Comparatie in Clasa Compacta
1. Focus
2. Golf
3. Ceed
4. 307
5. Astra
6. C4
7. megane; mazda 3; fiat bravo...
ordinea asta se modifica de fiecare data ce se updateaza modelul. Sunt sigur ca 308 o sa ia fatza clasamentului; 307 e oricum si acum f aproape de golf.
2. Golf
3. Ceed
4. 307
5. Astra
6. C4
7. megane; mazda 3; fiat bravo...
ordinea asta se modifica de fiecare data ce se updateaza modelul. Sunt sigur ca 308 o sa ia fatza clasamentului; 307 e oricum si acum f aproape de golf.
Kia Cee'd 1.4 Best, Pearl Black (2 oct 2007) 206.000KM -> vandut
Kia Sportage 2.0CRDI Style 136cp 4x2 (7 oct 2016) 75.000KM +
Kia Ceed 1.4TGDI 7DCT GTLine(7 feb 2020) 4000KM +
Kia Sportage 2.0CRDI Style 136cp 4x2 (7 oct 2016) 75.000KM +
Kia Ceed 1.4TGDI 7DCT GTLine(7 feb 2020) 4000KM +
LOL
Golf nu e cea mai buna din clasa ei. Ca sa merite cat de cat, trebuie minim motorul FSI de 1.6. Doar daca nu vreti motoarele MPI care echipau Bora acum vreo ~10 ani. Iar un Golf FSI are un scor f mare. VW renunta la tehnologia TDI, s-a dovedit falimentara. Acum cumpara tehnologia diesel de la peugeot, care a luat conceptul de la Toyota. Sa ne amintim ca acum vreo 2 luni chiar seful VW recunostea ca Polo, Golf, la interior au nevoie de o revitalizare urgenta. Sigur optionale multiple...dar voi ce cumparati pana la urma? Ce are masina pe ea, sau ceea ce ii mai puteti pune la un anumit pret? Aceeasi problema si la Focus. Si mai mult, uitati-va ce preturi au acele optionale comparativ cu un Ceed sau chiar Astra.
Personal sunt fan al masinilor gen Civic, Ceed, Astra..care iti dau un pret care include multe dotari standard, dotari de bun simt. Nu ca vezi doamne iau Focus cu 14k, dar el are 2 airbag-uri, Ac manual (sau deloc in primele 2 niv de echipare, sau parca doar in primul, nu mai stiu sigur:D), fara proiectoare, cu pret astronomic pt jante de aliaj etc.
Unii zic ca au in optionale geamuri spate, jante etc...dar voi v-ati uitat ce preturi sunt pt alea la Focus sau Golf? Chiar vreau sa dau 200 euro pt electrice spate? Uitati-va la Astra, mult mai ieftine, si de bun simt. Puteti vedea la Radacini Motors sau Rulcom. Ce Ceed nici nu mai vorbesc, cele mai ieftine optionale...sa poti sa iti pui si sa nu sari la un pret enorm de mare. Mai e Peugeot, aia la fel...2 airbag-uri in standard...daca ii mai pui cortina si laterale, mai bagi mana in buzunar pt vreo 600 euro. Asta e inselatorie pe fata: iti arunca o echipare aiurea la un pret mic.
Deci dupa mine Peugeot 307 si Focus se claseaza pe ultimele locuri. Focus are cea mai buna tinuta de drum din clasa ei, dar saraca la dotari standard.
Apoi ar veni Citroen in top. Urmata de Auris. Si de Golf. De ce Golf pe locul asta? Am explicat mai sus....nu vreau sa imi iau Golf in 15500 dar cu un motor de tehnologia anilor 90.
As pune apoi undeva la egalitate Astra si Ceed: astra are dotari f bune, spatiu mai mic insa, optionale ceva mai scumpe, dar motoarele alea noi merita (doar 1.4 a ramas acelasi cu cel de pr astra din 2004).
Pe primul loc as pune Civic. Super motoare, dotari bune, optionale rezonabile. Insa masina e un fel de love it or hate it: are un design revolutionar care ori te incanta, ori ti se pare super aiurea.
