vs. la semafor

Locked
eugenflorinmanea
Posts: 2758
Joined: 25 Aug 2008, 20:23
Auto: Saab 9-5 Aero
Location: Bucuresti
Contact:

Re: vs. la semafor

Post by eugenflorinmanea » 31 May 2012, 16:11

Daca stii sa il turezi 1.6 GSL e superior 1.6 CRDI. Numai ca... te cam rupe la consum.
Plus ca mesteci mai mult in cutie sa retrogradezi.
Asta referitor la ce spunea cineva- ca benzinarul e mai confortabil de condus. Eu cred ca e invers- Dieselul e mai confortabil la condus pentru ca schimbi muult mai rar vitezele.
(la benzina vrei sa depasesti tirul- schimbi a 3a; scade sub 2,000 ture- tre sa retrogradezi samd).
SAAB 9-5

User avatar
Philbox
Posts: 167
Joined: 05 Mar 2008, 17:17
Auto:
Location: Bucuresti

Re: vs. la semafor

Post by Philbox » 31 May 2012, 20:03

Razica:"in total cam 1200 km . din pct meu de vedere dieselul a fost superior la benzinar, incepand cu consumul (a consumat cu aproape 1/3 mai putin)" Da cifre concrete! Aprecieri de genul acesta aud din gura tuturor posesorilor de diesel.....vorbe, cimilituri, snoave. Argumente de acest fel pot aduce si eu. Pot spune ca in cei 1200 de km parcursi diferenta nu a fost mai mare de 10-15 litri.
Mihai-Alexandru:"am vazut doua trei fumuri negre de motorina"-aici sigur avea un consum de 3l/100km
"si in cateva secunde nu l-am mai vazut asa distanta luase"- o fi fost cu reactie?!
Ca maine vom auzi ca motoarele diesel echipeaza si aeronavele.....putere maxima, consum exagerat de mic, ce ar mai putea dori o campanie aeriana?!
Consum facut de mine, acelasi sofer, acelasi stil, pe vestitul 1.9 CDI de la VW, recunosc ca numai in bucuresti, pret de 1 saptamana....diferenta de -0.5 l la consum mediu fata de 1.4 ceed-ului.

Sunteti nostalgici fratilor....

quelloo
Posts: 3749
Joined: 22 Oct 2008, 21:51
Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
Location: Bucuresti - Titan

Re: vs. la semafor

Post by quelloo » 31 May 2012, 21:55

CDI adica fara turbina :)) pai normal ca alea consuma mult... am mers si io cu un partner cu 1.9 diesel fara turbina si consuma 10-12% pe autostrada la 120...
diferenta intre performatele motoarelor de 1.4 benzina si 1.6 diesel sunt infime. si eu am vazut ca mi-e destul de greu sa ma desprind de un 1.4 cand e dus la maxim (diferenta de gabarit se vede) dar sa nu-mi zica mie niciun benzinar ca la un condus super sport benzinaru nu consuma cu minim 30% mai mult decat un diesel...

testat si paratestat de mine...
cand vremurile erau bune si benzina eftina.....(sau moca in unele cazuri :) )
- peugeot 206 1.4 HDI brasov - nehoiu noapte - 8.5%
- peugeot 107 1.0 benzina - acceasi ruta 14%

si sunt gata sa fac testul suprem cu orice benzinar.
mergem pe tranalpina/transfagarasan... il las in fata sa mearga cat poate de tare si ma tin dupa el... la final verificam consumul...

ONTOPIC:
azi pe la 15:30 pe podul basarab cu un octavia II 1.6 benzina plecat de la 20km/h ... a 2-a, a 3-a....120km/h era la cel putin 100 m in spate cand am inceput sa franez (cred ca l-a cam omorat urcarea pe pod)
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink

eugenflorinmanea
Posts: 2758
Joined: 25 Aug 2008, 20:23
Auto: Saab 9-5 Aero
Location: Bucuresti
Contact:

Re: vs. la semafor

Post by eugenflorinmanea » 31 May 2012, 22:04

Philbox pai tu cu 1.9 CDI te compari? :))))))
Pai ala e un motor facut prin anii 90 si are 65 de cai.

