Abyss blue-perioada unui incepator

Totul despre al vostru Kia cee'd şi poze bineînţeles!
Post Reply
shtirlitz
pictoru
Posts: 572
Joined: 02 Jun 2007, 09:00
Auto: kia cee'd 1,4
Location: iasi
Contact:

Abyss blue-perioada unui incepator

Post by shtirlitz »

Image Image Image Image Image
Image

bibiloi
gigi pedala
Posts: 176
Joined: 12 Jun 2007, 11:33
Auto:
Location: Iasi

Post by bibiloi »

Felicitari pentru achizitie, maine poimaine apare tre sa apara si a mea.
Kia Cee'd 1.4 BEST GSL Piston Gray - comanda pe 15 iunie, serie venita pe 3 septembrie, ridicata in data de 28-09-2007 ora 12.15 BT-04-EKV ex:B-71-KAO

shtirlitz
pictoru
Posts: 572
Joined: 02 Jun 2007, 09:00
Auto: kia cee'd 1,4
Location: iasi
Contact:

Post by shtirlitz »

Am fost cu un prieten la Klado sa ma ajute cu adusul. sunt incepator de 5 ani si de atunci nu am condus. Nu am vrut sa risc, nu am fost niciodata la o benzinarie. Am incercat sa ma urc eu dar imi tremurau picioarele de emotii. Abia cand am ajuns acasa am urcat eu si am facut cateva cercuri prin prejurul blocului si in parcarea de la un supermarket. Prima impresie a fost ca trebuie sa am tot timpul piciorul pe frana. Fata de ce am condus cu ani in urma asta e racheta. Iar frana o tine prea abrupt, adica la o frana ma duc in fata.
Puteam s-o ridic ieri, dar m-am ocupat de asigurari. Ma anuntase sa aduc 180 ron pt numere si 180 pt pachetul legislativ. Insa am achitat doar 180 pt numere deoarece pachetul legislativ era inclus in pretul masinii si era 35 euro. Am primit bonus un breloc si o borseta cu marca kia. Are aparent toate optiunile pe care le-am solicitat. Speram totusi ca ei sa greseasca si s-o gasesc si cu USB la care renuntasem. Nu am nici scrumiera, nu am optat. Acolo e un spatiu de depozitare acum.
Acum principalul "dusman al masinii" este baietelul meu de 2 ani jumate care a inceput sa apese butoanele sa urce incaltat peste tot, mai avea si o acadea in mana. Vroia s-o demonteze probabil, ca pe jucariile lui.
Asta e pe scurt.