Golf nu e cea mai buna din clasa ei. Ca sa merite cat de cat, trebuie minim motorul FSI de 1.6. Doar daca nu vreti motoarele MPI care echipau Bora acum vreo ~10 ani. Iar un Golf FSI are un scor f mare. VW renunta la tehnologia TDI, s-a dovedit falimentara. Acum cumpara tehnologia diesel de la peugeot, care a luat conceptul de la Toyota. Sa ne amintim ca acum vreo 2 luni chiar seful VW recunostea ca Polo, Golf, la interior au nevoie de o revitalizare urgenta. Sigur optionale multiple...dar voi ce cumparati pana la urma? Ce are masina pe ea, sau ceea ce ii mai puteti pune la un anumit pret? Aceeasi problema si la Focus. Si mai mult, uitati-va ce preturi au acele optionale comparativ cu un Ceed sau chiar Astra.
Personal sunt fan al masinilor gen Civic, Ceed, Astra..care iti dau un pret care include multe dotari standard, dotari de bun simt. Nu ca vezi doamne iau Focus cu 14k, dar el are 2 airbag-uri, Ac manual (sau deloc in primele 2 niv de echipare, sau parca doar in primul, nu mai stiu sigur:D), fara proiectoare, cu pret astronomic pt jante de aliaj etc.
Unii zic ca au in optionale geamuri spate, jante etc...dar voi v-ati uitat ce preturi sunt pt alea la Focus sau Golf? Chiar vreau sa dau 200 euro pt electrice spate? Uitati-va la Astra, mult mai ieftine, si de bun simt. Puteti vedea la Radacini Motors sau Rulcom. Ce Ceed nici nu mai vorbesc, cele mai ieftine optionale...sa poti sa iti pui si sa nu sari la un pret enorm de mare. Mai e Peugeot, aia la fel...2 airbag-uri in standard...daca ii mai pui cortina si laterale, mai bagi mana in buzunar pt vreo 600 euro. Asta e inselatorie pe fata: iti arunca o echipare aiurea la un pret mic.
Deci dupa mine Peugeot 307 si Focus se claseaza pe ultimele locuri. Focus are cea mai buna tinuta de drum din clasa ei, dar saraca la dotari standard.
Apoi ar veni Citroen in top. Urmata de Auris. Si de Golf. De ce Golf pe locul asta? Am explicat mai sus....nu vreau sa imi iau Golf in 15500 dar cu un motor de tehnologia anilor 90.
As pune apoi undeva la egalitate Astra si Ceed: astra are dotari f bune, spatiu mai mic insa, optionale ceva mai scumpe, dar motoarele alea noi merita (doar 1.4 a ramas acelasi cu cel de pr astra din 2004).
Pe primul loc as pune Civic. Super motoare, dotari bune, optionale rezonabile. Insa masina e un fel de love it or hate it: are un design revolutionar care ori te incanta, ori ti se pare super aiurea.
Last edited by Sylver on 11 Jul 2007, 15:08, edited 2 times in total.
Sa nu uit... in toamna asta apare face-lift la Focus. cica va unul mai revolutionar, se schimba atat partea fata cat si spate..platforma si interiorul raman la fel, conform primelor informatii.
Sa vedem si noul 308...am intrebat la dealer la mine in oras cam ce preturi estimeaza si mi-a zis ca varianta de baza ar fi 16000. Acum eu sper ca glumea...sau era doar f prost informat. 16k e deja f mult pt o varianta de baza. Dar peugeot mereu a avut preturi destul de mari. Oricum gama de motoare va fi si ea revitalizata.
Sa vedem si noul 308...am intrebat la dealer la mine in oras cam ce preturi estimeaza si mi-a zis ca varianta de baza ar fi 16000. Acum eu sper ca glumea...sau era doar f prost informat. 16k e deja f mult pt o varianta de baza. Dar peugeot mereu a avut preturi destul de mari. Oricum gama de motoare va fi si ea revitalizata.
