Mandru (proaspat) posesor al unei Kia Cee'd FL 1.4 Best

Totul despre al vostru Kia cee'd şi poze bineînţeles!
skaggel
Posts: 5
Joined: 10 Jul 2008, 17:10
Auto:

Mandru (proaspat) posesor al unei Kia Cee'd FL 1.4 Best

Post by skaggel »

Salutare tuturor!

In decembrie 2009 am intrat si eu un lumea Cee'd. Sper ca sederea mea aici sa fie cat mai placuta posibil, asa cum va doresc si voua.

Ca impresii dupa o luna jumatate si 2000 Km - masina e tot ce imi imaginam si inca pe deasupra. Silentioasa, confortabila, foarte foarte frumoasa (mi-ar fi placut mai mult o culoare mai inchisa - a mea e Machine Silver - dar am vazut ce inseamna culoare pretentioasa la masina alor mei, un gri grafit: e murdara la 100m de la iesirea din spalatorie, se vede orice zgarietura etc).

Ma bucura si plusurile pe care le aduce FL-ul. Ca aspect, mie unul imi place design-ul, e mai agresiva. Si modelul precedent mi-a placut foarte mult, pentru mine sunt la egalitate. Ca observatie, FL nu a facut neaparat Cee'd o masina mai frumoasa, dar i-a schimbat total senzatia provocata la prima vedere.

Materialele din interior mi se par un pic mai ieftine, dar design-ul interior, volanul si consola, mi se par mai atragatoare. N-am inteles de ce au schimbat inelul de la marsalier in clapeta...mi se pare mai ciudat de folosit si mai putin durabila. Display-ul de bord e foarte prietenos, mai nou poti sa-i reglezi intensitatea. Cheia briceag e standard acum, la fel reglajul lombar pentru ambele scaune din fata.

Am optat pentru motorul vechi, de 109CP euro 4. Nu cred ca a fost bine, daca stau acum si rationalizez un pic, in afara de "are mai multi cai!!!!" nu gasesc nici un motiv pentru alegere.

Cred ca ar fi un moment bun sa precizez ca masina precedenta a fost o Octava 1.9 TDi de 90CP, pe care am condus-o cam 4 ani si 80.000 Km. Va rog sa tineti cont de acest aspect cand veti citi ce am scris mai jos.

Inca ma mai obisnuiesc cu motorul, cu stilul de condus. Masina ma ajuta, dar la un moment dat prostia mea o invinge si pe ea, saraca. Oricum, e mai bine acum, chiar si cu iarna asta apriga. Cu toate gerurile care au fost, masina pornea la prima cheie dimineata, la -25. E normal pentru o masina noua, dar e bine ca e normal, zic eu.

Am incercat sa n-o fortez si mi-am propus sa nu fac asta pana la 3000 Km. Rar am sarit de 3500 turatii, rar am depasit 110 la ora. Mi se pare lenesa (fata de diesel...), dar imi dau seama ca pentru a simti ceva cai, acul de la turometru trebuie sa stea sus.

Consumul...mie mie se pare un pic mare. Cred ca e numai parerea mea, afectata de experienta anterioara. La diesel bagam motorina de 50 lei si ma plimbam de uitam unde e benzinaria. O sa astept pana sa ma pronunt, acum sunt prea multe circumstante atenuante: iarna, masina noua, sofer novice...

Incidente...deja am inaugurat-o. Am lovit un prag incercand sa ies din parcare peste un zid de zapada inghetata, masina a derapat si am o mica andancitura. Apoi am luat o piatra in parbriz, la 30 la ora, la vreo 20 de m de masina din fata care mergea cu aceeasi viteza. Pe aceasta cale as vrea sa le multumesc celor de la drumuri Iasi, care prin nisip inteleg pietricele de 3-4 mm diametru. Am o mica crapatura in mijlocul parbrizului, dar il tin asa pana trece iarna.

Avand in vedere ca la livrarea masinii a fost tatal meu, ca eu eram plecat, as dori niste pareri de la voi.
  • 1. Masina are scut? De care? Am tot zis ca ma uit, am tot zis ca intreb la dealer...lene.
    2. Turatiile indicate pentru schimbat viteza. Eu schimb pe la 3000 in mod normal, 2500 in oras la mers lejer (nu cand fac curse sa tai fata).
    3. Ati observat sa scada consumul dupa o anumita perioada? Cam cu cat? Din cate stiu, motoarele sunt rodate, asa ca nu cred ca am la ce sa ma astept.
    4. Orice alte sugestii pentru a o ingriji cat mai bine.
Va multumesc ca ati avut rabdarea sa cititi toata aberatia mea de mai sus. Ma bucur de masina cum nu m-am mai bucurat de cand venea Moshu pe vremea lu' raposatu'. Mai ales ca momentul in care m-am pus prima data la volan era epilogul unei aventuri de 2 ani, de cand vroiam sa-mi iau Cee'd.

