Red. Mars Red
Impresii de calatorie.
Calatoria a fost asa: Bucuresti-Ploiesti-Brasov-Tirgu Mures-Bistrita-Poienile Izei, 550 km, de la 9.30 la 21.30, 2 ore pauza la Sighisoara + inca una pe la Sinaia. Traseul de intoarcere s-a modificat: Poienile Izei-Bistrita-Dej-Cluj-Tirgu Mures-Brasov-Ploiesti-Bucuresti 750 km de la 9.30 la 23.00, 2 ore pauza la Cluj plus inca vro 3 mici. Am resetat CB la intoarcere, consumu mediu inregistrat a fost 5.9. Intre Bistrita-Dej-Cluj se lucreaza la drum, pe ala vechi faci ca trenu din cauza ca e facut din bucati imbinate sau o fi spart, dracu stie ca n-am oprit sa verific, cert e ca sunt asa niste santulete transversale din 2 in 2 metri si face masina pac-pac, pac-pac ca acceleratu. In rest drumul e bun si frumos general am mers cu 100-120 si max 65 in localitati finca la dus am luat un radar la Feldioara, circulam cu ametitoarea viteza de 68 km/h in localitate.
Masina e in continuare la fel de superba si la 6600 de km, foarte stabila in serpentine, confortabila si, in general, tot ce ar trebui sa faca. Am urcat cu bine si un deal plin de noroi, nu m-as mai da prea curind, dar a fost ok. A inceput sa apara si un greieras undeva in dreapta bordului din cind in cind, dar nu l-am bagat in seama.
dar o imagine vorbeste mai bine ca multe cuvinte si mai multe imagini vorbesc de mai multe ori mai bine ca mai multe cuvinte:
Turda:
Sapinta:
Bocicoel
Poienile Izei:
Calatoria a fost asa: Bucuresti-Ploiesti-Brasov-Tirgu Mures-Bistrita-Poienile Izei, 550 km, de la 9.30 la 21.30, 2 ore pauza la Sighisoara + inca una pe la Sinaia. Traseul de intoarcere s-a modificat: Poienile Izei-Bistrita-Dej-Cluj-Tirgu Mures-Brasov-Ploiesti-Bucuresti 750 km de la 9.30 la 23.00, 2 ore pauza la Cluj plus inca vro 3 mici. Am resetat CB la intoarcere, consumu mediu inregistrat a fost 5.9. Intre Bistrita-Dej-Cluj se lucreaza la drum, pe ala vechi faci ca trenu din cauza ca e facut din bucati imbinate sau o fi spart, dracu stie ca n-am oprit sa verific, cert e ca sunt asa niste santulete transversale din 2 in 2 metri si face masina pac-pac, pac-pac ca acceleratu. In rest drumul e bun si frumos general am mers cu 100-120 si max 65 in localitati finca la dus am luat un radar la Feldioara, circulam cu ametitoarea viteza de 68 km/h in localitate.
Masina e in continuare la fel de superba si la 6600 de km, foarte stabila in serpentine, confortabila si, in general, tot ce ar trebui sa faca. Am urcat cu bine si un deal plin de noroi, nu m-as mai da prea curind, dar a fost ok. A inceput sa apara si un greieras undeva in dreapta bordului din cind in cind, dar nu l-am bagat in seama.
dar o imagine vorbeste mai bine ca multe cuvinte si mai multe imagini vorbesc de mai multe ori mai bine ca mai multe cuvinte:
Turda:
Sapinta:
Bocicoel
Poienile Izei:
Ai dreptate @doio77
@klawz - vrem poza la marimea ei normala.
@klawz - vrem poza la marimea ei normala.
Cee'd SW 2.0 CRDi 140CP~170CP 6MT TX pregatit sa frustreze...a different ONE
Kia Ceed SW 200Km/h - http://www.youtube.com/watch?v=tsQNcrqPImk
MAX 221km/h pe GPS/Autobahn Austria
Kia Ceed SW 200Km/h - http://www.youtube.com/watch?v=tsQNcrqPImk
MAX 221km/h pe GPS/Autobahn Austria
Prima poza este super. Felicitari
Cee'd SW 2.0 CRDi 140CP~170CP 6MT TX pregatit sa frustreze...a different ONE
Kia Ceed SW 200Km/h - http://www.youtube.com/watch?v=tsQNcrqPImk
MAX 221km/h pe GPS/Autobahn Austria
Kia Ceed SW 200Km/h - http://www.youtube.com/watch?v=tsQNcrqPImk
MAX 221km/h pe GPS/Autobahn Austria
Mersi.
Cee'd SW 2.0 CRDi 140CP~170CP 6MT TX pregatit sa frustreze...a different ONE
Kia Ceed SW 200Km/h - http://www.youtube.com/watch?v=tsQNcrqPImk
MAX 221km/h pe GPS/Autobahn Austria
Kia Ceed SW 200Km/h - http://www.youtube.com/watch?v=tsQNcrqPImk
MAX 221km/h pe GPS/Autobahn Austria