golf 6 1.4 tdsi 122 vs veloster 1.6 gdi 140cp

Locked
User avatar
swiss
Posts: 79
Joined: 22 Jan 2012, 17:37
Auto:
Location: Bucharest

golf 6 1.4 tdsi 122 vs veloster 1.6 gdi 140cp

Post by swiss »

golf 6 1.4 tdsi 122 vs veloster 1.6 gdi 140cp

http://www.zeperfs.com/en/match2733-4040.htm
kia cee'd, Machine Silver 1.4 GSL 109 bhp ( 05/2008)
run, run, run...

User avatar
Ogy
Cel mai ghinionist!
Posts: 5213
Joined: 29 Feb 2008, 16:06
Auto: Kia cee'd 1.4 base + opt.
Location: Bucuresti
Contact:

Re: golf 6 1.4 tdsi 122 vs veloster 1.6 gdi 140cp

Post by Ogy »

Dupa calculele de acolo:
Golf VI
1403 kg
122cp

Veloster
1274 kg
140cp

Judecand dupa aceste date, golful ii cam da bataie la toate capitolele mai putin design. Dar cred ca sunt gresite calculele lor avand in vedere raportul cp/kg.

quelloo
Posts: 4407
Joined: 22 Oct 2008, 21:51
Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan

Re: golf 6 1.4 tdsi 122 vs veloster 1.6 gdi 140cp

Post by quelloo »

turbina tata turbina :)
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink

User avatar
asdfgh
Posts: 488
Joined: 15 Jun 2007, 15:12
Auto:
Location: Bucuresti

Re: golf 6 1.4 tdsi 122 vs veloster 1.6 gdi 140cp

Post by asdfgh »

ma, sigur v-ati uitat cu atentie ca mie mi se pare ca din 24 de criterii
16 sunt castigate de veloster si
8 de golf
Mi se pare evident - golful castiga aproate tot ce tine de reprize, dar surprinzator nici acolo nu castiga tot.
Eu am mers cu motorul 1.6GDI pe un i30 si mi s-a parut f mishto.
1.4tsi de 122 n-am condus, am condus f putin un 1.2tsi 105si mi s-a parut ok, dar nu mare dif fata de motorul de pe ceed 1.4 109CP.
Kia Cee'd 1.4 Best, Pearl Black (2 oct 2007) 206.000KM -> vandut
Kia Sportage 2.0CRDI Style 136cp 4x2 (7 oct 2016) 75.000KM +
Kia Ceed 1.4TGDI 7DCT GTLine(7 feb 2020) 4000KM +

panzer
Moderator
Posts: 1199
Joined: 03 Jul 2007, 16:22
Auto:
Location: Bucuresti

Re: golf 6 1.4 tdsi 122 vs veloster 1.6 gdi 140cp

Post by panzer »

quelloo wrote:turbina tata turbina :)
Cand intra in protectie sa vezi ce bine te simti!!! Cand crapa e si mai bine.

Eu personal nu mai vreau Turbo pe benzina dar se pare ca toata lumea asta vrea. Nu inteleg de ce intarzie Hyundai - Kia sa dea la gramada astfel de motoare.

Macar Veloster-ul merita motorul T GDI-ul de 208cp. Cica am putea sa asteptam acest motor si pe Ceed. :D

Comparatia cu Golf 6 e irelevanta. Deja nu se mai face iar Golf 7 e cu o suta si ceva de KG mai usor.

quelloo
Posts: 4407
Joined: 22 Oct 2008, 21:51
Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan

Re: golf 6 1.4 tdsi 122 vs veloster 1.6 gdi 140cp

Post by quelloo »

am bagat faza cu turbina aici doar pentru diferenta de cuplu

daca ma intrebi pe mine... nu ma intereseaza turbina pe 1.0, 1.2 sau 1.4 (sunt prea mici)
1.6 mai e cum mai e

