Kia Ceed 2 2012 vs Mazda 3 2012 vs altele

Locked
quelloo
Posts: 4407
Joined: 22 Oct 2008, 21:51
Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan

Re: Kia Ceed 2 2012 vs Mazda 3 2012 vs altele

Post by quelloo »

bloggerx2013 wrote: Am condus 1.6 mpi de 132CP de pe Elantra. La turatii normale si in oras, adica conditiile de drive test, NU este mai puternic decat motorul meu de 1.6. Deci pot sa zic ca motoarele astea mpi de Kia/Hyundai trag bine la turatii mari si slab la turatii normale, pana in 3000-4000. Motorul de pe Elantra nu era in rodaj. La fel e si cu 1.4 de Kia, trebuie sa tragi tare de el in turatie ca sa mearga ca 1.6 de pe Mazda.
daca ar face toti testdrive ca tine ar vinde masinile alea la pret normal :))

io cand am facut testdrive-ul cu dieselu l-am dus la 4500 rpm si am pus frane sa simt ABS-ul (asta era vara) mi-a zis ala de la kia ca e permisu meu
ruta de testdrive la kia a fost de la MIT pana la centura si inapoi. am trecut prin toate vitezele, am facut schimburi rapide de directie pe portiunile alea late.. acceleratie 10-140 si limita de grip in giratoriu sub pod la KPMG.. io nush cum faceti voi testdrive :)) de verificat radio si aer conditionat pot sa fac asta in showroom
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink

Boby

Re: Kia Ceed 2 2012 vs Mazda 3 2012 vs altele

Post by Boby »

În 2008 la achiziție într-adevăr Ceed-ul era best-buy, și am avut în intenție Mazda 3, doar că era mai scumpă cu 3000 euro și parcă mai cheală. Însă acum când Kia a crescut prețurile, opțiunea noua Mazda 3 va fi de luat în calcul.
Problemele financiare ale producătorului nipon s-au rezovat parțial prin succesul internațional de piață înregistrat cu CX5, de unde obțin profituri substanțiale, asta în condițiile unui preț extrem de competitiv al modelului. Dacă vor continua politica de prețuri joase și cu noua Mazda 3, după cum mă aștept, va fi un succes garantat, binemeritat.

În ceea ce privește calitatea și fiabilitatea, astea sunt consecința unei producții destul de mici, ce poate fi mai ușor supraveghetată față de fluxul de producție a grupului VAG, care în ultimul timp dă tot mai multe chixuri la calitate. Mai am și un amic care are o Mazda 2 de prin 1982 care merge bine și în ziua de azi. Apoi mai e și Toyota cu o tehnologie învechită și tot mai multe probleme de calitate și zeci de rechemări în service, Honda și Subaru cu prețuri mult prea mari, Suzuki cu urâțenia de SX4 iar Nissan fiind de fapt Renault, lipsindu-i efectiv clasa C.

Și mai e și noua Mazda 6 la un preț identic cu Kia Optima.
Voi ce ați alege între Mazda 6 și Kia Optima ?

eugenflorinmanea
Posts: 2798
Joined: 25 Aug 2008, 20:23
Auto: Saab 9-5 Aero
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Kia Ceed 2 2012 vs Mazda 3 2012 vs altele

Post by eugenflorinmanea »

quelloo wrote:
bloggerx2013 wrote: Am condus 1.6 mpi de 132CP de pe Elantra. La turatii normale si in oras, adica conditiile de drive test, NU este mai puternic decat motorul meu de 1.6. Deci pot sa zic ca motoarele astea mpi de Kia/Hyundai trag bine la turatii mari si slab la turatii normale, pana in 3000-4000. Motorul de pe Elantra nu era in rodaj. La fel e si cu 1.4 de Kia, trebuie sa tragi tare de el in turatie ca sa mearga ca 1.6 de pe Mazda.
Intr-adevar nu are cum sa fie mai puternic. Nu are decat vreo 20 de cai in plus si un plus de 15 NM in orice punct al turatiei ...
Iar incepand cu 4,700 ture diferenta de cuplu se mareste si creste si creste.

