c4 vs Pro_Ceed

User avatar
Arnold12
Posts: 2774
Joined: 02 Jun 2007, 18:23
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

c4 vs Pro_Ceed

Post by Arnold12 » 28 Jun 2008, 16:56

Pt. @jericho

Image


Distractie placuta.
Cee'd SW 2.0 CRDi 140CP~170CP 6MT TX pregatit sa frustreze...a different ONE
Kia Ceed SW 200Km/h - http://www.youtube.com/watch?v=tsQNcrqPImk
MAX 221km/h pe GPS/Autobahn Austria

.indie.
Posts: 332
Joined: 25 Oct 2007, 17:55
Auto:

Post by .indie. » 28 Jun 2008, 19:02

nush de unde au scos ei 17.000 euro pt VTR
http://ats.ro/model.php/5

User avatar
Arnold12
Posts: 2774
Joined: 02 Jun 2007, 18:23
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Post by Arnold12 » 28 Jun 2008, 22:06

Stai linistit ca nu este singura gresala si la pro ceed au crescut pretul artificial.

ex: la pro ceed nu platesti culoarea

P.S. - topicul este creat pt @jericho care incepuse sa faca fleimuri pe jurnale de bord
Cee'd SW 2.0 CRDi 140CP~170CP 6MT TX pregatit sa frustreze...a different ONE
Kia Ceed SW 200Km/h - http://www.youtube.com/watch?v=tsQNcrqPImk
MAX 221km/h pe GPS/Autobahn Austria

User avatar
MihaiM
Posts: 848
Joined: 04 Jun 2007, 10:11
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Post by MihaiM » 29 Jun 2008, 11:16

C4 e VVT, multilink....?

sonty
incercator
Posts: 703
Joined: 02 Jun 2007, 14:25
Auto:
Location: craiova

Post by sonty » 29 Jun 2008, 11:58

si alea sunt date de catalog sau masurate de careva?
oltCEE'D 1.4 BEST, machine silver. cu roti si volan.
comanda 26.06. serie 4.09. achitat 7.09. livrare 20.09. toate in 2007.
DJ 50NTY
oltcit special, 0.652. de-o varsta cu mine.

User avatar
Arnold12
Posts: 2774
Joined: 02 Jun 2007, 18:23
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Post by Arnold12 » 30 Jun 2008, 17:07

Este un test c4 vs pro ceed din AMS.
Cee'd SW 2.0 CRDi 140CP~170CP 6MT TX pregatit sa frustreze...a different ONE
Kia Ceed SW 200Km/h - http://www.youtube.com/watch?v=tsQNcrqPImk
MAX 221km/h pe GPS/Autobahn Austria

User avatar
sorinh
Posts: 769
Joined: 29 Jun 2007, 13:11
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Re: c4 vs Pro_Ceed

Post by sorinh » 15 Sep 2008, 15:52

iar incepem cu "a mea e mai frumoasa"????? :lol: :lol: :lol:
1.6 DSL LP Base Pewter Beige + optionale
vrrrrroooooommm !!!!!! vrrrrroooooommm !!!!!!
www.erepublik.com

User avatar
ciprianeagu
Posts: 394
Joined: 31 May 2008, 23:28
Auto:
Location: Pitesti

Re: c4 vs Pro_Ceed

Post by ciprianeagu » 16 Sep 2008, 15:33

Pai a mea CHIAR E mai frumoasa !!! :lol: :lol: :lol:
Pro_Cee'd 1,4 Dakar Yellow

cmg_george

Re: c4 vs Pro_Ceed

Post by cmg_george » 16 Sep 2008, 16:24

Uite un vs reusit... nu Ceed vs Logan :))
Diferenta de pret este destul de mare, in conditiile in care dotarile si performantele masinilor sunt clar comparabile.
C4 Coupe este o masina vrumoasa, daca ar fi vrut masina in 2 usi ar fi fost una dintre variantele luate in calcul.