Va stau la dispozitie cu orice alte informatii (in limita cunostintelor mele limitate :) ).

Mory
Posts: 146
Joined: 22 Sep 2008, 12:35
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Mandru (proaspat) posesor al unei Kia Cee'd FL 1.4 Best

Post by Mory »

salutare si felicitari pentru masina! sa te bucuri de ea cu cea mai mare placere!
legat de intrebari:
1. masina nu cred ca are scut...scutul poti sa ti-l pui tu dupa si iti recomand sa faci asta pentru ca eu am avut mari probleme cu masina pe tema asta.
2. eu mai am o masina diesel cu care merg mai mult...asa ca am observat ca pentru un consum rezonabil(6-7 litri/100km) e necesar sa schimbi turatiile un picut mai sus ca la un diesel...pe la 2800-3000 si fara sa apesi pedala de acceleratie la maxim pana acolo. merge foarte bine...pentru mai multa putere desigur trebuie turata ca nu e diesel si nu are cuplu la turatie joasa.
3. eu am observat sa scada consumul cam dupa 5000 km dar nu semnificativ...
4.alte sfaturi...nu stiu. cred ca ai facut bine ca ti-ai ales culoarea machine silver...eu o am neagra si exact cum ai spus...nici nu apuc bine sa o spal si de deja murdara.
felicitari inca o data pentru masina si la cat mai multi kilometri...
Kia pro_cee'd 1.4 109 CP black pearl 30.000 km B-99-VKN

Imaginatia conduce lumea

skaggel
Posts: 5
Joined: 10 Jul 2008, 17:10
Auto:

Re: Mandru (proaspat) posesor al unei Kia Cee'd FL 1.4 Best

Post by skaggel »

Mory wrote: 1. masina nu cred ca are scut...scutul poti sa ti-l pui tu dupa si iti recomand sa faci asta pentru ca eu am avut mari probleme cu masina pe tema asta.
Pai cred ca o sa-mi inving putin lenea si o sa ma uit dupa scut sau intreb dealer-ul. In caz ca nu are, tu ti-ai pus scut? Cam cat te-a costat?
Mory wrote: 3. eu am observat sa scada consumul cam dupa 5000 km dar nu semnificativ...
S-ar putea sa-ti fi scazut consumul nu pentru ca s-a "rodat" motorul cat ca te-ai obisnuit cu masina. Ceva de genul asta mi s-a intamplat cu Skoda: primii 2-3000 Km dupa rodaj inca exploram masina, vroiam sa vad ce poate, trageam de ea, urcam spre Poiana Brasov ca un rally driver wannabe. Dupa ce m-am calmat un pic si consumul a scazut.

Cu Cee'd-ul...partea de explorare se rezuma mai mult la gramada de optiuni pe care le are decat la performante dinamice. Ceea ce e ok pentru mine e ca am luat masina nu ca sa impresionez, sa fac curse sau alte chestii. Am luat-o ca sa ma tina, sa ma duca de la A la B sigur si confortabil si intr-un timp rezonabil. De aceea vreau sa am grija de ea. Si in plus e luata integral de mine, Skoda a fost luata de parintii mei in proportie de 80%, cadou de prima angajare. Acum o foloseste frate-miu, cadou de anul I de facultate :)

Vorbeam cu un prieten de masini si el a zis ca la masina lui, cat era in garantie a tras de ea cat a putut in ideea ca daca e sa pice ceva, sa pice in garantie. Nu zic ca a incercat sa omoare masina (un Logan), doar ca n-a menajat-o. M-a pus pe ganduri chestia asta. Voi ce parere aveti?

User avatar
scubli
"ambiguus"
Posts: 3644
Joined: 16 Dec 2007, 14:56
Auto:
Location: Oradea si/sau Sighetu Marmatiei
Contact:

Re: Mandru (proaspat) posesor al unei Kia Cee'd FL 1.4 Best

Post by scubli »

@skaggel: In primul rand felicitari pt. alegerea facuta si iti doresc cat mai multi km fara probleme.

1. Masina vine doar cu 2 scuturi mici de plastic care sunt puse mai degraba pt. protectia impotriva noroiului. Iti recomand sa-ti pui un scut de metal, gasesti la sectiunea bursa oferte la scut de metal.
2. Cam asa schimb si eu vitezele in mod normal, in jur de 3.000rpm. Cu greu m-am obisnuit fiindca tot de pe un diesel am trecut pe cee'd benzina 1.6. Dar dupa ce m-am obisnuit cu ea iti spun ca e o placere sa stai in plaja de turatii 4.500rpm - 6.000rpm din cand in cand.
3. Dupa ceva timp consumul mai scade, motorul e rodat din fabrica dar se mai roadeaza putin in primii km (1000-3000).
4. Alte sugestii nu stiu ce sa-ti zic, dar daca ai vreo nelamurire cu siguranta vei primi un raspuns de la un coleg de aici.

Eu unul nu ti-as recomanda sa tragi pe ea cat poti cat e in garantie, totusi ti-au luat masina sa te bucuri de ea, sa o folosesti. Decat sa vezi cat rezista tot pe ea in conditii de solicitare maxima mai bine o conduci cum iti place tie si ai grija de ea ca doar e masina ta, nu o masina intr-un test de anduranta.

Numai bine.

spdblue
danezul
Posts: 4480
Joined: 26 Sep 2007, 21:08
Auto: Cee'd LX Best 1,4 Benzina
Location: Brasov
Contact:

Re: Mandru (proaspat) posesor al unei Kia Cee'd FL 1.4 Best

Post by spdblue »

Bun venit @skaggel si felicitari pentru achizitie.
Consumul mai scade insa sa nu uitam ca acum se circula in conditii de iarna. La cee'd-ul meu consumul este rezonabil, acum s-a marit un pic pentru ca stau cu ia pornita 5 / 10 min., pe loc, desi acest lucru nu este necesar. Motorul intra in regim termic daca masina se afla in deplasare, insa degivrarea geamurilor nu-mi permite sa plec mai repede. Am incercat si varianta stergerii cu racleta, urmarea zgaraieturi pe parbriz. Asa ca daca te opresti la o statie de benzina si vrea sa-ti curate geamul sa nu-i lasi, vor folosi un dispozitiv care datorita temperaturilor are gheata, vor apasa ca sa vezi ca muncesc, iar rezultatul vor fi dungi si dungulite pe geam.
Nu trebuie sa crezi ca este lenesa. Exista diferente de cuplu intre propulsoarele pe motorina si cele pe benzina. La cele pe motorina accelerarea te infinge in scaun pana in 2.500/ 3.000 de ture, pe cand la benzina cuplul te lipeste de scaun pana la 5.000/ 6.000 de ture, pe la 6.200 ti se taie alimentarea, asa ca sa nu te sperii (fenomenul se manifesta prin pierderea brusca de putere), este un sistem conceput sa protejeze turarea maxima a motorului.
Benzinarele sunt mai silentioase. Incet, incet, te vei obisnui cu acets tip de motor, schimba intre 2.500/3.000 si vei merge elegant, intre 3.500/4.000 vei avea consistenta. Pentru un condus mai sportiv 4.500/ 5.5000.
Pe curand. Drum bun si numai bine.
Kia Ceed 1.4 T-GDi 6MT BEST Blue Flame
ODO: 1200
Jurnal de bord: viewtopic.php?f=165&t=25685
Cee'd LX Best 1,4 Benzina Mars Red Siguranta in trafic prin respect
BV 77 SPD ODO 141.520
Jurnal de bord http://www.clubkia.ro/viewtopic.php?f=5&t=704 Stiri auto moto

skaggel
Posts: 5
Joined: 10 Jul 2008, 17:10
Auto:

Re: Mandru (proaspat) posesor al unei Kia Cee'd FL 1.4 Best

Post by skaggel »

ambiguus wrote: Eu unul nu ti-as recomanda sa tragi pe ea cat poti cat e in garantie, totusi ti-au luat masina sa te bucuri de ea, sa o folosesti. Decat sa vezi cat rezista tot pe ea in conditii de solicitare maxima mai bine o conduci cum iti place tie si ai grija de ea ca doar e masina ta, nu o masina intr-un test de anduranta.
Sincer nu cred ca ma lasa inima sa trag tare de ea. Ar fi nevoie si de un pic de sadism din partea mea, dar deocamdata suntem la inceputul relatiei, eu sunt baiat fain si ea se poarta ca atare :)

