cee'd vs Dacia Sandero

User avatar
sorinh
Posts: 769
Joined: 29 Jun 2007, 13:11
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Post by sorinh » 05 Mar 2008, 15:34

nu cred ca se poate compara: plasticele sunt ACELEASI din logan, motorizarile sunt ACELEASI, pretul de pornire este ACELASI, deci asa cum nu poti sa spui despre logan decat ca este o cutie mai maaaaare decat altele, asa vei spune si despre sandero.
au imbunatatit aspectul exterior care la logan era groaznic, si l-au adus mai in trendurile curente. spatele aduce aminte de clio, dimensiunile de logan...
sa dea Dumnezeu sa vanda cat mai multe, mai intra ceva din impozitul pe venit si in bugetul tarii, ca profitul se duce tot la francezi.
bafta celor de la Dacia!
1.6 DSL LP Base Pewter Beige + optionale
vrrrrroooooommm !!!!!! vrrrrroooooommm !!!!!!
www.erepublik.com

.indie.
Posts: 332
Joined: 25 Oct 2007, 17:55
Auto:

Post by .indie. » 05 Mar 2008, 18:09

Stroe a zis ca preturile sunt intre 6.400 si 9.500.
Asteptati si voi, nu va mai aruncati la declaratii fara sa vedeti masina.
Eu sper sa fie o imbunatatire fata de Logan desi nici Logan si nici Sandero nu sunt in targetul meu.

Si nici posesorii de Ceed nu au de ce sa concureze cu cei de Sandero.

PS: dar Octavia, Fabia, Superb vi se par a avea ceva cehesc?
Skoda e doar Skoda pentru ca spre deosebire de Dacia, Skoda e o companie mult mai veche si mai cunoscuta decat Dacia.

Practic pana acum cativa ani Dacia era numele unui Renault 12 produs vreo 30 de ani peste timpul lui :D

Mi se pare normal ca o perioada sa scrie `by Renault` pana Dacia o sa isi faca un brand-awarness suficient de ok incat sa nu mai fie nevoie de aia.

ciprian75

Post by ciprian75 » 05 Mar 2008, 19:24

indie, cand s-a lansat Loganul a fost prezentata ca masina de 5000 de euro si NU a fost niciodata vanduta la pretul asta
cel mai mic pret a fost cred de 5700 dar avea doar portiere si roti dupa care imediat a ajuns 6300 cel mai ieftin model
ce ma deranjeaza pe mine e mentalitatea celor de la Renault care ne considera o piata de mana a treia(nici macar a doua) si ca nu se sinchisesc deloc de marca Dacia. iranienii si nu mai stiu ce alta natie nici nu au acceptat sa se comercializeze masina la ei sub numele de dacia ci sub cel de renault
si ma rog de ce pe nissan nu scrie by Renault ??

.indie.
Posts: 332
Joined: 25 Oct 2007, 17:55
Auto:

Post by .indie. » 05 Mar 2008, 20:56

Pentru ca Nissan e o companie de care stiu multi.
In anii comunismului Dacia era o marca cunoscuta pe cateva piete `prietene`
Iar dupa caderea comunismului diferenta intre ce facea Dacia (adica acelasi model de renault din anii `70) si ce faceau francezii/italienii/germanii etc era imensa.
Nimeni nu cumpara Dacia 1310, decat noi si alte tari de mana a 3a.

Practic Dacia e o marca internationala abia de prin 2004, odata cu lansarea Loganului.
Si mi se pare normal ca sa puna acea inscriptie (tu chiar crezi ca nemtii sau francezii sau italienii sau japonezii la ce masini fac ei, chiar crezi ca erau mai mult de 0.000001% din ei care auzisera de Dacia?)
Aveau nevoie de o legatura cu un nume cunoscut din industria auto.
N-ai cum sa vinzi chiar si o masina ieftina dar a unei marci de care nu a auzit nimeni pe niste piete atat de mature daca nu ii atasezi ceva semnificativ, ceva care sa dea incredere cumparatorilor.

Mai incolo, cand dacia o sa aibe o imagine clara, conturata, definita pe pietele externe nu o sa mai fie nevoie de `by Renault`
Deja se cumpara binisor in Franta si in Germania.

Poate ca era mai bine sa lasa masinile din Romania fara acea inscriptie.
Dar s-au gandit ca si romanii au nevoie de o schimbare de imagine de la acea masina pe care toti o injurau dar o cumparau din lipsa de altceva.
Si sa nu uitam faptul ca Dacia a fost Renault inca de la inceputuri, practic marca a revenit la grupul-mama.

