Kia Ceed 2 2012 vs Mazda 3 2012 vs altele

Locked
bloggerx2013
Posts: 231
Joined: 28 Feb 2013, 20:19
Auto: Mazda 3 2012,Kia Ceed 1.4 2007

Re: Kia Ceed 2 2012 vs Mazda 3 2012 vs altele

Post by bloggerx2013 »

Daca proiectoarele sunt rotunde atunci e model 2012 = 2009+FL. Google mai greseste. Am pus link-uri pt fiecare model. Review pus de tine este pentru 2012, masina pe care o am si eu. 2009 are proiectoare dreptunghiulare. Design pentru 2009 sau 2012 e izbitor de asemanator.
LE Am pus cele 4 masini in ultima postare. In 2006-2008 inclusiv se vinde model 2006 = 2004 + FL.
[url=https://www.cialispascherfr24.com/]click here[/url]

User avatar
Ogy
Cel mai ghinionist!
Posts: 5213
Joined: 29 Feb 2008, 16:06
Auto: Kia cee'd 1.4 base + opt.
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Kia Ceed 2 2012 vs Mazda 3 2012 vs altele

Post by Ogy »

Bonzai2 wrote:Daca si la Mazda 3 ar fi aplicat design-ul de la noua mazda 6 sau cx5 atunci ar fi aratat foarte bine.
Si ar fi costat cat? :)
Ok, alea sunt pozele! Vezi ceva WOW pe acolo?!

bloggerx2013
Posts: 231
Joined: 28 Feb 2013, 20:19
Auto: Mazda 3 2012,Kia Ceed 1.4 2007

Re: Kia Ceed 2 2012 vs Mazda 3 2012 vs altele

Post by bloggerx2013 »

Pai e vorba de o cura de fitness cum a luat Golf cu MQB. Ar fi costat...

Lumea de aici a condus Mazda 3 2008 si acum poate sa vada cate generatii sunt.
Nu e nimic WOW la facelift-urile 3 la design.

6 si CX-5 au alt stil, unora le place, altora nu.
[url=https://www.cialispascherfr24.com/]click here[/url]

eugenflorinmanea
Posts: 2798
Joined: 25 Aug 2008, 20:23
Auto: Saab 9-5 Aero
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Kia Ceed 2 2012 vs Mazda 3 2012 vs altele

Post by eugenflorinmanea »

-
bloggerx2013 wrote:
eugenflorinmanea wrote:
1. Mea culpa, ai gasit 115CP pe Focus 2. Eu ma raportam la Focus 3
2. Motorul tau e mai puternic, am stabilit si procentele mai sus.
3. Tu cauti pe autovit din Romania? pt ca nu vad unde e valoarea de revanzare mai mica la o Mazda 3 comparativ cu un Ceed.
4. Submotorizarea e doar in capul tau. Am mers 5 ani cu motorul de 1.4 si 109CP fara probleme, campie, munte, autostrazi, 5 persoane AC si stiu cum se comporta. Motorul de 1.6 are mai multa vana si diferenta de greutate in masina se simte mult mai putin decat pe acest 1.4. Strict in cazul alegerii mele am dat bani cat pt 1.4 de Ceed 2012 care e clar mai slab. Probabil 1.6 meu e intre 1.4 si 1.6 de Kia. 1.6 GDI o fi racheta, dar asa cum am mai zis deja mias fi luat un Focus cu 1.6 turbo de 150CP la banii aia, daca imi doream motorul ala.
5. Nu am cumparat o masina sport, dar am cumparat un motor mai sportiv decat un Ceed 1.4 la aceeasi bani, in plus am o suspensie si o directie din total alt film. Din fericire pt tine, poate tu faci un Logan 16V. In aceleasi conditii de mers Logan consuma enorm, iar motorul tau va consuma ceva mai mult decat al meu.

