[Problema rezolvata] Motor 1.6 diesel -rezolvat prin resoftare!
-
- Posts: 34
- Joined: 07 Jan 2008, 17:59
- Auto:
Din pacate @Arnold12 are dreptate cu privire la bolile copilariei , si motoarele 2.0 TDI au ceva probleme cu pompa de joase si consumul de ulei iar 1.3 CDTI de la Fiat&Opel - un motor foarte apreciat de presa de specialitate - se opresc cand vor ele .... Nu obisnuiesc sa dau linkuri de pe alte forumuiri dar se pare ca e tot o problema nerezolvata :
http://www.clubcorsa.ro/index.php/topic,234.0.html
@ Turatii , e posibil sa fie ceva hardware , de acord , ma gandesc la actuatorul turbinei , care intra in functiune exact in zona 1900-2000 rpm .A verificat cineva asta ?
Eu cand vreau sa aflu cum stau cu presiunea turbinei - debitul prin MAF si altele - fac un test in mers , expertul cu laptop si programul de diagnoza pe scaunul din drepata , asa se citesc parametrii mult mai corect decat in regim static .
Nu vreu sa spun ca cei de la KIA nu stiu sa faca o diagnoza corecta , dar de multe ori din comoditate se evita testul dinamic .
http://www.clubcorsa.ro/index.php/topic,234.0.html
@ Turatii , e posibil sa fie ceva hardware , de acord , ma gandesc la actuatorul turbinei , care intra in functiune exact in zona 1900-2000 rpm .A verificat cineva asta ?
Eu cand vreau sa aflu cum stau cu presiunea turbinei - debitul prin MAF si altele - fac un test in mers , expertul cu laptop si programul de diagnoza pe scaunul din drepata , asa se citesc parametrii mult mai corect decat in regim static .
Nu vreu sa spun ca cei de la KIA nu stiu sa faca o diagnoza corecta , dar de multe ori din comoditate se evita testul dinamic .
Posibil posesor de Cee'd
Salut,
Primul meu post pe acest forum. In primul rand am cee'd'ul 1.6 DSL HP. Il am de 10 zile si 800km. Sincer m-am speriat un pic de cate persoane au zis ca au problema cu intreruperea alimentarii. Da, ati ghicit! Mi s-a intamplat si mine, de vreo 4-5ori. Totul a fost cand aveam motorul turat si am luat piciorul de pe acceleratie (fara sa franez). Pe la 2000 rpm se intrerupe usor. Eu nu m-am panicat asa de rau de aceasta problema deoarece am intalnit-o si la masina lui tata. Avea 5.000km cu Skoda Octavia II, 2.0TDI, 140Cp cand am plecat cu ea in Austria. Aceleasi simptom si la el. Totusi acum cand are 20.000km am mers iarasi cu ea destul de mult si nu am mai observat aceasta problema. Am intrebat si a zis ca nici el si cei din service nu i-au facut nimic deoarece nu le-a zis nimic. Sincer nu stiu ce sa cred. O sa citesc cu atentie acest topic, o sa observ masina si daca doamne fereste mai face asa ma duc in service (nervos).
Primul meu post pe acest forum. In primul rand am cee'd'ul 1.6 DSL HP. Il am de 10 zile si 800km. Sincer m-am speriat un pic de cate persoane au zis ca au problema cu intreruperea alimentarii. Da, ati ghicit! Mi s-a intamplat si mine, de vreo 4-5ori. Totul a fost cand aveam motorul turat si am luat piciorul de pe acceleratie (fara sa franez). Pe la 2000 rpm se intrerupe usor. Eu nu m-am panicat asa de rau de aceasta problema deoarece am intalnit-o si la masina lui tata. Avea 5.000km cu Skoda Octavia II, 2.0TDI, 140Cp cand am plecat cu ea in Austria. Aceleasi simptom si la el. Totusi acum cand are 20.000km am mers iarasi cu ea destul de mult si nu am mai observat aceasta problema. Am intrebat si a zis ca nici el si cei din service nu i-au facut nimic deoarece nu le-a zis nimic. Sincer nu stiu ce sa cred. O sa citesc cu atentie acest topic, o sa observ masina si daca doamne fereste mai face asa ma duc in service (nervos).
