vs. la semafor

Locked
FLOPY
Posts: 621
Joined: 01 Sep 2009, 12:15
Auto:
Location: Bucuresti

Re: vs. la semafor

Post by FLOPY »

Insemna ca ce scrie in talon este valoarea corecta. Nu cred eu ca s-ar juca cineva cu astfel de date. Kia Cee'd cantareste in functie de varianta, dotari si motorizare intre 1300Kg si 1500Kg. 1500Kg mi se pare ok pt un Cee'd SW cu motor 2.0 crdi.
Kia Cee'd 1.4 Best Kompass Blue
Kia Ceed 1.5 TGDI Best Blue Flame

quelloo
Posts: 4407
Joined: 22 Oct 2008, 21:51
Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan

Re: vs. la semafor

Post by quelloo »

a mea are 1469kg in talon si e proceed. si asta conteaza f mult de exemplu la o liniutza la un logan de 100 de cai care cred ca are cam fix 1000 kg.
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink

rrich
Febra Rosie
Posts: 457
Joined: 16 Apr 2009, 09:23
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Re: vs. la semafor

Post by rrich »

quelloo wrote:a mea are 1469kg in talon si e proceed. si asta conteaza f mult de exemplu la o liniutza la un logan de 100 de cai care cred ca are cam fix 1000 kg.
Fix aceeasi greutate ca si la 1.6 diesel . Si in conditiile tale nu faci loganu :?:
Pro'ceed 1,6 DSL 115cp, with STYLE
cateva poze: refereshing... Poze

bossake
Posts: 33
Joined: 25 Jun 2008, 00:05
Auto:

Re: vs. la semafor

Post by bossake »

Nu prea are un logan 1000kg. Poate un 1.4 d-ala fara aer, geamuri electrice si servo sa aiba atat. Iar cu ala nu ai ce probleme sa ai. Eu am logan 1.6 16v si in talon are 1172.
Desi ca date oficiale logan 1.6 16v face 0-100 in 10.2s iar ceed 2.0diesel in 9,9 nu cred sa aiba vreo sansa loganul :).

Apropo ca veni vorba de asta, nu vi se pare f slab timpul declarat pt ceed 2.0 motorina si 2.0 benzina? Un golf sau leon de 2.0 tdi 140cp (cam aceeasi greutate si putere) face in 9.3.
Oricum am ceva dubii ca un proceed poate avea 1469kg, spre comparatie un leon FR 2.0 tdi 170cp cu multe dotari (inclusiv trapa) are 1350.

User avatar
Ogy
Cel mai ghinionist!
Posts: 5213
Joined: 29 Feb 2008, 16:06
Auto: Kia cee'd 1.4 base + opt.
Location: Bucuresti
Contact:

Re: vs. la semafor

Post by Ogy »

Poate ca cei de la kia dau datele bune pe cand ceilalti.... :)

eugenflorinmanea
Posts: 2798
Joined: 25 Aug 2008, 20:23
Auto: Saab 9-5 Aero
Location: Bucuresti
Contact:

Re: vs. la semafor

Post by eugenflorinmanea »

Si pentru Proceed 1.6 scrie ca scoate suta in 10.8 secunde. Si la 'demaraj' un Proceed stock 1.6 a rupt tot de la LOGAN inclusiv masina aia a lui MCD care e super modificata si scoate suta in 9 secunde.
SAAB 9-5

bossake
Posts: 33
Joined: 25 Jun 2008, 00:05
Auto:

Re: vs. la semafor

Post by bossake »

nu era cumva pro ceedul ala alb? care era colantat cu fan kia sau ceva de genul asta? nu stiu eu cat de stock e proceedul ala :). Oricum si in testele alea de pe automobile tv ceedul de 1.6 a scos f aproape de 10.8, si sub logan 1.6 16v. e posibil ca proceedul sa fuga mai tare decat logan 16v, dar diferentele deja sunt minime (0.x s) si aici deja conteaza ffff mult cum pleci cu masina, ce gume ai, ce jante ai etc. Cu niste jante mai usoare si niste cauciucuri f bune + sofer bun scoti lejer cu 0.5s mai bine decat ACEEASI masina cu jante si cauciucuri stock :).

eugenflorinmanea
Posts: 2798
Joined: 25 Aug 2008, 20:23
Auto: Saab 9-5 Aero
Location: Bucuresti
Contact:

Re: vs. la semafor

Post by eugenflorinmanea »

Nu iti pot confirma aceasta informatie, dar iti garantez ca masina era stock, jante pe 16 Dezent, cauciucuri stock Michelin iar soferul nu se mai daduse in viata lui in mod oficial (il cunosc foarte bine pe posesor).
Dar cei care s-au dat cu el atat MCD u cat si celalalt posesor 1.6 16 v erau veterani in 'meseria' asta.
Singurul impediment la loganul de 1.6 16v zic eu- ca avea Kormoran.
Dar MCD nu...si cum MCD bate orice 16v dar nu si un Proceed 1.6...
Plus ca la Ceedul benzina 1.4 sau 1.6 iti trebuie fooarte multi bani ca sa ii mai maresti puterea semnificativ. In afara de o evacuare si un filtru sport...nu prea ai ce sa ii faci...(nu era cazul la acel Proceed)

