Vietnam's blue vehicle
-
- 3/E
- Posts: 3087
- Joined: 16 May 2007, 13:40
- Auto:
- Location: Constanta
- Contact:
Imobilizatorul electronic al motorului este la toate masinile indiferent de modelul de cheie. Alarma este numai la masinile care s-au comandat cu cheie cu butoane (telecomanda). Alarma se activeaza numai daca masina este inchisa din telecomanda. Este o alarma simpla fara sensori de perimetru.
Alarma suna si se aprind farurile atunci cand se deschid fara a utiliza telecomanda, orice portiera, haionul sau capota motorului.
Alarma suna si se aprind farurile atunci cand se deschid fara a utiliza telecomanda, orice portiera, haionul sau capota motorului.
Kia Cee'd 1,4 base+ Piston grey
Dauna totala 2010
Dauna totala 2010
S-o stapanesti sanatos! .. si sa te bucuri de ea ca ai de ce.
In legatura cu alarma sa stii ca am cercetat si eu putin problema (eu am cheia cu 3 butoane) si intra in actiune dupa 30 de secunde de la armare(suna claxonul si restul) deci ... ... fa testul dupa asteptarea unui timp de minim 30 sec. cu deschisul portierei si daca descoperi noutati informeazane.
In legatura cu alarma sa stii ca am cercetat si eu putin problema (eu am cheia cu 3 butoane) si intra in actiune dupa 30 de secunde de la armare(suna claxonul si restul) deci ... ... fa testul dupa asteptarea unui timp de minim 30 sec. cu deschisul portierei si daca descoperi noutati informeazane.
CRDI 90LP Base+optionale(ESP, proiectoare ceata, etc) - pewter beige
- Vietnam
- Skywalker
- Posts: 653
- Joined: 23 May 2007, 21:23
- Auto: Sportage 2.0 DSL AT AWD HP
- Location: Bucuresti
- Contact:
Multumesc in primul rand la toti pentru urari si sa va bucurati de "semintele" voatre mult timp de acum incolo, iar pentru cei care erau ca mine ieri dimineata sa va vina masinuta cat mai rapid!
Acu' sa revenim la albastreaua mea naturala. Apropo ai dreptate gcristi trebuia sa astept 30 secunde ca sa se armeze alarma .... Bun azi nu am facut prea multi Km - consumul scade incet incet : acu a juns la 15,1 l/km. Din pacate azi am mers "doar" bara la bara asa ca nu prea pot sa imbunatatesc prea mult consumul. Azi mi s-a oprit motorul doar de doua ori ..incep sa fac progrese. cand m-am suit inapoi pe Tico mai aveam putin si scoteam ambreiajul prin podea la cat il apasam. V-am spus eu ca o sa am probleme de acomodare. Stiu eu ce stiu. Buuuun , un prieten de al meu care are Peugeot 407 s-a mirat de cat de usor se misca volanul la KIA si era omul chiar incantat de masinuta. A dat o tura rapida cu ea si i-a placut.
Masina este o mica bijuterie ( sa nu sariti pe mine, am condus in ultimii doi ani doar TICO) dar se pare ca imi mai trebuie putin timp sa ma obisnuisc cu ea. Am probleme cu plecarea din viteza I deoarece inca nu reusesc sa dau drumul la timp la ambreiaj si turez motorul nejustificat. Nu intotdeauna dar destul de des plec de pe loc cand motorul are cam 3500 turatii/min. Ca tinuta de drum si ca frane nu am comentarii -ESTE SUPER. Ca viteze.... in a doua trage ca magarul la caruta in a treia incepe sa se simta puterea. La 3000rpm in viteza a treia aveam 60km/h. Cand naiba bag viteza a patra, doar pe autostrada? Pina acum doar pe podul Grant( ieri seara pe la 23,30) am bagat a IV-a si aveam 75-80 km/h in rest nu prea am avut unde....
Azi am incercat ceva de genul:
Viteza I - o-35 km/h - 3500 rpm
Viteza II 25-50 km/h- 3000-3500 rpm
Viteza a treia 50-65 km/h - 3000 rpm
viteaza a IV ...pauza
E cam greu cu traficul din Bucuresti sa stai cu un ochi pe turometru, cu un ochi pe vitezometru si cu ochiul de pisica sa te uiti la drum ...
Acu' sa revenim la albastreaua mea naturala. Apropo ai dreptate gcristi trebuia sa astept 30 secunde ca sa se armeze alarma .... Bun azi nu am facut prea multi Km - consumul scade incet incet : acu a juns la 15,1 l/km. Din pacate azi am mers "doar" bara la bara asa ca nu prea pot sa imbunatatesc prea mult consumul. Azi mi s-a oprit motorul doar de doua ori ..incep sa fac progrese. cand m-am suit inapoi pe Tico mai aveam putin si scoteam ambreiajul prin podea la cat il apasam. V-am spus eu ca o sa am probleme de acomodare. Stiu eu ce stiu. Buuuun , un prieten de al meu care are Peugeot 407 s-a mirat de cat de usor se misca volanul la KIA si era omul chiar incantat de masinuta. A dat o tura rapida cu ea si i-a placut.
Masina este o mica bijuterie ( sa nu sariti pe mine, am condus in ultimii doi ani doar TICO) dar se pare ca imi mai trebuie putin timp sa ma obisnuisc cu ea. Am probleme cu plecarea din viteza I deoarece inca nu reusesc sa dau drumul la timp la ambreiaj si turez motorul nejustificat. Nu intotdeauna dar destul de des plec de pe loc cand motorul are cam 3500 turatii/min. Ca tinuta de drum si ca frane nu am comentarii -ESTE SUPER. Ca viteze.... in a doua trage ca magarul la caruta in a treia incepe sa se simta puterea. La 3000rpm in viteza a treia aveam 60km/h. Cand naiba bag viteza a patra, doar pe autostrada? Pina acum doar pe podul Grant( ieri seara pe la 23,30) am bagat a IV-a si aveam 75-80 km/h in rest nu prea am avut unde....