Ceed 2007 are cunoscutele probleme de noua: zgomote suspensie, directie, greieri, bielete. Uitate pe pagina mea de Jurnal de Bord unde am postat niste lucruri cand avea Ceedul 5000 - 10000km prin 2008.
Nu o ridic in slavi... am prezentat pana acum performanta suspensiei si directiei, cine e interesat si curios poate sa vada cum sta treaba, cine vrea sa nu inteleaga sa nu o faca. Motorul nu e racheta am stabilit. Legat de fiabilitate uitate pe forum Mazda si vezi cate probleme sunt raportate si cati au aceeasi problema. Cate threaduri de acest tip au peste 5 pagini, 10 pagini, ...? Problemele sunt ca la orice masina, dar sunt putine in total.
Lauzi motorul asta de 105 cai de parca noi am fi niste pafaristi si n am condus in viata noastra Focus cu defunctul (pentru Ford) motor 1.6 105 cai.
Am avut unul pe mana vreo 2 ani ca si masina de serviciu si stiu si eu f bine cu ce se mananca acest motor- putere lipsa (fata de al meu) si consum cat cuprinde- e destul de cunoscut ca in materie de consum 1.6 de la Ford e depasit doar de Golf 1.6. Cat despre afirmatia cu consumul de la pct 5 mai citeste mai documenteaza te- in niciun caz motorul de la ford de 105 cai nu va consuma mai putin decat motorul de pe kia ala vechi.
Si pana la urma imi cer scuze- la kia varianta best 1.6 GDI cu 30 cai in plus dotari cam la fel costa 14,800 EUR si ai si 6 trepte- unde e pretul ala mult mai mic la Mazda cu 30 cai in minus?
Asta cu submotorizarea e subiectiva- da ptr mine 105 cai de la Ford e submotorizat. Si vad pe de-o parte te lauzi cum motorul ala de 105 cai trage mult mai bine la 4,000 ture fata de motorul 1.4 de la kia si ca iti place sa te dai tare pe curbe iar pe de alta parte zici ca 105 cai iti sunt suficienti.
Ei iti zic ca ptr mine 30 cai in plus la aceiasi bani chiar conteaza f mult asta in conditiile in care feeling ul tau (nedemonstrat de nimeni) izvorat dintr un scurt test drive cu kia 2013 iti zice ca Mazda e 2 clase peste kia la directie si suspensie.
La Mazda 3 asta noua tot nu am lamurit ce e cu aerisitoarele alea de logan acolo?

Kia Ceed poate are probleme la tine sau e ceva general valabil ptr tine. Eu pana la 60,000 km n am schimbat nimic la proceed ul meu sa dea Dumnezeu sa tina si Mazda ta tot atat. Si mai vii si cu 'problema generala nu merge USB u'- iar o afirmatie aiurea sa te bagi in seama. Eu nu am nici cea mai mica problema cu USB ul la kia.

Cat despre autovit zici ca Mazda 3 isi pastreaza valoare mai bine?
Ia uite in linkurile astea- ce zici e bau sau waw?
http://www.autovit.ro/mazda-3-C28457434.html
http://www.autovit.ro/mazda-3-C27918024.html
http://www.autovit.ro/mazda-3-C28378468.html
http://www.autovit.ro/mazda-3-C27973921.html
http://www.autovit.ro/mazda-3-C25329841.html
http://www.autovit.ro/mazda-3-C28152896.html

Las-o asa si bucura te de masina. AI facut un compromis- ai ales o masina buna dar cu un motor invechit si demodat- dupa parerea mea trebuia sa mai pui ceva sa iei macar diesel ul. Dar fiecare cu calculele lui
SAAB 9-5

User avatar
Bonzai2
Master Of Puppets
Posts: 811
Joined: 11 Jun 2008, 02:28
Auto: Mazda Cx5
Location: All around the world
Contact:

Re: Kia Ceed 2 2012 vs Mazda 3 2012 vs altele

Post by Bonzai2 »

Ogy wrote:
Bonzai2 wrote:Daca si la Mazda 3 ar fi aplicat design-ul de la noua mazda 6 sau cx5 atunci ar fi aratat foarte bine.
Si ar fi costat cat? :)
Ok, alea sunt pozele! Vezi ceva WOW pe acolo?!
Cine stie cat ar fi costat. Mazda 6 noua generatie nu difera mult ca pret fata de cea veche, deci probabil tot in gama asta de pret ar fi fost.

Din pozele ce le-ai pus mai sus nici pe mine nu ma atrage nimic la noile modele.

