c4 vs Pro_Ceed

SeKAh
Posts: 815
Joined: 03 Jun 2007, 16:37
Auto:
Location: Bucuresti

Re: c4 vs Pro_Ceed

Post by SeKAh »

Arnold, pe forumul c4 lumea vorbeste despre Kia la modul "masini de unica folosinta".
Orice teste le-ai da, oricat de obiective, chiar daca ar fi de la cele mai prestigioase reviste auto, vor spune ca au fost comandate, ca e conspiratie internationala impotriva celei mai bune compacte de pe piata, Citroen C4 :D :lol: (acest lucru s-a intamplat si in trecut la celalalt versus, tu stii foarte bine)

Link: http://www.autoshow.ro/article--Teste-D ... -2579.html

Noi sa fim sanatosi!

tibitu
Posts: 145
Joined: 13 Feb 2008, 20:10
Auto:
Contact:

Re: c4 vs Pro_Ceed

Post by tibitu »

Nu chiar toti,insa si dupa ce am postat o descriere cat de cat a pro ceed-ului am primit un misto de la un moderator si o "promisiune" ca viitoarele oferte c4 vor fi mai bune decat kia.Ok,mi-am pierdut timpul degeaba,nu am incercat sa zic ca-i mai misto kia,insa poate imi lasa postul si citeste vre-un nehotarat altceva decat "masina de unica folosinta" desi nu au spus toti la fel.Cam la fel si pe astraclub i-am invitat si la o comparatie live,normal ca nu a fost interesat nimeni,probabil ca doza de subiectivism e mai mult sau mai putina pe fiecare forum mono-marca.
ex : Pro ceed,machine silver,1.4
actual : Magentis 2.0 crdi

mihay
Posts: 291
Joined: 04 Jul 2008, 13:24
Auto:

Re: c4 vs Pro_Ceed

Post by mihay »

http://clubc4.ro/viewtopic.php?f=21&t=9 ... &start=315

daca ti se pare ca te-am luat la misto imi cer scuze nu asta a fost intentia...sincer iti spun tot ce am scris am zis-o in spirit de gluma . Defapt chiar nu imi dau seama ce ti se pare ca e la misto? oricum imi pare rau daca asta ai inteles. Cum am scris si la noi prima masina pe care am testat-o a fost Ceed cand am facut creditul...dar am ales C4..

eugenflorinmanea
Posts: 2798
Joined: 25 Aug 2008, 20:23
Auto: Saab 9-5 Aero
Location: Bucuresti
Contact:

Re: c4 vs Pro_Ceed

Post by eugenflorinmanea »

Eu zic ca odata cu trecerea timpului piata cerne orice oferta de masina- asta se reflecta in vanzarile respectivului model. Si culmea ca aceasta compacta mai buna decat Subaru Impreza, VW Scirocco si multe alte marci nu a reusit in viata ei sa vanda mai mult de 2,000 de autovehicule intr-un an (cam cat vinde Ceedul in 2 luni bune)- sursa
www.apia.ro
Iar in Europa... intotdeauna sunt la 'si altii'. Asta e mai presus de orice, cererea si oferta da tonul. Si din pacate pentru aceasta mirifica masina, cu o stabilitate mai ceva decat in Porsche, cu un motor care la 110 caluti face orice Kia chiar si de 140 de cai, ... intotdeauna a fost si va ramane la 'si altii'.

Pentru ce VS?
La mine in familie au existat 2 masini frantuzesti (un Peugeot 407 si un Renault Megane Coupe) si ambele s-au dovedit de o calitate indoielnica, asa ca frantuzoaicele au 'rosu'.
SAAB 9-5

cmg_george

Re: c4 vs Pro_Ceed

Post by cmg_george »

=)) =)) nu au vandut mai mult de 2000 pentru ca au avut tot tipul o super oferta, cea mai tare de pe piata si tot asa... dupa cum spun si cei de pe clubc4 Nu?