-
- 3/E
- Posts: 3087
- Joined: 16 May 2007, 13:40
- Auto:
- Location: Constanta
- Contact:
-
- 3/E
- Posts: 3087
- Joined: 16 May 2007, 13:40
- Auto:
- Location: Constanta
- Contact:
-
- Posts: 241
- Joined: 16 May 2007, 00:09
- Auto:
- Location: Suceava
-
- 3/E
- Posts: 3087
- Joined: 16 May 2007, 13:40
- Auto:
- Location: Constanta
- Contact:
-
- Posts: 241
- Joined: 16 May 2007, 00:09
- Auto:
- Location: Suceava
Kia Ceed
1. Kia Ceed: sa fie clar nu am Kia dar la momentul asta, dintre masinile din chestionar, mi se pare cea mai corecta masina
2. Toyota Auris: in general nu-mi place designul de la Toyota dar Auris m-a prins cu garda jos
3. Opel Astra: avand in vedere ca dpdv tehnologic e noua, ar trebui sa stea pe 2, dar nu puteau si ei sa angajeze un designer pentru interior?
4. Peugeot 307: eu am SW 2 litri benzina si as spune ca nu trebuie subevaluat. Tinuta de drum, in ciuda puntii spate deformabile, e inca una de referinta. Dar, varsta bat-o vina, tehnologic e depasita.
5. Citroen C4: suspensia nu se ridica la inaltimea designului iar afisajul central ma scoate din sarite
6. Ford Focus: altii care n-au avut bani sa angajeze designeri
7. VW Golf5: considerati-ma bolnav de volksvagenofobie.
2. Toyota Auris: in general nu-mi place designul de la Toyota dar Auris m-a prins cu garda jos
3. Opel Astra: avand in vedere ca dpdv tehnologic e noua, ar trebui sa stea pe 2, dar nu puteau si ei sa angajeze un designer pentru interior?
4. Peugeot 307: eu am SW 2 litri benzina si as spune ca nu trebuie subevaluat. Tinuta de drum, in ciuda puntii spate deformabile, e inca una de referinta. Dar, varsta bat-o vina, tehnologic e depasita.
5. Citroen C4: suspensia nu se ridica la inaltimea designului iar afisajul central ma scoate din sarite
6. Ford Focus: altii care n-au avut bani sa angajeze designeri
7. VW Golf5: considerati-ma bolnav de volksvagenofobie.
Re: Kia Ceed
[quote="BeeJay"]
5. Citroen C4: suspensia nu se ridica la inaltimea designului iar afisajul central ma scoate din sarite
[/quote]
Nici volanul nu e prea reusit. E o ciudatenie si nimic mai mult.
Pentru mine cea mai buna ar fi BMW Seria 1, pentru ca e o masina sport adevarata (tractiune spate), si se conduce ca atare.
Marea problema este pretul pe care nu mi-l permit.
5. Citroen C4: suspensia nu se ridica la inaltimea designului iar afisajul central ma scoate din sarite
[/quote]
Nici volanul nu e prea reusit. E o ciudatenie si nimic mai mult.
Pentru mine cea mai buna ar fi BMW Seria 1, pentru ca e o masina sport adevarata (tractiune spate), si se conduce ca atare.
Marea problema este pretul pe care nu mi-l permit.
Re: Kia Ceed
BMW seria 1 e fain daca e coupe. Hatch-ul e urat cu spume. Noul coupe are un design mult mai echilibrat.SeKAh wrote:Pentru mine cea mai buna ar fi BMW Seria 1, pentru ca e o masina sport adevarata (tractiune spate), si se conduce ca atare.
Marea problema este pretul pe care nu mi-l permit.
In ce priveste tinuta de drum, da, ai mare dreptate. Am testat unul si pot sa spun ca iti da un feeling aparte. Din pacate am condus un diesel iar la o masina sport dieselul nu-mi place. Cand accelerezi te impinge scurt in scaun, dar acolo unde benzina inca impinge din greu, dieselul e gata si trebuie sa schimbi. Mi-ar place sa testez un BMW 135i.
Dar noi aici batem offtopicul la greu pentru ca:
1. seria 1 nu se incadreaza la clasa asta
2. cand compari doua masini trebuie sa aiba si preturi cat de cat apropiate iar un BMW costa cat un Kia si un Peugeot la un loc.
Mai multe detalii despre seria 1: http://www.automotoblog.ro/posts/20