Design-ul la Mazda 6 si Cx5 dpmdv chiar este reusit,arata cel mai bine din clasa lor.
Mazda Cx5 2.2 D AWD 175 CP Revolution - Red Soul
Ex : Kia Cee'd 2.0 GSL Style- Kompass Blue
http://picasaweb.google.com/Bonzai222/ElCid#
Nu conteaza cat de lung ai parul, important e ce si cum gandesti

eugenflorinmanea
Posts: 2798
Joined: 25 Aug 2008, 20:23
Auto: Saab 9-5 Aero
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Kia Ceed 2 2012 vs Mazda 3 2012 vs altele

Post by eugenflorinmanea »

Pai de ce crezi tu ca e reducere 3,000 EUR la Mazda 3? Ca s-au hotarat galbejitii sa sparga piata cu preturi de dumping? Nu- Mazda 3 e la final de cariera de-aia nici nu s au mai obosit sa actualizeze cat de cat motoarele (nici macar pe ala de 125 cai nu l au bagat), au bagat cat mai mult low cost la FL- vezi aerisitoarele de logan- si asta e: vindem cat putem si asteptam noua Mazda 3- in felul asta terminam si stocul de motoare vechi.
Nu zic- Mazda 3 nu e o masina rea si chiar imi place. Dar sa fim seriosi...nu e chiar o super afacere pe cand la Kia nu e decat marketing si reclama. Vorba aia There's no such thing as a free lunch.

Mazda la fel ca si Kia are problema pretului de revanzare care e cam jos... si in plus fata de kia cel putin in Ro are o mare problema cu service urile si cu piesele
SAAB 9-5

bloggerx2013
Posts: 231
Joined: 28 Feb 2013, 20:19
Auto: Mazda 3 2012,Kia Ceed 1.4 2007

Re: Kia Ceed 2 2012 vs Mazda 3 2012 vs altele

Post by bloggerx2013 »

eugenflorinmanea wrote: 25 Mar 2013, 14:19
La Ford Focus sunt 2 motorizari pe benzina la 1,6. Duratec 1.6 L 16V-100 cai si Duratec 1.6 Ti-VCT 16V- 115 cai
eugenflorinmanea wrote: Lauzi motorul asta de 105 cai de parca noi am fi niste pafaristi si n am condus in viata noastra Focus cu defunctul (pentru Ford) motor 1.6 105 cai.
Am avut unul pe mana vreo 2 ani ca si masina de serviciu si stiu si eu f bine cu ce se mananca acest motor- putere lipsa (fata de al meu) si consum cat cuprinde
Pana cand tiam pus eu link de pe turatii cu motorul de 105CP ziceai ca exista motoare Ford doar de 115CP si de 100CP. Acum(dupa cateva ore) zici ca ai condus motorul de 105CP pe Ford 2 ani si e lenes, submotorizat si consuma mult. :shock:

Cred ca aveti probleme serioase :shock: ! Nu o sa mai am nici un schimb de replici cu dumneavoastra pentru ca ati cazut in ridicol. E o dovada clara ca tot ce spuneti poate fi o minciuna.

Dotarea GDI de 14800 e echivalenta cu dotarea de 13800 de pe Mazda. Daca vrei restul de dotari mai pui 1000. Greu cu matematica si logica ... asa ca nu cred ca se mai poate face ceva.

Aveti un fix cu aeratoarele? Va sfatuiesc sa va uitati la review de pe turatii, o sa va explice acolo ce si cum.

Cat despre preturile de pe autovit, de ce nu puneti si unele cu niste Ceeduri cu 150000km.
[url=https://www.cialispascherfr24.com/]click here[/url]

panzer
Moderator
Posts: 1199
Joined: 03 Jul 2007, 16:22
Auto:
Location: Bucuresti

Re: Kia Ceed 2 2012 vs Mazda 3 2012 vs altele

Post by panzer »

Care este scopul discutiei de fapt? 2008 sau 2013?

Mazda e un Ford cu alta palarie. Alt design si atat. Motoarele Ford sunt gandite pt America unde benzina e de 2-3 ori mai ieftina si cu o cifra octanica mai mica. Diesel-urile sunt mai bune pt ca sunt de la Peugeot de fapt.

1.6 aspirat care a fost vandut si ca 105 cp si ca 100cp nu e un motor subdimensionat pe Focus. Dar la consum cred ca il depaseste doar 1.5 DOHC de pe Cielo. Ala tot in 12-13 statea in Bucuresti.

Alte aspecte importante nu le puneti in schema: distributie pe lant vs curea, garantia, preturile la revizii. Am avut Ford (fiesta) si am fost foarte atasati de masina, dar cand a inceput sa pice ne-a rupt la costuri. Si pe la 70000 km a inceput sa pice de am vandut-o.

Si pe ceed 1.4 a fost vandut in mai multe variante; 109, 90, 105. Tot motorul ala este.