Oricum, eu ma bucur ca se misca si la noi lucrurile.
Si desi nici pentru mine nici pentru voi autoturismele facute de Dacia nu se ridica la standardele dorite inca e clar ca nu se sta pe loc.
Trebuie sa avem rabdare.

Si Seat si Skoda au tras destul pana sa ajunga ce sunt azi (am mers si cu Felicia si cu Favorit si cu Octavia iar pe cealalta parte si cu Marbella si cu Ibiza vechi si cu Leon si Ibiza actuale si diferentele se vad)

expeditor
Posts: 160
Joined: 30 Dec 2007, 15:47
Auto:
Location: iasi
Contact:

Post by expeditor » 05 Mar 2008, 21:05

Cu parere de rau constat ca marca RO inca ne caracterizeaza..stiu ca unii dintre dumneavoastra o sa ma faca in fel si chip dar imi asum riscul.In fond e doar parerea mea si nu doresc cu tot dinadinsul sa fie si unica!
Facem comparatii duse la extrem...sa folosesc un cuvint blind! 1.Cee'd versus Golf...Golf fiind masina de referinta! De ce? Se pare ca uitam sau nu vrem sa acceptam ca Golf 1 sau 2 nu mai este.Tot respectul pentru ele dar..ce a fost a fost! Iar ce este, 4, 5, nu mai e de referinta.Domnilor, Golful actual nu mai este un model de referinta.Daca o sa cititi diverse forumuri, o sa constatati ca este o masina obisnuita!Fara veleitati de lider.
2.Cee'd versus I 30!
3.Cee'd versus Dacia (mai nou!)
etc.
Fiecare din noi a cumparat Cee'd ori dupa un tur pe la multe alte marci, ori fiind o dragoste la prima vedere, fara multe drive-testuri.Oricum , majori fiind si in deplinatatea facultatilor si universitatilor (scuze daca am uitat ceva sau pe cineva...) am stiut exact ce am achizitionat!Daca da, ce rost mai au comparatiile comparative? Pentru polemici?Pentru subiecte de discutii?Nu e mai avantajos subiectul Cee'd al meu contra Cee'd al tau?
KIA CEE'D e doar KIA CEE'D!
Stiu ca topicul este VERSUS...dar modul in care se pune problema cam de fiecare data, e cel putin ciudat...60% din comentarii ''inspira'' sau ''transpira'' faptul ca alte marci ar fi mai bune ! Pai atunci, de ce am achizitionat Cee'd?
Stiu ca multi nu or sa fie in asentimentul meu.Imi cer scuze anticipat .Dar sunt pornit rau... :lol:
Ar fi multe de spus dar momentan astept comentarii.O sa le primesc atit pe cele pro cit si pe cele contra cu aceeasi placere!
Inca o data precizez ca e doar parerea mea pe care nu incerc sa o impun.De asemenea o sa citesc cu interes si topicul VERSUS in continuare.
Drum bun si felicitari pentru alegerea facuta!
kia ceed sw 1.6 crdi hp + optionale,Pewter Beige.Merge!
http://picasaweb.google.com/ghe2ghe2000/Dolly
B-80-ABW

ciprian75

Post by ciprian75 » 05 Mar 2008, 21:32

indie nu-mi place polemica la nesfarsit dar nu pot sa nu mai zic cateva lucruri
nici skoda nu era cunoscuta de catre vestici inainte de '89 dar intradevar era o marca de sinestatatoare si nu un renault 12 produs la nesfarsit timp de 40 de ani
grupul vw a avut curajul si a reusit sa faca din skoda o marca internationala care produce TOATA gama de autoturisme de la cele mici -fabia - pana la cele care tind spre clasa top - superb - care a fost echipata cu motoare de varf din cadrul grupului, facand astfel concurenta chiar marcilor mama, vw si audi
pe cand renault ce a facut, a completat gama renault cu un low entry care nu are identitate, o masina care ne aseaza acolo unde ne este locul :(
si nu cred ca renault nu are fonduri pentru a face un lucru serios ....
e posibil ca si contractele de privatizare sa se fi negociat diferit la skoda si renault insa nu cred ca ai nostri guvernanti sau altii(cehii) au conditionat in vreun fel strategia de dezvoltare a marcilor pe care le-au privatizat
si cu tot respectul, seat si skoda au ajuns ce sunt acum nu datorita geniului managerial spaniol sau cehesc ci datorita investitiilor masive, calitatii si standardelor germane aplicate pe specificul national
se pare ca noi nu am fost la fel de norocosi ..... :(

.indie.
Posts: 332
Joined: 25 Oct 2007, 17:55
Auto:

Post by .indie. » 05 Mar 2008, 21:42

Gresesti, dand la o parte perioada comunista de la cehi, Skoda era o marca foarte cunoscuta in occident in anii `30`40.