Am cotrobait un pic pe forum si evident ca am gasit informatii despre scuturi metalice. Multumesc mult de raspuns si sa stii ca sunt total de acord ca scutul metalic e foarte important. Cu fosta masina, care avea un asemenea scut, am lovit o gramada de chestii (inclusiv o bufnita !?!?!) si mi-e groaza sa ma gandesc ce s-ar fi intamplat fara el.
spdblue wrote: Am incercat si varianta stergerii cu racleta, urmarea zgaraieturi pe parbriz. Asa ca daca te opresti la o statie de benzina si vrea sa-ti curate geamul sa nu-i lasi, vor folosi un dispozitiv care datorita temperaturilor are gheata, vor apasa ca sa vezi ca muncesc, iar rezultatul vor fi dungi si dungulite pe geam.
De cand am luat piatra in parbriz, sincer nu mi-e mila de el. Dau cu racleta de cate ori e nevoie, dar numai pe parbriz. Mi-am facut un CASCO la masina si o sa mai astept pana schimb parbrizul, cel putin pana trece iarna, mai degraba prin vara, inainte sa plec in concediu. Am o bafta extraordinara la parbrize, fosta masina e la al 4-lea parbriz. toate sparte cu pietricele. Unul chiar de 2 ori. Da, m-am uitat in sus si inca mai e norisorul deasupra mea.
Multumesc mult de raspuns. Makes sense ce zici tu. Mie nu mi-a explicat nimeni intre ce turatii sa schimbi vitezele, dar ascultand motorul, 2500-3000 felt right. Din cate imi amintesc din manual, la Cee'd cuplul maxim e pe la 6000 de ture. M-am exprimat gresit cand am zis ca e puturoasa, eu eram invatat altcumva, sunt constient ca trebuie sa-mi adaptez stilul de sofat. La Skoda, ma lipea de scaun pana pe la 3000 de ture, apoi nu prea mai tragea. La Cee'd e invers :)

Multumesc mult de raspunsuri. Sa stiti ca ma bucur enorm ca am intrat in CK. Tot citind forumul, vad ca sunt numai oameni de omenie.

Numai bine tuturor.

scdvv
Posts: 250
Joined: 17 Aug 2009, 21:58
Auto:
Location: Brasov

Re: Mandru (proaspat) posesor al unei Kia Cee'd FL 1.4 Best

Post by scdvv »

Odata ce ai "gustat" din benzinar nu-ti mai trebuie altceva, iti spune cineva care a condus si si
Asteapta sa-i treaca rodajul (de ex 2000km sa zicem) si apoi incearca niste depasiri cu retrogadare de viteza (de ex daca mergi in 3000 de ture in a 4-a, da-i a 3-a si baga acceleratie o sa vezi cum se infige dupa 4500.... brici! nu-ti fie frica la motorul de 16v trebuie turatie inalta sa-i simti cuplul.

PS n-am obs de prin ce zona a tarii esti...
Kia cee`d Best SW 1,4 -109 CP - So Red 2009
&
Ford Focus HB 1,6 - 115 CP - Black 2008
&
Skoda Octavia 1,6 TDI - 105 CP - Bej cappuccino 2010

Jurnal de bord
Poze
Avatar marit

User avatar
Minu
Posts: 926
Joined: 26 Sep 2009, 13:30
Auto: Kia Ceed GT MY23
Location: Ploiesti

Re: Mandru (proaspat) posesor al unei Kia Cee'd FL 1.4 Best

Post by Minu »

Sa o stapanesti sanatos,e la fel de "batranica", ca a mea,felicitari :D
***Ceed GT MY23 Blue Flame
***Yamaha Tracer 9GT MY23

User avatar
Ogy
Cel mai ghinionist!
Posts: 5213
Joined: 29 Feb 2008, 16:06
Auto: Kia cee'd 1.4 base + opt.
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Mandru (proaspat) posesor al unei Kia Cee'd FL 1.4 Best

Post by Ogy »

Cu toate gerurile care au fost, masina pornea la prima cheie dimineata, la -25. E normal pentru o masina noua, dar e bine ca e normal, zic eu.
Este normal pentru un benzinar intretinut sa se comporte asa, indiferent de vechime.