BzZ
Cee'd 1.6 115CP
Cee'd 1.6 115CP
AM 3.500 km pina acum cu 2.0 CRDi si nu am intilnit aceeasta problema.
Cee'd SW 2.0 CRDi 140CP~170CP 6MT TX pregatit sa frustreze...a different ONE
Kia Ceed SW 200Km/h - http://www.youtube.com/watch?v=tsQNcrqPImk
MAX 221km/h pe GPS/Autobahn Austria
Kia Ceed SW 200Km/h - http://www.youtube.com/watch?v=tsQNcrqPImk
MAX 221km/h pe GPS/Autobahn Austria
Salut!
Ma gandeam sa-mi iau ceed. 1.6 115CP diesel. Dar acum nu mai sunt asa sigur: probleme la amortizoare, cand pe partea stanga cand pe dreapta, probleme la ambreiaj la nici 1000Km facuti, diverse zgomote si greierasi si nu in ultimul rand profesionalismul celor de la service.
Si acum chestia asta cu moatorele diesel. Ce este o masina de 100 ani incoace: un motor si 4 roti. Cand motorul nu merge ce naiba mai ramane?
Ma gandeam sa-mi iau ceed. 1.6 115CP diesel. Dar acum nu mai sunt asa sigur: probleme la amortizoare, cand pe partea stanga cand pe dreapta, probleme la ambreiaj la nici 1000Km facuti, diverse zgomote si greierasi si nu in ultimul rand profesionalismul celor de la service.
Si acum chestia asta cu moatorele diesel. Ce este o masina de 100 ani incoace: un motor si 4 roti. Cand motorul nu merge ce naiba mai ramane?
Mi s-a intamplat si mie, dar nu mai stiu exact cum si in ce conditii. Am 1,6 90, cu aproape 18k km la bord. Mergeam destul de linistit (parca inainte o alergasem putin), si cand am schimbat a 4-a, sau cand am micsorat viteza sa ajung la 60, una din doua, simteam ca se ineaca si facea intr-un hal. Am scos din viteza, i-am dat o talpa doua pana la 4000, si gata. Repet, s-a intamplat o singura data. In rest toate bune si frumoase. Greierasu din consola centrala isi face treaba, greierasu cu gura cea mai mare din "torpedou" (aproximativ) nu s-a mai facut auzit deocamdata, mai vibreaza maciulia de la schimbator mai ales in a 3-a la accelerari si suportul de centura mai scanceste din cand in cand cand e dat in sus la maxim.
@johnzvi79 - Iti iei un motor de 2.0 CRDi.
Cee'd SW 2.0 CRDi 140CP~170CP 6MT TX pregatit sa frustreze...a different ONE
Kia Ceed SW 200Km/h - http://www.youtube.com/watch?v=tsQNcrqPImk
MAX 221km/h pe GPS/Autobahn Austria
Kia Ceed SW 200Km/h - http://www.youtube.com/watch?v=tsQNcrqPImk
MAX 221km/h pe GPS/Autobahn Austria
-
- Zuza
- Posts: 995
- Joined: 24 Oct 2007, 21:53
- Auto:
- Location: Bucuresti
- Contact:
Pe mine m-au sunat deja de la service pt vopsirea barii si inlocuirea lampii de ceata, e drept ca m-au programat abia pe 10 martie, dar am depus actele la service joi dim si luni seara m-au sunat. Asadar se misca repede, mai rau cu piesele ca se face comanda, dar pana nu se incarca un camion intreg acela nu pleaca. Si aici nu e vina dealerului sau service-ului din Romania. Poate sunt eu mai intelegatoare... Cel mai sigur este ca atunci imi vor face si resoftarea ECU si dupa aia vom vedeam ce rezultat va avea asupra motorului. Se pare ca la mine se manifesta cel mai des aceasta problema.
Si eu am constatat aceleasi simptome! insa am pus-o pe seama nehotararii in a accelera sau nu in plaja de turatie cand intra turbina (1950rpm). Si cred ca este si normal deoarece la acea turatie un electomagnet actioneaza turbina. Daca nu esti hotarat (sa accelerzi) elctromagnetul actioneaza sau nu si apare acea "smucitura". Cat de simtita se face aceasta este in functie de cat de repede treci peste punctul critic.
Asa mi-am explicat eu fara sa ma gandesc ca ar putea fi un bug sau altceva.Si tare as vrea sa nu ma insel
Asa mi-am explicat eu fara sa ma gandesc ca ar putea fi un bug sau altceva.Si tare as vrea sa nu ma insel
-
- Posts: 34
- Joined: 07 Jan 2008, 17:59
- Auto:
petry_1776 si a mea face la fel de des, am fost astazi pe la service si am spus despre problema, au zis sa astept 20 min sa vina un baiat sa imi faca programare la tester, nu am mai asteptat pentru ca nu mai am zi libera prea curand, deja am pierdut 2 zile pentru ca nu sunt in stare sa livreze masina intreaga si functionala. Mi se parea normal de vreme ce masina a fost livrata cu defectiunea asta sa se ocupe de ea fara programare, dar asta e. Inca asteptam masina pe care am platit-o.
Cee`d 1,6 dsl hp base
-
- Zuza
- Posts: 995
- Joined: 24 Oct 2007, 21:53
- Auto:
- Location: Bucuresti
- Contact:
-
- Zuza
- Posts: 995
- Joined: 24 Oct 2007, 21:53
- Auto:
- Location: Bucuresti
- Contact:
Update:
Conform celor spuse de seful de la service Mit Motors Baneasa, am fost, deocamdata, singura, prima care a semnalat aceasta problema. Acum sunt singura careia i s-a facut resoftarea. Vineri seara am tot mers prin Bucuresti cu ea, azi la fel, cred ca si mai pe seara si maine o voi alerga. Pana acum nu mi-a mai facut, pe de alta parte am impresia ca toarce mai frumos motorul, dar fiind si cald afara poate fi doar o impresie. Daca asta s-a rezolvat, Doamne ajuta, din momentul asta nu mai am nici o problema
Asadar sa ne bucuram de-o primavara frumoasa!
Succese marete si numai bine!!
Conform celor spuse de seful de la service Mit Motors Baneasa, am fost, deocamdata, singura, prima care a semnalat aceasta problema. Acum sunt singura careia i s-a facut resoftarea. Vineri seara am tot mers prin Bucuresti cu ea, azi la fel, cred ca si mai pe seara si maine o voi alerga. Pana acum nu mi-a mai facut, pe de alta parte am impresia ca toarce mai frumos motorul, dar fiind si cald afara poate fi doar o impresie. Daca asta s-a rezolvat, Doamne ajuta, din momentul asta nu mai am nici o problema
Asadar sa ne bucuram de-o primavara frumoasa!
Succese marete si numai bine!!
Eu nu inteleg, astia nu au testat masina zeci de mii de kilometri? Sa puna lucrurile la punct? Altfel vedeau problema la diesel. Pare sa fie aceeasi problema care a fost la Accent cu motoarele pe benzina. Nu pot sa inteleg cum sa dai drumul unui model, sa il lansezi, si la mai putin de un an sa recunosti ca trebuie sa rescrii softul, altfel pa motor, de parca ti-ai fi cumparat un calculator si daca ai o problema, instalezi un update si ai rezolvat problema... e strigator la cer. In fond sunt niste bani dati pe o masina, la ce folos 7 ani garantie cand service-ul te trateaza aiurea de obicei, si masina cade din problema in problema...