ECONOMIZOR CONBUSTIBIL - MIT SAU REALITATE ?
Re: ECONOMIZOR CONBUSTIBIL - MIT SAU REALITATE ?
O fi ajuns la comentariul meu plin de profesionalism si a pus cateva economizoare.
KIA Cee`d Best Kompass Blue 1,4
Re: ECONOMIZOR CONBUSTIBIL - MIT SAU REALITATE ?
Am avut si eu un an de zile , l-am dat la gunoi. Deci nu dati banii pe prostii.
cee'd 1.4 base, oil blue, proiectoare, cotiera, cheie 2 butoane
golf 4, benzina 1.4
www.instructiunissm.com
golf 4, benzina 1.4
www.instructiunissm.com
-
- Posts: 231
- Joined: 23 Jun 2008, 12:59
- Auto:
- Location: Timisoara
- Contact:
Re: ECONOMIZOR CONBUSTIBIL - MIT SAU REALITATE ?
Bine ca m-am pus sa caut acest topic DUPA ce am cumparat minunatiile de magneti...
Acum, daca tot am cumparat chestiile astea, am sa le montez inainte de a scrie si eu in topic ca sunt bani aruncati.
Vin cu o intrebare. Va rog sa nu radeti de mine, sunt un individ cu simt tehnic, dar pur si simplu de cand am trecut la masini mai serioase, nu ma mai intereseaza ce este sub capota motor, nu imi mai consum timpul si neuronii ca sa identific ce e fiecare lucru si la ce foloseste.
Asadar, in prospectul "economizorului minune" scrie ca se monteaza pe racordul de tur. Iar in cazul in care turul si returul sunt unul langa altul (cum este si cazul la KIA), turul este cel rece si returul este cel mai cald. OK, doar ca la KIA ambele racorduri sunt izolate termic si nu am prea reusit sa imi dau seama care e cald si care e rece (fireste ca am incalzit motorul in prealabil).
Dupa mintea mea, turul este cel care duce in jos, acolo unde este o "chestie" actionata de cablul de acceleratie, iar returul la rezervor este acel racord care iese de sus, de deasupra motorului, din zona injectoarelor.
Va rog sa imi confirmati daca este asa, sau daca fac o confuzie grosolana.
Multumesc
Acum, daca tot am cumparat chestiile astea, am sa le montez inainte de a scrie si eu in topic ca sunt bani aruncati.
Vin cu o intrebare. Va rog sa nu radeti de mine, sunt un individ cu simt tehnic, dar pur si simplu de cand am trecut la masini mai serioase, nu ma mai intereseaza ce este sub capota motor, nu imi mai consum timpul si neuronii ca sa identific ce e fiecare lucru si la ce foloseste.
Asadar, in prospectul "economizorului minune" scrie ca se monteaza pe racordul de tur. Iar in cazul in care turul si returul sunt unul langa altul (cum este si cazul la KIA), turul este cel rece si returul este cel mai cald. OK, doar ca la KIA ambele racorduri sunt izolate termic si nu am prea reusit sa imi dau seama care e cald si care e rece (fireste ca am incalzit motorul in prealabil).
Dupa mintea mea, turul este cel care duce in jos, acolo unde este o "chestie" actionata de cablul de acceleratie, iar returul la rezervor este acel racord care iese de sus, de deasupra motorului, din zona injectoarelor.
Va rog sa imi confirmati daca este asa, sau daca fac o confuzie grosolana.
Multumesc
Kia Cee'D SW Pyston Grey, 1.4 GSL Best
TM 74 KIA ODO +86.000 km
TM 74 KIA ODO +86.000 km