Pentru parbriz incearca un service pentru detailing auto (cauta pe forum ca gasesti procedura) ca sa iesi din iarna cu tot cu parbriz (pana il schimbi).

Daca sti ca nu poti sa aproximezi denivelarile/obstacolele care sunt in fata masinii, atunci da ia-ti un scut. Pentru o racire mai buna a motorului si pentru greutate scazuta, nu. Sunt foarte putine cazuri in care iti poate ajunge "ceva" la baia de ulei. Pe ideea asta s-a si mers de nu l-au montat din fabrica. Carligul de remorcare (ai sa vezi) este "instrumentul" de masura atunci cand intalnesti anumite obstacole, vezi sa nu fie bara fata pe post de instrument.

La treaba cu menajatul este o problema cu doua taisuri. Poti sa nu o menajezi si sa-ti pice cand iesi din garantie sau poti sa o menajezi si sa iti pice cand iesi din garantie. :) Este un fier si trebuie tratat ca atare.
Sfatul meu pentru tine (in legatura cu fiabilitatea la orice masina): Nu o lasa sa stea prea mult timp pe loc. Bucura-te de ea si plimb-o in lung si in lat. Daca nu zilnic macar o data la doua zile.

Spui ca vi de pe un diesel. Este clar ca ai ales turatia si nu te mai astepti sa fii impresionat de feeling (sut in fund). Acceleratia de la cee'dul benzinar de turatie fiind liniara. Asa ca da-i turatie si urmareste-i pe cei din trafic si kilometrajul. Mai lenesa decat ce ai avut inainte nu este. O sa decoperi tu asta singur mai tarziu (incearca cu un passat intre 1 si 2 de 1.9).
Drumuri line va doresc si vrem poze! :)

FLOPY
Posts: 621
Joined: 01 Sep 2009, 12:15
Auto:
Location: Bucuresti

Re: Mandru (proaspat) posesor al unei Kia Cee'd FL 1.4 Best

Post by FLOPY »

Ai avut optiunea de a alege intre variantele de 90Cp si cea de 109Cp ale motorului de 1.4?
Oricum, este bine ca beneficiezi de 109Cp in detrimentul celor 90Cp.La stilul in care mergi tu acum pana treci de 1500-2000Km nu se simt cei 19Cp in plus (si in general in oras nu se simte diferenta pt. ca au acelasi cuplu). Dar cu siguranta cei 19Cp vor face diferenta la un drum in afara orasului cand vei intra in depasire cu tr. a III-a de la 80Km/h(~4000rpm) si te vei duce in 120Km/h (6000-6200rpm) si imediat a IV-a pt.a ajunge repede la 140-160Km/h dupa care iti vei da seama ca ai depasit 2 tiruri si 5 turisme (mai exagerez si eu).In stilul asta consumul va fi mare, dar daca mergi linistit, consumul va fi direct proportional cu greutatea bocancilor. Chiar daca teoretic cel de 90Cp ar consuma mai putin, in practica nu cred sa existe vreo diferenta (pana in 3000rpm).Asa ca sa fii incantat ca ai apucat varianta de 109Cp si dupa ce treci de 2000Km sa ii pui la treaba (numai cand este cazul si fara sa abuzezi).
Kia Cee'd 1.4 Best Kompass Blue
Kia Ceed 1.5 TGDI Best Blue Flame

User avatar
Ogy
Cel mai ghinionist!
Posts: 5213
Joined: 29 Feb 2008, 16:06
Auto: Kia cee'd 1.4 base + opt.
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Mandru (proaspat) posesor al unei Kia Cee'd FL 1.4 Best

Post by Ogy »

Daca au acelasi cuplu si aceiasi greutate (masinile/motoarele) atunci diferenta se reflecta doar in viteza maxima atinsa.

FLOPY
Posts: 621
Joined: 01 Sep 2009, 12:15
Auto:
Location: Bucuresti

Re: Mandru (proaspat) posesor al unei Kia Cee'd FL 1.4 Best

Post by FLOPY »

