Quelloo's Lightning

Totul despre al vostru Kia cee'd şi poze bineînţeles!
Post Reply
quelloo
Posts: 4407
Joined: 22 Oct 2008, 21:51
Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan

Re: Quelloo's Lightning

Post by quelloo »

pai, numai pe scaunul din dreapta e senzor din ala de presiune. el rezista la ceva caldura si elementul se monteaza peste el (cum ar veni, senzorul este intre buretele scaunului si elementul de incalzire)
chiar in seara asta ma enerva senzorul ca piuia la o sticla de vin :( (as vrea sa fie mai putin sensibil si sa inceapa dupa ce simte vreo 20kg pe el nu doar asa la 1 kg)

tapiteria sta pe scaun exact ca inainte (nu se desface in totalitate pentru a fi bagati elementii).
iti fac niste poze maine si le trimit. Sau le vezi duminica la intalnire.
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink

eugenflorinmanea
Posts: 2798
Joined: 25 Aug 2008, 20:23
Auto: Saab 9-5 Aero
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Quelloo's Lightning

Post by eugenflorinmanea »

Salut,
Sunt greu de de-cablat?
M ar tenta is pe mine...dar trebuie sa ajung si cu masina sa imi rezolve rugina- se pot scoate usor cablurile?
Exista vreun pericol ca in timp caldura sa afecteze senzorul de la centuri? Folia sta chiar pe senzor sau cum?

Merci
SAAB 9-5

quelloo
Posts: 4407
Joined: 22 Oct 2008, 21:51
Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan

Re: Quelloo's Lightning

Post by quelloo »

folia sta chiar pe senzor dar nu o sa se incalzeasca niciodata atat de tare cat sa strice senzorul. (l-am folosit destul saptamana asta la maxim :P)
sub sezut exista 2 locuri din care se desfac firele (cubulete din alea cam in stilul celor de la PC-uri cand conectezi alimentarea din sursa la placile video sau microprocesor)

PS: cu toate ca e f simplu sa se desfaca inca am putina teama pentru cand o sa mearga taicamiu cu ea inapoi la MIT pentru rugina.
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink

quelloo
Posts: 4407
Joined: 22 Oct 2008, 21:51
Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan

Re: Quelloo's Lightning

Post by quelloo »

Salut, am ramas dator cu niste poze. Astea sunt scaunele cu incalzirea pusa. Tapiteria se prezinta exact la fel ca inainte.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink

User avatar
Bonzai2
Master Of Puppets
Posts: 811
Joined: 11 Jun 2008, 02:28
Auto: Mazda Cx5
Location: All around the world
Contact:

Re: Quelloo's Lightning

Post by Bonzai2 »

Buna investitia :)

Nu as mai lua masina fara incalzire in scaune :D
Mazda Cx5 2.2 D AWD 175 CP Revolution - Red Soul
Ex : Kia Cee'd 2.0 GSL Style- Kompass Blue
http://picasaweb.google.com/Bonzai222/ElCid#
Nu conteaza cat de lung ai parul, important e ce si cum gandesti

quelloo
Posts: 4407
Joined: 22 Oct 2008, 21:51
Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan

Re: Quelloo's Lightning

Post by quelloo »

asta asa e. Mi-am dat si eu seama acum.
cele mai vitale optionale: parbriz incalzit (din pacate nu exista pe proceed), oglinzi rabatabile electric si scaune incalzite.
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink

lucianian
Posts: 69
Joined: 28 Mar 2013, 15:35
Auto: kia ceed 2.0DSL

Re: Quelloo's Lightning

Post by lucianian »

asta pentru ca n-ai avut parte de alte optionale mai importante :)) ( keyless entry, keyless go, tempomat, xenon, trapa, rabatare oglinzi din telecomanda, volan incalzit.. ) :)))))

quelloo
Posts: 4407
Joined: 22 Oct 2008, 21:51
Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan

Re: Quelloo's Lightning

Post by quelloo »

am zis cele mai vitale. pot trai fara toate astea enumerate de tine. Intradevar as vrea volan incalzit, trapa, rabatare din telecomanda si tempomat. despre celelalte 2, mie mi se par complet inutile. vad absolut perfect si fara xenon (nu zic nu daca mi s-ar oferi gratis, dar de platit, niciodata n-as plati pentru el)
la keyless sincer nici gratis nu l-as lua. n-as avea incredere in incalzirea bujiilor iarna pe temperaturi extreme si mai e si senzatia aia ca nu s-a inchis masina. (ca fapt divers, dupa un drum pe ploaie si noroaie in care masina s-a facut purcelus eu cobor din ea si apas butonul de pe cheia care a fost in interior. pe cand, la renault megane cu keyless trebuie sa atingi butonul expus de pe portiere sau portbagaj -> de ce??? :P )
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink

lucianian
Posts: 69
Joined: 28 Mar 2013, 15:35
Auto: kia ceed 2.0DSL

Re: Quelloo's Lightning

Post by lucianian »