Serios acum... eu m-am saturat de toti frustratii care daca aud de Kia... ce-i aia ii masina? Eu inteleg ca mai oricine isi lauda masina ... dar de acolo pana a fi atat de inchis la minte incat sa nu accepti ca sunt si masini mai bune, sau oferte mai buna... este distanta mare.

eugenflorinmanea
Posts: 2798
Joined: 25 Aug 2008, 20:23
Auto: Saab 9-5 Aero
Location: Bucuresti
Contact:

Re: c4 vs Pro_Ceed

Post by eugenflorinmanea »

George uita-te pe club c4 la VW Scirocco vs C4. SI ghici cine e castigator.

Parerea mea e ca asta spune totul.... :))))))))))))))
SAAB 9-5

cmg_george

Re: c4 vs Pro_Ceed

Post by cmg_george »

Acolo n-am ajuns ... dar cand o sa am timp o sa ma pun pe amuzat. Intrebare: VW Scirocco are morot TSI si era prea incet nu?Adica la demaraj C4 avea 2 lungimi in fata si parca te baga si in scaun mai tare nu? =))

bumblebee
Posts: 720
Joined: 03 Dec 2008, 17:28
Auto:

Re: c4 vs Pro_Ceed

Post by bumblebee »

Daca punem la noi pe forum Scirocco vs Kia Ceed o sa iasa Kia Ceed.
Dar conteaza?
Tot asa, la noi pe forum Civic bate Ceed :shock:
Ei bine, cat de mult iubesc eu C'eed nu sunt de acord cu astea.
Astea sunt forumurile auto oameni.

Si tot asa, nu vreau sa fiu rau ci doar realist.
Daca nu exista C'eed Best/ProCeed Best whatever Kia nu vindea nici 10% la noi.
Hai sa recunoastem ca pretul a jucat un mare rol in achizitia Ceed-ului, nu designul, nu renumele marcii, etc
Last edited by bumblebee on 27 Jan 2009, 11:26, edited 2 times in total.
Kia Cee'd 1.4 best

mihay
Posts: 291
Joined: 04 Jul 2008, 13:24
Auto:

Re: c4 vs Pro_Ceed

Post by mihay »

tovarase eugen ti s-a lansat o provocare daca tot esti tu foarte sigur pe masina ta. ce zici ii dai curs?

eugenflorinmanea
Posts: 2798
Joined: 25 Aug 2008, 20:23
Auto: Saab 9-5 Aero
Location: Bucuresti
Contact:

Re: c4 vs Pro_Ceed

Post by eugenflorinmanea »

Atata timp cat e legal si civilizat...da.
Din fericire sunt prea tanar si nu prea am prins era comunista (aveam doar 7 ani cand a murit tovarasu, dar din ce am auzit de la altii cam asa era...'eu sunt cel mai tare, am mea e cea mai buna restul sunt niste nimicuri'- suna cunoscut? )

Totusi...eu imi vad in lungul nasului si nu pot spune ca Kiutza mea e mai performanta decat un Scirocco. Aici intervine si pretul la VW care porneste de la 21 K EUR... Pentru mine e mai buna ca e a mea...
SAAB 9-5

mihay
Posts: 291
Joined: 04 Jul 2008, 13:24
Auto:

Re: c4 vs Pro_Ceed

Post by mihay »

bai baiatule ia arata`mi si mie cine si unde a zis ca C4 e mai tare ca scirocco...poate nu stiu eu bine ce e scris acolo. si aia cu in limitele legii e jenant...cum ai vrea ..pe circuit sau ce ca nu te inteleg

eugenflorinmanea
Posts: 2798
Joined: 25 Aug 2008, 20:23
Auto: Saab 9-5 Aero
Location: Bucuresti
Contact:

Re: c4 vs Pro_Ceed

Post by eugenflorinmanea »

http://clubc4.ro/viewtopic.php?f=21&t=2462


Ok, azi am vazut pe viu un soricico. Arata mult mai "built-for-kill" decit golf (fie el si GTI) si mai bine ca in poze. Prin ingustarea habitaclului si restringerea aripilor spate se creaza o senzatie de supra-lat in spate ceea ce accentueaza acel look built-for-kill de care spuneam mai devreme.
La interior... yet another caruta, pardon, masina popo'ului, pardon, volksvagen. Nimic impresionant, in afara de volanul patratit in partea de jos, total nepractic la orice alte masini in afara de cele de circuit/curse care au si mai putine grade cursa completa.
Performantele dinamice cel putin pe hirtie ar trebui sa fie net superioare oricarei versiuni de C4 coupe , iar asta s-ar putea sa aiba o suspensie mai sanatoasa de golf, nu acea moliciune cu caracter usor subvirator cu care ne-am obisnuit la golf 5. De asemenea este si mai usor decit un C4 coupe (nu cu mult, dar cit sa faca diferenta).
Latura practica este mai mult sau mai putin afectata de look-ul sportiv (portbagaj mic, nu am reusit sa vad cum e cu accesul la locurile din spate). Dar probabil cine vrea coupe trece foarte usor peste aceste neajunsuri.
Per total mi-a facut o impresie ok, si chiar daca nu mi-as lua niciodata o masina cu 4-5 locuri si 2-3 usi, poate deveni o optiune pentru cei ce vor coupe-uri (are plusuri si minusuri fata de c4, asta le va gasi fiecare si le va lua sau nu in considerare dupa cum si ce vrea de la masina).

Ar trebui facuta o comparatie intre cele doua masini, cu motorizari asemanatoare:
Scirocco 1,4 160 cp cu dotare standard: -22013 euro
Citroen C4 1,6 152 cp cu dotare standard: -16340 euro
Iata configuratiile :
Scirocco:
8 incinte acustice
Aer conditionat "Climatic"
Airbag cortina fata/spate,inclusiv airbaguri laterale fata
Airbag sofer si pasager cu posibilitatea dezactivarii airbag pasager
Antena Diversity
Caroserie 2 usi
Centuri de siguranta in 3 puncte pentru locurile din fata,cu sistem de pretensionare
Centuri de siguranta pentru locurile din spate
Claxon bitonal
Computer de bord
Conector multimedia
Culoare standard:B4-alb(candywhite)
Easy Entry
Faruri de ceata
Geamuri fata actionate electric
Geamuri termoizolante in tenta verde
Inchidere centralizata cu telecomanda
Instrumente de bord cu lumina alba si lumina rosie de noapte pentru butoane
Jante din aliaj usor 7 Jx17"Long Beach"cu suruburi antifurt si anvelope 225/45/R17
Oglinzi exterioare reglabile electric,incalzite
Oglinzi make-up dreapta iluminate integrate in parasolare
Oglinzi make-up stanga iluminate integrate in parasolare
Pachet fumatori :Bricheta fata si scrumiere fata/spate
Prindere Isofix pt. 2 scaune copil pe bancheta din spete
Priza pentru curent in portbagaj 12 V
Radio CD"RCD 310"cu MP3
Reglaj pe verticala al scaunelor fata
Rota de rezerva de uz temporar (16inch)
Scaune fata sport
Servodirectie elecromecanica ,reglabila in functie de viteza
Sistem electronic pentru mentinerea stabilitatii masinii -ESP(inclusiv ABS,ASR)
Stergator parbriz/ luneta cu temporizator
Tapiterie stofa "Merlin":negru titan(AZ)
Torpedou cu sistem racire interior
Triunghi reflectorizant
Trusa de scule si cric
Volan piele (3 spite)