Eu zic asa : dc vrei un test real mergi cu un coleg diesel pana la mare viteza legala 140 la ora. Sa vedem tu cat scoti si el cat scoate consumul.

Repet - aici ne referim strict la motorul diesel de la Kia.
Ca asa nici mie nu imi place 1.9 TDI de la Vw. O fi el fiabil, o consuma putin. Dar in momentul cand stai la semafor si iti clantane dintii in gura... ala e tractor.

@Quello dar el a incercat sa se tina de tine? E si normal tu ai 140 cai el 105.

Duminica la semafor m-am harjonit un pic cu un Golf 5 1.9 TDI.
De la jumatatea treptei a 2 a imi vedea numarul din spate. Ei dar pentru asta a trebuit sa ii dau 6,000 ture.
SAAB 9-5

User avatar
Ogy
Cel mai ghinionist!
Posts: 4837
Joined: 29 Feb 2008, 16:06
Auto: Kia cee'd 1.4 base + opt.
Location: Bucuresti
Contact:

Re: vs. la semafor

Post by Ogy » 31 May 2012, 22:08

Am condus un Fiat Bravo 1.4 T-jet 150 CP un motor foarte vioi cu performante peste orice benzinar de 2.0
1999 Cel mai puternic motor aspirat natural existent in lume, 120 CP/litru, cu care este echipat modelul Roadster S2000 = 240 CP o capacitate cilindrica de 2000 cm3
:lol:
Sper ca nu te refereai la turbo benzinar?!
Garajul meu
Jurnal de bord
Participantul cu numarul 100 din coloana.
Nu exista bancnote romanesti, pe care sa scrie RON. Noi avem doar LEI!!!

User avatar
bondalicir
Posts: 1468
Joined: 02 Mar 2008, 02:56
Auto:
Location: Buftea
Contact:

Re: vs. la semafor

Post by bondalicir » 31 May 2012, 22:44

Philbox wrote:Razica:"in total cam 1200 km . din pct meu de vedere dieselul a fost superior la benzinar, incepand cu consumul (a consumat cu aproape 1/3 mai putin)" Da cifre concrete! Aprecieri de genul acesta aud din gura tuturor posesorilor de diesel.....vorbe, cimilituri, snoave. Argumente de acest fel pot aduce si eu. Pot spune ca in cei 1200 de km parcursi diferenta nu a fost mai mare de 10-15 litri.
Mihai-Alexandru:"am vazut doua trei fumuri negre de motorina"-aici sigur avea un consum de 3l/100km
"si in cateva secunde nu l-am mai vazut asa distanta luase"- o fi fost cu reactie?!
Ca maine vom auzi ca motoarele diesel echipeaza si aeronavele.....putere maxima, consum exagerat de mic, ce ar mai putea dori o campanie aeriana?!
Consum facut de mine, acelasi sofer, acelasi stil, pe vestitul 1.9 CDI de la VW, recunosc ca numai in bucuresti, pret de 1 saptamana....diferenta de -0.5 l la consum mediu fata de 1.4 ceed-ului.