Azi am incercat ceva de genul:
Viteza I - o-35 km/h - 3500 rpm
Viteza II 25-50 km/h- 3000-3500 rpm
Viteza a treia 50-65 km/h - 3000 rpm
viteaza a IV ...pauza
E cam greu cu traficul din Bucuresti sa stai cu un ochi pe turometru, cu un ochi pe vitezometru si cu ochiul de pisica sa te uiti la drum ...
CEE'd 1.4 Base GSL LX MT Abyss Blue 2007-2014
Sportage 2.0 DSL AT AWD HP ( 184 CP) SAND TRACK 2014 -
Sportage 2.0 DSL AT AWD HP ( 184 CP) SAND TRACK 2014 -
- Vietnam
- Skywalker
- Posts: 653
- Joined: 23 May 2007, 21:23
- Auto: Sportage 2.0 DSL AT AWD HP
- Location: Bucuresti
- Contact:
Revin ... cele doua mici probleme de care ma temeam INAINTE sa-mi vina masina sunt actuale: parcarea si acomodarea. Daca in doua saptamini scap de stresul cu acomodarea la problema parcarii inca nu am gasit solutie viabila. Abia cum citeva minute am reusit sa-mi parchez masina in fata blocului. Pina acum era pusa intr-o curba in pericol de a fi zgariata ori de o masina ori de un cetatean mai nervos ( le lua usor si trecatorilor din spatiul de traversare).
O sa incerc sa fac si eu ceva drumuri in care sa va pot da ceva informatii pertinente. Miine dimineata o sa pun si ceva poze cu masina.
O sa incerc sa fac si eu ceva drumuri in care sa va pot da ceva informatii pertinente. Miine dimineata o sa pun si ceva poze cu masina.
CEE'd 1.4 Base GSL LX MT Abyss Blue 2007-2014
Sportage 2.0 DSL AT AWD HP ( 184 CP) SAND TRACK 2014 -
Sportage 2.0 DSL AT AWD HP ( 184 CP) SAND TRACK 2014 -
salut si sa o stapinesti sanatos,la multi KM cu ea fara probleme.Cit despre ambreiaj de ce nu te duci la servis sa vezi daca poate sa ti-l regleze sau daca poti sa faci niste poze la ambreiaj adica din nautru acolo la pedale sa pota vedea si ochiul lui baiatu ce si cum trebuie sa aiba o pirghie ceva de reglare a cursei pistonasului banuiesc .Inca nu am masina a mea vine tocmai in Noiembrie asa ca atunci am sa va zic ce si cum cu ambreiajul .Eu cred ca se poate regla sa tina mai jos ,din pacate nu am nici manualul poate acolo scrie ceva despre ambreiaj .Da-mi te rog si mie ceva detali din manual daca ne te deranjez prea mult .Si inca odata la multi KM
-
- Posts: 160
- Joined: 27 Jul 2007, 12:40
- Auto:
- Location: Bucuresti
Salut,
Am vazut ca vii de pe TICO. Eu facut scoala de soferi abia anul trecut, dar am facut-o pe Solenza si examenul l-am dat pe TICO. In timpul celor 2 ore de acomodare cu masina m-a frapat o diferenta :
Eu eram obisnuit de pe Solenza sa ridic tot piciorul odata cu pedala de ambreiaj, nu doar din glezna, iar pe TICO trebuia sa tin calcaiul in podea si sa ridic doar varful. Asa ca incearca sa ridici piciorul cu tot cu genunchi. O sa vezi ca o sa simti mult mai bine ambreiajul si puctul mort si nici nu o sa ti se mai opreasca motorul. Mai incearca in parcare sa ridici gradual piciorul cu totul pana simti punctul neutru. Dupa ce prinzi miscarea asta nu cred ca va mai fi nevoie sa mai mergi la service.
PS : In primele lectii cu un instructor mai "dezinteresat" tineam calcaiul in podea la Solenza si dupa 2 ore de condus ma dureau muschii din fata de la gamba de muream.
PS : Sa te bucuri de masina si fara incidente - sa faci 1 milion de kilometri !!!!
Am vazut ca vii de pe TICO. Eu facut scoala de soferi abia anul trecut, dar am facut-o pe Solenza si examenul l-am dat pe TICO. In timpul celor 2 ore de acomodare cu masina m-a frapat o diferenta :
Eu eram obisnuit de pe Solenza sa ridic tot piciorul odata cu pedala de ambreiaj, nu doar din glezna, iar pe TICO trebuia sa tin calcaiul in podea si sa ridic doar varful. Asa ca incearca sa ridici piciorul cu tot cu genunchi. O sa vezi ca o sa simti mult mai bine ambreiajul si puctul mort si nici nu o sa ti se mai opreasca motorul. Mai incearca in parcare sa ridici gradual piciorul cu totul pana simti punctul neutru. Dupa ce prinzi miscarea asta nu cred ca va mai fi nevoie sa mai mergi la service.
PS : In primele lectii cu un instructor mai "dezinteresat" tineam calcaiul in podea la Solenza si dupa 2 ore de condus ma dureau muschii din fata de la gamba de muream.
PS : Sa te bucuri de masina si fara incidente - sa faci 1 milion de kilometri !!!!
Cee'd 1.6 CRDi LP Piston Grey BASE + optionale - km ~60.000