Evident ca tu vorbesti din punctul de vedere al unui om care n-a avut niciodata keyless la masina. Daca tu gasesti mai mult de o persoana care are keyless la masina si I se pare inutil sau ca ar renunta la el , tot respectful desi nu cred. Dai exemplu cand masina e purcelus si trebuie sa apesi pe unu din butoane. Pai, la fel de bine , in cazul Acela poti apasa pe buonul de pe cheie ( cheia este identica cu cea a masinlor care nu sunt dotate cu keyless). Oricum, in 99,99% din cazuri o sa folosesti butoanele de pe portiere, mai ales cand vii cu bagaje in maini si doar tebuie sa tragi de maner si se deschid usile fara sa mai stai sa scoti cheia din buzunar sa apesi pe ea. Cat despre incalzirea bujiilor, iti garantez ca se incalzesc cum tebuie. Cand este frig afara, apesi pe butonul de start engine si se apriinde martorul afferent bujiilor incandescente iar motorul porneste numai dupa ce acesta se stinge.

User avatar
Bonzai2
Master Of Puppets
Posts: 811
Joined: 11 Jun 2008, 02:28
Auto: Mazda Cx5
Location: All around the world
Contact:

Re: Quelloo's Lightning

Post by Bonzai2 »

quelloo wrote:am zis cele mai vitale. pot trai fara toate astea enumerate de tine. Intradevar as vrea volan incalzit, trapa, rabatare din telecomanda si tempomat. despre celelalte 2, mie mi se par complet inutile. vad absolut perfect si fara xenon (nu zic nu daca mi s-ar oferi gratis, dar de platit, niciodata n-as plati pentru el)
la keyless sincer nici gratis nu l-as lua. n-as avea incredere in incalzirea bujiilor iarna pe temperaturi extreme si mai e si senzatia aia ca nu s-a inchis masina. (ca fapt divers, dupa un drum pe ploaie si noroaie in care masina s-a facut purcelus eu cobor din ea si apas butonul de pe cheia care a fost in interior. pe cand, la renault megane cu keyless trebuie sa atingi butonul expus de pe portiere sau portbagaj -> de ce??? :P )
Se poate trai fara toate aceste optionale :D dar dupa ce apuci sa le folosesti iti plac tot mai mult. Am condus recent o masina care nu avea comenzi audio pe volan si m-a deranjat foarte mult la condus. Oricum in curand o sa ajungem sa stam degeaba la volan ca masina o sa mearga singura .

Eu am keyless la masina iar cand cobor nu trebuie sa ating nimic, se inchide singura.Cand vreau sa o deschid intr-adevar trebuie sa apas pe butonul de pe portiera fata, la portbagaj nu e nevoie, doar ma apropii de el si il deschid.Avantajul este ca nu mai stau sa caut cheia prin buzunare sau poseta :D Am avut vreo luna sentimentul ca nu era incuiata si aproape de fiecare data faceam test, eu ma departam de masina si trimiteam pe cineva sa incerce sa vada daca e inchisa, acum m-am obisnuit si sunt doar atent sa bipaie si sa faca flash avariile.

Si sunt si alte sisteme mult mai destepte, Kuga are senzor la portbagaj, dai cu piciorul pe sub masina si ti se deschide portbagajul complet, util cand vii cu mainile pline cu plase de la piata.

Xenonul adaptiv face toti banii, e scump daca il vrei ca optional dar se vede excelent, si nu exista comparatie cu cel aftermarket pe care eu la ceed l-am dat jos ca vedeam mai bine cu halogenul.

Parbriz incalzit nu am avut niciodata dar mi-as dori foarte mult iarna sa nu mai stau sa il racai cu racleta si sa il si zgarii.

Ce imi lipseste mie de la ceed este butonul acela de filtreaza aerul in habitaclu si stergatoarele incalzite,

Nu inteleg care e legatura dintre keyless si bujiile incandescente?
Mazda Cx5 2.2 D AWD 175 CP Revolution - Red Soul
Ex : Kia Cee'd 2.0 GSL Style- Kompass Blue
http://picasaweb.google.com/Bonzai222/ElCid#
Nu conteaza cat de lung ai parul, important e ce si cum gandesti

quelloo
Posts: 4407
Joined: 22 Oct 2008, 21:51
Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan

Re: Quelloo's Lightning

Post by quelloo »

cum lucianian stie foarte bine (ca e fratemiu :) ) la kia iarna in functie de cat de frig e, bujiile se incalzesc in 5 pana la 90 de secunde in anumite conditii. Ele fac un zgomot specific cand se incalzesc si atunci cand se incalzesc nu se mai aude nici zgomotul respectiv (la toate dieselurile e asa). teoretic beculetul pentru bujii din bord ar trebui sa se stinga atunci cand si zgomotul specific inceteaza, si in principiu asa face, doar ca atunci cand masina a stat cateva zile si a fost si ceva mai frig ca de obicei (sub -15 grade in principiu) atunci becul nu mai asteapta sa se opreasca zgomotul si el se stinge. in cazul Keyless start la masina lui: un renault Megane (care are Keyless entry si go) apesi butonul START engine si el porneste cand se sting luminile in bord. (1.5 Dci). eu am fost anul trecut pana la Azuga cu masina lui si peste noapte au fost temperaturi din astea mici. iar dimineata la plecare bujiile au fost fortate din cauza ca nu se incalzisera cand computerul de bord a luat decizia sa porneasca masina (imi era frica ca raman pe acolo, plus ca la diesel prostiile astea sunt si f scumpe fata de bujiile de la benzinare). deci, da, pot sa recunosc, keyless entry mai e cum mai e, si l-as lua daca ar fi gratis, dar keyless go in niciun caz. am si un motiv in plus pentru care n-as lua xenonul (inafara de ala evident ca eu personal nu am nevoie). Nu stiu exact cat costa prostiile astea la alte marci dar cotatia in service pentru UN far xenon de Opel Insignia este 700 de euro fara TVA. :O plus si faza cu injuratul (chiar daca sunt mult mai ok decat cele aftermarket, tot deranjaza mai mult decat halogenul reglat bine. Si, pe drumurile noastre cu gropi si denivelari mici etc, autolevelingul nu-si face treaba atat de repede incat sa nu orbeasca temporar)
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink

User avatar
Bonzai2
Master Of Puppets
Posts: 811
Joined: 11 Jun 2008, 02:28
Auto: Mazda Cx5
Location: All around the world
Contact:

Re: Quelloo's Lightning

Post by Bonzai2 »

1. Daca Meganul da rateuri asta nu inseamna ca trebuie sa generalizezi si sa crezi ca sistemul keyless e de rahat.

2. Daca motorul porneste cand se sting toate becurile asta inseamna ca el calculeaza corect,e programat sa faca asta si sunt sigur ca a fost luat in calcul si temperatura scazuta si stationare indelungata, ca doar nu toate dieselurile sunt vandute la ecuator :D La masina mea e la fel, dureaza cateva sec, cateodata mai mult, in fct de cat de mult a stat si de cat de frig este. Atata timp cat motorul porneste usor nu imi bat capul ca nu au trecut n secunde , stie el ce face pe acolo.

3.La mazda cum probabil stii, nu poti pune optionale, iei direct masina configurata. La ce scoruri sunt la xenon nici eu nu as fi pus ca si optional ,DAR am luat masina care avea in configuratie xenon adaptiv si pot sa iti garantez ca nu te orbeste, ca lumineaza mult mai clar ca un halogen, ca iei curba si lumina ia si ea curba :D fiind foarte util in anumite situatii, + ca iarna este foarte util sa poti spala farurile in mers si sa nu trebuiasca sa opresti la benzinarie sa le cureti.Xenonul aftermaket nici nu are ce cauta in aceasta discutie, am avut, am trait, l-am aruncat la gunoi.

4. La fel cum spui acum ca ai facut o afacere buna cu scaunele incalzite sunt sigur ca daca ti-ai lua o masina care sa aiba si aceste optionale (gen xenon, keyless etc) ti-ai schimba opinia referitoare la cele mai vitale optionale :D


Pielea , xenoanele si camera marsarier au fost motivele pt care am luat varianta de echipare Revolution de la mazda.
Mazda Cx5 2.2 D AWD 175 CP Revolution - Red Soul
Ex : Kia Cee'd 2.0 GSL Style- Kompass Blue
http://picasaweb.google.com/Bonzai222/ElCid#
Nu conteaza cat de lung ai parul, important e ce si cum gandesti

quelloo
Posts: 4407
Joined: 22 Oct 2008, 21:51
Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan

Re: Quelloo's Lightning

Post by quelloo »

preiau un post de la topicul de consum ca nu vroiam sa mai poluez acolo :P

"*la intoarcere era radar in Nistoresti pentru directia Brasov (am dat flash-uri) + era radar pe limita de 80 dupa podul -Campina-Breaza (la vreo 2 km de OVM-ul de la intrarea in Nistoresti) cei de pe sensul celalat au dat flash-uri si am incetinit. La cam 10 km distanta pe limita de 100 (deja nu ma asteptam sa mai fie radare si nici flash-uri nu mai primeam) mergeam putin mai tare ca sa recuperez timpul pierdut in comarnic (160) si exact inainte de o curba imi taie fata unul cu un passat (depasea si el pe unul care mergea cu vreo 70) si reduc la 100, imediat dupa curba in fata unei casute de pe marginea drumului pe sensul celalalt de mers, era efectiv ascuns un alt radar, imposibil de vazut de catre cei de pe sensul celalalt (doar daca se uitau in oglinzi pe portiunea aia dreapta). Am avut un noroc imens ieri :O. La 2 km distanta erau 3 politisti care opreau masini in draci.
La intrarea in campina a fost inca un radar mobil, si la fel in zona Baicoi. (semnalizate de cei de pe celalalt sens si cei cu antene de pe sensul meu)

Cred ca tara asta are nevoie de mai putine investitii in radare si mai multe investitii in autostrazi."

Cand am plecat din Bucuresti vineri seara a trebuit sa merg din Victoriei spre Preciziei, iar pe Iuliu Maniu era mai aglomerat ca in mod normal. Pe masura ce avansam spre intersectia Lujerului mi-am dat seama de ce:
1. un baiat cu hyundai i30 lovise scuarul (bordurile minune) si s-a urcat si pe un stalp de iluminat de pe centrul drumului.(nici o masina de politie pe acolo)
2. la vreo 50m un taxi a intrat in spatele unui logan iar acolo se afla o masina a politiei locale.
3. din cauza aglomeratiei intrau prea multe masini in intersectie si nu mai aveau timp sa iasa pana cand se punea verde si pentru ceilalti. nici aici nu era vreun politist de la rutiera.
4. am trecut in sfarsit de lujerului iar la urmatoare intersectie la Veteranilor, erau 2 echipaje de politie, unul cu radarul si altul pentru oprit masini. (s-or fi gandit si ei ca ii prind pe astia care scapa de aglomeratie si vor sa mearga putin mai tare dupa)
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink

quelloo
Posts: 4407
Joined: 22 Oct 2008, 21:51
Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan

Re: Quelloo's Lightning

Post by quelloo »

in alta ordine de idei, am facut si eu RCA la euroins cu 707.57 lei prin Emag 12 luni.
absolut revoltatoare cresterea de pret. Si deasemenea absolut revoltatoare reducerea de 40-50% pentru bugetari.
daca pentru celelalte reduceri gasesc explicatii logice (sau cat de cat logice) care sa le justifice, pentru asta chiar nu gasesc.

- esti pensionar: o inteleg cat de cat: posibil sa nu mai conduci asa de mult, deci scade riscul. Pe de alta parte, poate conduci la fel de mult si fiind mai batran (reactiile la volan si vederea fiind mai slabe) riscul creste.
- esti casatorit: OK poate te-ai mai cumintit si scade riscul
- ai copii: iar OK trebuie sa fii mai atent ca nu ai grija doar de tine - scade riscul
- traiesti in alt oras decat Bucuresti: cu reducerea asta sunt cel mai OK. (desi, fiind carcotas pot sa spun: cei care traiesc intr-un oras cu 10 masini pe strada si vin in haosul din Bucuresti, au sanse mai mari sa faca vreo paguba)
- multi se iau (nu stiu daca toti) dupa varsta soferului si nu dupa vechimea permisului. (unul de 38 de ani cu permis de 20 o sa plateasca mai mult decat unul de 50 de ani cu permis de 2 luni - sau chiar fara permis pentru ca din pacate nu se face RCA pe sofer)
- cum se justifica reducerea aplicata bugetarilor ca eu chiar nu-mi dau seama? cum se reduce riscul de accident prin prisma faptului ca cineva lucreaza la stat?
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink

quelloo
Posts: 4407
Joined: 22 Oct 2008, 21:51
Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan

Re: Quelloo's Lightning

Post by quelloo »

Alimentat azi de la pompa 6 la MOL Dristor :(
aveam nevoie de un bon pana in 304 lei. prima data pompa a sarit automat la 290 lei :O si cel mai revoltator e ca nici macar nu era becul aprins (era chiar cu jumatate de masura peste prima liniuta, deci ochiometric minim 12 litri ramasi in rezervor)

cum am experienta la bagat motorina dupa ce sare pompa destul de mult, si acum pe tub inca nu se vedea nimic, nu pot decat sa concluzionez ca dupa 6 ani de zile s-a marit capacitatea rezervorului: 53l bagati + 12 din ea + inca vreo minim 3-4 pe tub = aproape 70l :p sau asta doar la MOL o fi.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink

Post Reply

Return to “Jurnal de bord”