Sunteti nostalgici fratilor....
prietene... nu am chef sa imi obosesc tastele cu tine prea mult ca vad ca nu ai cu cine. aici se discuta pro si contra cu pareri, cu cifre scoase de noi din diferite experiente. tu o tii pe a ta ca dieselul e pentru carute, rachete sau stiu eu ce trasuri...
consum:
daca sunt asa de proaste si doar pentru camioane de ce se scot din ce in ce mai multe modele diesel. au o putere mai mult decat decenta la un consum considerabil mai mic decat benzina. personal am avut un ceed 1.6 gsl tot sw inainte de asta cu care am mers cam 26000km intr-un an. diferenta consum: la benzina cu aproximatie in jur de 7-7,5% in afara cu o medie de 90km/h la diesel cam 5-5,5% la aceeasi viteza medie... in oras benzina lua cam 9.5-10% diselul nu sare de 7% niciodata. de regula sta cam la 6-6.5%... sa te vad eu pe tine ca mergi in bucuresti 800km cu un plin si mai discutam. nu are rost sa iau la comparatie un 1.4 sau 1.6 benzina turbo ca nu ajungi sa faci 500km cu un plin de 50litri.
putere
1.6 crdi este acum si la 128cp deci are mai mult decat 1.6 benzina la aceeasi cilindree. si nu stiu zau cine va castiga la un 400m. pretul este o idee mai mare in defavoarea motorului diesel.
daca iei un turbo de 1.6 are undeva intre 140-170cp ca tot vroiai cifre si da nu te tii cu 1.6 dsl de el... deci este mai bun 1.6 gsl cu turbo. ceea ce am recunoscut si mai devreme si imi face placere sa conduc benzina turbo.
intretinere...
alt mit care trebuie demontat. astea erau vorbele pe buzele tuturor ca dieselul este o masina mai costisitoare ca are consumabile mai scumpe...ai avut diesel? stii cat costa o revizie? stai linistit ca nu dai o avere la revizie...
la ultima revizie la 80000 am dat cu aproximatie 500ron. tu cat dai la o revizie? probabil 400. tu la 45000 faci 3revizii x400=1200 iar eu fac doar 2reviziix500 -1000. care a iesit mai scump? hai sa pun ca la 40 mai schimb si filtru combustibil deci inca 150ron si iese cam la fel. in fine detalii... diferenta la revizie dintre ele este 2litri de ulei. restul se compenseaza la diesel la 30k schimbi filtru combustibil la benzina schimbi bujii... si tot asa.
daca tot este sa transformam topicul in benzina vs diesel hai sa venim cu niste chesti pertinente nu sa atacam pe alti... tu ai stiut doar sa comentezi aiurea tot ce ziceau ceilalti...
sau postat teste facute de alti cu diferite masini si motorizari. nu se compara aici doar motoare de aceeasi cilindree si doar turbo cu turbo. 1.4 de la ceed nu va castiga un vs cu un 1.6crdi de la ceed dar probabil va fi mai rapid decat alte masini...
kia ceed FL 1,6dsl Hp SW galben dakar , Style, 6MT, EcoDynamics ODO 200.000
kia proceed FL 1,6dsl Hp white, Style, Pachet sport ODO 115000

Probleme cu laptopul? incearca aici : http://www.depanarelaptop.ro

quelloo
Posts: 3749
Joined: 22 Oct 2008, 21:51
Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
Location: Bucuresti - Titan

Re: vs. la semafor

Post by quelloo » 31 May 2012, 22:57

eugenflorinmanea wrote:
@Quello dar el a incercat sa se tina de tine? E si normal tu ai 140 cai el 105.
mi-a facut semn si am incetinit amandoi pana la 20km/h deci... da :P
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink

Mihai-Alexandru
Posts: 245
Joined: 17 May 2011, 12:11
Auto:
Location: Baia Mare

Re: vs. la semafor

Post by Mihai-Alexandru » 01 Jun 2012, 09:30

Se pare ca Philbox are o problema cu motoarele diesel in general intrucat discutia a deviat de la topic . In semnatura vei observa ca am si eu motorul pe benzina dar asta nu inseamna ca mi-a placut mai mult decat diesel-ul ci a fost un compromis intre nevoie si banii investiti care in cazul meu nu justificau diesel-ul ; consider ca e dreptul fiecaruia sa aiba o opinie deaceea te las in pace .