User avatar
exdani
Posts: 6
Joined: 26 May 2008, 22:32
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Re: c4 vs Pro_Ceed

Post by exdani » 19 Sep 2008, 21:32

am c4 coupe si recunosc ca imi place cum arata pro ceed-ul :o , astept parerile celor care au aceasta masina...cum se comporta, tinuta de drum ...consum, etc.
eu am un benzinar 1.6i; 80kw(110cp)~5750rpm; 147Nm~4000rpm din aprilie anul curent si am cu el 9000km fara a intampina probleme cu el pana acum.
C4 Coupe 1.6 ~110cp Black Pearl

User avatar
misuspita
cantaretzu'
Posts: 903
Joined: 07 Oct 2007, 12:31
Auto:
Location: Bucuresti dar si Brasov din cand in cand
Contact:

Re: c4 vs Pro_Ceed

Post by misuspita » 20 Sep 2008, 14:12

Sunt multe de zis despre masina... si cred ca informatii mai multe si mai concrete gasesti in sectiunea "Jurnal de bord".

Dar ca o idee generala, eu am un Procee'd benzina 1,4, 109CP la 6200 rpm, cuplu max. 137Nm la 5000 rpm, 0-100 km/h in 11,4 s. Asta ca date tehnice seci.

Am deja ~6000 km facuti, 70% afara. Nu am momentan nici o problema cu masina, nu troncane, nu greieri, nu directie instabila sau zgomotoasa, nu nimic. Probabil fac parte din cei 80-90% norocosi, fara probleme. Suspensia este destul de dura pe spate, dar cred ca esti obisnuit cu asta de la C4. Un avantaj al acestei suspensii (multilink) este faptul ca sta fenomenal in curbe. La interior nu discut, este chestie de gusturi. Unii zic ca e frumoasa, ca are interior peste Octavia, C4, etc... altii zic ca e spartan, ca nu le place portocaliul, ca e cu mult sub aceleasi marci, dar aici intervine subiectivismul. Mie imi place foarte mult, e o masina cu imbinari moderne, fara spatii largi intre aceste imbinari, nici exterior, nici interior.

Consumul e decent - 6l afara, pe autostrada... depinde de cat de tare o calci, dar la un 130 la ora, parca e vreo 7-7,5 l, iar in Bucuresti 10-11 l/100km. Motorul poate parea puturos daca nu stii cum sa-l conduci, problema de care sufera marea majoritate a celor care vin de pe diesel si se asteapta sa traga la 2000 rpm. Nu trage. Adica nu tasneste. E un motor puternic, dar care prinde viata de la 3000rpm in sus. Masina dealtfel se simte foarte bine daca o tii in regim urban intre 2000-3000 rpm. Sub, nu ai acceleratie mai mare ca o Dacie 1300. Dar daca stii ce sa faci cu el, o sa vezi multe priviri surprinse pe la semafoare, de la proprietari de masini mult mai puternice si mai "de firma". Altfel, un motor foarte silentios. Frane excelente, are si discuri pe spate. La pretul asta de achizitie, e un lucru care nu prea il gasesti la alte masini (11.565 DDP, varianta Best).

Cam atat. daca ar fi sa recomand cuiva acum, inclusiv mie, ar fi varianta City, care are tot ce iti doresti de la o masina moderna. Daca as fi stiut ce curs vor lua finantele mele si deasemenea daca as fi stiut ca apare varianta City, poate as mai fi asteptat vreo 3 luni.... cred :D
Pro Cee'd 1,4 Best, Sooo Red, BV-21-MIZ, Poze
ODO: 130.000 km

User avatar
ciprianeagu
Posts: 394
Joined: 31 May 2008, 23:28
Auto:
Location: Pitesti

Re: c4 vs Pro_Ceed

Post by ciprianeagu » 02 Oct 2008, 23:14

Pana sa aflu de Pro_Cee'd, si eu luasem C4 Coupe in calcul....chiar am cautat pe mobile.de vreo 2 luni innebunit...ca noua nu-mi permiteam...dar m-a lovit naprasnic Cee'delul !...are aspectul ceva mai agresiv, parca e mai asezata...adevarul e ca in afara de suspensii, nici la C4 nu am gasit mari bube pe forum...tot cam ca la noi :)
Pro_Cee'd 1,4 Dakar Yellow

djniki4
Posts: 639
Joined: 10 Jun 2008, 15:28
Auto:
Location: Bucuresti

Re: c4 vs Pro_Ceed

Post by djniki4 » 25 Oct 2008, 00:12

C4 nu se compara la nimic cu Ceed-ul, asta sa fie clar. Nu mai incercati sa ridicati in slavi C4 ca nu e deloc stralucita, e o masina banala si care mai costa si mult in comparatie cu ceed-ul.

