Servo Ceed vs servo Accent
Servo Ceed vs servo Accent
Deci din cate am aflat sapand underground, se pare ca nu ar fi identice servodirectia de pe Ceed cu cea de Accent - prima este mult diferita si dezvoltata separat de cea de Accent. Sper sa nu ma insel, era singura chestie care ma stresa cu adevarat la Ceed... Principiul de functionare este identic, insa cea de la Ceed se cheama altfel si e comuna cu cea de la I30, fiind mult mai moderna: MDPS (Motor Driven Power Steering) fata de EPS (Electrical Power steering - Accent).
KIA C'eed 1,6 CRDI XR 115 CP Dakar Yellow - http://www.turatii.ro
ISUZU D-Max 2,5l DSL 136 CP Imperial Blond - http://www.4balls.ro
ISUZU D-Max 2,5l DSL 136 CP Imperial Blond - http://www.4balls.ro
In manualul masinii scrie "ELECTRIC POWER STEERING SYSTEM(EPS)-if equipped,diesel engine only.
La momentul cand pui contactul se aprinde un martor luminos de culoare rosie cu initialele EPS si se stinge odata cu pornirea motorului.Nu ne ramane decat sa vedem in timp fiabilitatea acestui sistem.
La momentul cand pui contactul se aprinde un martor luminos de culoare rosie cu initialele EPS si se stinge odata cu pornirea motorului.Nu ne ramane decat sa vedem in timp fiabilitatea acestui sistem.
Ex:Cee'd 1.4 Machine Silver+optionale
Hyundai I30 1.4 140cp 6mt
Hyundai I30 1.4 140cp 6mt
sunt aceleasi directii ca principiu de functionare daca o sa va uitati pe www.noulaccent.ro la confort o sa observati ca la directie este scris MDPS ! deci acelasi lucru cu EPS ( probabil au ales ca standard international sa scrie in bord EPS pt. acest tip de directie ! suna mai bine oricum ca MDPS ):):
Am mai propus si eu chestia asta dar in cadrul unui topic deja deschis si spuneam ca ar fi bine daca am putea sa vedem codul pieselor folsite la cea de pe accent si sa vedem daca e vreuna la fel si pe ceed - CAM aici ar putea fi diferenta plus ca este angrenata si munceste impreuna cu alte piese ca cele de pe accent - altceva nu stiu sa mai zic !
repet sper din tot sufletu sa nu fie acelasi kkt de directie ca cel de pe accent - in idea nu ca nu era buna ci ca se strica la foarte multi !
oricum la accent cadea in primii 10.000 km cu siguranta si aici am vazut ca au deja unii si altii se apropie vertiginos asa ca pana acum de bine...
Am mai propus si eu chestia asta dar in cadrul unui topic deja deschis si spuneam ca ar fi bine daca am putea sa vedem codul pieselor folsite la cea de pe accent si sa vedem daca e vreuna la fel si pe ceed - CAM aici ar putea fi diferenta plus ca este angrenata si munceste impreuna cu alte piese ca cele de pe accent - altceva nu stiu sa mai zic !
repet sper din tot sufletu sa nu fie acelasi kkt de directie ca cel de pe accent - in idea nu ca nu era buna ci ca se strica la foarte multi !
oricum la accent cadea in primii 10.000 km cu siguranta si aici am vazut ca au deja unii si altii se apropie vertiginos asa ca pana acum de bine...
Oameni buni, exista si poze da nu stiu cum sa le pun. Deci se vede clar ca sunt diferite, la Ceed motorul electric e pus in stanga, si cumva solidar cu computerul de comanda, la Accent e in dreapta si in alta pozitie, separat complet de unitatea de comanda. Exista si elemente asemanatoare, dar ce vreau sa subliniez este ca nu sunt aceleasi. Ziceti-mi cum pun poze fara sa le uploadez pe un server si le punem imediat sus sa le comentam.
KIA C'eed 1,6 CRDI XR 115 CP Dakar Yellow - http://www.turatii.ro
ISUZU D-Max 2,5l DSL 136 CP Imperial Blond - http://www.4balls.ro
ISUZU D-Max 2,5l DSL 136 CP Imperial Blond - http://www.4balls.ro
Singura modalitate este sa le uploadezi.
Nu este mare lucru.
Poti sa citesti aici viewtopic.php?t=113
Nu este mare lucru.
Poti sa citesti aici viewtopic.php?t=113
Kia Cee'd 1,4 base+ Piston grey
Dauna totala 2010
Dauna totala 2010
KIA C'eed 1,6 CRDI XR 115 CP Dakar Yellow - http://www.turatii.ro
ISUZU D-Max 2,5l DSL 136 CP Imperial Blond - http://www.4balls.ro
ISUZU D-Max 2,5l DSL 136 CP Imperial Blond - http://www.4balls.ro
La prima vedere par a fi diferite insa, imaginile nu sunt concludente avand in vedere ca sunt doar niste schite de prezentare si nu desene tehnice.
Oricum, e ceva in plus fata de ce stiam pana in acest moment.
Oricum, e ceva in plus fata de ce stiam pana in acest moment.
Mitsubishi Lancer 1,6 din 22.09.2007
http://www.mitsu.ro
Kia Cee'd 1,6 DSL MT Base din 25.10.2007 http://www.clubkia.ro
Dacia LOGAN 1,4 din 28.06.2006
Dacia Berlina 1410 din 1994
http://www.mitsu.ro
Kia Cee'd 1,6 DSL MT Base din 25.10.2007 http://www.clubkia.ro
Dacia LOGAN 1,4 din 28.06.2006
Dacia Berlina 1410 din 1994
paranoia....
principiile de functionare sunt aceleasi, nu cred ca a reinventat Kia roata. pot sa arate la fel, dar sa aiba moduri de functionare diferite, depinde cum au ales inginerii de la Kia sa implementeze solutia.
dintre cei care detin cee'd pana acum, nu s-a plans nimeni, au fost cel mult 1-2 alerte false positive.
principiile de functionare sunt aceleasi, nu cred ca a reinventat Kia roata. pot sa arate la fel, dar sa aiba moduri de functionare diferite, depinde cum au ales inginerii de la Kia sa implementeze solutia.
dintre cei care detin cee'd pana acum, nu s-a plans nimeni, au fost cel mult 1-2 alerte false positive.
KIA C'eed 1,6 CRDI XR 115 CP Dakar Yellow - http://www.turatii.ro
ISUZU D-Max 2,5l DSL 136 CP Imperial Blond - http://www.4balls.ro
ISUZU D-Max 2,5l DSL 136 CP Imperial Blond - http://www.4balls.ro