Pasha's

Totul despre al vostru Kia cee'd şi poze bineînţeles!
sorinh
Posts: 769
Joined: 29 Jun 2007, 13:11
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Post by sorinh »

si ar mai fi o diferenta de volum in functie de temperatura fluidului.
la motorina, diferenta de volum este de 2% la delta 20C. pentru un rezervor de 50L cum are cee'd asta inseamna un litru in plus intre dimineata si pranz.
1.6 DSL LP Base Pewter Beige + optionale
vrrrrroooooommm !!!!!! vrrrrroooooommm !!!!!!
www.erepublik.com

andrei0241
3/E
Posts: 3087
Joined: 16 May 2007, 13:40
Auto:
Location: Constanta
Contact:

Post by andrei0241 »

Unde ai diferenta de 20 de grade intre dimineata/seara? :D
Ford - Fiesta - 1.4 tdci

sorinh
Posts: 769
Joined: 29 Jun 2007, 13:11
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Post by sorinh »

dimineata, temperatura fluidului este cea a mediului ambiant.
la pranz este mediul + temperatura data de expunerea la soare.
iarna, am vazut in rafinarie o diferenta de 30C pentru incarcarea in cisterne auto.
1.6 DSL LP Base Pewter Beige + optionale
vrrrrroooooommm !!!!!! vrrrrroooooommm !!!!!!
www.erepublik.com

andrei0241
3/E
Posts: 3087
Joined: 16 May 2007, 13:40
Auto:
Location: Constanta
Contact:

Post by andrei0241 »

Da, dar nu poti spune ca diferente de 20grade sunt intalnite frecvent. Oricum, d'aia se si recomanda ca la metoda plin/plin calculele sa fie facute pe cat mai multi km posibil, astfel incat aceasta eroare sa se imparta si sa fie cat mai mica
Ford - Fiesta - 1.4 tdci

sorinh
Posts: 769
Joined: 29 Jun 2007, 13:11
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Post by sorinh »

off topic gramada!!!
@andrei0241, asa se imbogatesc soferii de cisterne de motorina:
exista doua metode de masurare: volumetrica si masica. daca ai un contor cu turbina, atunci masori volum. daca ai senzor masic, atunci masori greutatea. metoda este urmatoarea: se incarca o cisterna pana la semn in rafinarie, la ora 8 dimineata. temperatura fluid 22-24C. volum sa zicem 10.000 L (cifra rotunda - pot fi si 12, si 15 si 17). dupa incarcare soferul pleaca de la Midia (de langa tine) spre casa, sa zicem la Bacau. ajunge la ora 14.00 in fata curtii, cand cisterna a stat in soare si acum are 44-46C si goleste cu galeata pana la semnul de volum. asta inseamna 200L de motorina. mai putin la benzina, dar tot scoate ceva.
in rafinarie, se masoara volumul, greutatea cu senzor masic si pe cantar. la benzinarie unde descarca el la patron, se masoara doar volumul la ora 15.00, pentru ca masina este plina pana la semn, si senzorul volumetric indica corect volumul.
de asta se sigileaza de trei ori o cisterna, si de asta s-au introdus senzorii masici, cara masoara direct greutatea fluidului transferat, si care indica volumul prin calcule. tot de asta de ceva timp este obligatorie specificarea pe documentul fiscal a temperaturii si densitatii fluidului.
la vapoare se da un trend de densitati si temperaturi, precum si densitatea medie a intregii incarcari, tinand cont ca poate sa dureze zile.
vrei sa mai detaliez pe topicul lui Pasha? :lol:
1.6 DSL LP Base Pewter Beige + optionale
vrrrrroooooommm !!!!!! vrrrrroooooommm !!!!!!
www.erepublik.com

kokolino
Procuroru'
Posts: 551
Joined: 19 Jun 2007, 10:45
Auto:

Post by kokolino »

referitor la plin, eu am bagat benzina pana plutea benzina la buson. Inca nu era acul pe rosu si mi-au intrat 53 de litri. rezervorul este de 53 litri. asta inseamna ca mai aveam peste cei 53 litri bagati inca vreo 7-10 litri.
eu am facut plin la plin cum se spune si aveam consum pe bord 12.6 si am bagat 12.6 litri pana a dat pe afara, nu pana s-a oprit pompa. ca sa faci plin la plin trebuie sa ai rabdare vreo 5-7 minute cu pompa...o sa-ti sara de vreo 20 ori cel putin pana ajunge benzina sus de tot.

MihaiM
Posts: 871
Joined: 04 Jun 2007, 10:11
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Post by MihaiM »

exact :D

Pasha
Posts: 181
Joined: 18 May 2007, 23:11
Auto:
Location: Bucuresti

Post by Pasha »

ca sa inlatur indoielile: bag de obicei la aceeashi pompa. are doua trepte de blocare. pina sare prima data, bag cu ea apasata la maxim. pina sare a doua oara, bag cu ea apasata la jumatate (cealalta treapta). ca oi fi eu prost shi am bagat in conditzii similare semnificativ mai multa sau mai putzina benzina, nu'sh'... oi fi. da' poate nu-s. cine shtie...
din seara asta am schimbat benzinaria, m-am intors la mol. sunt curios cum merge cu asta. cu omv100 maninca pamintul, dar mi-e peste mina, mi-e mai comod mol ca mi-e in drum.

acum impresii personale, strict subiective ca doar e jurnalul meu de bord. sunt multzumit de mashinutza shi se comporta exact cum ma ashteptam, daca se va dovedi shi fiabila, am facut o investitzie buna. nu e lamborghini dar nici nu ma ashteptam sa fie :lol: , e suficient de sprintena cind ai nevoie, e comoda, inca nu mi-a facut nici o fitza shi ma simt bine la volan shi in orash shi la drum lung. am deja vreo 820 km cu ea shi nu am nici cel mai mic regret ca nu am luat altceva. abia ashtept wkendul urmator...
Kia Cee'd base LX 1.4 GSL plus citeva optzionale - piston grey

Pasha
Posts: 181
Joined: 18 May 2007, 23:11
Auto:
Location: Bucuresti

Post by Pasha »

Revin cu impresii dupa un drum cu mashina incarcata. La viteza mai mare se simte greutatea in plus (tot cautam defecte pentru motorashul asta de 1,4), dar nu atit de mult incit sa simt nevoia sa opresc aerul intr-o depashire. Ma declar in continuare multzumit, comportament mai mult decit decent, ca doar nu ma ashteptam sa primesc un bmw cu motor de 3 litri.
Frinele... la drumul asta am avut doua situatzii critice in care frinele erau esentziale. Am avut emotzii in fractziunea de secunda dinainte sa ating pedala, cind am simtzit-o cum raspunde a disparut orice emotzie.
Suspensia: un pic agasanta pe un drum judetzean care a inceput sa se strice, inca bun drumul dar cu multe denivelari mici, suparatoare. in rest, mashina sta excelent pe drum, cred ca e compromisul optim pentru clasa mashinii shi costul mashinii.

off-topic : am mers pe o portziune de shosea de centura care era de vise rele: shleauri in asfalt, ca alea facute de tractoare pe drumurile de tzara dupa ploaie. aia sa fie calitatea asfaltului pentru un drum destinat in special traficului greu care ocoleshte Bucurestiul ? acum au ocazia sa mai fure un pic, ca doar trebuie sa repare shoseaua.
Kia Cee'd base LX 1.4 GSL plus citeva optzionale - piston grey

narcisus77
Posts: 160
Joined: 27 Jul 2007, 12:40
Auto:
Location: Bucuresti

Post by narcisus77 »

Am si eu o intrebare. In ce zone se poate admira Piston Grey-ul tau ?
Nevasta-mea a ales culoarea asta, dar acum de-atata asteptare a uitat-o.
In poze se vede super-misto, dar in parcare la MIT parea mai deschis griul.
Cee'd 1.6 CRDi LP Piston Grey BASE + optionale - km ~60.000

Pasha
Posts: 181
Joined: 18 May 2007, 23:11
Auto:
Location: Bucuresti

Post by Pasha »

gorjului shi iancului de obicei. daca e umbra, daca sunt nori groshi sau e mai pe inserat, se vede gri. daca bate soarelele pare neagra, mai ales de la distantza un pic mai mare.
Kia Cee'd base LX 1.4 GSL plus citeva optzionale - piston grey

narcisus77
Posts: 160
Joined: 27 Jul 2007, 12:40
Auto:
Location: Bucuresti

Post by narcisus77 »

Ok, merci mult.

S-o folosesti cu placere si fara incidente !!!
Cee'd 1.6 CRDi LP Piston Grey BASE + optionale - km ~60.000

Pasha
Posts: 181
Joined: 18 May 2007, 23:11
Auto:
Location: Bucuresti

Post by Pasha »

multzumesc.

revin cu ceva date despre consum. duminica, drum de vreo 350 km, dus-intors plus vreo 20 km prin bucuresti. 3 persoane shi ceva bagaje, aerul pornit non stop. am chinuit un pic mashina, adica reprize energice, depashiri pornind de la 120-130, viteza legala in localitatzi dupa care accelerare rapida pina la 130. consum mediu - 8,3 litri la suta. diferentza mare pe indicatorul de combustibil (ceasul de pe bord) fatza de alte doua drumuri (acelashi traseu) facute fara acceleratzii inutile shi cu o viteza de croaziera de aproximativ 120 km/h. imi pare rau ca nu am cronometrat cele 3 drumuri, dar ultimul nu mi s-a parut semnificativ mai scut, a fost mai distractiv dar mai obositor, mai solicitant. in concluzie, ma declar multzumit de consum shi renuntz la stilul asta de condus. a fost doar un experiment pe care mi-am propus sa-l fac shi dupa cit de mult s-a dus in jos acul ala de la combustibil, ma ashteptam la consum ceva mai mare.
Kia Cee'd base LX 1.4 GSL plus citeva optzionale - piston grey

Post Reply

Return to “Jurnal de bord”