Hai las-o jos ca macane te astept oricand la o liniuta cu vechiul meu 1.6 126 cai sa vedem cat de slab trage motorul asta Kia din 2007 la 4,000 de ture.

Boby fara doar si poate la motoare similare si dotari similare , iar preturile sa fie pe acolo...as alege Mazda 6.
Dar dc Mazda 6 are 100 cai iar Optima are 140 cai...tu ce ai alege?

Cat priveste Mazda 3- sa nu uitam totusi ca actuala are 3,000 eur discount ptr ca e la sf de cariera. Nu se vaintampla acelasi lucru si cu noua Mazda.
Cei de la Mazda fac masini f bune- pacat ca in Ro reprezentata e de cacao iar piesele f scumpe si le gasesti destul de greu inclusiv la reprezentanta.
SAAB 9-5

eugenflorinmanea
Posts: 2798
Joined: 25 Aug 2008, 20:23
Auto: Saab 9-5 Aero
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Kia Ceed 2 2012 vs Mazda 3 2012 vs altele

Post by eugenflorinmanea »

rectific diferenta de CP nu de cuplu creste dupa 4,850- ca dupa aia iar rastalmacesti.
Hyundai are 164 cuplu la 4,850 ture iar la 6,300 are 132 cai
Mazda are 145 cuplu maxim la 4,000 iar la 6,000 are 105.
SAAB 9-5

User avatar
Stefan47
Rapidistu'
Posts: 426
Joined: 24 Apr 2008, 07:22
Auto: Kia Ceed 1.4
Location: Bucuresti

Re: Kia Ceed 2 2012 vs Mazda 3 2012 vs altele

Post by Stefan47 »

Scuze pt interventie, dar pe hartie Elantra este clar mai fasneata decat Mazda 3 dar chiar si asa, nu avem de ce sa excludem varianta ca Mazda se vrea mai sportiva si lasa impresia ca ar alerga mai repede decat o face :)

Putere: Elantra 136cp/6300rpm - Mazda 105cp/6000rpm
Cuplu maxim: Elantra 158nm/4850rpm - Mazda 145nm/4000rpm
Cutie viteze: Elantra 6 viteze - Mazda 5 viteze
Acceleratie 0-100: Elantra 10.7s - Mazda 12.2s
Viteza max : Elantra 200km/h - Mazda 181km/h
Greutate: Elantra 1236kg - Mazda 1271kg

Datele sunt luate de pe site-urile producatorilor.
Proud Owner of Kia Cee'd 1.4 16V ~120 HP BEST...ODO +68.000 km
Upgrades: Carbon Sport air-filter, Magnaflow exhaust, HID Xenon, Llumar all-around, Crunch GTR Bass Pack, Pager alarm, bad-boy look, black headlights, full red taillights, TCM Turbo remap, 17" OZ Racing, XR Body kit, Morimoto Bi-Xenon Lens + Angel Eyes

bloggerx2013
Posts: 231
Joined: 28 Feb 2013, 20:19
Auto: Mazda 3 2012,Kia Ceed 1.4 2007

Re: Kia Ceed 2 2012 vs Mazda 3 2012 vs altele

Post by bloggerx2013 »

eugenflorinmanea wrote:rectific diferenta de CP nu de cuplu creste dupa 4,850- ca dupa aia iar rastalmacesti.
Hyundai are 164 cuplu la 4,850 ture iar la 6,300 are 132 cai
Mazda are 145 cuplu maxim la 4,000 iar la 6,000 are 105.
Intrebarea ramane... cati NM are Hyundai ala la 4000ture? Si mai putin important pt mine cam cati cai are la 6000?

O fi macanind, dar in realitate nu am vazut diferenta. Cand faci kickdown pe la 2000-3000rpm ai impresia ca nu se intampla nimic si e mai lenes decat la mazda. Mazda explodeaza mult mai repede pana la 4000rpm si aici exploatezi in mod normal motorul. Ca apoi este intrecuta de motoare de astea cu puterea la 6300 sunt de acord.

