Razvan G's Cee'd City 1.4 GSL
Re: Razvan G's Cee'd City 1.4 GSL
Tinind cont ca esti la inceput ,incearca sa ignori zgomotul de pe spate ,o perioada, daca nu se modifica nimic pina la prima revizie (s-ar putea sa fie doar o parere ). Numai in cazul in care se accentueaza sau observi si un comportament anormal in rulaj du-te mai repede. Altfel o te stresezi la orice greiras ce mai apare
1.6 GSL EX, MT, 122 CP, 225/45 R17W, 133.000 km
Re: Razvan G's Cee'd City 1.4 GSL
In dreapta spate mi se pare si mie ca bate ceva. Nu mi s-a parut atat de deranjant incat sa scot ce am in portbagaj (pachet legislativ, o sticla cu lichid de spalat parbrizul) si sa incerc fara.
KIA Cee`d Best Kompass Blue 1,4
Re: Razvan G's Cee'd City 1.4 GSL
no offense dar acum cand fiecare isi cumpara o masina noua aude ca bate ceva...
la mine in tico am sute de greieri si batai ce sa mai zic de dacie...din pacate pe dumurile noastre o sa bata in continuare si o sa auzim greierasi pentru ca asta e realitatea...in tara asta n-o sa avem drumuri bune cred ca niciodata....dau exemplu centura Oradiei...proaspat facuta e plina de denivelari..+ gurile de canal puse aproape pe mijloc..in plus au distrus 3 strazi cu devierile..ca sa faca unul..si acela varza..deci in concluzie..ne plangem degeaba...
la mine in tico am sute de greieri si batai ce sa mai zic de dacie...din pacate pe dumurile noastre o sa bata in continuare si o sa auzim greierasi pentru ca asta e realitatea...in tara asta n-o sa avem drumuri bune cred ca niciodata....dau exemplu centura Oradiei...proaspat facuta e plina de denivelari..+ gurile de canal puse aproape pe mijloc..in plus au distrus 3 strazi cu devierile..ca sa faca unul..si acela varza..deci in concluzie..ne plangem degeaba...
VW Golf IV variant 1.9 dizăl din 2004. Tot verde BH 62 RBY
poze > http://picasaweb.google.com/robert1987.10/Golf4#
1) Esti pe net
2) Esti pe clubkia.ro
3) Imi citesti semnatura
5) Nu ai observat ca lipseste punctul 4
6) Tocmai ai verificat daca exista sau nu
7) Zambesti, sau chiar razi
poze > http://picasaweb.google.com/robert1987.10/Golf4#
1) Esti pe net
2) Esti pe clubkia.ro
3) Imi citesti semnatura
5) Nu ai observat ca lipseste punctul 4
6) Tocmai ai verificat daca exista sau nu
7) Zambesti, sau chiar razi
Re: Razvan G's Cee'd City 1.4 GSL
si mie imi bate ceva in portbagaj, o fii trusa, o fii bidonul de apa pt parbriz, or fii multe, ideea e ca pe un drum european adevarat un ceed n-o sa-ti scoata decat la zeci de mii de km greierasi... dc si-au luat atatia nemti logan? pt ca nu-l aud cand troncane, ca n-are unde
KIA ProCeed 1.6 Black PH 22 LEK
- Razvan_G
- sultan of swing
- Posts: 664
- Joined: 01 Oct 2008, 20:14
- Auto: KIA Cee'd City 1.4 GSL
- Location: Oradea
Re: Razvan G's Cee'd City 1.4 GSL
La multi ani!
Asa e radoy. Centura din Oradea, mai ales "poteca" Metro-Nufarul e dezastru. Cratere de-a dreptul. Traim in Romania si avem cele mai proaste drumuri din UE. LeCCa, urmatoarea masina va fi SUV! Un Audi A6 Allroad 3.0 TDI . Apropo de asta, de Revelion m-am intalnit cu un prieten din TM. Are un Audi A4 2.5 TDI din 2002. Nu mi-a venit sa cred ce garda de sol avea. Era mai inalta ca si la Logan.
