumesc pe aceasta cale .
2. mi s-a decalibrat senzorul ESP
Acum cateva zile m-am trezit cu martorul ESP OFF aprins pe bord ..degeaba m-am chinuit sa ii dau de butonel nimic ramanea aprins ....seara cand am plecat de la birou spre casa s-a mai aprins si EPS deci buba mare ....citit in carte ....incercat treaba cu volanul sa resetez senzorul ...nu a mers ...am sunat la service m-au invitat la o verificare .....intr-o ora masinuta era gata ...inca o data multumuri aceluiasi service .

Am mai aparut pe ici pe colo mici /mari zgarieturi .....doar cateva sunt mai importante si mai adanci si asta datorita bunului simt deja cunoscut care ii impinge pe unii sa nu iti lase macar un biletel in parbriz : Sunt bou ti-am atins masina etc...
Dar asta nu conteaza foarte mult ...ceea ce conteaza este ca dupa 10000 km pot spune ca sunt foarte multumit de masina :
- stabilitate excelenta .
- viteza buna ( acceleratie pe masura la cei 109 caluti desi este SW ) ...maxim atins 190km/h.
- confort si portbagaj nota 10.
consumul 12.5% cam mare dar asta este

In rest numai de bina
Kia Cee'd 1.4 SW Start culoare Piston Grey- jante tip C, AC, tetiere active,scrumiera,ESP,consola DLX,cheie briceag,scaune incalzite,pachet piele,proiectoare,pachet electric,USB,lampa lectura
B-18-DAJ
ALBUM FOTO:http://picasaweb.google.ro/jilavudan/Shrekuletzul
ODO 61200KM :)

Acum si cu GPL :)
Up and running
Consum 9%

User avatar
Ogy
Cel mai ghinionist!
Posts: 5213
Joined: 29 Feb 2008, 16:06
Auto: Kia cee'd 1.4 base + opt.
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Shrek-uletzul

Post by Ogy »

Mai esti dispus, sa le cuplam? Cine stie, poate iese una mica si o folosim pe post de macheta... :)
Multi km si de acum inainte si ai si tu grija, pe unde o parchezi....

baloo
Posts: 92
Joined: 02 Oct 2007, 14:37
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Shrek-uletzul

Post by baloo »

Cum sa nu cred ca asta micu a ajuns deja la varsta reproducerii :)
Apropo de parcat ..chiar nu stiu daca mi-a fost zgariata in parcarea hotelului in Bulgaria ( cand am fost plecat de Revelion ) sau in Bucuresti ...era destul de murdara si nu am observat decat cand am spalat-o ...dar asta este se intampla ...de obicei sunt foarte atent sa nu blochez pe careva , sa nu o parchez la colt de intersectie etc .

Merci de urari si iti urez si tie la fel :)
Kia Cee'd 1.4 SW Start culoare Piston Grey- jante tip C, AC, tetiere active,scrumiera,ESP,consola DLX,cheie briceag,scaune incalzite,pachet piele,proiectoare,pachet electric,USB,lampa lectura
B-18-DAJ
ALBUM FOTO:http://picasaweb.google.ro/jilavudan/Shrekuletzul
ODO 61200KM :)

Acum si cu GPL :)
Up and running
Consum 9%

baloo
Posts: 92
Joined: 02 Oct 2007, 14:37
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Shrek-uletzul

Post by baloo »

Salutare .
Nu prea am mai postat de cam multicel ceva ( comoditate , lene, lipsa de timp ...toate combinate).
Intre timp masinuta a ajuns la 17000 km fara probleme majore.
Chestii schimbate sau reparate la ea intre timp : unitatea audio schimbata pe garantie ( acum cateva luni) , curatarea ambreiajului, reglare senzori ESP+EPS si retusuri vopsitorie :) + revizie.
Masina merge exceptional dar se pare ca nici SW nu e suficient pentru nevoile familiei de spatiu ( portbagaj) ....apropo familie formata din 2 persoane ...asa ca urmatoarea masina va fi un VW Vito sau cine stie vreo viitoare KIA Van :)
Fara gluma deja ma gandesc sa imi iau un Thule sau o remorca dupa excursiile in Bulgaria, Sighisoara si Miercurea Ciuc...... cand am inchis portbagajul cu piciorul.
Asa,acum sa ajung si chestiile care ma cam nemultumesc la masinuta :
1. consumul - in Bucuresti bate undeva la 11% ...acum dupa 600 km in afara Buc e undeva pe la 7.5%( greseala mea ca nu mi-am luat motor de 1.6 GSL sau o varianta DSL)
2. trage greu tare la deal iar pentru depasiri mai mereu o duc in 4500-6000 ture ( bine acum sunt cam subiectiv ca in masina eram 4 persoane plus portbagajul plin ochi si AC pornit tot drumul ) ....nu vreti sa stiti ce consum aveam in acele depasiri pe serpentine ( 20-30-40%) .
3. viteza a 6 a care nu exista ....cel putin la mine pe 1.4.
Plus capital : stabilitate exceptionala ( pe ploaie, pe vant , pe zapada .....ai incredere in ea ) ultimele doua trasee au fost : Buc-Sighisoara ( pe Intorsura Buzaului ) si Buc - Miercurea Ciuc ( pe Cheia) si in ambele dati ploaie torentiala ....sta ca lipita pe asfalt in curbe.
Viteza maxima atinsa 190km/h pe data de 03.01.2009 cand a venit pe lume cel de-al doile nepotel si am facut din Giurgiu pana in Bucuresti in jur de 30 min :)) iarasi masina f stabila la viteza mare ( la consum nu m-am uitat ca nu prea aveam cum ).
Si ce mai vb atata : masina arata tare bine :), spatiile de depozitare sunt bestiale, comfortul e la el acasa.
In rest numai de bine :cel mai important lucru e ca ma pot baza pe ea oriunde plec.
Ca sfat de la detinator de SW ....nu va luati 1.4 pe SW luati cel putin 1.6 .
Urmeaza alte excursii si alte peripetii si cine stie poate o data si-o data o sa ajung si eu pe la vreo intalnire ca pana acum ioca :(
Ahh era sa uit ....am facut rost si de sticker ROSU .
Sambata e programata la salonul de infrumusetare (spalat, periat aranjat ca dupa ultimul drum e horror si in interior si la exterior) iar apoi tre sa o bag la o sedinta foto sa mai pun niste poznici noi ca deh doar a implint si al meu Shrek un anisor acusica pe 26 iunie :).
:)
Kia Cee'd 1.4 SW Start culoare Piston Grey- jante tip C, AC, tetiere active,scrumiera,ESP,consola DLX,cheie briceag,scaune incalzite,pachet piele,proiectoare,pachet electric,USB,lampa lectura
B-18-DAJ
ALBUM FOTO:http://picasaweb.google.ro/jilavudan/Shrekuletzul
ODO 61200KM :)

Acum si cu GPL :)
Up and running
Consum 9%

Post Reply

Return to “Jurnal de bord”