@ Ogy da, m-am referit la 2.0 benzina aspirat care cred eu ca este sub 1.4 T dar acel S200 e o masina de competitie nu una de strada sau cel putin este o exceptie. Cred insa ca 150 CP proveniti dintr-un motor mai mic cu turbo doboara un 150 - 170 CP dintr-un aspirat cu cilindree mai mare.
[b]KIA Cee'd FL. 1.4 90 CP Infra Red [/b]

eugenflorinmanea
Posts: 2758
Joined: 25 Aug 2008, 20:23
Auto: Saab 9-5 Aero
Location: Bucuresti
Contact:

Re: vs. la semafor

Post by eugenflorinmanea » 01 Jun 2012, 09:38

@Bondalicir da facusi ceva km nu gluma! Ceva probleme pana acum la masina?
Stii ce mi se pare mie f scump la Kia Diesel (nu stiu dc si la celelalte diesel uri)? Pretul la bujii..Pai cum mama lui proces verbal sa coste 200 ron o bujie?!!
La cat timp se schimba bujiile la Diesel?

@all cu 1.4
Faceti comparatie intre 1.4 GSL si 1.6 CRDI nu vorbiti din carti- cu motoare de avioane rachete BMW uri sau altceva.
SAAB 9-5

quelloo
Posts: 3749
Joined: 22 Oct 2008, 21:51
Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
Location: Bucuresti - Titan

Re: vs. la semafor

Post by quelloo » 01 Jun 2012, 10:31

la diesel bujiile se schimba cand se strica :)
am mers odata cu un taximetrist cu SW 1.6...90de cai si zicea ca nu le schimbase niciodata si avea vreo 265000 de km (asta s-a intamplat imediat dupa ce am vazut un topic in care trebuia cineva sa schimbe niste bujii la diesel pe la Iasi si costau 800 de ron toate 4 :O )
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink

User avatar
bondalicir
Posts: 1468
Joined: 02 Mar 2008, 02:56
Auto:
Location: Buftea
Contact:

Re: vs. la semafor

Post by bondalicir » 01 Jun 2012, 10:50

bujii gasesti la diesel si la 100ron daca nu iei de la reprezentanta... si banuiesc ca gasesti chiar oe pana in 150 ron.
@eugenflorinmanea cu actuala masina am aprox 82000km... nu am avut nici o problema. un tacanit la coloana care s-a rezolvat in 5minute in service prin strangerea unui surubel nu stiu de unde si a disparut si o rola de accesorii schimbata pe garantie. in rest revizii, placute de frana, motorina multa, solutie de parbriz si atat. cauciucurile de vara sunt in ca cele originale si mai duc. cele de iarna mai duc doar iarna care vine si gata... oricum cele de iarna le am de la prima adica din 2008... nici macar bielete nu am schimbat ca le-au schimbat la fl si sunt mult mai rezistente...
drumuri bune sa aveti indiferent de cifra octanica sau cetanica!!!
kia ceed FL 1,6dsl Hp SW galben dakar , Style, 6MT, EcoDynamics ODO 200.000
kia proceed FL 1,6dsl Hp white, Style, Pachet sport ODO 115000

Probleme cu laptopul? incearca aici : http://www.depanarelaptop.ro

User avatar
bondalicir
Posts: 1468
Joined: 02 Mar 2008, 02:56
Auto:
Location: Buftea
Contact:

Re: vs. la semafor

Post by bondalicir » 01 Jun 2012, 10:50

bujii gasesti la diesel si la 100ron daca nu iei de la reprezentanta... si banuiesc ca gasesti chiar oe pana in 150 ron.
@eugenflorinmanea cu actuala masina am aprox 82000km... nu am avut nici o problema. un tacanit la coloana care s-a rezolvat in 5minute in service prin strangerea unui surubel nu stiu de unde si a disparut si o rola de accesorii schimbata pe garantie. in rest revizii, placute de frana, motorina multa, solutie de parbriz si atat. cauciucurile de vara sunt in ca cele originale si mai duc. cele de iarna mai duc doar iarna care vine si gata... oricum cele de iarna le am de la prima adica din 2008... nici macar bielete nu am schimbat ca le-au schimbat la fl si sunt mult mai rezistente...
drumuri bune sa aveti indiferent de cifra octanica sau cetanica!!!
kia ceed FL 1,6dsl Hp SW galben dakar , Style, 6MT, EcoDynamics ODO 200.000
kia proceed FL 1,6dsl Hp white, Style, Pachet sport ODO 115000

