vs. la semafor

Locked
eugenflorinmanea
Posts: 2798
Joined: 25 Aug 2008, 20:23
Auto: Saab 9-5 Aero
Location: Bucuresti
Contact:

vs. la semafor

Post by eugenflorinmanea »

Propun un topic mai special...zic sa ne exprimam aici micile experiente de la semafor, cand pleci mai tare sa vezi in ce raport te aflii fata de cel din dreapta sau stanga ta. Cei care fac exagerari sa se abtina.
Incep eu.
1. Proceed 1.6 vs Logan 1.6 16v vs Matiz. 'Proceedul' era intre cei 2, am vazut ca vor sa se intreaca si am zis sa ma bag si eu (eu avand si un sac de mere in portbagaj :) ).
Pe tr 1 6,000 ture cam la egalitate cu Loganu
Pe tr 2 6,000 ture am luat avans cam o masina si jumatate fata de Logan
Pe tr 3 deja l-am pierdut :)
Matizul nu a contat in treaba asta, ramanand in urma.

2. Proceed 1.6 vs Scirocco (cred ala de 200 cai). Pe tr 1 a luat avans cam jumatate de masina; pe treapta a 2 a m-a pierdut :)

3. Proceed 1.6 vs Tiguan Diesel 140 cai. Pe treapta 1 am luat usor avans; pe treapta a 2 a m-a ajuns si depasit usor; pe treapta a 3a am luat avans mai mult de o masina (toate treptele 6,000 ture).
SAAB 9-5

User avatar
Minu
Posts: 926
Joined: 26 Sep 2009, 13:30
Auto: Kia Ceed GT MY23
Location: Ploiesti

Re: vs. la semafor

Post by Minu »

Schimba undeva mai sus,6500rpm,sau chiar undeva aprox de 7000rpm :D
***Ceed GT MY23 Blue Flame
***Yamaha Tracer 9GT MY23

eugenflorinmanea
Posts: 2798
Joined: 25 Aug 2008, 20:23
Auto: Saab 9-5 Aero
Location: Bucuresti
Contact:

Re: vs. la semafor

Post by eugenflorinmanea »

La 6,400 taie gazul...si oricum o ridic in 6,000 numai dca e nevoie. De ex cu Loganu numai pe 1 a si cred ca si pe a 2 a am ridicat o. La a 3 a nu a mai fost cazul.
SAAB 9-5

Xtremeboy
Posts: 179
Joined: 12 Jan 2009, 00:47
Auto: Kia cee`d & pro cee`d
Location: TG-Jiu
Contact:

Re: vs. la semafor

Post by Xtremeboy »

offtopic(ma scuzati) ... cee`d 1.4 vs opel insignia 2.0 dt (asa scria pe spate) - 130 cp(asta scrie pe site) ... A2 ...urcare (ajunsesem in spatele unei dacii si ala imi facea cu farurile , cealalta banda era ocupata, dacia era oarecum in depasire cu 60 la ora :))... apoi trece dacia pe dreapta si eu dupa ea si el in paralel cu mine , i-am dat talpa :D ) ... 60 km/h-180 km/h l-am facut la o jumatate de lungime de masina si nu stiu dar la 180 s-a lasat el ... ce urma nu stiu ...
cee`d 1.4 GSL Best kompass blue
pro_cee`d 1.4 GSL Best mars red

User avatar
scubli
"ambiguus"
Posts: 3644
Joined: 16 Dec 2007, 14:56
Auto:
Location: Oradea si/sau Sighetu Marmatiei
Contact:

Re: vs. la semafor

Post by scubli »

2 intamplari interesante, dar nu la semafor ca nu prea imi place sa fac asa ceva. Dar din mers in treapta a 2-a oricand sunt deschis, chiar surprins de ce poate cee'd-ul in a 2-a. Cu un 320d in a 2-a de la 40km/h la 90km/h am stat unul langa altul, putin avans din partea mea pana am schimbat amandoi in a 3-a si s-a dus :-)) O alta a fost cu un prieten cu un Z3 de 3.0 cu care iara am stat unul langa altul pana la treapta a 3-a, care m-a facut sa pierd teren vizibil :) Pot spune ca cee'd-ul e un oponent pe masura cat timp ramane in treapta a 2-a :lol:

User avatar
neagu_bwf
Posts: 278
Joined: 17 Oct 2010, 13:56
Auto:
Location: Targoviste
Contact:

Re: vs. la semafor

Post by neagu_bwf »

pro_ceed 1.4 109cp - opel astra gtc 1.4 1-0
pro_ceed 1.4 109cp - logan 1.4 1-0
pro_ceed 1.4 109cp - golf 5 1.6 1-0
pro_ceed 1.4 109cp - bmw 1.8 143cp 0-1
pro_ceed 1.4 109cp - bmw 2.0 0-1
pro_ceed 1.4 109cp - passat 1.9tdi 105cp 0-1
pro_ceed 1.4 109cp - passat 2.0tdi 140cp 0-1
pro_ceed 1.4 109cp - dacia 1310 portocalie pe centura ploiesti , pe dn spre brasov...... nush ce avea masina aia dar m-a facut de ras.
pur si simplu isi batea joc de mine... cum ajungeam in dreptul lui cum ii dadea si se ducea tare, de la 90km la 175 a stat in paralel cu mine...oricum la mijto cred si apoi s-a dus ghiulea si nu l-am mai vazut
pro_ceed 1.4 109cp - audi tt 1.8 150cp 0-1
pro_ceed 1.4 109cp - octavia II 1.6 1=1
pro_ceed 1.4 109cp - yaris 1.3vvti 87cp 1=1

si restu gen fiesta matiz solenza si altele nu kred k au loc pe aici.
[color=#FF0000]KIA pro_ceed 1.4 Best[/color]
[color=#00FF00]GPL[/color] , [color=#00FFFF]Jante OZ ultraleggera 16"
[/color]

costelo
Posts: 396
Joined: 09 Apr 2008, 00:08
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Re: vs. la semafor

Post by costelo »

@neagu_bwf , cu logan 1.6 16V ai incercat ?
Oricum sa vezi o dacie 1310 la 180 si mai sus ...iti cam cad plombele ...ma gandesc :shock:
C`EED 1.4 GSL Red Mars- B 85 KTT
comandata 04.04.08- livrata 22.04.08
http://picasaweb.google.com/floreacostel76

eugenflorinmanea
Posts: 2798
Joined: 25 Aug 2008, 20:23
Auto: Saab 9-5 Aero
Location: Bucuresti
Contact:

Re: vs. la semafor

Post by eugenflorinmanea »

La golf5 de 1.6 l ai batut , dar octabia II tot de 1.6 a fost 1-1… e acelasi motor, cred ca si sasiu, greutate relativ egala… de ce e diferenta asta ??? sa fie soferu `?
SAAB 9-5

eugenflorinmanea
Posts: 2798
Joined: 25 Aug 2008, 20:23
Auto: Saab 9-5 Aero
Location: Bucuresti
Contact:

Re: vs. la semafor

Post by eugenflorinmanea »

Eu nu pot pleca cu scart de la semafor ca am ESP :)
Pai eu ce zic- daca 1.6 nu e sportiv, de ce sa mai scrii aiurea pe aici mai tocesti si tastele doar ca sa faci posturi?
A si apropo eu vorbeam de Ceed in general nu in cazuri speciale. Poate sunt oameni cu 2.0 140 de cai care si-au mai pus si chip si au ajuns la 170 de cai...Nici alea nu sunt sportive?
Pentru glume bancuri exista topic dedicat!
Sau iti propun eu un nou topic: 'cum m-am speriat cand am depasit 2,500 ture si am vazut ca scria pe bord la consum instant 20%!' :):)
SAAB 9-5

bossake
Posts: 33
Joined: 25 Jun 2008, 00:05
Auto:

Re: vs. la semafor

Post by bossake »

Mi se pare foarte interesant topicul. Eu cand imi iau o masina motorul (de fapt felul in care se misca masina nu motorul in sine) e primul lucru care ma intereseaza.
de asta sunt forumuri sa se informeze lumea,cei care vor sa isi ia un ceed etc.
Asta bineinteles neuitand ca in tot ce se posteaza pe aici (rezultate la liniute) conteaza f mult si soferul :).

eugenflorinmanea
Posts: 2798
Joined: 25 Aug 2008, 20:23
Auto: Saab 9-5 Aero
Location: Bucuresti
Contact:

Re: vs. la semafor

Post by eugenflorinmanea »

Ogy dar cand se scrie la viteza maxima ca s-a mers cu 200 asta nu e caz de scoatere din garantie sau de politie? =D>
Hai sa fim seriosi, doar n-am zis de vreo cursa ilegala. Si masina de ce sa mi-o scoata din garantie? Ca am turat-o in 6,000 de ture? Pai puterea maxima e pe la 6,200- deci de ce sa nu am voie?
Eu zic ca fara a avea prea mari pretentii sportive, masinuta se tine destul de bine si e cam peste orice masina din clasa ei sau chiar mai sus la demaraj (Octavia 2 cu motor 1.6 sau 1.9 TDI, Golf cu aceleasi motoare, Ford Focus 1.6 115 cai, Opel Astra 1.6 115 cai etc).
Si nu am nimic cu cei care vor sa scoata consum bun si pleaca lejer de la semafor..
Si nici cu a doua categorie de kiisti carora dupa cum s-au exprimat pe aici probabil ca le tremura desuurile cand vad o skoda octavia langa ei la semafor 'ca masina lor n-are valente sportive'.
Dar aici sa se abtina.