Nu uitati ca a existat o curba a preturilor: in 2007-2008 au fost sus. In prima parte a lui 2010 cel mai jos chiar inainte de marirea TVA. Acum iar le-au marit ca nebunii.

Ce rau imi pare ca nu mai gasesc XLSul cu comparatiile din ianuarie 2008 cand am comandat masina. Pe lista scurta ramasesera in plus fata de ceed: Corrola: (1.6 Terra - cam 17000 euro), Octavia 2 - 1.6 mpi (nu mai tin minte echiparea) - 16000 euro. Mazda era asa de scumpa ca nici nu a intrat pe lista, Astra (modelul anterior la fel).
In 2010 s-a dovedit ca am avut dreptate: Mazda avea discounturi la benzina de pana la 5000 euro, Corrola avea cupoane de reduceri care veneau cu bonurile de masa (ce idioti aia de la marketing), Octavia scosese si FL si il dadea 1.6 mpi cam cu 13000 in echiparea Drive. Doar Ceed-ul ramasese la acelasi pret, chiar si dupa FL.

bloggerx2013
Posts: 231
Joined: 28 Feb 2013, 20:19
Auto: Mazda 3 2012,Kia Ceed 1.4 2007

Re: Kia Ceed 2 2012 vs Mazda 3 2012 vs altele

Post by bloggerx2013 »

panzer wrote:Care este scopul discutiei de fapt? 2008 sau 2013?
Din titlu reiese clar ca ne referim la modelele 2012. Ca restul compara cu 2008 sau ca eu pot sa compar cu Ceed din 2008 e altceva.
panzer wrote: Mazda e un Ford cu alta palarie. Alt design si atat. Motoarele Ford sunt gandite pt America unde benzina e de 2-3 ori mai ieftina si cu o cifra octanica mai mica. Diesel-urile sunt mai bune pt ca sunt de la Peugeot de fapt.
Si Volvo S40 e tot un Focus cu alta palarie? Cred ca va referiti exclusiv la 3 si Focus, pentru ca asemanarile sunt si mai putine la Mondeo si 6. Iar la generatia actuala si viitoare 3 si 6 nu vor mai avea legatura cu Ford. Ne referim la masini in general, doar unii vor sa compare motorul pe care l-am ales eu cu motorul lor. Poate oricine sa vada ca: calitatea materialelor(plastice si textile) din interiorul Mazda 3 nu are nici o legatura cu Focus. Motoarele Ford Ti-VCT sunt defapt motoare Mazda. Trenul de rulare e comun Focus/Mazda/S40 cu diferente mai mici sau mai mari. Caroseria / sasiul este identic.
panzer wrote: 1.6 aspirat care a fost vandut si ca 105 cp si ca 100cp nu e un motor subdimensionat pe Focus. Dar la consum cred ca il depaseste doar 1.5 DOHC de pe Cielo. Ala tot in 12-13 statea in Bucuresti.
Aici va aflati in eroare pentru ca pana si eugenflorinmanea a specificat la 100CP ca este Duratorq si cel de 105CP ca este Ti-VCT. Dumneavoastra va referiti la Duratorq care este un motor vechi cu 16V Ford din America.... Motoarele Ti-VCT sunt VVT cu 16 valve precum cel de pe Kia. Acest motor imi consuma cat motorul de Kia de 1.4 in Bucuresti adica 10. Mai exista versiuni de 85CP si de 125 CP la Ford, dar toate aceste motoare sunt de provenienta Mazda si folosite cu modificari de Ford. Ford a facut manevra asta ca sa ofere motoare VVT ce consuma mai putin si sunt mai performante decat motorul vechi cu 16V ce il aveau.
Pentru consum, performante si cum arata cat si alte detalii se poate urmari video si text ce l-am postat de pe turatii.
panzer wrote: Alte aspecte importante nu le puneti in schema: distributie pe lant vs curea, garantia, preturile la revizii. Am avut Ford (fiesta) si am fost foarte atasati de masina, dar cand a inceput sa pice ne-a rupt la costuri. Si pe la 70000 km a inceput sa pice de am vandut-o.
Distributia e pe lant la Ti-VCT Ford deci si la Mazda de unde provine si nu are nici o treaba cu motorul vechi de 100CP de pe Ford, care intr-adevar consuma cat spuneti si e pe curea. Garantia este de 5 ani la mazda in 150000km. Pretul la revizii vi l-am spus si e o diferenta de 10-15mil pe durata garantiei. Sunt constient de problemele de la Ford in general si va dau dreptate. Daca va uitati pe forum Mazda o sa vedeti ca situatia e mai roza, iar modelul 2004-2008 e cea mai fiabila masina din vremea aia. Nu apar alte probleme noi la model 2009, pica diverse chestii aleatoriu ca la orice masina cum zice si Ogy. Personal am fugit de Ford datorita problemelor expuse de dumneavoastra si ce probleme sunt pe forum-ul lor. Focus sta mult mai prost decat Ceed asta e sigur.

Nu uitati ca economia Japoniei are acum valuta devalorizata cu 10% tocmai pentru a face exporturi. De aici e o diferenta de minus 1500 euro la o masina doar din diferenta de curs fata de preturile initiale. Preturile au fost sus, dar le-au redus pentru a vinde. Uitati-va va rog cu cat se vinde o Mazda 3 noua in Germania acum.

Motorul de 1.6 de pe Corrola e foarte bun, dar masina nu e facute in Japonia.
Motorul de 1.6mpi de pe Octavia e antic si slab ca performante dar e ieftin.
Motorul de 1.6 de la astra e tot vechi dar e innoit cu 116CP parca. Robert de pe turatii zicea de el:
"Astra e mai rapid putin, insa e mai greu si cred ca la consum e mai bun Focus." se referea la motorul de 1.6 105CP de pe Focus.
[url=https://www.cialispascherfr24.com/]click here[/url]

bloggerx2013
Posts: 231
Joined: 28 Feb 2013, 20:19
Auto: Mazda 3 2012,Kia Ceed 1.4 2007

Re: Kia Ceed 2 2012 vs Mazda 3 2012 vs altele

Post by bloggerx2013 »

http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Sigma_engine

Avem motoarele Duratec. Motorul de 100CP a fost introdus in 2004.

Daca ne uitam la 1.6 Duratec Ti-VCT, in anul 2010 a fost introdusa varianta de 105CP la 6000rpm.
Cu mentiunea:
The 1,596 cc (1.596 L; 97.4 cu in) Ti-VCT (Twin independent Variable Camshaft Timing) version includes variable valve timing, and generates more power and torque over non-VVT counterparts. Latest versions comply with the EU5 emission level.
[url=https://www.cialispascherfr24.com/]click here[/url]

eugenflorinmanea
Posts: 2798
Joined: 25 Aug 2008, 20:23
Auto: Saab 9-5 Aero
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Kia Ceed 2 2012 vs Mazda 3 2012 vs altele

Post by eugenflorinmanea »

bloggerx2013 wrote:
eugenflorinmanea wrote: 25 Mar 2013, 14:19
La Ford Focus sunt 2 motorizari pe benzina la 1,6. Duratec 1.6 L 16V-100 cai si Duratec 1.6 Ti-VCT 16V- 115 cai
eugenflorinmanea wrote: Lauzi motorul asta de 105 cai de parca noi am fi niste pafaristi si n am condus in viata noastra Focus cu defunctul (pentru Ford) motor 1.6 105 cai.
Am avut unul pe mana vreo 2 ani ca si masina de serviciu si stiu si eu f bine cu ce se mananca acest motor- putere lipsa (fata de al meu) si consum cat cuprinde
Pana cand tiam pus eu link de pe turatii cu motorul de 105CP ziceai ca exista motoare Ford doar de 115CP si de 100CP. Acum(dupa cateva ore) zici ca ai condus motorul de 105CP pe Ford 2 ani si e lenes, submotorizat si consuma mult. :shock:

Cred ca aveti probleme serioase :shock: ! Nu o sa mai am nici un schimb de replici cu dumneavoastra pentru ca ati cazut in ridicol. E o dovada clara ca tot ce spuneti poate fi o minciuna.

Dotarea GDI de 14800 e echivalenta cu dotarea de 13800 de pe Mazda. Daca vrei restul de dotari mai pui 1000. Greu cu matematica si logica ... asa ca nu cred ca se mai poate face ceva.

Aveti un fix cu aeratoarele? Va sfatuiesc sa va uitati la review de pe turatii, o sa va explice acolo ce si cum.

Cat despre preturile de pe autovit, de ce nu puneti si unele cu niste Ceeduri cu 150000km.
Prietene am condus 2 ani la rand in 2007-2008 chiar crezi ca mai tin minte cat avea 100 sau 105 cai? Era motorul de 1.6 de la Focus- vrei sa iti dau si numarul masinii ca sa ma poti verifica? Oricum sunt praf amandoua din punctul meu de vedere ca si performante- putere mica si consum mare. Si oricum e un motor f vechi ce nu mai are ce cauta pe o masina de 15,000 EUR.
Fordul de serviciu nu scadea sub 12 in oras chiar dc nu era folosita in rush hours.
In ceea ce priveste arisitoarele eu iti zic ce vad- alta treaba nu am acum decat sa cercetez (stii tu unii mai si muncesc in tara asta) pe nu stiu ce forum de ce Domne Mazda a imprumutat aerisitoarele de la logan...o fi vreo chestie de aerodinamica mai stii poate ne lamuresti tu.

Hai ca deja exagerezi de parca ti-ai fi luat nu stiu ce Mercedes sau BMW iar noi suntem niste pafaristi care am condus numai Dacia 1310.
Ti am mai zis- ai facut o afacere buna, tu ai ales compromisul sa dai o suma ok pe masina ok dar cu un motor care e cu mult depasit- bucura te de masina si nu mai incerca sa demonstrezi ce mare afacere ai facut tu cu masina asta- ca esti tu ridicol.

De pe autovit ti am dat ce am gasit la mana...cam toate sunt la fel nu stiu ce tot vrei sa zici cu kia cu 150,000 km .
O kia best care a costat 11 k si ceva e in jur de 6,000 EUR
O mazda 3 care a costat undeva pe la 14-15 k e cam 7,000. Care parte nu o intelegi?
SAAB 9-5

eugenflorinmanea
Posts: 2798
Joined: 25 Aug 2008, 20:23
Auto: Saab 9-5 Aero
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Kia Ceed 2 2012 vs Mazda 3 2012 vs altele

Post by eugenflorinmanea »

PS Dc ne uitam la evolutia YEN ului fata de dolar observam ca YEN ul s-a apreciat constant in ultimii 5 ani, doar in 2013 observandu se o depreciere.
http://www.oanda.com/currency/historical-rates/

Aceeasi tendinta este si fata de EUR
http://www.oanda.com/currency/historical-rates/

Din pacate iar te bagi in niste domenii care te depasesc complet si ai impresia ca posesorii kia sunt niste oameni care nu au mai condus niciodata altceva decat kia si nici nu au prea multe cunostinte.
Eu zic sa iti cauti alt forum unde sa iti lauzi bestia de 105 cai.

PS sunt 99% sigur ca Fordul ala de ma serv avea motorul de 105 cai nu de 100- ptr ca nu era Focusul vechi, era ala mai nou sau ma rog ce era- FL sau Focus 2 habar n-am oricum nu era primul
SAAB 9-5

panzer
Moderator
Posts: 1199
Joined: 03 Jul 2007, 16:22
Auto:
Location: Bucuresti

Re: Kia Ceed 2 2012 vs Mazda 3 2012 vs altele

Post by panzer »

Ok - 2013 sa fie atunci. :D
bloggerx2013 wrote:
panzer wrote: Mazda e un Ford cu alta palarie. Alt design si atat. Motoarele Ford sunt gandite pt America unde benzina e de 2-3 ori mai ieftina si cu o cifra octanica mai mica. Diesel-urile sunt mai bune pt ca sunt de la Peugeot de fapt.
Si Volvo S40 e tot un Focus cu alta palarie? Cred ca va referiti exclusiv la 3 si Focus, pentru ca asemanarile sunt si mai putine la Mondeo si 6. Iar la generatia actuala si viitoare 3 si 6 nu vor mai avea legatura cu Ford. Ne referim la masini in general, doar unii vor sa compare motorul pe care l-am ales eu cu motorul lor. Poate oricine sa vada ca: calitatea materialelor(plastice si textile) din interiorul Mazda 3 nu are nici o legatura cu Focus. Motoarele Ford Ti-VCT sunt defapt motoare Mazda. Trenul de rulare e comun Focus/Mazda/S40 cu diferente mai mici sau mai mari. Caroseria / sasiul este identic.
La Mazda 3 si Focus ma refeream. S40 a fost initial pe aceeasi platforma cu Mitsubishi cand se facea in Olanda. Apoi a fost facut pe platforma cu Focus.