Hai sa o luam altfel:
acceleratia 1.6 elantra 132cp(euro5) = 10.7s
acceleratia 1.6 mazda3(2012) 105cp(euro5) = 12.2s
1,5s (14%) la 27 CP (25%)

acceleratia 1.6mpi ceed 2008(euro 4) = 10.6s ? sau cat?
acceleratia 1.6 Mazda3 105cp(2004-2008) (euro 4) = 11.2s (mai rapid cu 1s decat varianta euro5)
0,6s (5%) la 21 CP (20%)

Nu inteleg cum ti sa parut ca motorul de 105CP de pe Mazda 2008 era muult mai incet decat motorul tau. Diferenta de timp in a prinde 100km este de 5%!!!! pentru 21CP (20%) mai multa putere. QED - nu stiu ce motor ai incercat, dar sigur nu era in toate mintile daca mergea mai prost decat motorul de pe Ceed. Unde era submotorizat 1.6 de pe Mazda in 2008, daca diferenta e de 5%?

Apoi daca comparam Elantra cu Mazda noua din 2012 diferenta este de 14% in accelerare pana la 100kmh pt o diferenta de 25% CP :shock:

Acum intelegi ce zic cand zic ca cifrele arata mult mai mult decat realitatea? Vezi de ce zic ca nu toti caii sunt unde trebuie???
Cam 10 pana la 15% din performantele declarate nu sunt acolo iar celelalte procente: inca 5 pana la 15% sunt unde trebuie.

LE
Elantra vs Mazda:
viteza maxima la Mazda sedan e 185 in comparatie cu 181 la HB. diferenta de 0.02 la aerodinamica.
Elantra are 6 trepte, de ce nu au facut cutia/motor sa accelereze mai bine!
Viteza maxima e scoasa din a6-a si din puterea mai mare.
Greutatea mai mica la o masina inseamna in general ca masina e mai putin rigida ii mai lipseste ceva din siguranta, chiar daca ambele au 5 stele. Poate e suspensia independenta spate LIPSA la Elantra
In alta ordine de idei nu poti face un motor cu numere absolute mari (prin turatii mari) decat daca este mai putin performant in alta zona de turatie(turatie mica), teoretic 16V si VVT tear ajuta, dar tot exista limite. H/K scoate numere mari dar in realitate motoarele nu trag atat cat teai astepta la turatii mici.
Last edited by bloggerx2013 on 28 Mar 2013, 20:41, edited 1 time in total.
[url=https://www.cialispascherfr24.com/]click here[/url]

Boby

Re: Kia Ceed 2 2012 vs Mazda 3 2012 vs altele

Post by Boby »

eugenflorinmanea wrote: Boby fara doar si poate la motoare similare si dotari similare , iar preturile sa fie pe acolo...as alege Mazda 6.
Dar dc Mazda 6 are 100 cai iar Optima are 140 cai...tu ce ai alege?
Eu nu analizez mașina prin prisma cailor putere ci după cuplu motor și după consum.
M6: CP 150, cuplu 380/1800 rpm, consum mediu 4,2
K.O.: CP 136, cuplu 330/2000 rpm, consum mediu 5,1

Regretul meu e că motorul diesel e de 2,2 însă compensează că e Euro 6. Și o teorie general valabilă: cu cât sunt mai mari motoarele diesel, cu atât sunt mai fiabile.

bloggerx2013
Posts: 231
Joined: 28 Feb 2013, 20:19
Auto: Mazda 3 2012,Kia Ceed 1.4 2007

Re: Kia Ceed 2 2012 vs Mazda 3 2012 vs altele

Post by bloggerx2013 »

Faceti si voi un versus pe clasa asta.
A condus-o cineva sau vorbim toti din carti si din reviewuri platite???
Eu cred ca Optima nici nu se compara cu ceva din clasa ei. E cea mai buna firesc :lol: Sa o pui in aceeasi fraza cu Mazda 6 e posibil doar pe clubkia.
[url=https://www.cialispascherfr24.com/]click here[/url]