Din ce am vorbit cu Scubli spunea ca acele "batai" sunt sunete normale date de suspensia pe gaz MacPherson. Mi-a arata si cum e cu suportul de numere. E facut dintr-o bucata si se da jos ca o rama de tablou. Dar abia l-am desprins la colturi si am renuntat sa-l mai fortez. Iti rupi degetele. Si tot azi am inteles ce inseamna functia "Follow me home". Adica las faza scurta aprinsa, inchid motorul, iar faza ramane aprinsa chiar daca scot cheile din contact si doar dupa ce blochez usile se sting automat. Cu Logan-ul am patit-o. Am uitat faza scurta aprinsa dimineata si seara nu mai puteam nici debloca usile de la telecomanda. Niet baterie. Bineinteles, noroc cu taximetristii mereu dotati cu "clemele" legate la baterie.
Revin cu impresii despre masina. Aproape am atins pragul de 1000 de km. Masina merge foarte bine. Incep sa o "calc" un pic mai mult . Nu m-a dezamagit in depasiri. Trage motorasul asta pentru capacitatea de 1.4! M-am tinut tot drumul de un Passat nou 2.0 TDI, mergea pe gustul meu, viteza de croaziere, depasiri sigure. (bineinteles ca ma "facea" daca vroia, nu asta era ideea ) Mai devreme m-am dus in parcare la OBI pentru testele de siguranta: ESP si ABS. Parcare mare, zapada destula, gheata, ce mai, mediul propice de "testing". I-am dat talpa si am luat viraje bruste, imediat am simtit ESP-ul (de altfel incepuse sa palpaie pe bord indicatorul de ESP). Puteam trage de volan la maxim ca nu derapam. Nu-mi fugea fundul. Stabila masina. Mentine directia. Diseara poate il iau si pe frate-meu sa mergem cu doua masini, Polo-ul (fara ESP) si Cee'd-ul. Versus.
In rest, sunt incantat de climatronic. E pus mereu pe Auto (nici nu-l mai opresc) si mi-am reglat temperatura de 23 de grade. Se incalzeste relativ repede in habitaclu, geamurile nici nu se aburesc. E placut.
Asa e radoy. Centura din Oradea, mai ales "poteca" Metro-Nufarul e dezastru. Cratere de-a dreptul. Traim in Romania si avem cele mai proaste drumuri din UE. LeCCa, urmatoarea masina va fi SUV! Un Audi A6 Allroad 3.0 TDI . Apropo de asta, de Revelion m-am intalnit cu un prieten din TM. Are un Audi A4 2.5 TDI din 2002. Nu mi-a venit sa cred ce garda de sol avea. Era mai inalta ca si la Logan.
Din ce am vorbit cu Scubli spunea ca acele "batai" sunt sunete normale date de suspensia pe gaz MacPherson. Mi-a arata si cum e cu suportul de numere. E facut dintr-o bucata si se da jos ca o rama de tablou. Dar abia l-am desprins la colturi si am renuntat sa-l mai fortez. Iti rupi degetele. Si tot azi am inteles ce inseamna functia "Follow me home". Adica las faza scurta aprinsa, inchid motorul, iar faza ramane aprinsa chiar daca scot cheile din contact si doar dupa ce blochez usile se sting automat. Cu Logan-ul am patit-o. Am uitat faza scurta aprinsa dimineata si seara nu mai puteam nici debloca usile de la telecomanda. Niet baterie. Bineinteles, noroc cu taximetristii mereu dotati cu "clemele" legate la baterie.
Revin cu impresii despre masina. Aproape am atins pragul de 1000 de km. Masina merge foarte bine. Incep sa o "calc" un pic mai mult . Nu m-a dezamagit in depasiri. Trage motorasul asta pentru capacitatea de 1.4! M-am tinut tot drumul de un Passat nou 2.0 TDI, mergea pe gustul meu, viteza de croaziere, depasiri sigure. (bineinteles ca ma "facea" daca vroia, nu asta era ideea ) Mai devreme m-am dus in parcare la OBI pentru testele de siguranta: ESP si ABS. Parcare mare, zapada destula, gheata, ce mai, mediul propice de "testing". I-am dat talpa si am luat viraje bruste, imediat am simtit ESP-ul (de altfel incepuse sa palpaie pe bord indicatorul de ESP). Puteam trage de volan la maxim ca nu derapam. Nu-mi fugea fundul. Stabila masina. Mentine directia. Diseara poate il iau si pe frate-meu sa mergem cu doua masini, Polo-ul (fara ESP) si Cee'd-ul. Versus.
In rest, sunt incantat de climatronic. E pus mereu pe Auto (nici nu-l mai opresc) si mi-am reglat temperatura de 23 de grade. Se incalzeste relativ repede in habitaclu, geamurile nici nu se aburesc. E placut.