Citroen C4:
Climatizare bi-zona
Oglinda retrovizoare electrocroma
Priza 12V
Volan imbracat in piele
Airbag-uri laterale si cortina
Parbriz acustic si atermic
Proiectoare ceata
Jante aluminiu 16"
Ornamente cromate proiectoare ceata
Tapiterie Maille X-Ray Mistral - gri inchis
Bancheta rabatabila asimetric
Computer de bord
Geamuri electrice fata
Inchidere centralizata cu telecomanda
Regulator / Limitator de viteza
Oglinzi electrice
Pregatire radio
Priza 12V
Scaun sofer reglabil pe inaltime
Servodirectie cu volan reglabil pe 2 axe
Stergator luneta
Tablou de bord si turometru cu afisaj LCD
Volan cu comenzi centrale fixe
ABS + EBD
A treia lampa stop
Airbag-uri frontale (sofer + pasager)
Caroserie galvanizata
Centuri de siguranta pretensionate in 3 puncte
Sistem antifurt cu imobilizator electronic
Sistem de dezactivare airbag pasager fata
Tetiere fata-spate
Bandouri laterale in culoarea caroseriei
Bara fata spate in culoarea caroseriei
Capace roti
Tapiterie C&T Mixi Mistral - gri inchis
Radio CD cu functie MP3
Oglinzi exterioare incalzite
Proiectoare ceata
Tapiterie Maille Tryweb Mistral - gri inchis
ESP + ASR
Senzor de ploaie

Diferenta de dotari e nesemnificativa dar cea de pret este, aproape 6000 euro. Oare merita?

Aaloo da ce faceti toti vreti scirocco acum ? eeee nu ma mai joc atunci Oricum sa nu exageram totusi cu scirocco, nu a avut si nu va avea acelasi impact vizual ca c4 sau honda civic.E o masina tipic vw ceva mai shic, dar se incadreaza in limitele normalului.Cred ca e excelenta pt cineva care nu vrea nici prea mult dar nici prea putin si este cea mai reusita ca design de la vw.In preferintele mele de viitoare masina e pe locul 1, dar problema la care ma gandesc e fiabilitatea.

sa iti mai dau?

_________________
Mazda3 MPS - Vaca cu 6 viteze
SAAB 9-5

mihay
Posts: 291
Joined: 04 Jul 2008, 13:24
Auto:

Re: c4 vs Pro_Ceed

Post by mihay »

esti penibil sau chiar rau intentionat !!! daca omul scrie asta : " In preferintele mele de viitoare masina e pe locul 1, dar problema la care ma gandesc e fiabilitatea." tu ce draq intelegi?????????? sau nu intelegi nimic???

bumblebee
Posts: 720
Joined: 03 Dec 2008, 17:28
Auto:

Re: c4 vs Pro_Ceed

Post by bumblebee »

Pai de acolo nu prea reiese ca C4 e mai bun decat Scirocco.
Performantele dinamice cel putin pe hirtie ar trebui sa fie net superioare oricarei versiuni de C4 coupe , iar asta s-ar putea sa aiba o suspensie mai sanatoasa de golf, nu acea moliciune cu caracter usor subvirator cu care ne-am obisnuit la golf 5. De asemenea este si mai usor decit un C4 coupe (nu cu mult, dar cit sa faca diferenta).
Kia Cee'd 1.4 best

eugenflorinmanea
Posts: 2798
Joined: 25 Aug 2008, 20:23
Auto: Saab 9-5 Aero
Location: Bucuresti
Contact:

Re: c4 vs Pro_Ceed

Post by eugenflorinmanea »

Oricum sa nu exageram totusi cu scirocco, nu a avut si nu va avea acelasi impact vizual ca c4 sau honda civic.E o masina tipic vw ceva mai shic, dar se incadreaza in limitele normalului


Si gata cu asta am incheiat ca oricum ale noastre sunt de unica folosinta... DAR SUNTEM MULTI SI UNITI...Din ce in ce mai multi.
De fapt cred ca in Ro la ora actuala sunt mai multe Kia Ceed decat C4. De ce or fi asa incapatanati oamenii astia sa ia o masina coreeana de unica folosinta cu becuri care se sting, cu tendinte de a intra in gard, cu probleme la directie,...in loc sa ia un cavaler frantuz cel mai bun in clasa lui...nu pot sa imi dau seama. Ca doar nu poti sa zici ca e vb de pret- cu super ofertele de la Citroen pretul e acelasi.

O zi placuta tuturor
SAAB 9-5

Locked

Return to “Versus”