1. Mea culpa, ai gasit 115CP pe Focus 2. Eu ma raportam la Focus 3eugenflorinmanea wrote:
2. Motorul tau e mai puternic, am stabilit si procentele mai sus.
3. Tu cauti pe autovit din Romania? pt ca nu vad unde e valoarea de revanzare mai mica la o Mazda 3 comparativ cu un Ceed.
4. Submotorizarea e doar in capul tau. Am mers 5 ani cu motorul de 1.4 si 109CP fara probleme, campie, munte, autostrazi, 5 persoane AC si stiu cum se comporta. Motorul de 1.6 are mai multa vana si diferenta de greutate in masina se simte mult mai putin decat pe acest 1.4. Strict in cazul alegerii mele am dat bani cat pt 1.4 de Ceed 2012 care e clar mai slab. Probabil 1.6 meu e intre 1.4 si 1.6 de Kia. 1.6 GDI o fi racheta, dar asa cum am mai zis deja mias fi luat un Focus cu 1.6 turbo de 150CP la banii aia, daca imi doream motorul ala.
5. Nu am cumparat o masina sport, dar am cumparat un motor mai sportiv decat un Ceed 1.4 la aceeasi bani, in plus am o suspensie si o directie din total alt film. Din fericire pt tine, poate tu faci un Logan 16V. In aceleasi conditii de mers Logan consuma enorm, iar motorul tau va consuma ceva mai mult decat al meu.
Ceed 2007 are cunoscutele probleme de noua: zgomote suspensie, directie, greieri, bielete. Uitate pe pagina mea de Jurnal de Bord unde am postat niste lucruri cand avea Ceedul 5000 - 10000km prin 2008.
Nu o ridic in slavi... am prezentat pana acum performanta suspensiei si directiei, cine e interesat si curios poate sa vada cum sta treaba, cine vrea sa nu inteleaga sa nu o faca. Motorul nu e racheta am stabilit. Legat de fiabilitate uitate pe forum Mazda si vezi cate probleme sunt raportate si cati au aceeasi problema. Cate threaduri de acest tip au peste 5 pagini, 10 pagini, ...? Problemele sunt ca la orice masina, dar sunt putine in total.