User avatar
Bonzai2
Master Of Puppets
Posts: 811
Joined: 11 Jun 2008, 02:28
Auto: Mazda Cx5
Location: All around the world
Contact:

Re: Kia Ceed 2 2012 vs Mazda 3 2012 vs altele

Post by Bonzai2 »

[quote="bloggerx2013"]
Greutatea mai mica la o masina inseamna in general ca masina e mai putin rigida ii mai lipseste ceva din siguranta, chiar daca ambele au 5 stele. [guote]

Tocmai pe asta se bazează acum Mazda cu sistemul Skyactive. Si nu numai Mazda ci si alte modele.Mazda Cx5 are doar 1600 kg,ceed-ul meu are 1400 .Cu cat e mai ușoară cu atât are consum mai bun, reprize de viteze mai bune.Iar faptul ca nu mai e construită din fier brut ci din oteluri speciale asta nu înseamnă ca ii va dauna la siguranță.

PS: masina mea e cea mai tare si e cu doar 20% subpremium decât audi :))
A ta cu cat % e mai premiu decât alte modele?

Valorile de pe.hârtie sunt vax dacă nu conduci masina.Mie si 1.4 ceed si 1.6 Mazda mi s-au părut lenese.si eram doar 2 persoane in masina.

Nici cu Mazda 3 nici cu ceed nu te lauzi.sunt mașini normale si atât.nu sunt rachete, nu sunt foarte.sofisticate, pur si simpli mașini corecte in care te poți simți bine
Mazda Cx5 2.2 D AWD 175 CP Revolution - Red Soul
Ex : Kia Cee'd 2.0 GSL Style- Kompass Blue
http://picasaweb.google.com/Bonzai222/ElCid#
Nu conteaza cat de lung ai parul, important e ce si cum gandesti

bloggerx2013
Posts: 231
Joined: 28 Feb 2013, 20:19
Auto: Mazda 3 2012,Kia Ceed 1.4 2007

Re: Kia Ceed 2 2012 vs Mazda 3 2012 vs altele

Post by bloggerx2013 »

Bonzai2 wrote: Tocmai pe asta se bazează acum Mazda cu sistemul Skyactive. Si nu numai Mazda ci si alte modele.Mazda Cx5 are doar 1600 kg,ceed-ul meu are 1400 .Cu cat e mai ușoară cu atât are consum mai bun, reprize de viteze mai bune.Iar faptul ca nu mai e construită din fier brut ci din oteluri speciale asta nu înseamnă ca ii va dauna la siguranță.
Da, poate nu dauneaza la siguranta, dar nu inseamna ca sunt cele mai bune oteluri in Elantra. De ce zic asta, pt ca masina e foarte neinchegata. O simti cum zornaie toata cand incerci sa o fortezi mai tare in viraje. Mie mi s-a parut sub Ceed 2008 din multe puncte de vedere!
Mai lipseste niste antifonare pe Elantra si o suspensie spate multilink. Apoi calitatea e interioara e mai slaba decat la i30 care e mai slaba decat la Ceed. Probabil au redus din greutate si folosind plastice ordinare?
Mazda 3 actuala inca nu are Skyactive. Generatia viitoare o sa aiba... poate o sa ajunga la 1000kg ...
Bonzai2 wrote: PS: masina mea e cea mai tare si e cu doar 20% subpremium decât audi :))
A ta cu cat % e mai premiu decât alte modele?
funny :)
Bonzai2 wrote: Valorile de pe.hârtie sunt vax dacă nu conduci masina.Mie si 1.4 ceed si 1.6 Mazda mi s-au părut lenese.si eram doar 2 persoane in masina.