KIA Cee'd City 1.4 GSL, Oil Blue + senzori de parcare, scut motor
- scubli
- "ambiguus"
- Posts: 3644
- Joined: 16 Dec 2007, 14:56
- Auto:
- Location: Oradea si/sau Sighetu Marmatiei
- Contact:
Re: Razvan G's Cee'd City 1.4 GSL
@Razvan_G: O mica adaugare: La functia Follow Me Home se stinge automat la cateva secunde dupa ce ai inchis masina, nu pe loc(parca vreo 10-15s a stat aprinsa). Mai pe scurt iti face lumina cat sa nimeresti gaura de la cheie... indicat e sa stai la casa
Re: Razvan G's Cee'd City 1.4 GSL
scubli wrote:... functia Follow Me Home se stinge automat la cateva secunde dupa ce ai inchis masina...iti face lumina cat sa nimeresti gaura de la cheie... indicat e sa stai la casa
corect =D> ...eu stau la bloc si de aceea nu am mai pus-o(functia ) ca optional =D>
Drum bun !!!
P.S. ESP-ul e ok,eu credeam ca nu-mi fuctioneaza pana zilele trecute cand veneam din Retezat ...te scoate din incurcaturi =D>
- Razvan_G
- sultan of swing
- Posts: 664
- Joined: 01 Oct 2008, 20:14
- Auto: KIA Cee'd City 1.4 GSL
- Location: Oradea
Re: Razvan G's Cee'd City 1.4 GSL
Ha ha ha! Asa e, eu stau la etajul doi. Ma simt "discriminat" de faptul ca nu pot sa beneficiez de acest "lux"
Apropos, am fost si cu Polo-ul in parcare. Eu cu Cee'd-ul, frate-meu cu VW. Ne-am tras si la o liniuta. Dar m-a facut la demaraj. Sa vezi ce a mai patinat Polo-ul, fugea fundul la ea, tot lateral se oprea. Se simte diferenta cu ESP. Am inteles ca cei de la Euroncap nu mai dau 5 stele masinilor care nu au in dotarea standard ESP-ul. Fiind considerata o a doua mare inventie si utilitate dupa centura de siguranta.
@Teddy - si eu credeam ca nu-mi functioneaza , si da, nici sa n-avem nevoie de el! Dar am vrut sa-l "rodez" un pic pe polei/gheata
Apropos, am fost si cu Polo-ul in parcare. Eu cu Cee'd-ul, frate-meu cu VW. Ne-am tras si la o liniuta. Dar m-a facut la demaraj. Sa vezi ce a mai patinat Polo-ul, fugea fundul la ea, tot lateral se oprea. Se simte diferenta cu ESP. Am inteles ca cei de la Euroncap nu mai dau 5 stele masinilor care nu au in dotarea standard ESP-ul. Fiind considerata o a doua mare inventie si utilitate dupa centura de siguranta.
@Teddy - si eu credeam ca nu-mi functioneaza , si da, nici sa n-avem nevoie de el! Dar am vrut sa-l "rodez" un pic pe polei/gheata
KIA Cee'd City 1.4 GSL, Oil Blue + senzori de parcare, scut motor
Re: Razvan G's Cee'd City 1.4 GSL
@Razvan_G:
Te simti "discriminat" ca stai doar la et.2...atunci noi cei care stam "mai aproape de cer " cum imi place mie sa zic...
Intradevar trebuie sa-ti cunosti masina ca sa stii cum sa reactionezi in momentele dificile. =D>
Drum bun !!!
Te simti "discriminat" ca stai doar la et.2...atunci noi cei care stam "mai aproape de cer " cum imi place mie sa zic...
Intradevar trebuie sa-ti cunosti masina ca sa stii cum sa reactionezi in momentele dificile. =D>
Drum bun !!!
Re: Razvan G's Cee'd City 1.4 GSL
Salutare tuturor.
Felicitari noilor proprietari de CEE_D mergeti si bagati-va AZOT in caucioace
Cu respect ONIX
Felicitari noilor proprietari de CEE_D mergeti si bagati-va AZOT in caucioace
Cu respect ONIX
- Razvan_G
- sultan of swing
- Posts: 664
- Joined: 01 Oct 2008, 20:14
- Auto: KIA Cee'd City 1.4 GSL
- Location: Oradea
Re: Razvan G's Cee'd City 1.4 GSL
Buna forumistilor. Mai devreme am dat o fuga pana la Universitate si cand am coborat in parcare m-am speriat: am crezut ca mi-a zagariat cineva capota! De fapt o pisica isi facuse culcus acolo si si-a lasat amprentele peste ea, chiar si pe parbriz. Masina e prafuita bine, am dat eu cu degetele putin sa vad daca nu cumva e si zgariata, se pare ca nu Cred ca i-a priit motorul proaspat incalzit.