Sa nu fim rai: pe aceeasi platforma nu iese intotdeauna aceeasi masina. Mai nou VAG le face pe toate pe aceeasi platforma si intre un A4 si Octavia tot o sa ramana diferente.

Daca ce spui despre motor/consum, transmisie, garantie (desi pare extinsa 3+2) atunci le-a iesit cam aceeasi masina ca si Noua Ceed.

La garantie se cam egalizeaza ofertele acum: Vag da si el 4 ani garantie in sfarsit, Toyota a urcat pana la 7.

M-am uitat mai atent la noua Octavia: initial mi s-a parut mai scumpa decat cea veche dar la o privire mai atenta sunt doar repozitionate modelele. Eu compar 1.2 TSI Drive (intre Active si Ambition acum) dar au bagat in standard Airbagurile laterale, ESPul, centralizata cu cheie briceag. Pare la acelasi pret cu cea veche.

bloggerx2013
Posts: 231
Joined: 28 Feb 2013, 20:19
Auto: Mazda 3 2012,Kia Ceed 1.4 2007

Re: Kia Ceed 2 2012 vs Mazda 3 2012 vs altele

Post by bloggerx2013 »

panzer wrote: Sa nu fim rai: pe aceeasi platforma nu iese intotdeauna aceeasi masina. Mai nou VAG le face pe toate pe aceeasi platforma si intre un A4 si Octavia tot o sa ramana diferente.
Asa e, dar hai sa facem comparatia corecta intre modele si aspiratii:
Focus masina de masa = Octavia
Mazda 3 masina putin mai premium/nisa decat Focus = Golf
S40 premium = A4
panzer wrote: Daca ce spui despre motor/consum, transmisie, garantie (desi pare extinsa 3+2) atunci le-a iesit cam aceeasi masina ca si Noua Ceed.
Zici ca si cum Noua Ceed e idealul si restul se chinuie sa ajunga acolo. Iti dai seama ca Ceed are si o directie mai stangace(neintuitiva) si o suspensie mai zdruncinatoare si intrusiva chiar si pe Noul Ceed, iar producatorii seriosi stiu sa faca directii si suspensii. Din pct meu de vedere directia de pe Noua Ceed e mai putin intuitiva decat Ceedul vechi fiind electrica si cu asistare ciudata. Daca comparam Ceed cu Noul Ceed diferenta este vizibila.
Daca comparam modelele 2012 dintre Ceed si Mazda niste diferente iar sunt vizibile. In Noul Ceed subiectiv ai mai putin loc in interior decat in vechiul Ceed, dar ai portbagaj mai mare. Asta se datoreaza bordului ce vine spre tine si a pozitiei soferului care e mai joasa. La noul Ceed bancheta spate e mai groasa si aproape ajung tavanul. La mazda e mai putin loc pe latime cu 2.5cm si 1cm in ampatament si pe sedan mai putin loc la cap. Vizibilitatea e mai buna in Mazda pentru ca pilonii A au alta forma. Accesul in masina e mai bun in fata la Mazda pentru ca usa soferului e mai lata, accesul in masina in spate e mai prost pe sedan. Calitatea audio de pe Mazda este mai buna decat din Ceed. Lumea de pe aici zice ca sistemul de pe noul Ceed e mai slab decat pe vechiul Ceed. Radio este foarte prost pe Mazda pentru ca masina nu are antena conventionala, ci e imprimata pe geamul din spate. Pozitia la volan este mult mai buna la Mazda. Schimbarea vitezelor e mai precisa si mai usor de facut la Mazda. Insonorizarea la motor e similara, la Mazda zgomotul la 6000 nu e mult mai puternic decat la 4000. Insonorizarea la zgomote de gropi e mai slaba la Ceed.
[url=https://www.cialispascherfr24.com/]click here[/url]

User avatar
Ogy
Cel mai ghinionist!
Posts: 5213
Joined: 29 Feb 2008, 16:06
Auto: Kia cee'd 1.4 base + opt.
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Kia Ceed 2 2012 vs Mazda 3 2012 vs altele

Post by Ogy »

Mazda 3 masina putin mai premium
Daca era putin spre premium era cu vreo 6000e mai mult...de inceput. Masini premium sunt in alte ograzi.
Incepi si tu ca prietenul meu cu a3. Ca avem masini asemanatoare. Da, au tot 5 roti si motor doar ca una costa dublu...

Locked

Return to “Versus”