vs. la semafor

Locked
catalin4u24
Posts: 402
Joined: 11 Jul 2010, 02:56
Auto: '22 Xceed City 1.5T
Location: Ploiesti

Re: vs. la semafor

Post by catalin4u24 »

quelloo wrote:am eu un versus, dar nu la semafor.
s-a intamplat pe autostrada A1 cand veneam din concediu.
mergeam eu linistit cu 140 depasind usurel tirurile de pe dreapta cand vad una bucata xenoane din spate (si pe proiectoare) flash la greu etc, parea destul de lansat (160-170), asa ca incep si eu sa o calc...ajung destul de repede la 160-170 cat avea el atunci si o mai tin asa sa vad ce face, se ia dupa mine pana pe la 185 asa unde nu prea mai putea. io am dus-o pana la in 200 ca si asa nu prea vazuse ea viteza la iesirea asta...
dupa cativa km m-am calmat (ca nu vroiam sa stric consumul) si vad in sfarsit ce masina era... un opel astra H. (banuiesc ca era un benzinar aspirat ca nu avea nici o inscriptie pe spate)
Pai daca era 1.4 - 1.6 ce sanse sa aiba?
Eu am facut la drum Passat 1.9 131cp... deci mai puternic plus laguna 1.9dci (nu stiu cati cai). Masini cu motorizari inferioare nici nu are rost sa le pun aici :mrgreen: .

P.S. Eu cu tine quelloo as vrea sa ma dau sa vad cam pe unde sunt... Cap_PDT_01_05
'22 Xceed 1.5T City

User avatar
kTL
Posts: 377
Joined: 10 Apr 2011, 22:14
Auto:
Location: Bucuresti

Re: vs. la semafor

Post by kTL »

hmm.. abia acum am mai dat si eu de topicul asta.. "patania" dateaza de mai bine de o luna dar totusi trebuie sa ma laud :)

un ceed FL alb de la Budapesta catre Universitate prin pasajul de la unirii.. Am plecat putin mai lansat pentru ca ma grabeam si fara sa vreau am vazut in oglinda ca face ceva slalomuri si ajunge in spatele meu.. cum mi s-a parut ca ma presa i-am dat-o pe a2a si am calcat-o.. nu am trecut de 140 dar omul era deja in spate dupa ce i-am dat-o pe a4a desi era vizibil ca vroia sa se tina de mine :) nu stiu daca e coleg pe forum pe aici, cert e ca la semafor a deschis geamul si m-a intrebat: "ooo.. 2.0 benzina nu?" moment in care am ramas socat pentru ca mi-a zis ca el avea 2.0 diesel (140cp) si cum naiba am eu doar 1.4 benzina?.. acum presupun si ca nu a schimbat foarte sportiv pentru ca la 109 vs 140 n-ar fi trebuit sa am sanse.. cert e ca m-am simtit mandru de sidulica mea :)
Kia Cee'd 1.4 GSL MT 109CP
[b]ODO:[/b] 75.000+ KM

Kia Rio facelift 1.2 GSL MT 85CP
[b]ODO:[/b] 14.000+ KM

NYC91
Posts: 56
Joined: 11 Sep 2011, 19:23
Auto: pro ceed 1.6 crdi 115hp
Location: Ilfov
Contact:

Re: vs. la semafor

Post by NYC91 »

pro ceed 1.6 crdi 115 caluti vs skoda octavia 2 1.9tdi 105 cai 3-0
pro ceed 1.6 crdi 115 caluti vs hyundai elantra 2.0 crdi 115 cai 3-0
pro ceed 1.6 crdi 115 caluti vs passat 1.9 131 cai 0-2
aa si ma alergat intr-o seara o tipa cu un golf plus 1.6 mergea undeva la 100 km/h cand ajungeam in dreptul ei reducea pana la 50 km/h dupa care urca pana la 180 -190 km /h cred ca daca era d p loc sincer cred ca ma facea...
urmeaza pro ceed 1.6 crdi 115 caluti vs vw jetta 1.4 tsi 122 cai cred ca ma face dar oricum incerc...

eugenflorinmanea
Posts: 2798
Joined: 25 Aug 2008, 20:23
Auto: Saab 9-5 Aero
Location: Bucuresti
Contact:

Re: vs. la semafor

Post by eugenflorinmanea »

Vrei sa incerci si cu un Logan 1.6 105 cai?
Sunt cativa care se cred mari racer i.

E clar ca 1.6 126 cai nu are ce fuma din 105 cai logan, dar ei sustin sus si tare ca fac 115 cai diesel din orice pozitie.
SAAB 9-5

User avatar
Philbox
Posts: 185
Joined: 05 Mar 2008, 17:17
Auto:
Location: Bucuresti

Re: vs. la semafor

Post by Philbox »

Da' stiu ca nu va mai ajunge nimeni la nas...si ma refer la cei cu diesel-uri....uitati ca e motor inventat pt a functiona pe carbune(gaz sau praf)?. Fara turbina nu a-ti exista! Si inca ceva: daca e atat de "performant", de ce nu echipeaza nici o masina de F1? Din cauza vitezei si cuplului nemaipomenit pe care le dezvolta!
Si inca ceva: de ce oare la aceeasi cilindree cel pe benzina va dezvolta intotdeauna o putere mai mare?, si asta in conditiile in care cel pe benzina e aspirat, daca ar fi si turbo.....orice comparatie ar fi de prisos.
Dixit!; Quod erat demonstrandum!

quelloo
Posts: 4407
Joined: 22 Oct 2008, 21:51
Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan

Re: vs. la semafor

Post by quelloo »

de Le Mans ai auzit :)

si pana la urma nu am luat masina sa fac liniute toata ziua... (daca ar fi fost asa luam un benzinar turbo - daca aveam si bani de benzina logic)
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink

User avatar
clrandrei
Posts: 556
Joined: 10 Apr 2011, 19:33
Auto:

Re: vs. la semafor

Post by clrandrei »

In principiu daca vorbim doar din punct de vedere al curselor.....benzina e mai puternica
La consum, diesel este peste benzina, dieselul este ok la munte :) se simte frumos la urcare...ca benzinar ..iti trebuie multi cai ca sa nu simti.

benzina vs diesel.....in principiu benzina castiga.....poate doar la start dieselul sa fure un pic....din cauza cuplului.....asta doar daca e acelasi motor, aproximativ aceasi CP.

O seara placuta,
B-812-ANW - Virginia :)
Kia Cee'd 1.6 CVVT 126CP
An fabricatie: 2010 Iunie - 47.000km
[url=https://picasaweb.google.com/Andreicalarasanu/Virginia06012013]Virginia's Pics[/url]
Working: [url=http://premiotravel.com/ro/]www.premiotravel.ro[/url]

Mihai-Alexandru
Posts: 245
Joined: 17 May 2011, 12:11
Auto:
Location: Baia Mare

Re: vs. la semafor

Post by Mihai-Alexandru »

Si in WCC exista autoturisme diesel care concureaza ( Seat Leon, BMW seria 3 etc ) cu toate ca sunt sub Cruze care domina competitia si care cred ca e motor pe benzina .
In ultimii ani motoarele diesel au evoluat cel putin la fel ca si cele cu turbo pe benzina, astfel fiind foarte atractive atat ca si performante cat si de consum .
Am ramas surprins de cifrele anuntate de BMW de ex. pt. motoarele de peste 2.000 cmc si consumuri de 5-6 % ( teoretice )
In concluzie eu nu sunt avocatul posesorilor de diesel insa nu inseamna ca motoarele acestea sunt lipsite de performante iar cei care isi cumpara asa ceva o fac pentru felul in care merge masina nu se gandesc la 6.000 rpm .
[b]KIA Cee'd FL. 1.4 90 CP Infra Red [/b]

User avatar
bondalicir
Posts: 1820
Joined: 02 Mar 2008, 02:56
Auto:
Location: Buftea
Contact:

Re: vs. la semafor

Post by bondalicir »

Philbox wrote:Da' stiu ca nu va mai ajunge nimeni la nas...si ma refer la cei cu diesel-uri....uitati ca e motor inventat pt a functiona pe carbune(gaz sau praf)?. Fara turbina nu a-ti exista! Si inca ceva: daca e atat de "performant", de ce nu echipeaza nici o masina de F1? Din cauza vitezei si cuplului nemaipomenit pe care le dezvolta!
Si inca ceva: de ce oare la aceeasi cilindree cel pe benzina va dezvolta intotdeauna o putere mai mare?, si asta in conditiile in care cel pe benzina e aspirat, daca ar fi si turbo.....orice comparatie ar fi de prisos.
Dixit!; Quod erat demonstrandum!
Vremea pe cand dieselurile au fost facute sa mearga cu uleiuri sau alte chestii este de mult apusa. acum diselu-l este un motor cu multa tehnologie si cu performante apropiate de benzina (cu tot cu turbina lui amarata). daca tu personal preferi benzina fie ea si aspirata in detrimentul dieselului (care btw nu cred ca se mai fabrica motoare pe diesel fara turbina) este alegera ta.
daca nu s-ar pune problema consumului as alege probabil si eu un benzinar turbo, ca e clar mai performant dar cand vezi ca acesta consuma dublu parca te mai gandesti o data...
intre benzina aspirat si diesel (turbo) nu are rost comparatia chiar si la aceeasi cilindree. e mult mai placut la condus dieselul... am testat chiar la ceed acest aspect si nu se compara din nici un punct de vedere (decat la silentiozitate in oras).
drumuri bune si turatii inalte!!
kia ceed FL 1,6dsl Hp SW galben dakar , Style, 6MT, EcoDynamics ODO 258.000
kia proceed FL 1,6dsl Hp white, Style, Pachet sport ODO 142.000
Kia Sportage 1.6 TGDI 7DCT GT Line New Infrared 43.000
Probleme cu laptopul? incearca aici : http://www.depanarelaptop.ro

bogdan-alin
F.B.I
Posts: 778
Joined: 12 Nov 2008, 22:08
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Re: vs. la semafor

Post by bogdan-alin »

parerile sunt impartite nu toti iubim dieselul.
dieselul este greoi, turatii joase, nu cred ca e mai placut la condus sincer...o fi pentru tine fiecare cu placerile lui ce sa zic..

User avatar
clrandrei
Posts: 556
Joined: 10 Apr 2011, 19:33
Auto:

Re: vs. la semafor

Post by clrandrei »

Eu vorbesc doar din prisme celui care a condus mereu benzina.
Am condus si clio diesel....dar e slab, dar un diesel cu peste 100 CP nu am condus...sa vad cum se simte in depasiri.

Ce imi place?
La benzina - cand depasesc si am nevoie de putere o duc in turatie maxima si nu ma lasa sau o duc in viteza anterioara.
La diesel - trage ce trage si apoi...s-a dus cuplul maxim...si ramai aiurea. Poate gresesc pt ca nu am condus si nu stiu cum e...dar asa am auzit.

O zi faina :)
B-812-ANW - Virginia :)
Kia Cee'd 1.6 CVVT 126CP
An fabricatie: 2010 Iunie - 47.000km
[url=https://picasaweb.google.com/Andreicalarasanu/Virginia06012013]Virginia's Pics[/url]
Working: [url=http://premiotravel.com/ro/]www.premiotravel.ro[/url]

eugenflorinmanea
Posts: 2798
Joined: 25 Aug 2008, 20:23
Auto: Saab 9-5 Aero
Location: Bucuresti
Contact:

Re: vs. la semafor

Post by eugenflorinmanea »

Nu confundati motoarele alea expirate Diesel de la Renault de 85 cai, sau tractorasul ala de la Vw de 105 cai 1.9
CRDI ul de 11 5 cai de la Kia este un motor f rafinat care mie mi-a placut f mult! Am mers intr un taxi si va spun sincer - nu mi-am dat seama ca e diesel am crezut ca e 1.4 benzina.

Daca ar fi sa aleg din nou cu siguranta as alege Diesel ul de 115 cai mai ales pentru consum.
Ca 1.6 122 cai e cu o idee mai rapid pe 400 m? vax albina- dati-i dintr-a 5 a de la 100 la 160 langa un diesel 115 cai CRDI sa vedem cine pe cine impinge.

Imi place ca sunt multi posesori de 1.4 109 cai care spun 'Domne diesel ul de 115 cai Kia nu are zvac si ca la benzina retrogradez si ma duc glont'. Pai stimabililor dieselul de 115 cai de la Kia va face din orice pozitie si pe 400 m si pe reprize si pe ce vreti voi!
SAAB 9-5

User avatar
Philbox
Posts: 185
Joined: 05 Mar 2008, 17:17
Auto:
Location: Bucuresti

Re: vs. la semafor

Post by Philbox »

quelloo:"de Le Mans ai auzit
si pana la urma nu am luat masina sa fac liniute toata ziua... (daca ar fi fost asa luam un benzinar turbo - daca aveam si bani de benzina logic)"
R:-Da, am auzit!- Am scris: F1!!!
bondalicir:"Vremea pe cand dieselurile au fost facute sa mearga cu uleiuri sau alte chestii este de mult apusa. acum diselu-l este un motor cu multa tehnologie si cu performante apropiate de benzina (cu tot cu turbina lui amarata). daca tu personal preferi benzina fie ea si aspirata in detrimentul dieselului (care btw nu cred ca se mai fabrica motoare pe diesel fara turbina) este alegera ta.
daca nu s-ar pune problema consumului as alege probabil si eu un benzinar turbo, ca e clar mai performant dar cand vezi ca acesta consuma dublu parca te mai gandesti o data...
intre benzina aspirat si diesel (turbo) nu are rost comparatia chiar si la aceeasi cilindree. e mult mai placut la condus dieselul... am testat chiar la ceed acest aspect si nu se compara din nici un punct de vedere (decat la silentiozitate in oras).
drumuri bune si turatii inalte!!"
R:-Argumentele mele constau in cifre si date tehnice concrete, tu aduci numai pareri personale, gen consum dublu, mai placut la condus, etc.
Tuturor celor cu diesel: las' ca va scoateti voi la consumabile! sic!
Drumuri bune si turatii JOASE!

Mihai-Alexandru
Posts: 245
Joined: 17 May 2011, 12:11
Auto:
Location: Baia Mare

Re: vs. la semafor

Post by Mihai-Alexandru »

Acceleratie 0- 100 km/h Cee'd 1.6 126 CP vs 1.6 D 115 CP

10.8 vs 11.5

Viteza maxima 192 km/ h vs 188 km/h

Cuplu maxim 154 Nm/ 4200 rpm vs 255 Nm/ 1900 - 2750 rpm

Nu stiu elasticitatea dar acolo diesel-ul e tatic ; acum vreo 2 ani am mers intr-un traseu cu o familie ce detineau Golf IV 1.9 TDI cu vreo 250.000 km rulati erau in fata mea si aveam in jur de 80-90 km/h intr-a 5-a treapta iar in momentul in care am iesit cu totul pe un drum drept si in afara localitatilor am vazut doua trei fumuri negre de motorina ( probabil era tot intr-a 5-a ca mine la aceeasi viteza si a accelerat ) si in cateva secunde nu l-am mai vazut asa distanta luase . In astfel de situatii da diesel-ul este peste benzina si-atunci ca sa tin dupa el a trebuit sa retrogradez intr-a 3-a apoi a 4-a la turatii mari.
Asta se stie de cand exista turbodiesel-urile ca nu mai e ca pe vremuri cand croncaneau ca tractoarele.....acum la cald nici nu se mai aud specific diesel-urilor fiind foarte bine antifonate.
Am condus un Fiat Bravo 1.4 T-jet 150 CP un motor foarte vioi cu performante peste orice benzinar de 2.0 dar nu poti scoate nicidecum un consum decent pentru ca din moment ce-ti iei motorul ala nu vei merge moseneste te va tenta sa o calci si-atunci noi ca oameni de rand ne uitam si la trip din cand in cand .
[b]KIA Cee'd FL. 1.4 90 CP Infra Red [/b]

Razica
Posts: 294
Joined: 11 Nov 2007, 19:30
Auto: ceed 1.4 TGDI
Location: Berceni-bucuresti

Re: vs. la semafor

Post by Razica »

sunt complet de acord cu eugenflorinmanea, am fost la un drum lung cu i30-ul si cu ceed-ul. i30-ul e al meu, iar ceed'ul diesel e al lui tata. drumul lung a insemnat autostrada + munte (serpentine si urcusuri abrupte) in total cam 1200 km. din pct meu de vedere dieselul a fost superior la benzinar, incepand cu consumul (a consumat cu aproape 1/3 mai putin) si terminand cu depasirile pe crestele muntilor. eu as fi optat tot pt diesel...dar din cauza finantelor...am ales 1.6 gsl..sincer cam regret...dar asta e... pana la urma conteaza sa ma duca si ma aduca in conditii de stres minim si siguranta totala,
Numai bine!
cee'd 1.6 crdi pewter beige
Hyundai I30 Facelift 1.6 GSL - ex
Ceed 1.4 TGDI

Locked

Return to “Versus”