KIA CEED 1.6 DSL LP @ 90cp vs 1.6 DSL HP @ 115cp Diferente

scosmin
Killed In Action
Posts: 371
Joined: 20 Jul 2007, 22:04
Auto:
Location: Focsani/Iasi
Contact:

Post by scosmin »

helici_florin wrote:bun, si pana la urma care sunt diferentele intre LP si HP 16 dsl ?

Diferenta de pret e undeva la 300 euro CIP.

Pe mine m-ar interesa mai mult diferenta de consum ... Daca e cineva HP (din fabrica) sa zica ce consum are. Consumul la LP il stiu in mare (e mic :D)
pana acum am circa 700Km la bord, 20% oras, 80% extraurban, consumul mixt fiind 5.4 la computerul de bord. Nu am forjat-o si nici subturat nu am mers, pentru ca e in 'rodaj'.

Schimb pe la 2300 -2500 in treapta superioara si retrogradez in treapta inferioara pe la 1400 -1600 ture.
Kia Cee'd 1.6 CRDi LX BEST PewterBeige(TM) C:19.07.07, S:03.10.07, L:20.10.07. T3h album
Kia Sportage 1.6 T-GDI GT-LINE MT CanyonSilver(TM) C: 30.06.2017 L:09.09.2017

shumilica
Posts: 63
Joined: 12 Oct 2007, 23:34
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Post by shumilica »

?i dealerul mi-a spus la fel: singura diferen?? dintre cele dou? este softul. ?i mie ?mi vine greu de crezut acest lucru... a?a ca dac? ai cum s? te documentezi mai bine (gen s? ai ambele motoare ?n fa??) eu te sus?in :lol:
Hai s? zicem c? motorul e la fel, dar piesele de pe l?ng?... trebuie s? fie m?car una dou? diferite :shock: cred
Astazi daca nu esti confuz inseamna ca nu gandesti clar!

Arnold12
Posts: 2774
Joined: 02 Jun 2007, 18:23
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Post by Arnold12 »

Sint 2 colegi forumisti care stiu diferenta dintre cele 2 motoare.
Cel de 90 Cp ar atrage soricei iar cel de 115 Cp ar atrage pisici. :lol:
Cee'd SW 2.0 CRDi 140CP~170CP 6MT TX pregatit sa frustreze...a different ONE
Kia Ceed SW 200Km/h - http://www.youtube.com/watch?v=tsQNcrqPImk
MAX 221km/h pe GPS/Autobahn Austria

crisanmario
Posts: 53
Joined: 22 Apr 2008, 15:02
Auto:
Location: Timisoara
Contact:

Post by crisanmario »

Am si eu o curiozitate:daca motorul de 115 CP il chipuiesti ajungi pe la 150 CP,din cate am inteles.
Sa inteleg ca,din moment ce e acelasi motor cu cel de 90 CP,si din acesta din urma,in urma chipuirii (de fapt rechipuirii)se scot tot 150 CP,fara probleme??
Mi-e greu sa cred asa ceva,desi la fel am auzit si eu,ca e doar diferenta de software intre cele doua motoare.
Eu am deocamdata Golf TDI de 90 CP,dar ca sa-l fac de 140(nu 150CP) trebuie sa schimb si injectoarele si ambreiajul,care nu mai tine la cuplul nou,+ soft ,asa ca mi se pare cam trasa de par afirmatia cum ca sunt identice.

c.ciprian
forumist convins
Posts: 437
Joined: 30 Nov 2007, 17:06
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Post by c.ciprian »

Eu stiam ca difera turbina...

alc2
Posts: 119
Joined: 29 May 2007, 19:22
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Post by alc2 »

@crisanmario
Ai perfecta dreptate , si mie-mi spune bunul simt ca trebuie sa mai fie ceva in afara de soft.... Poate ne ajuta cineva cu niste coduri de piese sa ne lamurim ( injectoare , turbina , etc...) .
Totusi diferenta de pret de numai 350 Euro nu arata ca s-ar fi umblat si la hardware.......
Legat de ambreiaj : nu am vazut nici o masina chipuita care sa reziste cu ambreiajul stock.....deci nici HP +chip nu cred ca va rezista . Cum la diesel se schimba si volanta odata cu kitul , eu zic mai bine sa te gandesti direct la versiunea 2.0 DSL , are cel mai bun raport putere/pret de pe piata......
Posibil posesor de Cee'd

crisanmario
Posts: 53
Joined: 22 Apr 2008, 15:02
Auto:
Location: Timisoara
Contact:

Post by crisanmario »

Toti producatorii impun o marja de siguranta pentru motoare,astfel ca la un chip normal de crestere a puterii,ambreiajul ar trebui sa tina fara probleme.La fel si turbina,injectoarele,franele,etc.
Din cate stiu eu aceasta marja de siguranta este cam de 30%,adica toate piesele astea suporta o fortare cu 30%.
Cand spun chip normal ma refer la un chip stage 1,adica in limitele acestei marje de 30%.Ce e peste presupune modificari,de ex injectoare,ambreiaj etc.
Daca folosim aceasta logica,a celor 30 procente,atunci ar insemna ca cel de 115 CP ar ajunge fara probleme la 149.5~150 CP,ceea ce mi se pare realist.
Totusi pentru motorul de 90 CP aceasta marja ar fi atinsa in mod normal la chipuirea de la 90 la 115,deci peste 115 ar fi deja prea mult.Astept pareri.

Locked

Return to “Versus”