Continui fila de jurnal prin a-i multumi lui scubli pentru ca m-a cadorisit cu un sticker-ul ClubKIA.ro Inca nu m-am decis unde sa-l pun, dar am timp, momentan trebuie sa-i fac o baie. Printre altele, azi-dimineata am si ridicat talonul de inmatriculare. Aaa, si tot azi l-am sunat pe themircea (foarte amabil) pentru a-mi comanda un set de presuri ca lumea. Fiindca desi am Kia Cee'd, presurile "cadou" de la dealer sunt de Kia Rio/Hyundai Accent. Deci au un cu totul alt contur, drept urmare am mocheta plina de jeg acum.
Despre masinuta, merge foarte bine, sunetul din dreapta spate nu e foarte sacaitor (dar exista ), iar eu sunt perfectionist din pacate intr-o tara cu infrastrcutura neperfectionista. La ce drumuri avem, e o senzatie ca si cum ai merge cu vaporul in masina pe "valurile" din asfalt. Am depasit pragul de 1000 de km, parca motorul s-a mai lasat si trage mai bine. Tot la 1000 de km am resetat si consumul mediu. Acum am aproape 1100 de km, toti facuti in oras si cu Climatronicul pe Auto, am scos un average de 12,8 litri. Uneori si peste 13. Foarte mult, si tind sa consider ca masina e si submotorizata cu acest motor de 1.4 la un gabarit de 1300 kg. Poate consumul e ridicat si din cauza faptului ca circul pe un traseu mai scurt, e frig etc. Nu conduc sport, ci normal pentru mine, o accelerez repede pana la 3000 de ture si schimb. Sper sa se mai lase fiindca sincer se simte la buzunar. Maine ii fac al 3-lea plin (ras, 170 RON era acum 10 zile) dupa 1100 de km. Si multi km facuti si in afara.
Franele sunt intr-adevar super bune pe Cee'd. Am mers ieri cu Polo-ul, asa inghesuit imi pare acum dupa ce am condus doar Cee'd-ul, ca sa nu mai zic de zgomotul de diesel . Iar diferenta la franare se simte intens, ce stabila e Kia! si ce buna e cotiera
Continui fila de jurnal prin a-i multumi lui scubli pentru ca m-a cadorisit cu un sticker-ul ClubKIA.ro Inca nu m-am decis unde sa-l pun, dar am timp, momentan trebuie sa-i fac o baie. Printre altele, azi-dimineata am si ridicat talonul de inmatriculare. Aaa, si tot azi l-am sunat pe themircea (foarte amabil) pentru a-mi comanda un set de presuri ca lumea. Fiindca desi am Kia Cee'd, presurile "cadou" de la dealer sunt de Kia Rio/Hyundai Accent. Deci au un cu totul alt contur, drept urmare am mocheta plina de jeg acum.
Despre masinuta, merge foarte bine, sunetul din dreapta spate nu e foarte sacaitor (dar exista ), iar eu sunt perfectionist din pacate intr-o tara cu infrastrcutura neperfectionista. La ce drumuri avem, e o senzatie ca si cum ai merge cu vaporul in masina pe "valurile" din asfalt. Am depasit pragul de 1000 de km, parca motorul s-a mai lasat si trage mai bine. Tot la 1000 de km am resetat si consumul mediu. Acum am aproape 1100 de km, toti facuti in oras si cu Climatronicul pe Auto, am scos un average de 12,8 litri. Uneori si peste 13. Foarte mult, si tind sa consider ca masina e si submotorizata cu acest motor de 1.4 la un gabarit de 1300 kg. Poate consumul e ridicat si din cauza faptului ca circul pe un traseu mai scurt, e frig etc. Nu conduc sport, ci normal pentru mine, o accelerez repede pana la 3000 de ture si schimb. Sper sa se mai lase fiindca sincer se simte la buzunar. Maine ii fac al 3-lea plin (ras, 170 RON era acum 10 zile) dupa 1100 de km. Si multi km facuti si in afara.
Franele sunt intr-adevar super bune pe Cee'd. Am mers ieri cu Polo-ul, asa inghesuit imi pare acum dupa ce am condus doar Cee'd-ul, ca sa nu mai zic de zgomotul de diesel . Iar diferenta la franare se simte intens, ce stabila e Kia! si ce buna e cotiera
KIA Cee'd City 1.4 GSL, Oil Blue + senzori de parcare, scut motor
Re: Razvan G's Cee'd City 1.4 GSL
razvane urca-te intr-un tico dupa ce te dai jos din cee'd sa vezi acolo inghesuiala....cand e frig si conduc cu geaca parca sunt intr-un tramvai plin ochi...
miiiiiiiiiii de km fara probleme in continuare
miiiiiiiiiii de km fara probleme in continuare
VW Golf IV variant 1.9 dizăl din 2004. Tot verde BH 62 RBY
poze > http://picasaweb.google.com/robert1987.10/Golf4#
1) Esti pe net
2) Esti pe clubkia.ro
3) Imi citesti semnatura
5) Nu ai observat ca lipseste punctul 4
6) Tocmai ai verificat daca exista sau nu
7) Zambesti, sau chiar razi
poze > http://picasaweb.google.com/robert1987.10/Golf4#
1) Esti pe net
2) Esti pe clubkia.ro
3) Imi citesti semnatura
5) Nu ai observat ca lipseste punctul 4
6) Tocmai ai verificat daca exista sau nu
7) Zambesti, sau chiar razi
- Bonzai2
- Master Of Puppets
- Posts: 811
- Joined: 11 Jun 2008, 02:28
- Auto: Mazda Cx5
- Location: All around the world
- Contact:
Re: Razvan G's Cee'd City 1.4 GSL
Nu poate,SIGUR.Razvan_G wrote: Poate consumul e ridicat si din cauza faptului ca circul pe un traseu mai scurt, e frig etc.
Mazda Cx5 2.2 D AWD 175 CP Revolution - Red Soul
Ex : Kia Cee'd 2.0 GSL Style- Kompass Blue
http://picasaweb.google.com/Bonzai222/ElCid#
Nu conteaza cat de lung ai parul, important e ce si cum gandesti
Ex : Kia Cee'd 2.0 GSL Style- Kompass Blue
http://picasaweb.google.com/Bonzai222/ElCid#
Nu conteaza cat de lung ai parul, important e ce si cum gandesti
- Razvan_G
- sultan of swing
- Posts: 664
- Joined: 01 Oct 2008, 20:14
- Auto: KIA Cee'd City 1.4 GSL
- Location: Oradea
Re: Razvan G's Cee'd City 1.4 GSL
Azi dimineata mi-am montat si numerele definitive si am dus-o si la spalatorie. Bineinteles, spalatura ca pe la noi, adica "de mantuiala"... am observat niste pete la uscare pe capota . De la lichidul cu care au spalat cred. In fine. S-au sters. Mi-am montat si presurile noi (alta viata), nu tu jeg pe toata mocheta
Cu ocazia asta am facut o iesire pana "afara", am fost in Ungaria la Debrecen, la civilizatie.
I-am verificat un pic performantele motorului si masinii. La un drum de 150 de km dus-intors (Oradea - centru Debrecen) am scos o medie de consum de 7,5 l/% cu Climatronic pornit mereu pe Auto si cu viteza in afara orasului si satelor de 120 - 160 km/h. S-a comportat excelent la viteze mari, depasiri (demaraj), stabilitate si silentiozitate. A fost o placere sa o conduc pe ASFALT! De cum am reintrat in Bors... welcome to the jungle!
Cu ocazia asta am facut o iesire pana "afara", am fost in Ungaria la Debrecen, la civilizatie.
I-am verificat un pic performantele motorului si masinii. La un drum de 150 de km dus-intors (Oradea - centru Debrecen) am scos o medie de consum de 7,5 l/% cu Climatronic pornit mereu pe Auto si cu viteza in afara orasului si satelor de 120 - 160 km/h. S-a comportat excelent la viteze mari, depasiri (demaraj), stabilitate si silentiozitate. A fost o placere sa o conduc pe ASFALT! De cum am reintrat in Bors... welcome to the jungle!
KIA Cee'd City 1.4 GSL, Oil Blue + senzori de parcare, scut motor
Re: Razvan G's Cee'd City 1.4 GSL
ce bafta pe tine. cand esti suparat mergi cativa km, ajungi pe sosea si te poti destinde conducand. noi astia din romania, de la cateva sute de km de orice urma de civilizatie nu avem sansa asta.
KIA Cee`d Best Kompass Blue 1,4