Probleme cu laptopul? incearca aici : http://www.depanarelaptop.ro

User avatar
bondalicir
Posts: 1468
Joined: 02 Mar 2008, 02:56
Auto:
Location: Buftea
Contact:

Re: vs. la semafor

Post by bondalicir » 01 Jun 2012, 10:50

bujii gasesti la diesel si la 100ron daca nu iei de la reprezentanta... si banuiesc ca gasesti chiar oe pana in 150 ron.
@eugenflorinmanea cu actuala masina am aprox 82000km... nu am avut nici o problema. un tacanit la coloana care s-a rezolvat in 5minute in service prin strangerea unui surubel nu stiu de unde si a disparut si o rola de accesorii schimbata pe garantie. in rest revizii, placute de frana, motorina multa, solutie de parbriz si atat. cauciucurile de vara sunt in ca cele originale si mai duc. cele de iarna mai duc doar iarna care vine si gata... oricum cele de iarna le am de la prima adica din 2008... nici macar bielete nu am schimbat ca le-au schimbat la fl si sunt mult mai rezistente...
drumuri bune sa aveti indiferent de cifra octanica sau cetanica!!!
kia ceed FL 1,6dsl Hp SW galben dakar , Style, 6MT, EcoDynamics ODO 200.000
kia proceed FL 1,6dsl Hp white, Style, Pachet sport ODO 115000

Probleme cu laptopul? incearca aici : http://www.depanarelaptop.ro

NYC91
Posts: 56
Joined: 11 Sep 2011, 19:23
Auto: pro ceed 1.6 crdi 115hp
Location: Ilfov
Contact:

Re: vs. la semafor

Post by NYC91 » 01 Jun 2012, 11:02

app motorul diesel de la kia este destul de silentos fata de vw
cand am fost sa imi fac itp a fost ok masina si cand a fost la noxe am fost anunt ca nu mai merge aparatul de noxe .era ultima zii i-am zis baiatului de la itp ca trb sa plec cu ipt-ul facut de acolo. si-a chemat seful a verificat si seful lui aparatul cu 2,3 pumni in tot timpul asta masina a fost cu motorul pornit. dupa tot chinul imi zice ala dc nu iam spus ca e DIESEL ;)) ca gresise aparatul verifica cu cel de noxe la benzina #-o {aici e vb si de om} dar oricum este silentios cat de cat ...
ca consum plecare bucuresti-a1-transfagarasan-sibiu-valea-oltului-bucuresti undeva la 5,7%-6,1%(3 persoane in masina si ceva bagaje)a1 pana in 170km/h. zic eu consum bun =D> :mrgreen:
drumuri bune...

User avatar
clrandrei
Posts: 556
Joined: 10 Apr 2011, 19:33
Auto:

Re: vs. la semafor

Post by clrandrei » 01 Jun 2012, 11:32

Ce ma enervati:) deja ma faceti sa imi iau diesel cu consumul vostru de max 5+ in afara orasului si maxim 7 in oras.

Sa fie un moft faptul ca imi place cum se aude motorul de la 4500 turatii un sus? :)
B-812-ANW - Virginia :)
Kia Cee'd 1.6 CVVT 126CP
An fabricatie: 2010 Iunie - 47.000km
[url=https://picasaweb.google.com/Andreicalarasanu/Virginia06012013]Virginia's Pics[/url]
Working: [url=http://premiotravel.com/ro/]www.premiotravel.ro[/url]

Locked

Return to “Versus”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests