anotherday's ... another cee'd

Totul despre al vostru Kia cee'd şi poze bineînţeles!
anotherday
Posts: 31
Joined: 17 May 2007, 14:25
Auto:
Location: Brasov

Post by anotherday »

Asaa, back to business!
Referitor la tablou de bord, ultimele stiri:
Am deja 700 la bord, facuti majoritatea pe drum de la Bv-Galati-Bv, mers taricel pe unde se poate (max 120-130/h), in reprize cu multe alternante cu localitati, a iesit un consum mediu de 7.1/%, n-am resetat nimic la CB, nici nu stiu toate optiunile si afisajele.
Interesant e ca un plin (facut la 46 l) am facut exact 650 km, deci CB nu greseste - am folosit MOL de 95.
Mers cu 5 pers, AC mai tot timpul la 20% - parerea generala foarte buna, se aseaza grozav la drum, sta bine in curbe. La relanti nu aud motorul, insa in turatii de la 3000-4000 se aude sportiv, gros. Schimbatorul e OK, se aude click la trecerile din viteze, nu ma pot acomoda prea bine cu mars-arrier-ul care trebuie sa fie manevrat cu grija, pana la capat ca sa mearga OK (ma dezobisnuiesc greu de tipul de la SLZ).
Ce nu-mi place - e foarte dura la orice denivelari scurte, de sportiva ce e se simt vibratiile in rinichi. Toti ocupantii am ajuns la concluzia ca e mult mai dura ca SLZ, unii zic ca se lasa, parca asa ar fi, dar nu stiu. Pneurile venisera umflate la 2.4-2.5, le-am lasat la 2, fata - spate.

Muzica - merge de pe stick si CD, stick de 2GB organizat pe foldere, in manual zice clar cate foldere si cate fisiere max. pot fi puse.
Porbagajul e OK, incapator suficiant ptr bagaje unui sejur scurt.
Geamurile au tenta, dar sigur ar merge o folie la parasolar.
Vizibilitatea e OK, chiar se in spate desi inca am dificultati in estimarea exacta a masinii, nu-i stiu nici botul nici spatele unde sunt exact, dar e chestie de timp.

Cam atat, nu stiu sa dau prea multe alte detalii ca n-am stat cu ochii doar pe ceasuri.
In a 5-a la 4000 ture avean 125km/h, intr-adevar intre 3000 si 4000 nu se prea intampla nimic nici la a 4-a nici la a 5-a, pare ca abia la 4000 se trezeste motorul. Cred ca minimul de consum instantaneu se obtine undeva in a 5-a, la 3500 si 110km/h.
Intrebari?
Ah, si nu m-am obisnuit cu alimentarea care e pe stanga, nu pe deapta ca la SLZ.
1.4 GSL LX MT "Limited" Black Pearl - scaun regl, proiectoare, tetiere, presuri, cheie 3 butoane +Viper

anotherday
Posts: 31
Joined: 17 May 2007, 14:25
Auto:
Location: Brasov

Post by anotherday »

Si cateva poze, din pacate non-profi facute cu mobilul. Dar stiu ca buggyba le asteapta...
Image
Image
1.4 GSL LX MT "Limited" Black Pearl - scaun regl, proiectoare, tetiere, presuri, cheie 3 butoane +Viper

anotherday
Posts: 31
Joined: 17 May 2007, 14:25
Auto:
Location: Brasov

Post by anotherday »

Oops, sorry, am nimerit varianta cu pozele intregi, incerc altfel pentru urmatoarele:

http://img67.imageshack.us/my.php?image=image003dr7.jpg
http://img62.imageshack.us/my.php?image=image004kz2.jpg
1.4 GSL LX MT "Limited" Black Pearl - scaun regl, proiectoare, tetiere, presuri, cheie 3 butoane +Viper

User avatar
Gerula
taraboste
Posts: 979
Joined: 09 May 2007, 09:21
Auto: KIA Ceed 1,4 GSL 2007
Location: Bucuresti

Post by Gerula »

E mai frumoasa decat Toyota Aurys.
Am vazut una ieri pe negru si parea cam meschina pe langa Cee'd.
Mos Gerula

Cee'd 1.4 "Ltd Edition" Dakar

1qSkyppy

Post by 1qSkyppy »

OT : de ce aveti mania asta sa va stergeti numerele de inmatriculare in fotografii /.?

User avatar
Vietnam
Skywalker
Posts: 653
Joined: 23 May 2007, 21:23
Auto: Sportage 2.0 DSL AT AWD HP
Location: Bucuresti
Contact:

Post by Vietnam »

Pai daca asa merg ei pe strada , ce ai cu ei? Asa nu poate sa le vada politia numarul !
CEE'd 1.4 Base GSL LX MT Abyss Blue 2007-2014
Sportage 2.0 DSL AT AWD HP ( 184 CP) SAND TRACK 2014 -

buggyba
Concret
Posts: 420
Joined: 27 Jun 2007, 14:31
Auto:
Location: Ploiesti

Post by buggyba »

superba, bre, inc-o data s-o stapanesti cu placere;
nush cum ma scarpin de bistari pentru folie, dar trebuie neaparat geamuri negre pe spate
Black Beauty 1,4 Base cu ESP, cheie briceag, cotiera, scaune reglabile pe h si incalzite, PH 60 BGD

Post Reply

Return to “Jurnal de bord”