Nici cu Mazda 3 nici cu ceed nu te lauzi.sunt mașini normale si atât.nu sunt rachete, nu sunt foarte.sofisticate, pur si simpli mașini corecte in care te poți simți bine
Aproape adevarat,
[url=https://www.cialispascherfr24.com/]click here[/url]

eugenflorinmanea
Posts: 2798
Joined: 25 Aug 2008, 20:23
Auto: Saab 9-5 Aero
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Kia Ceed 2 2012 vs Mazda 3 2012 vs altele

Post by eugenflorinmanea »

bloggerx2013 wrote:
eugenflorinmanea wrote:rectific diferenta de CP nu de cuplu creste dupa 4,850- ca dupa aia iar rastalmacesti.
Hyundai are 164 cuplu la 4,850 ture iar la 6,300 are 132 cai
Mazda are 145 cuplu maxim la 4,000 iar la 6,000 are 105.
Intrebarea ramane... cati NM are Hyundai ala la 4000ture? Si mai putin important pt mine cam cati cai are la 6000?

O fi macanind, dar in realitate nu am vazut diferenta. Cand faci kickdown pe la 2000-3000rpm ai impresia ca nu se intampla nimic si e mai lenes decat la mazda. Mazda explodeaza mult mai repede pana la 4000rpm si aici exploatezi in mod normal motorul. Ca apoi este intrecuta de motoare de astea cu puterea la 6300 sunt de acord.

Hai sa o luam altfel:
acceleratia 1.6 elantra 132cp(euro5) = 10.7s
acceleratia 1.6 mazda3(2012) 105cp(euro5) = 12.2s
1,5s (14%) la 27 CP (25%)

acceleratia 1.6mpi ceed 2008(euro 4) = 10.6s ? sau cat?
acceleratia 1.6 Mazda3 105cp(2004-2008) (euro 4) = 11.2s (mai rapid cu 1s decat varianta euro5)
0,6s (5%) la 21 CP (20%)

Nu inteleg cum ti sa parut ca motorul de 105CP de pe Mazda 2008 era muult mai incet decat motorul tau. Diferenta de timp in a prinde 100km este de 5%!!!! pentru 21CP (20%) mai multa putere. QED - nu stiu ce motor ai incercat, dar sigur nu era in toate mintile daca mergea mai prost decat motorul de pe Ceed. Unde era submotorizat 1.6 de pe Mazda in 2008, daca diferenta e de 5%?

Apoi daca comparam Elantra cu Mazda noua din 2012 diferenta este de 14% in accelerare pana la 100kmh pt o diferenta de 25% CP :shock:

Acum intelegi ce zic cand zic ca cifrele arata mult mai mult decat realitatea? Vezi de ce zic ca nu toti caii sunt unde trebuie???
Cam 10 pana la 15% din performantele declarate nu sunt acolo iar celelalte procente: inca 5 pana la 15% sunt unde trebuie.

LE
Elantra vs Mazda:
viteza maxima la Mazda sedan e 185 in comparatie cu 181 la HB. diferenta de 0.02 la aerodinamica.
Elantra are 6 trepte, de ce nu au facut cutia/motor sa accelereze mai bine!
Viteza maxima e scoasa din a6-a si din puterea mai mare.
Greutatea mai mica la o masina inseamna in general ca masina e mai putin rigida ii mai lipseste ceva din siguranta, chiar daca ambele au 5 stele. Poate e suspensia independenta spate LIPSA la Elantra
In alta ordine de idei nu poti face un motor cu numere absolute mari (prin turatii mari) decat daca este mai putin performant in alta zona de turatie(turatie mica), teoretic 16V si VVT tear ajuta, dar tot exista limite. H/K scoate numere mari dar in realitate motoarele nu trag atat cat teai astepta la turatii mici.
SAAB 9-5

eugenflorinmanea
Posts: 2798
Joined: 25 Aug 2008, 20:23
Auto: Saab 9-5 Aero
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Kia Ceed 2 2012 vs Mazda 3 2012 vs altele

Post by eugenflorinmanea »

bloggerx2013 wrote:
eugenflorinmanea wrote:rectific diferenta de CP nu de cuplu creste dupa 4,850- ca dupa aia iar rastalmacesti.
Hyundai are 164 cuplu la 4,850 ture iar la 6,300 are 132 cai
Mazda are 145 cuplu maxim la 4,000 iar la 6,000 are 105.
Intrebarea ramane... cati NM are Hyundai ala la 4000ture? Si mai putin important pt mine cam cati cai are la 6000?

O fi macanind, dar in realitate nu am vazut diferenta. Cand faci kickdown pe la 2000-3000rpm ai impresia ca nu se intampla nimic si e mai lenes decat la mazda. Mazda explodeaza mult mai repede pana la 4000rpm si aici exploatezi in mod normal motorul. Ca apoi este intrecuta de motoare de astea cu puterea la 6300 sunt de acord.

Hai sa o luam altfel:
acceleratia 1.6 elantra 132cp(euro5) = 10.7s
acceleratia 1.6 mazda3(2012) 105cp(euro5) = 12.2s
1,5s (14%) la 27 CP (25%)

acceleratia 1.6mpi ceed 2008(euro 4) = 10.6s ? sau cat?
acceleratia 1.6 Mazda3 105cp(2004-2008) (euro 4) = 11.2s (mai rapid cu 1s decat varianta euro5)
0,6s (5%) la 21 CP (20%)

Nu inteleg cum ti sa parut ca motorul de 105CP de pe Mazda 2008 era muult mai incet decat motorul tau. Diferenta de timp in a prinde 100km este de 5%!!!! pentru 21CP (20%) mai multa putere. QED - nu stiu ce motor ai incercat, dar sigur nu era in toate mintile daca mergea mai prost decat motorul de pe Ceed. Unde era submotorizat 1.6 de pe Mazda in 2008, daca diferenta e de 5%?

Apoi daca comparam Elantra cu Mazda noua din 2012 diferenta este de 14% in accelerare pana la 100kmh pt o diferenta de 25% CP :shock:

Acum intelegi ce zic cand zic ca cifrele arata mult mai mult decat realitatea? Vezi de ce zic ca nu toti caii sunt unde trebuie???
Cam 10 pana la 15% din performantele declarate nu sunt acolo iar celelalte procente: inca 5 pana la 15% sunt unde trebuie.

LE
Elantra vs Mazda:
viteza maxima la Mazda sedan e 185 in comparatie cu 181 la HB. diferenta de 0.02 la aerodinamica.
Elantra are 6 trepte, de ce nu au facut cutia/motor sa accelereze mai bine!
Viteza maxima e scoasa din a6-a si din puterea mai mare.
Greutatea mai mica la o masina inseamna in general ca masina e mai putin rigida ii mai lipseste ceva din siguranta, chiar daca ambele au 5 stele. Poate e suspensia independenta spate LIPSA la Elantra
In alta ordine de idei nu poti face un motor cu numere absolute mari (prin turatii mari) decat daca este mai putin performant in alta zona de turatie(turatie mica), teoretic 16V si VVT tear ajuta, dar tot exista limite. H/K scoate numere mari dar in realitate motoarele nu trag atat cat teai astepta la turatii mici.

Ok cu macroeconomia m-am lamurit cand ai zis ca japonezii au ieftinit Mazda 3 ca s-a devalorizat Yen ul. Dar chiar si pe domeniul asta- auto - in care te dai asa pasionat sa fii asa limitat in informatii si sa nu stii ca nu conteaza asa mult caii putere la demaraj, ci mai degraba cuplul ai mai ales distributia cuplului pe plaja de turatii in cazul masinilor sensibil egale ca si cuplu? Sa nu stii ca la viteza maxima conteaza caii putere, si nu in acceleratie?
Sincer ma dezamagesti, asta stiu si eu care vorba aia nu stau toata ziua pe forumuri auto si nici nu ma dau rotund ca stiu prea multe despre domeniul auto gen care e marea diferenta intre 100 si 105 cai!

Asta cu numere absolute mai mari obtinute doar dc pe turatii mici e mai modesta din ce put al gandirii ai mai scos-o?
Eu zic sa ma citesti sa mai studiezi si apoi vii aici cu lectiile facute si vorbim. Asa n-are rost!

PS Kia 2 are suta in 9.9 secunde si cuplul maxim 164.3 la 4,850 ture.
Din pacate chiar nu am gasit o curba de cuplu , dar din moment ce 1.6 126 cai la 4,000 ture are peste 145 cuplu cat are Mazda 3, banuiesc ca GDI ul sta mult mai bine.
SAAB 9-5

bloggerx2013
Posts: 231
Joined: 28 Feb 2013, 20:19
Auto: Mazda 3 2012,Kia Ceed 1.4 2007

Re: Kia Ceed 2 2012 vs Mazda 3 2012 vs altele

Post by bloggerx2013 »

eugenflorinmanea wrote: banuiesc ca
Treaba cu macroeconomia am aflato de la emisiunea BizBazar. Daca aia dezinformeaza te dezinformez si eu. O sa caut si revin cu detalii pe tema asta. Tot ei au zis ca moneda coreenilor s-a apreciat si ca le stagneaza exporturile - vezi Optima.

Treaba cu caii si cu cuplul o cunosc, nu e cazul sa fii dezamagit. Eu tiam facut diferentele in procente pentru demaraj 0-100 si pentru CP, daca vrei iti fac si pentru NM, dar nu am decat valorile maxime. Tiam aratat ca diferenta de care zici ca demaraj nu prea exista, chiar daca ai cuplu asa mare aproape de 5000 si zici ca ai o dispunere a cuplului mai sus pe o plaja mare de turatie. Motorul si cutia de pe Mazda sunt facute pentru performante bune si consum scazut nu pentru numere si performante maxime si mari la 6300rpm. Cutia de pe Mazda e mai lunga iar cu a5a la 3000rpm ai 110kmh nu 100kmh, de aici un consum mai scazut la viteze mai mari.(ai urmarit review de pe turatii?)

Treaba cu turatiile mari si lipsa de cuplu jos mai citeste-o de 2-3 ori, sau pana o intelegi. Daca nu reusesti, poate iti explica cineva!

Cum motorul tau grozav pierde, bagi in discutie alte motoare sau alte argumente, sperand sa ma ametesti.
[url=https://www.cialispascherfr24.com/]click here[/url]

quelloo
Posts: 4407
Joined: 22 Oct 2008, 21:51
Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan

Re: Kia Ceed 2 2012 vs Mazda 3 2012 vs altele

Post by quelloo »

liniutaaaaa vreau lininiuta.... nu va las pana nu vad liniutza :)

PS: faza cu procentele nu prea merge: o stii p-aia cu 200 de cai pe o masina normal => vit max aprox 250? in cazul rationamentului tau cu 400 de cai pe aceeasi masina tre sa prinzi 500 km/h "it don't work that way" :)

PS2: LINIUTAAA
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink

bloggerx2013
Posts: 231
Joined: 28 Feb 2013, 20:19
Auto: Mazda 3 2012,Kia Ceed 1.4 2007

Re: Kia Ceed 2 2012 vs Mazda 3 2012 vs altele

Post by bloggerx2013 »

Nu fac liniuta cu 1.6 pt ca stiu ca pierd.
Alt test ar fi mai elocvent, dar presupune sa avem inchis Transfagarasanul cum a fost pentru Top Gear.
Pe o bucata in urcare, nu cred ca fac 2L, doar 1.6L, dar in coborare fac un 2.0 L ! :twisted:

Degeaba ai 3 usi si te numesti "pro" sau kit sport, daca fata fuge si spatele nu sta in curbe :lol: .

PS. Ia vezi ce viteza maxima o sa aiba Ceed GT cu 200CP! Culmea e ca in general ai dreptate cand zici de 200CP, dar nu se aplica si la motoare Hyundai Kia. De ce oare?
PS2. Ia vezi ce acceleratie 0-100 o sa aiba Ceed GT cu 200CP, apoi compara cu un 1.4 TSI de 160CP sau cu 2.5 fara turbo de pe mazda 6.
[url=https://www.cialispascherfr24.com/]click here[/url]

Locked

Return to “Versus”