User avatar
sorinh
Posts: 769
Joined: 29 Jun 2007, 13:11
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Re: c4 vs Pro_Ceed

Post by sorinh » 25 Oct 2008, 14:18

@djniki4:
las-o bre mai moale cu supararile ca sunt table amandoua, nici una nu este lotus elise (ca sa ramanem in dimensiuni si cilindree). si c4 si cee'd sunt ale noastre, le iubim, si "e cea mai tare din parcare". :D
1.6 DSL LP Base Pewter Beige + optionale
vrrrrroooooommm !!!!!! vrrrrroooooommm !!!!!!
www.erepublik.com

User avatar
Arnold12
Posts: 2774
Joined: 02 Jun 2007, 18:23
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Re: c4 vs Pro_Ceed

Post by Arnold12 » 16 Nov 2008, 04:40

Citroen C4 vs. Kia pro_cee'd - Nonconformism de buget

Pro_cee'd, nou-venitul in segmentul compactelor in trei usi, are de infruntat nume mult mai cunoscute pentru a-si asigura succesul dorit. Unul dintre acestea este C4, in versiunea coupé.


C4 este un model confirmat in clasa compacta, care a debutat in 2004. Versiunea coupé este sensibil diferita de cea in cinci usi, datorita unei parti posterioare neobisnuite, cu o luneta fractionata si segmentul inferior al acesteia inclinat spre interior. Pasionatii marcii vor recunoaste aici o reminiscenta mult mai atragatoare a solutiei similare folosite de constructor in anii ’60 pe Ami 6. Desi nu mai este un model chiar nou, stilul diferit atrage inca atentia in trafic. Aceasta alegere vine si cu avantaje in ceea ce priveste aspectul practic, intrucat, impreuna cu geamurile laterale mari, asigura o vizibilitate foarte buna la manevrele cu spatele.Pro_cee'd este versiunea recent lansata, in trei usi, a unui model care a intrat tumultuos in lupta anul trecut, inregistrand succes comercial in Romania gratie unui raport calitate/pret foarte bun. Si in acest caz, designul este altul decat al modelului din care a fost declinat, insa diferentele sunt mai subtile. Ampatamentul a ramas identic, dar caroseria a crescut cu 15 mm, fiind si cu 30 mm mai joasa. Rezultatul este deosebit de atragator, mai ales tinand cont ca vine de la un producator care abia incepe sa-si consolideze identitatea stilistica. Se remarca linia laterala ascendenta, flancurile inalte si spatele masiv, ce construiesc o imagine dinamica, pe care segmentul de clientela tintit, de oameni tineri, activi, nu are cum sa nu o aprecieze.
La interior, modul de abordare este complet diferit. Deja, dupa zeci de ani, nu mai mira pe nimeni ca Citroën experimenteaza tot felul de idei in cautarea unui aspect futurist, cat mai departe de ceea ce putem considera ca fiind “normal”. E si cazul lui C4, care propune afisaje digitale dispersate pe toata plansa de bord si un volan cu butuc fix, pe care sunt inghesuite tot felul de comenzi. Fanii lui Asimov vor iubi automobilul, chiar daca urmarirea tuturor informatiilor si actionarea unor comenzi (cum ar fi a claxonului) necesita o perioada de obisnuinta.
Pe de alta parte, Kia a preferat sa nu riste nimic, propunand un stil clasic, cu toate comenzile si instrumentele plasate acolo unde te astepti. Daca formele in sine nu spun nimic special, mici detalii - ca ornamentele care imita aluminiul si combinatia alb-negru intalnita la ceasurile de bord - picanteaza ceea ce altfel ar fi fost o atmosfera terna. Plasticele nu difera radical in ce priveste calitatea, dar cu toate acestea habitaclul lui C4 arata mai rafinat, in timp ce al lui pro_cee'd, mai “ieftin”.
Nu am intampinat dificultati in a gasi rapid o pozitie optima de sofat la nici unul dintre automobilele testate, datorita reglajelor optime. C4 dispune de scaune mai moi, dar cu un spatar mai puternic profilat, aspect care se traduce printr-un sprijin lateral mai bun pe viraje. Montantul central, pozitionat foarte in spate, aduce cu sine dificultati in manuirea centurii de siguranta, mai ales de catre persoanele care aleg o pozitie mai apropiata de volan. In spate, accesul s-a dovedit in ambele cazuri destul de bun pentru configuratia cu trei usi, multumita scaunelor culisante. Spatiul disponibil este similar si suficient pentru doi adulti, chiar si cu o inaltime de peste 1,85 metri. Aceleasi geamuri mari sunt responsabile pentru o atmosfera mai luminoasa, mai relaxanta, in C4.
Motorizari aproape identice
Automobilele aveau motoare de cilindree identica (1,6 litri) si puteri apropiate. De la volan nu se sesizeaza diferente notabile din punct de vedere al reactiilor in diverse situatii, ci doar in ceea ce priveste rafinamentul, unde HDi-ul francezilor este superior. Pe hartie, cifrele comunicate de Citroën pentru acceleratia de la 0 la 100 km/h, viteza maxima si consumul de combustibil sunt mai bune, in ciuda unei puteri maxime cu 5 CP mai mici, probabil si datorita unei mase proprii usor mai reduse. Ambele modele au cutii de viteze manuale cu cinci trepte. Transmisia lui C4 este un pic mai bine etajata, insa s-a dovedit mai putin precisa. Preferam cutia de pe Kia, care se manevreaza mai bine, permitand schimbari mai rapide, chiar daca nu vorbim de masini sport. Un alt dezavantaj al lui C4 vine din partea pedalei de ambreiaj, care se actioneaza mai greu decat ne-am fi asteptat de la un automobil orientat catre confort.
Din punct de vedere al tinutei de drum, pro_cee'd este avantajat de o suspensie spate multibrat, care “tine” mai bine automobilul pe viraje decat puntea semi-independenta a lui C4, precum si de valorile cu aproape 5 cm mai mari ale ecartamentelor. Suspensia francezului, mai moale, avantajeaza confortul, insa lucreaza uneori zgomotos. In ambele cazuri, directia s-a dovedit destul de asistata, cu un plus minor la precizie pentru modelul coreean. Per total, Kia este mai dinamica si pare mai bine inchegata, dar in interpretarea acestei afirmatii trebuie tinut cont si de faptul ca Citroën-ul din imagini era un automobil de teste trecut de 20.000 de kilometri.
In ceea ce priveste pretul, pro_cee'd reprezinta o oferta mai buna, chiar daca nu este atat de bine dotat standard ca C4. In cazul francezilor, exista acum o oferta pentru echiparea “TechnoEvolution”, cu un pret de baza de 13.053 euro, fara TVA.

Verdict
Nou-venitul pro_cee'd face o figura frumoasa datorita unui aspect dinamic si unei tinute de drum mai bune. Habitaclul este corect finisat, dar nu sustine foarte bine designul exterior. Citroën C4 este mai rafinat si se adreseaza celor mai putin conformisti, dar are un comportament rutier mai "moale".
Kia castiga aceasta competitie datorita pretului mai bun.

sursa http://www.autoshow.ro/index.php?page=article
Cee'd SW 2.0 CRDi 140CP~170CP 6MT TX pregatit sa frustreze...a different ONE
Kia Ceed SW 200Km/h - http://www.youtube.com/watch?v=tsQNcrqPImk
MAX 221km/h pe GPS/Autobahn Austria

Locked

Return to “Versus”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests