Meniuri secrete ale CB-ului.
- scubli
- "ambiguus"
- Posts: 3644
- Joined: 16 Dec 2007, 14:56
- Auto:
- Location: Oradea si/sau Sighetu Marmatiei
- Contact:
Re: DIY + TUNING
Super asa. Oricum e foarte bun "trick-ul", era enervant sa porneasca automat AC-ul. E alta viata acum cand porneste pe parbriz fara AC automat
- scubli
- "ambiguus"
- Posts: 3644
- Joined: 16 Dec 2007, 14:56
- Auto:
- Location: Oradea si/sau Sighetu Marmatiei
- Contact:
Re: Meniuri secrete ale CB-ului.
=D> =D>
Good job mykep.
Good job mykep.
Re: Meniuri secrete ale CB-ului.
Sa-ti dea Domnui' sanatate mereu ma seca. Acuma... nu mai are de ce. sic!
Back in busines....
http://www.flickr.com/photos/skyppy/
http://www.flickr.com/photos/skyppy/
Re: Meniuri secrete ale CB-ului.
ms mult mykep, chiar eram foarte curios in privinta asta!
KIA ProCeed 1.6 Black PH 22 LEK
Re: Meniuri secrete ale CB-ului.
Cear functioneaza, si este mai bine asa =D> multumin mykep
C`EED 1.4 GSL Red Mars- B 85 KTT
comandata 04.04.08- livrata 22.04.08
http://picasaweb.google.com/floreacostel76
comandata 04.04.08- livrata 22.04.08
http://picasaweb.google.com/floreacostel76
Re: Meniuri secrete ale CB-ului.
mykep wrote:Pentru dezactivarea functiei de pornire automata a Ac-ului cand se seteaza dezaburire parbriz.
Se da drumu la ventilatie in pozitita dezaburire parbriz, atentie numai parbriz
Se seteaza ventilatorul la maxim
Se apasa de 5 ori pe butonul de recirculare,
Dupa aproximativ 2 secunde vor palpai de cateva ori ledurile de la AC si recirculare si gata, e dezactivat.
Pentru reactivare se utilizeaza acelasi procedeu.
Succes!
mie nu mi-a mers...
Re: DIY + TUNING
Pararerea mea este ca era buna faza cu AC-ul. Deoarece in manual scrie ca daca vrei sa dezaburesti si in acelasi timp sa ai aer dezumidificat in masina, (adica daca este umezeala, in special cand ploua este aer umed in masina) se porneste si AC-ul cu caldura pornita, si cica se dezumidifica aerul in masina. Nu am avut ocazia sa incerc dar asa scrie in manual. cu prima ocazie incerc sa vad. Probabil de aia era setat sa porneasca automat.
Sincer si pe mine ma dispera dar nu cred ca o sa-l dezactivez, probabil o sa incerc sa vad daca functioneaza.
Sincer si pe mine ma dispera dar nu cred ca o sa-l dezactivez, probabil o sa incerc sa vad daca functioneaza.
- apachioara
- nicicum
- Posts: 421
- Joined: 24 May 2007, 22:11
- Auto:
- Location: Cluj Napoca
- Contact:
Re: Meniuri secrete ale CB-ului.
scrie in manualul de utilizare cum se dezactiveaza sau se reactiveaza aceasta functie... puneti mana si rasfoiti-l
spor!
spor!
Re: Meniuri secrete ale CB-ului.
pai da, scrie , dar e bine cand citeste altul in locul tau si iti rezuma lucrurile importante!
KIA ProCeed 1.6 Black PH 22 LEK
-
- Posts: 122
- Joined: 27 Mar 2008, 14:30
- Auto:
- Location: Bucuresti
Re: Meniuri secrete ale CB-ului.
Ar trebui sa se perceapa o ``taxa virtuala`` pt. acest ajutor..50 Euro / 1 buc. apasare buton recirculare...drept urmare.. bani multi castigati cinstit
Re: Meniuri secrete ale CB-ului.
Are cineva idee daca se pot reconfigura comenzile de pe volan? Ma refer la tastele CH sus si jos cu care se schimba posturile de radio. M-ar interesa foarte mult sa schimbe folderele in mod mp3 si nu posturile de radio (cele 2 butoane nu le-am folosit niciodata!).
Sau daca suntem foarte multi in situatia asta poate facem o sesizare la producator, ce ziceti?
Sau daca suntem foarte multi in situatia asta poate facem o sesizare la producator, ce ziceti?
Re: Meniuri secrete ale CB-ului.
@alaexus
yep si eu as vrea asa ceva:D....
yep si eu as vrea asa ceva:D....
Kia Cee'd 1.4 HB Best Beige - august.08
Re: Meniuri secrete ale CB-ului.
sincer si eu m-am gandit ca ce bine ar fi sa poti schimba folderele de acolo, dar numai in varianta cd-mp3 sau memory-stick, la radio sa ramana la fel. ce-i de facut?
Re: Meniuri secrete ale CB-ului.
haideti sa va spun ce stiu eu (invit pe cei care stiu mai bine sa ma corecteze, insa sunt destul de sigur pe ce spun).
Comenzile acestea din jurul volanului sunt interpretate electronic de cateva generatii bune de masini. Configurarea este gandita in faza de proiectare (rolul fiecarui buton, functiile stabilite etc). Dupa planificare, se trece la scrierea acestei configuratii intr-o memorie. In masinile low & mid level, se foloseste un fel de memorie ROM (inscriptibila o singura data).
O memorie din asta (goala, nescrisa) costa - orientativ - 5Euro.
Modelele high end si luxury folosesc un alt tip de memorie, FPGA (field programmable gate array), nevolatila (sa zicem un echivalent al memoriilor flash), care se pot reconfigura (termenul de scriere a memoriei duce cu gandul la scrierea unui CD... corect este configurare, acestea sunt circuite logice electronice). Orientativ, pretul unui modul FPGA este in jur de 50E. La o astfel de memorie, cand exista o cerere de la un numar mai mare de clienti, un inginer gandeste reconfigurarile si printr-un port se conecteaza cu laptopul la aceasta memorie si o reconfigureaza.
Sa pui un FPGA in locul unui ROM ar fi teoretic interesant, ca optional. Insa problema este ca probabil KIA nu a gandit modelul Ceed in stilul celor high end, asa ca putem afirma aproape cert faptul ca nu vom gasi aceasta optiune in oferta lor, sa nu mai spun de disponibilitatea sa gandeasca acest concept acum (in mod sigur se lucreaza la alt model KIA, nu stau ei acum sa regandeasca un model in productie de vreo 2 ani).
Si mai suparator este faptul ca nici un tert n-ar putea sa isi bage "coada", pentru ca sa te joci pe memoria unei astfel de masini poate duce la a o face inutilizabila - cel putin procesorul ei. Industria auto, pe aceasta nisa, este foarte restrictiva, intervii foarte greu in starea masinii.
Singura solutie ar fi ca producatorul KIA sa binevoiasca sa ne rezolve aceasta doleanta, iar asteptatul de la altcineva este in zadar (ce poate aparea de la altcineva poate sa fie ceva tablaraie - spoilere, kituri etc - , electrica - becuri, leduri - si alte brizbrizuri mai mult mecanice. Dar, intaresc, ma indoiesc de faptul ca vor schimba acest lucru... ganditi-va la faptul ca un produs ce ar intra in uz general ar trebui intai conceput, pe urma implementat, testat, asigurat service si upgrade pt modelele mai vechi, eventual downgrade pentru probleme intalnite... Vorbim de compatibilitati inter module ... ori asta ar insemna bataie de cap... ganditi-va si la faptul ca nu au facut faruri cu xenon din acelasi principiu: keep it simple!
Comenzile acestea din jurul volanului sunt interpretate electronic de cateva generatii bune de masini. Configurarea este gandita in faza de proiectare (rolul fiecarui buton, functiile stabilite etc). Dupa planificare, se trece la scrierea acestei configuratii intr-o memorie. In masinile low & mid level, se foloseste un fel de memorie ROM (inscriptibila o singura data).
O memorie din asta (goala, nescrisa) costa - orientativ - 5Euro.
Modelele high end si luxury folosesc un alt tip de memorie, FPGA (field programmable gate array), nevolatila (sa zicem un echivalent al memoriilor flash), care se pot reconfigura (termenul de scriere a memoriei duce cu gandul la scrierea unui CD... corect este configurare, acestea sunt circuite logice electronice). Orientativ, pretul unui modul FPGA este in jur de 50E. La o astfel de memorie, cand exista o cerere de la un numar mai mare de clienti, un inginer gandeste reconfigurarile si printr-un port se conecteaza cu laptopul la aceasta memorie si o reconfigureaza.
Sa pui un FPGA in locul unui ROM ar fi teoretic interesant, ca optional. Insa problema este ca probabil KIA nu a gandit modelul Ceed in stilul celor high end, asa ca putem afirma aproape cert faptul ca nu vom gasi aceasta optiune in oferta lor, sa nu mai spun de disponibilitatea sa gandeasca acest concept acum (in mod sigur se lucreaza la alt model KIA, nu stau ei acum sa regandeasca un model in productie de vreo 2 ani).
Si mai suparator este faptul ca nici un tert n-ar putea sa isi bage "coada", pentru ca sa te joci pe memoria unei astfel de masini poate duce la a o face inutilizabila - cel putin procesorul ei. Industria auto, pe aceasta nisa, este foarte restrictiva, intervii foarte greu in starea masinii.
Singura solutie ar fi ca producatorul KIA sa binevoiasca sa ne rezolve aceasta doleanta, iar asteptatul de la altcineva este in zadar (ce poate aparea de la altcineva poate sa fie ceva tablaraie - spoilere, kituri etc - , electrica - becuri, leduri - si alte brizbrizuri mai mult mecanice. Dar, intaresc, ma indoiesc de faptul ca vor schimba acest lucru... ganditi-va la faptul ca un produs ce ar intra in uz general ar trebui intai conceput, pe urma implementat, testat, asigurat service si upgrade pt modelele mai vechi, eventual downgrade pentru probleme intalnite... Vorbim de compatibilitati inter module ... ori asta ar insemna bataie de cap... ganditi-va si la faptul ca nu au facut faruri cu xenon din acelasi principiu: keep it simple!
KIA Cee`d 1.4 GSL BEST - Kompass Blue. B - 04 - YEH (Oh Yeah!). || 20.000 km
---- [LINK - jurnal de bord]
---- [LINK - jurnal de bord]