Pe a 1 a si a 2 a Proceedul e mult mai sprinten- a luat avans maricel, apoi distanta s-a cam mentinut.
Acum daca va uitati pe site ul Dacia- Loganul 16 v prinde suta in peste 11 sec. Ori din cauza ca e Euro 5..ori acum au facut masuratorile pe bune:)
SAAB 9-5

bossake
Posts: 33
Joined: 25 Jun 2008, 00:05
Auto:

Re: vs. la semafor

Post by bossake »

E din cauza la euro5 :). S-a modificat raportul de compresie, acum e pregatit si pentru gpl/etanol bla bla...
1.6 8v care euro4 pe logan avea 11.5s pana la 100 acum are 12.8s pana la 100.

quelloo
Posts: 4407
Joined: 22 Oct 2008, 21:51
Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan

Re: vs. la semafor

Post by quelloo »

bossake wrote:Nu prea are un logan 1000kg. Poate un 1.4 d-ala fara aer, geamuri electrice si servo sa aiba atat. Iar cu ala nu ai ce probleme sa ai. Eu am logan 1.6 16v si in talon are 1172.
Desi ca date oficiale logan 1.6 16v face 0-100 in 10.2s iar ceed 2.0diesel in 9,9 nu cred sa aiba vreo sansa loganul :).

Apropo ca veni vorba de asta, nu vi se pare f slab timpul declarat pt ceed 2.0 motorina si 2.0 benzina? Un golf sau leon de 2.0 tdi 140cp (cam aceeasi greutate si putere) face in 9.3.
Oricum am ceva dubii ca un proceed poate avea 1469kg, spre comparatie un leon FR 2.0 tdi 170cp cu multe dotari (inclusiv trapa) are 1350.
un golf sau leon 2.0 tdi au ambele cu minim 100 kg mai putin decat a mea in talon.un prieten are golf 2.0 tdi cu ceva mai multe optionale decat mine si are in talon 1362kg.
a si o sa pun un scan al talonului cu minunatele kg. :)
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink

NemeSys
Posts: 122
Joined: 19 Dec 2009, 09:28
Auto:
Location: Iasi
Contact:

Re: vs. la semafor

Post by NemeSys »

probabil avem caroseria mai de calitate, tabla mai calitativa, etc! :D

eugenflorinmanea
Posts: 2798
Joined: 25 Aug 2008, 20:23
Auto: Saab 9-5 Aero
Location: Bucuresti
Contact:

Re: vs. la semafor

Post by eugenflorinmanea »

Intrebare- cei care au facut niste 'cumparaturi' weekendul asta si aseara sunt de pe club? AM inteles ca sunt din Brasov baietii, o kia ceed 1.6GSL FL, o kia proceed 1.6 DSL 115 cai; o kia 2.0 benzina resoftata (cica are 160 cai).

Haideti sa va zic si cateva rezultate:
Ceed 1.6 GSL vs Logan 1.6 16 valve admisie modificata, traseu de 50 si fara catalizator: 2-1 ptr Kia
Ceed 1.6 GSL vs BMW 320 D 2-0 ptr Kia
Ceed 1.6 Diesel 115 cai a pierdut si la logan si la BMW
Ceed 2.0 160 cai a batut tot ce misca fara drept de apel

Aseara (cred)
Ceed 2.0 160 cai vs BMW 329I 140 cai 0-2
Ceed 1.6 GSL vs BMW ursulet 1.8 cu axa serpisori si evacuare: 2-2

Deci...vinovatii sa iasa in fata! =D>
SAAB 9-5

User avatar
RaiMaN
Moderator
Posts: 1080
Joined: 17 Jun 2010, 12:27
Auto: Sportage 1.7 CRDI
Location: Bucuresti

Re: vs. la semafor

Post by RaiMaN »

1.6 dsl pierde in fata unui logan... nu cred :|
Peugeot 5008 GT 2019, 2.0 Diesel EAT8, 177CP

EX: Kia Sportage MY2017, 1.7 CRDI 7DCT, Style, New InfraRed

Kia Cee`d Facelift 2010 1.6 CRDI , Best, Black Pearl

eugenflorinmanea
Posts: 2798
Joined: 25 Aug 2008, 20:23
Auto: Saab 9-5 Aero
Location: Bucuresti
Contact:

Re: vs. la semafor

Post by eugenflorinmanea »

gandeste-te ca 16v are 1100 kg si 105 cai.Plus ca ala era modificat, deci avea minim 115 cai.
Oficial Logan 1.6 16v ajunge la 100 km/h in 10.2 secunde.
Mie nu mi se pare iesit din comun.
SAAB 9-5

Xtremeboy
Posts: 179
Joined: 12 Jan 2009, 00:47
Auto: Kia cee`d & pro cee`d
Location: TG-Jiu
Contact:

Re: vs. la semafor

Post by Xtremeboy »

RaiMaN wrote:1.6 dsl pierde in fata unui logan... nu cred :|
Eu cred avand in vedere ca loganul nu e stock ...
cee`d 1.4 GSL Best kompass blue
pro_cee`d 1.4 GSL Best mars red

Locked

Return to “Versus”