Il rog pentru a n a oara pe Ogy sa faca curatenie si sa stearga tot ce e off pe aici (altfel sa isi dea avertisment singur :lol: ). De asemenea din respect pentru UNII membri sa stearga si toate 'glumele' mele de astazi de pe alte topicuri. (daca vrei iti dau linkuri)
SAAB 9-5

bossake
Posts: 33
Joined: 25 Jun 2008, 00:05
Auto:

Re: vs. la semafor

Post by bossake »

Motorul de 1.6 e intr-adevar printre cele mai rapide 1.6 aspirat din clasa compacta. Alaturi de bmw seria 1,citroen c4, pejo 308 (care toate au fix acelasi motor 1.6 122cp) si de toyota auris care are 124cp. Dar e si normal pt ca pe ceed sunt totusi 126cp, deci e normal sa fie in top.
Restul de 1.6 gen focus (chiar si ala cu admisie variabila de 115cai), octavia, golf, sunt clar sub ceed.

Problema e la motorul de 1,4 109cp, care in ciuda cailor putere care ii are, ca sa aiba ceva sanse la o liniuta trebuie sa se dea cu masini de maxim 90-100cp.

catalin4u24
Posts: 402
Joined: 11 Jul 2010, 02:56
Auto: '22 Xceed City 1.5T
Location: Ploiesti

Re: vs. la semafor

Post by catalin4u24 »

Sunt de acord ca 1.6GSL de la Cee'd e cam cel mai puternic la clasa asta.
Am avut Leon 1.6, Fiat Stilo 1.6 si nu se compara nici una cu motorul proceed-ului, care de la 3500rpm pana in limitare trage ca un nebun.
La semafor nu m-am dat, ca nici nu am de mult timp masina, dar m-am dat in mers cu un Laguna II diesel 150cp si l-am facut de rusine. Probabil nici omu nu stia sa-i dea dar oricum ceed-ul trage super bine.
Dar nu as provoca niciodata un scirocco sau un audi tt la semafor ca nu-s masokist :D
Eugen facem pace ? :wink:
Si ca idee, daca pro-ul nu ar fi avut valente sportive l-as mai fi cumparat? Sau imi luam un ceed in 5 usi, mai ales ca a asta a insemnat un sacrificiu pentru look'ul sportiv dar practicabilitatea scazuta. Si cand mai ai si un copilas in familie... e si mai greu cu 2 usi, dar daca vrei frumusete...
Si pe final o poza cu roadsteru sa nu zici ca fac misto [-X
Image
'22 Xceed 1.5T City

User avatar
Ogy
Cel mai ghinionist!
Posts: 5213
Joined: 29 Feb 2008, 16:06
Auto: Kia cee'd 1.4 base + opt.
Location: Bucuresti
Contact:

Re: vs. la semafor

Post by Ogy »

Problema e la motorul de 1,4 109cp, care in ciuda cailor putere care ii are, ca sa aiba ceva sanse la o liniuta trebuie sa se dea cu masini de maxim 90-100cp.
Este vorba de raportul kg/cp nimic altceva...
Asa putem vb si de motorul 1.4 ca este cel mai puternic motor aspirat de 1.4....
Faptul ca mergi cu viteza maxima asta nu inseamna ca te scoate cineva din garantie. Masina a fost proiectata sa ajunga acolo. Politia nu are ce sa faca daca tu ai mers prin Germania cu ea... :)

quelloo
Posts: 4407
Joined: 22 Oct 2008, 21:51
Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan

Re: vs. la semafor

Post by quelloo »

bossake wrote:Motorul de 1.6 e intr-adevar printre cele mai rapide 1.6 aspirat din clasa compacta. Alaturi de bmw seria 1,citroen c4, pejo 308 (care toate au fix acelasi motor 1.6 122cp) si de toyota auris care are 124cp. Dar e si normal pt ca pe ceed sunt totusi 126cp, deci e normal sa fie in top.
Restul de 1.6 gen focus (chiar si ala cu admisie variabila de 115cai), octavia, golf, sunt clar sub ceed.

Problema e la motorul de 1,4 109cp, care in ciuda cailor putere care ii are, ca sa aiba ceva sanse la o liniuta trebuie sa se dea cu masini de maxim 90-100cp.
motoarele de pe ceed sunt intradevar puternice dar mai mult pe hartie.
nu-mi dati in cap dar cu ce te ajuta ca ai cu 10 cai in plus daca nu ai si un sasiu si cutie care sa puna puterea aia pe sosea.
nu ma intelegeti gresit, ceedul e super dar nu e perfect. cel putin pe mine ma dezamageste f tare cutia de viteze care e clar inferioara multora din masinile de mai sus. dar si pretul, cand am cumparato era mult inferior concurentei.
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink

Locked

Return to “Versus”