2.0 TFSI e de preferat :)

golf 7 nu prea pare cine stie ce... dar din ce am citit are niste imbunatatiri importante peste golf 6 (reducerea in greutate e cea mai importanta :) )
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink

ding
Posts: 74
Joined: 08 Sep 2011, 18:06
Auto:

Re: golf 6 1.4 tdsi 122 vs veloster 1.6 gdi 140cp

Post by ding »

in ce priveste diferentele din studiul de mai sus, trebuie sa fie clar pentru toti ( si explica si rezultatele):
cuplu= acceleratie
putere=viteza

acum, un pik de filozofie: referitor la "turbina"adica la turbocompresor, este benefic pentru producatori - asta ca regula generala in ce priveste absolut toate produsele de pe piata - ca ceea ce priduc sa fie cat mai complex, asfel incat sa fie practic imposibil ca propietarul sa poata face o reparatie cat de mica, vezi schimbarea uni simplu bec care a devenit o aventura.... Asta se traduce prin bani cer se recupereaza de la utilizator, atat prin piesele inlocuite cat si prin manopera pe care o castiga cei din service (trebuie sa traiasca o intreaga infrastructura).

Si apropos' de piese: nu stiu daca ati observat dar acum ne se mai schimba piese ci subansambluri ! De ex cand a aparut un zgomot de rulment spate, nu mi s-a schimbat repectivul rulment ci TOT butucul rotii din spate care are un cost exorbitant! Am vazut la un Peugeot ca in loc sa se schimbe un amarat de pivot, s-a inlocuit tot bratul suspensiei pt simplul motiv ca era construit nedemontabil. Ansamblul respectiv se recupereaza (ati observat probabil ca nu vi se da sau daca cereti asta, pretul pe care il platiti pt reparatie este mai mare) si se trimite la reparatori pentru a fi ulterior comercializat. Si exemplele ar putea continua la nesfarsit.

Revenind la turbina, va fi tot mai greu sa gasim motoare aspirate. De ex am vrut sa cumpar o masina cu un diesel normal aspirat si a fost imposibil! In ce ma priveste, "turbina"este ansamblul cel mai putin fiabil, si cu un cost considerabil. Fiabilitatea este alt factor atent studiat de producatori, astfel incat sa nu fie prea mare pt ca dauneaza productiei. Asta intra in asa numita "conspiratie a becului ars".

Cocluziile le trageti singuri....

panzer
Moderator
Posts: 1199
Joined: 03 Jul 2007, 16:22
Auto:
Location: Bucuresti

Re: golf 6 1.4 tdsi 122 vs veloster 1.6 gdi 140cp

Post by panzer »

Ne-am prins toti de consumerismul asta general cand motoarele au inceput sa tina 100.000 in loc de 1.000.000 km. Volvo si Mercedes in anii 80 numai motoare de genul asta aveau. Basca si masinile tineau cam tot atat.

Swiss nu ne mai spune nimic? Ce ai vrut sa spui cu aceasta comparatie? Ai vreun TSI cu turbina si lantul facute praf de vanzare? Nu de alta dar atunci suntem 2 :mrgreen:

ding
Posts: 74
Joined: 08 Sep 2011, 18:06
Auto:

Re: golf 6 1.4 tdsi 122 vs veloster 1.6 gdi 140cp

Post by ding »

http://topdocumentaryfilms.com/light-bulb-conspiracy/

filmul este de-a dreptul sinistru !

mda, acu'mai ramane sa le puna un cip - ca la imprimante !- care sa spuna ca gata, ati parcurs X km si trebuie sa cumparati alta masina !! Sper sa nu fi cobit, dar cred ca nici nu sunt departe de adevar !! :twisted: doar ca trebuie sa fim "mentally prepared"!

bafta !

PS:ca tot veni vorba de becuri... imi aduc aminte ca am cumparat night breakers...si m-au tinut f putin in comparatie cu cele initiale! In concluzie, acum merg cu maidaneze care merg f bine de nici nu mai stiu cand...acum ODO este peste 86000. Si a fost a doua oara cand am schimbat becurile.

Locked

Return to “Versus”