Diesel 115 cai Ceed sau Focus benzina la oferta?

Oferta Focus benzină sau Ceed diesel 115?

Focus - e ofertă!
10
15%
Ceed - e diesel!
57
85%
 
Total votes: 67

shumilica
Posts: 63
Joined: 12 Oct 2007, 23:34
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Post by shumilica »

Nu am aruncat niciun fitil, nu asta a fost inten?ia mea, s? apar? flameuri sau ceva, Doamne fere?te. Dac? sunt discu?ii care au ca arm? argumente c?t de c?t obiective ?i nu injurii ?i atacuri la persoan? atunci cred eu c? totul e ok.

Mi-a?i dat de g?ndit, la ford nu am avut c?nd s? m? duc. Am mai luat ?n considerare o octavia 2, care dep??e?te bugetul, un trend diesel 1.9 ajunge la 16700, a?a c? a picat, cu toate c? ma?ina nu e deloc rea (am mers cu un prieten la mare cu ea anul trecut, locul ?n spate cam prost, fa?? de c?t de mare e ea ?n total; nu a? fi spus asta, dar chiar stai mai bine ?n ceed dec?t ?n skoda ?n ceea ce prive?te locul din spate).

Dealerul mi-a f?cut rost de un kompass blue (apropo, cel care a renun?at la aceast? ma?in?, d?nd comanda acum 2 luni, este cineva de pe forum? :) ) de 90 de cai ?ns? mi-a zis c? se poate face chip tuningul la ei, dup? ce vine din fabric? ?n schimbul a 500 de euro, acest chip tunning fiind singura diferen?? dintre cele dou?. Acum vin ?i v? ?ntreb pe voi, este adev?rat? chiar asta este singura diferen??? Poate la cel de 115 mai str?nge c?teva ?uruburi fabricantul, ?tiind c? este mai puternic. I-am zis c? dac? diferen?a de pre? dintre cea promis? ?i cea de care mi-a f?cut rost p?n? la urm? este de 500 de euro atunci o iau pe asta. Nu a reu?it (sau nu a vrut) s? fac? un discount de fix 150 de euro (350 de euro e diferen?a, din c?te ?tiu, ?ntre 90 ?i 115 cai) dar de 100 a f?cut ?i am zis ok. Luni a?tept aprobarea de la otp ?i, spune el, ?n maxim o lun? o am (el spune c? mai pu?in, dar oficial este 30 de zile), fiind produc?ie septembrie.
Ce m-a frapat cel mai mult, din toate dot?rile ma?inii, este reglarea pe ?n?l?ime care nu este, ca s? zic a?a. Eu am ?n familie dou? femei (mama ?i sor-mea), avem deja dou? ma?ini (?n fine, dacie ?i tico, adic? am o dacie jumate), dar cu kia ar urma s? ie?im ?n afara ora?ului, oricine ar dori asta ?i sunt sigur c? o reglare pe ?n?l?ime ar fi bine venit?...
mai sunt ?i alte dot?ri, precum cheia cu telecomand?, pentru care nu-mi convine doar varianta base (cea disponibil?), a?a c? nu ?tiu ce sa fac... s? a?tept 3-4 luni doar pentru aceste pu?ine op?ionale (care ?n plus o s? m?reasc? pre?ul ma?inii) sau s? o iau pe aceasta av?nd ?n vedere c? poate plec din ?ar? de cr?ciun/revelion...

A? dori o ma?in? c?t mai ieftin? (dar s? fie ma?in? nou? ?i bun?), diesel, pentru a putea investi r?m??i?ele de bani r?ma?i ?ntr-un solar, pentru a dezvolta afacerea familiei. V? dau ?i acest detaliu pentru a putea primi sfaturi mai aproape de realitatea ?n care tr?iesc.

Eu nu m? iau dup? marc?, dar m? lovesc ?n jur de aceast? concep?ie, care din aceast? obsesie a m?rcii cei care o au reu?esc s? desprind? ?i argumente care par obiective, la o prim? conversa?ie.
Astazi daca nu esti confuz inseamna ca nu gandesti clar!

Sylver
Posts: 127
Joined: 20 May 2007, 01:43
Auto:

Post by Sylver »

Sekah, Astra 1.4 nu e 14700, e 13600 cu niv de echipare Enjoy si pachetul enjoy plus. O oferta de-a lor. Dar nu e diesel, e tot benzina. Golful de 1.4 e mai ieftin, pt ca modelul de 1.6 e 15200E ddp, dar e tot benzina. Si raportat la concurenta are cele mai putine dotari. Ca sa ii mai pui proiectoare, comp de bord, airbag-uri perdea, vopsea metalizata mai scoti vreo 1000 euro. Deci practic pt aceleasi dotari, dai vreo 16200E.

SeKAh
Posts: 815
Joined: 03 Jun 2007, 16:37
Auto:
Location: Bucuresti

Post by SeKAh »

Scuze, n-am vrut sa fiu rautacios.
Asa mi-a zis si mie dealerul cand am cumparat-o; ca o aduc la 115CP cu 500E.
Si slava Domnului, suruburile sunt stranse perfect la a mea 1.4 benzina.

Nu e bine deloc fara scaun reglabil. Eu care am 1m82 cam sus cu scaunul lasat la maxim.
Oricum nu e ca la Logan. Acolo parca ma sui in pod!
Cel mai bine sa te duci la dealer si sa stai intr-una fara reglaj, sa vezi cum e.

Sylver: aviz amatorilor!

andrei0241
3/E
Posts: 3087
Joined: 16 May 2007, 13:40
Auto:
Location: Constanta
Contact:

Post by andrei0241 »

Sekah ... depinde la ce te raportezi. Eu am 1.78 (la ultima masuratoare oficiala ... acum vreo 3 ani :P) si in Cee'd am cea mai joasa pozitie dintre masinile pe care le'am condus pana acum (Dacii, Cielo, SLZ si Symbol) ... si asta fara scaun reglabil pe inaltime
Ford - Fiesta - 1.4 tdci

SeKAh
Posts: 815
Joined: 03 Jun 2007, 16:37
Auto:
Location: Bucuresti

Post by SeKAh »

andrei; ai dreptate. ma raportam la mine. De-asta shumilica sa mearga sa stea personal in masina sa-si faca o idee precisa.
Pozitia la volan e si putin influentata de preferintele fiecaruia; doi oameni la fel de inalti pot sa-si regleze diferit scaunele. Poate unul vrea sa vada capota (desi nu stiu la ce ar ajuta).

Din curiozitate, pot sa-ti spun ca la SIAB m-am urcat pe bancheta spate la noile Laguna si Mondeo si in ambele atingeam plafonul. La Ceed nu am problema asta!

cmg_george

Post by cmg_george »

sa ma bag si eu in seama, pentru ca am avut oarecum aceasi problema ca omul nostru... .
Dealer Ford: prieten bun, imi facea reducere cat putea un dealer de mult.
Dealer Ceed: nici acum nu stiu exact cum il cheama(Dar baiat fain sa traiasca daca ne "aude", nu a vrut sa-mi scada nici 100 euro din pretul masinii sau un optional ceva).
Eu am fluctuat intre cu Ford Focus Wagon 1.6, Octavia 1 (2 era mult prea mult), Ceed-ul SW si m-am uitat putin si pe la VW (care la 15000 nu avea computer de bord :?: ). Vreau sa zic ca, cam toate masinile se invarteau la 14500-16000E (16000 maxim din cat imi puteam permite... poate chiar mai mult decat imi pot permite dar am strans cureaua).
In Focus interiorul nu m-a impresionat deloc, in Skoda ce sa mai zic.
Ca siguranta Ceed-ul era peste toate.
Ca dotari standard... Ceed-ul era mai dotat si mai ieftin.
Dealerul de la Ford a zis ca sunt cu capu' daca imi cumpar benzina Ceed ("Lasa draq dotarile si ia motorina macar")... dupa ce a vazut platforma de la Ceed a recunoscut ca nu am gresit luand Ceed-ul (asta dupa ce am dat comanda).
Ceed-ul consuma mai putin decat Fordul (comparatie fac intre spusele dealerul Ford si consumurile date de posesorii de ceed-uri de pe site).
La banii pe care ii dadeam pe Ford (Dotari: AC manual, Geamuri electrice fata, ABS, 4 airbaguri.. si nu cred ca mai era ceva marcabil) la Ceed i-am pus: ESP,Scaune incalzite si reglabil lombar.

Stiu ca diferenta intre ce a intrebat shumilica si ce zic eu este destul de mare dar... nici la variantele "mici" de la modelele astea nu cred ca se schimba ceva... . Plus ca dieselul de 90CP de la Ceed trage fain(m-am dat cu el) si mie mi s-a parut ca este mai oky la drum decat fordul (poate si din cauza interiorului care iti da o placere mai mare la ceed).

M-am uitat si le Seaturi si nu vad de ce au intrat in discutia asta... pentru ca SUNT SCUMPE LA DOTARILE OFERITE.

Am mai vorbit undeva pe forum despre alegerea mea intre ceed si ford... as alege fordul doar daca ar fi mai ieftina decat Ceed-ul la dotari relativ identice.

O firma care vrea sa intre puternic pe o piata cum este clasa compacta din Europa nu-si permite sa faca multe gafe. Si din punctul meu de vedere degeaba spuneti ca 7 ani este marketing pentru ca ... ce s-ar intampla daca peste 2-3 ani jumate din masinile vandute ar avea probleme?

Eu sunt de parere (asa cum au spus multi de pe forum) sa alegi cu inima, o masina te poate cuceri imediat ce ai vazut-o. Cred ca este mai important sa iti place in ce te sui cand cobori din bloc decat sa-ti fie indiferent pentru ca a fost cu 1000euro mai ieftin NU?

nashu77
Posts: 30
Joined: 06 Nov 2007, 13:54
Auto:

Post by nashu77 »

nu am avut rabdarea sa citesc toate posturile, doar o parte din ele.
ce pot sa iti spun...

am un focus 1.6 tdci 109cp de un an si unpic, am 43 000km cu el si este EXTRAORDINAR, nu a fost zi in care sa ii reprosez ceva, dar cred ca i-am multumit de cel putin 100 de ori.

la momentul cand am cumparat-o chiar era cea mai buna oferta(cei mai multi cp, cele mai bune dotari, cea mai mare garantie la un pret decent)am scos din start masinile frantuzesti de pe lista care sincer sunt mizerii de masini. au design si multe gadgeturi dar degaba

acum a venit momentul sa iau a doua masina, o benzinara si sincer nu ma gandeam c amasina noua decat 1.4 best sau focus la oferta, nu a durat 2 min sa ma hotarasc...ceed all the way...pe hartie sta mult mai bine din toate punctele de vedere 5 ani cat intentionez sa o tin maxim si design-ul foarte reusit.

ceed-ul inca nu a venit si nici nu am facut test drive cu el, o sa revin cu opinii cand o sa o ridic

vreau sa mentionez cateva bucurii la focus:
1. tinuta de drum chiar este extraordinara
2. garda la sol si supensia este excelenta, am dat in gropi imense, linii de tramvai, te miri ce borduri si am ramas uimit ca nu am atins nimic, am observat ca la ceed lume anu prea e incantata cand apar astfel de probleme
3. consumul este excelent 5-6% mixt
4. garantia 4 ani fara limita de km
5. finisaje de calitate(1 an 43 000km 0 greierasi)

probleme intampinate cu focusul:
- bec torpedou ars
- telescoapele de la portbagaj (e sedan) trebuiesc unse ca nu mai merg asa fin

in rest doar revizii si motorina buna.

sper sa pot vorbii si de ceed la fel peste 1 an :D

m-am intins cam mult la vorba, eu iti recomand ceed chiar daca inca nu am facut test drive cu ea, doar am vazut-o la siab si asa pe strada.

ps: daca nu faci multi km pe an mai bine iti iei o benzinara cu multe dotari pe ea.

Locked

Return to “Versus”