Grupul VW a facut marca Skoda ceva bun in timp (pentru ca si ei au ramas in urma din cauza comunismului totusi)
Uita-te si la vremurile cand Skoda facea Favorit si alte modele care nu se comparau nici pe departe cu ce exista in lumea buna auto.

Si in final sa comparam regimul comunist de la noi vs cel de la ei (care nu a indobitocit populatia in halul in care a facut=o al nostru) Cehii o duceau cam cel mai bine dintre comunisti.
Daca ai fost prin Cehia nu ai cum sa nu vezi cat de mult seamana cu tari ca Austria, Germania la curatenie, orase, civilizatie, etc.

Pe de alta parte, trebuie sa recunoastem, VW e peste Renault.
Nu e greu sa iei o masina foarte buna, sa ii pui piese si finisaje ceva mai ieftine, poate aceleasi motoare, alta caroserie care uneori nu e foarte diferita (vezi superb si passat) si sa o vinzi sub numele de skoda, pentru ca asta e skoda in esenta fata de VW.

Si din cate stiu, VW chiar a fost in discutii cu Dacia la inceputul anilor `90 dar nu s-au inteles cu imbe...pardon, guvernantii nostri si au cumparat Seat si Skoda in final.

User avatar
ida01ro
Carcotas Sef
Posts: 1720
Joined: 11 Jun 2007, 19:05
Auto:
Location: bacau
Contact:

Post by ida01ro » 05 Mar 2008, 23:41

.indie. wrote: ...Si nici posesorii de Ceed nu au de ce sa concureze cu cei de Sandero.
ha..ha! mda..korect dar uiti ca este este placerea/masochismul specific latin-balkanic (e.g. motorul ceed de 1400 cu cel de 1600 !! ) sa compare mere cu ..pere, ca sa se simta mai bine ! :(
cassa white & rainbow blue ceed 1,4 ltd edition + ceva optionale. BC 02YDA; ODO> 23 K
Dorele, ne mai tii mult ma?

User avatar
eldtimer
comsin-comsan
Posts: 92
Joined: 08 Dec 2007, 00:27
Auto:
Location: Brasov

Post by eldtimer » 06 Mar 2008, 01:54

@.indie. - ai mare dreptate...intr-adevar VW inainte sa preia seat au fost in discutii cu Dacia, si iti spun sigur ca majoritatea celor de lucreaza in Dacia vb cu parere de rau de esecul negocierilor...deh, imbe...pardon, guvernanti

De asemenea sunt de acord in mare cu parerile tale, mai ales ca sunt si cat se poate de corecte...plus ca atunci cand detii 99% dintr-o companie, sub logo-ul acestei companii poti sa pui si "by kkt'' (sa ma scuze moderatorii dar vroiam sa dau un exemplu cat mai pertinent) ca e treaba lor si dc se vinde cu siguranta il vor lasa acolo. Si e logic ca in America de sud Loganul sa poarte sigla Nissan, asa cum in anumite tari de export sa o poarte pe cea de Renault, si asta doar pt ca sunt intr-adevar mult mai cunoscute decat Dacia. Pana si Renault nu se vinde la fel de bine in Americi, doar pt ca nu e o firma cunoscuta. Plus ca e normal ca orice Alianta auto, sa aibe o diferentiere: masini de lux (Infiniti), masini pt publicul larg (Renault, Nissan) si masini "eftine" (Dacia, Samsung Motors, Lada)...exemplele date fiind cele din Alianta Renault-Nissan. Si sa stiti ca in Franta si Germania se vand sub sigla si numele Dacia, nicidecum Renault, iar campaniile de publicitate sunt foarte agresive. Unde mai pui ca Franta e pe primul loc la export, iar in Germania, exista deja fan-cluburi Dacia. Aaaa, si in Franta e I-st place la fiabilitate ;) .

Ca fapt divers am fost intr-un Sandero si intr-adevar, materialele folosite sunt aceleasi (deh, nu se apucau acu sa schimbe furnizorii si linia de asamblare doar pt un model...Sandero din cate stiu eu se face pe aceeasi linie ca si Loganul). Diferenta e ca sunt ceva mai restilizate si desi arata mai bine, mai placut ochiului, nu si atingerii :( la unele "botoane"...as putea indrazni sa spun ca e clar un pas inainte totusi. Masina e la fel de spatioasa si portbagajul desi a scazut o idee fata de berlina se poate mari prin rabatarea banchetei (foarte simpla si practica realizarea acestei actiuni)...unul din lucrurile negative dpdv propriu este roata de rezerva de sub masina, prinsa ca la Solenza cu grilaj; actionarea greoaie geamurilor electrice (la fel de incomoda, dar ieftina ca solutie) si cam atat ...acum deh fiecare cu gusturile sale...mie unul nu-mi pare rau de alegerea facuta... Ceed RULZ!!!!

