Jurnal de bord pro_cee'd black pearl
- LiquidSilk
- Posts: 63
- Joined: 11 Jun 2008, 15:28
- Auto: Kia Pro_cee'd 1.4 Best
- Location: Galati
- Contact:
- LiquidSilk
- Posts: 63
- Joined: 11 Jun 2008, 15:28
- Auto: Kia Pro_cee'd 1.4 Best
- Location: Galati
- Contact:
- LiquidSilk
- Posts: 63
- Joined: 11 Jun 2008, 15:28
- Auto: Kia Pro_cee'd 1.4 Best
- Location: Galati
- Contact:
Re: Jurnal de bord pro_cee'd black pearl
Update! Dupa 7 ani si ceva peste 50.000 km in plus.
Jantele pline de ciupituri, majoritatea datorita talentului de sofer al posesorului.
Schimbat 4 sau 5 bietele antiruliu.
Schimbat condensor AC
Schimbat cheder geam sofer ca nu se mai inchidea. In curand trebuie schimbat iar.
Schimbat cupla la coloana de directie. Coloana trancane si acum la fel ca in prima zi. (In garantie, au tot strans cate un surub, ca toate fac la fel. Cum s-a terminat garantia, au spus ca se stie problema, se schimba coloana cu totul, 9000 RON... )
2 zgarieturi cu cheia cat toata masina pe ambele laterale ( vecini amabili) plus multe alte semne pe colturile spoilerului din fata. ( vecini temporari de parcare de pe la supermarket-uri)
Schimbat garnitura la un senzor de ulei, tot scapa ulei pe acolo. ( Datorita amabilitatii mecanicilor de la revizie ce pun mai mult ulei decat e nevoie, .. sa fie )
O MULTITUDINE de greierasi, unii rezolvati (oglinda interioara), altii guralivi in continuare ( stalpii cu centuri, grila de aerisire de sub parbriz, etc)
Reparat, in regie proprie , senzorul ce aprinde stopurile cand apesi pedala de frana.
In principiu cred ca a fost o alegere bunicica (ar fi mers mai bine cu motorul de 1.6) trecand peste faptul ca la doar 75.000 km trancane mai tare ca un golf IV cu 200.000 km.
Jantele pline de ciupituri, majoritatea datorita talentului de sofer al posesorului.
Schimbat 4 sau 5 bietele antiruliu.
Schimbat condensor AC
Schimbat cheder geam sofer ca nu se mai inchidea. In curand trebuie schimbat iar.
Schimbat cupla la coloana de directie. Coloana trancane si acum la fel ca in prima zi. (In garantie, au tot strans cate un surub, ca toate fac la fel. Cum s-a terminat garantia, au spus ca se stie problema, se schimba coloana cu totul, 9000 RON... )
2 zgarieturi cu cheia cat toata masina pe ambele laterale ( vecini amabili) plus multe alte semne pe colturile spoilerului din fata. ( vecini temporari de parcare de pe la supermarket-uri)
Schimbat garnitura la un senzor de ulei, tot scapa ulei pe acolo. ( Datorita amabilitatii mecanicilor de la revizie ce pun mai mult ulei decat e nevoie, .. sa fie )
O MULTITUDINE de greierasi, unii rezolvati (oglinda interioara), altii guralivi in continuare ( stalpii cu centuri, grila de aerisire de sub parbriz, etc)
Reparat, in regie proprie , senzorul ce aprinde stopurile cand apesi pedala de frana.
In principiu cred ca a fost o alegere bunicica (ar fi mers mai bine cu motorul de 1.6) trecand peste faptul ca la doar 75.000 km trancane mai tare ca un golf IV cu 200.000 km.
Kia Pro_cee'd 1.4 Best - Black Pearl
ODO: 100200km
ODO: 100200km
-
- Posts: 2798
- Joined: 25 Aug 2008, 20:23
- Auto: Saab 9-5 Aero
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: Jurnal de bord pro_cee'd black pearl
Dar de la ce troncane - de la coloana de directie?
Eu stau bine la capitolul troncasnit in sensul ca nu am probleme.
Nov 2008 111,000 km
Eu stau bine la capitolul troncasnit in sensul ca nu am probleme.
Nov 2008 111,000 km
SAAB 9-5
- LiquidSilk
- Posts: 63
- Joined: 11 Jun 2008, 15:28
- Auto: Kia Pro_cee'd 1.4 Best
- Location: Galati
- Contact:
Re: Jurnal de bord pro_cee'd black pearl
de la coloana, si probabil de la amortizoarele de pe spate acum ca e frig.
Kia Pro_cee'd 1.4 Best - Black Pearl
ODO: 100200km
ODO: 100200km