Nu este chiar asa! Ce spui tu poate fi valabil la reprize de elasticitate gen 80-120km/h in tr.IV/V unde nu se ajunge la turatii extreme.Si-ti dau un exemplu concret, BMW seria 1:
116i vs 118i
Motor
Cilindri/supape 4/4
Capacitatea în cmc 1,995
Alezaj/cursă în mm 90.0/84.0
Putere maximă în kW la 1/min 90 (122)/6.000 vs 105(143)/6000
Moment maxim în Nm la 1/min 185/3,000-4,250 vs 190/4,500
Power-to-weight ratio (EU) in kg/hp 11.1
Performanţe
Valoarea rezistenţei la frecare(cw) 0,29
Viteza maximă (km/h) 204 vs 210
Acceleraţie 0-100 km/h (in s) 9.9 vs 8,8
Acceleraţie 0-1000 m (in s) 31.3 vs 29,8
Acceleraţie 80-120 km/h în treapta 4/5 (in s) 9.2/11.8 vs 9/11,6
Mase in Kg 1350 vs 1350
Ca si la Kia Cee'd 1.4 , este acelasi motor de 2.0 cu 2 softuri diferite iar diferenta de cuplu este nesemnificativa(5Nm).De accea reprizele de elasticitate sunt aproape identice insa intervin diferente notabile la acceleratia 0-100km/h si 0-1000 m pt.ca la turatii mari (acolo unde se obtine valoarea maxima a puterii) cei 21 Cp fac diferenta.De viteza maxima nu vorbesc pt. ca amandoua au limitare electronica.

Si acum Kia Cee'd 1.4 90Cp vs 109Cp

Putere maxima 90/6000rpm vs 109/6200rpm
Cuplu maxim 136,3/5000rpm vs 137/5000rpm
Viteza maxima 180km/h vs 187 km/h
Accelerati 0-100km/h 13 s vs 11,6 s

Deci Cp in plus conteaza atunci cand ai nevoie de ei.
Kia Cee'd 1.4 Best Kompass Blue
Kia Ceed 1.5 TGDI Best Blue Flame

User avatar
Ogy
Cel mai ghinionist!
Posts: 5213
Joined: 29 Feb 2008, 16:06
Auto: Kia cee'd 1.4 base + opt.
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Mandru (proaspat) posesor al unei Kia Cee'd FL 1.4 Best

Post by Ogy »

Cum am zis si in postul anterior:
Daca au acelasi cuplu si aceiasi greutate (masinile/motoarele) atunci diferenta se reflecta doar in viteza maxima atinsa.
Tu ai zis ca au acelasi cuplu (rapoarte cutie etc) si de acolo si afirmatia mea.

FLOPY
Posts: 621
Joined: 01 Sep 2009, 12:15
Auto:
Location: Bucuresti

Re: Mandru (proaspat) posesor al unei Kia Cee'd FL 1.4 Best

Post by FLOPY »

Pai au acelasi cuplu. Nu ti se pare ca 136,3~137? Si totusi 109 Cp accelereaza mai repede decat 90 Cp pe aceeasi masina (nu cred ca masa totala s-a modificat semnificativ, sau poate chiar este mai usoara varianta FL, nu stiu). Dar iti mai dau un exemplu concret:

Fiat Bravo 1.4T-Jet 16v 120Cp vs 150 Cp
Au acelasi cuplu de 206Nm atins la aceeasi turatie 1750rpm
Viteza maxima 120Cp 197km/h vs 150Cp 212km/h
Acceleratie 0-100km/h 120Cp 9,6s vs 150Cp 8,5s

De unde vine diferenta daca au acelasi cuplu motor?
Iti raspund eu, datorita celor 30Cp suplimentari.

Sa ne uitam chiar la noi in ograda la Kia Cee'd 1.6 crdi in cele doua variante de 90Cp si respectiv 115Cp. In mod normal la o diferenta de 25Cp ar fi trebuit sa fie o diferenta de cuplu de 40-50 Nm insa ea este de doar 20Nm ( de la 235Nm la 255Nm), iar comportamentul dinamic al variantei de 115 Cp este net superior si asta nu datorita celor 20 Nm in plus ci datorita celor 25 Cp suplimentari.
90 vs 115
Viteza maxima 172 vs 188
Acceleratie 0-100 14s vs 11,5s
Kia Cee'd 1.4 Best Kompass Blue
Kia Ceed 1.5 TGDI Best Blue Flame

User avatar
Ogy
Cel mai ghinionist!
Posts: 5213
Joined: 29 Feb 2008, 16:06
Auto: Kia cee'd 1.4 base + opt.
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Mandru (proaspat) posesor al unei Kia Cee'd FL 1.4 Best

Post by Ogy »

Cedez ca sa nu-i mai poluam topicul omului. :)
Vrei sa dam split sa continuam discutia? :) Poate vad si altii topicul si isi expun parerea.

Post Reply

Return to “Jurnal de bord”