Ca si concluzie, da, Ceed nu poate fi comparata cu Sandero, si nu pt ca una ar fi prea buna si una nu, ci pt ca in primul rand sunt clase diferite, marci diferite si as indrazni sa zic ca se adreseaza si unui alt tip de public (fiecare cu felia lui)...
Since 08.01 proud owner of KIA Cee'd 1.4 Best...si cam atat...da ce merge :)

B 33 WDC

++Ma petite "samanta"++

Image

User avatar
GOvidiu
Posts: 330
Joined: 20 May 2007, 08:30
Auto:
Location: Constanta

Post by GOvidiu » 06 Mar 2008, 21:21

ciprian75 wrote: Totusi nu inteleg de ce o masina romaneasca pana la urma, se numeste Sandero
Este sora geamana a lui Renault Sandero.
http://blogs.ideo.ro/wheels/files/2007/ ... dero_0.jpg

Singura diferenta dintre ele este grila fata care la Dacia arata mult mai bine..
http://www.zercustoms.com/photos/Dacia- ... 4.jpg.html

La interior sunt identice.
Kia Cee'd 1,4 base+ Piston grey
Dauna totala 2010

User avatar
sorinh
Posts: 769
Joined: 29 Jun 2007, 13:11
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Post by sorinh » 06 Mar 2008, 21:43

si de asemenea sigla e mai practica la picnic pentru desfacut berea....
ce puii mei nu sunt in stare astia de la dacia sa-si tina sigla macar la doua modele de masina consecutive?! la fiecare model sigla a fost alta!
1.6 DSL LP Base Pewter Beige + optionale
vrrrrroooooommm !!!!!! vrrrrroooooommm !!!!!!
www.erepublik.com

User avatar
Razica
Posts: 237
Joined: 11 Nov 2007, 19:30
Auto: ceed 1.6crdi/i30 1.6gsl
Location: Berceni-bucuresti

Post by Razica » 10 Mar 2008, 17:06

Sandel asta are motoare pe benzina de 1.4 8v 75 cp si 1.6 8v 90 cp, motoare care au fost puse p renault din 1998. Mai am o supernova si motorul d 1.4 e fiabil ...dar care producator de masini mai lucreaza cu 2 supape p cilindru? Si franele pe disc pe puntea spate ? Nici macar renault megane 1.4 16v nu are asa ceva , tot clasicul tambur. Mai zicea cineva ceva de "mersul lin al daciei" asta pana incepe sa iti scartie hayonul in spate ca la supernova, si solenta, sau sa iti pice cate un amortizor cand iti este lumea mai draga. Si in service se scuza mecanicii cu clasica expresie "Ce vrei domne' la banii astia atat poate masina", adica 20000 de km fara probleme si dup aia incepe telenovela Dacia. intrati p forum la dacia dak numa credeti :x .... sunt d acord cu cei care au postat mai sus NU sunt elemente de comparatie intre cele 2 modele :!:
cee'd 1.6 crdi pewter beige
Hyundai I30 Facelift 1.6 GSL

valipopescu2000

Post by valipopescu2000 » 13 Jun 2008, 08:00

Eu am pastrat si logan-ul dintr-un motiv serios: unde ma duc cu loganul nu ma pot duce cu proceed-ul...(la peste in principal)

User avatar
andrei0241
3/E
Posts: 3087
Joined: 16 May 2007, 13:40
Auto:
Location: Constanta
Contact:

Post by andrei0241 » 13 Jun 2008, 10:36

Sa compari o masina din clasa mica de 6900 cu una din clasa compacta de 11900 n'are absolut nici un rost. E clar ca nu au acelasi segment vizat...
Ford - Fiesta - 1.4 tdci

User avatar
Misu
pensionar
Posts: 447
Joined: 01 Feb 2008, 11:22
Auto:
Location: Bucuresti

Post by Misu » 13 Jun 2008, 10:37

cum au zis colegii de mai sus: sandero nu se poate compara cu ceed (la nicio categorie:pret,dotari,finisaje,tehnica etc)!
HB Best Kompass Blue 1.4 109 CP B81ABM

Locked

Return to “Versus”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests