DIY (Do It Yourself)

Cum se rezolvă diverse probleme
Post Reply
User avatar
scubli
"ambiguus"
Posts: 3644
Joined: 16 Dec 2007, 14:56
Auto:
Location: Oradea si/sau Sighetu Marmatiei
Contact:

Post by scubli »

ida01ro wrote:@scubli: felicitari pt masca xR si pentru...post! :D

o lamurire te rog: am inteles ca sigla KIA se poate demonta usor de pe masca, as fi vrut sa stiu daca si rama cromata+ceva rosu din partea superioara a grilei se poate scoate ?

PS: cat te-a costat (si de unde, cat timp a durat comanda, etc) ...evident, nu manopera! :P da si tu mai multe amanunte...
Multumesc.
Se poate scoate rama cromata cu tot cu cea rosie, e prinsa in ceva suruburi.
Dar cred ca nu arata prea bine cu ea scoasa pt. ca ramane un gol.

Grila a fost 450lei, luata de la KIA Oradea (Auto Forte) si a venit in 2 saptamani. Manopera logic ca a fost gratis... facuta de mine.

User avatar
scubli
"ambiguus"
Posts: 3644
Joined: 16 Dec 2007, 14:56
Auto:
Location: Oradea si/sau Sighetu Marmatiei
Contact:

Post by scubli »

ozu wrote:rama cromata plus ceva rosu...se poate vopsi cu negru mat sau o sa arate chicios...in ideea ca rosu nu se potriveste cu toate culorile :?
Nu arata chicios chiar deloc, banda cromata merge foarte bine(tinand cont ca grila originala are mult mai mult crom) se asorteaza cu inelul cromat de pe proiectoarele ceata.
Banda rosie e prea mica sa strice aspectul si pe Piston Grey merge foarte bine o "pata" rosie, la fel si pe a lui mixer, unde acea pata rosie da foarte bine cu culoarea masinii.

ida01ro
Carcotas Sef
Posts: 1720
Joined: 11 Jun 2007, 19:05
Auto:
Location: bacau
Contact:

Post by ida01ro »

..chestia e ca la mine chiar ar fi .."chicios" :D ..xcum, multumesc pt raspunsuri , chestia se poate rezolva...
cassa white & rainbow blue ceed 1,4 ltd edition + ceva optionale. BC 02YDA; ODO> 23 K
Dorele, ne mai tii mult ma?

tipitip
Admin
Posts: 1463
Joined: 04 May 2007, 16:25
Auto:
Location: Bucureşti
Contact:

Post by tipitip »

Nick3i wrote:
scubli wrote:
ozu wrote:poze cu schimbarea becurilor

http://vlastimilfiser.rajce.idnes.cz/Vy ... _cee%B4da/
Am mai vazut metoda, dar se pot schimba mult mai usor.
Desfacand doar 2 suruburi, nu masca fata + scoaterea farului.
Care's alea 2 suruburi care te scutesc de toata munca aia :D
GeorgeC wrote:OK...mi-au ajuns si mie becurile azi si chiar am reusit sa le si schimb.

Cele vechi sunt tot philips pe faza scurta, osram pe faza lunga si pe cele de pozitie nu am vazut sa scrie ceva. Diferenta pe faza scurta compenseaza banii dati pe becuri. Nu lumineaza la distanta mai mare decat cele vechi dar o fac mult mai intens. Lumina parca e mai "de calitate", e mai alba, si ajungi sa vezi mai multe detalii ale drumului. La faza lunga bat mai departe si e o lumina mai alba ca la cele vechi. La pozitie toata frumusetea este lumina alba nu galbuie...e doar de design dar merita.

Cat despre schimbatul becurilor, a durat cam 1 ora si am facut toata operatiunea in parcare (faza scurta + faza lunga + pozitii). Pe scurt procedura e urmatoare :

- Faza lunga si pozitie : se da jos capacul care acopera incinta pozitiei si a fazei lungi prin desurubare, faza lunga e in mijlocul incintei, iar pozitia mai jos. Pentru a schimba becul la faza lunga se scoate prima data mufa din bec, iar ulterior se desprinde clema care tine becul. Inainte de a pune becul fazei lungi la loc e recomandabil sa schimbati becul pozitiei deoarece daca puneti becul la loc nu mai aveti loc sa trageti de soclul care tine becul pt. pozitie. (pt. cei cu degete groase va fi dificil la pozitie).
- Faza scurta : din nou a fost foarte simplu. Luati cheia de 10 din setul de scule din portbagaj si desurubati cele 2 suruburi de la vasul ce tine antigelul. Acesta il puneti un pic mai sus, asa facunduva loc sa desfaceti capacul incintei fazei scurte (tot prin rotire). Ajunsi la acea incinta operatiunea e identica cu cea de la faza lunga (scoteti mufa de alimentare din bec si ulterior desprindeti clema ce tine becul). ASTA E PENTRU PARTEA STANGA . Pentru partea dreapta trebuie sa desurubati bornele de la baterie, surubul ce tine bateria de mai josul ei si sa dati bateria jos. Dupa care operatiunea este identica cu partea stanga.

NU are rost sa mergeti la service pentru aceaste operatii, e simplu, va trebuie un pic de timp si curaj.
Pentru orice informaţie legată de forum clubkia@clubkia.ro
Pentru oferte pentru membri click aici

Toldo
Posts: 30
Joined: 03 Oct 2007, 00:47
Auto:
Location: Bucuresti

Post by Toldo »

super ieftin ai luat grila.. la mine a fost aproape 8 mil... si a durat 3 luni sa vina :|

c.ciprian
forumist convins
Posts: 437
Joined: 30 Nov 2007, 17:06
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Post by c.ciprian »

Dintre cei care au schimbat becurile si sunt din Bucuresti, e cineva dispus sa imi arate si mie diferenta? Pot sa ajung aproape la orice adresa din Buc dupa ora 18.

Arnold12
Posts: 2774
Joined: 02 Jun 2007, 18:23
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Post by Arnold12 »

Daca vrei diferenta notabila pune xenoane.
Cee'd SW 2.0 CRDi 140CP~170CP 6MT TX pregatit sa frustreze...a different ONE
Kia Ceed SW 200Km/h - http://www.youtube.com/watch?v=tsQNcrqPImk
MAX 221km/h pe GPS/Autobahn Austria

c.ciprian
forumist convins
Posts: 437
Joined: 30 Nov 2007, 17:06
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Post by c.ciprian »

Arnold12 wrote:Daca vrei diferenta notabila pune xenoane.
Alea trebuie puse in service pentru garantie la partea electrica... si la ce scoruri are MIT...

Arnold12
Posts: 2774
Joined: 02 Jun 2007, 18:23
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Post by Arnold12 »

Cee'd SW 2.0 CRDi 140CP~170CP 6MT TX pregatit sa frustreze...a different ONE
Kia Ceed SW 200Km/h - http://www.youtube.com/watch?v=tsQNcrqPImk
MAX 221km/h pe GPS/Autobahn Austria

silvio
Posts: 97
Joined: 10 Jun 2007, 02:15
Auto:
Location: Bucuresti

Post by silvio »

am schimbat eu becurile
pozitie-blue vision
faza scurta -philips x-treme power
daca te intereseaza eu stau in militari dar doar dupa ora 22
EX KIA CEE'D 1,6CRDI 115cp pewter beige B-67-XMC 62000km
CLIO RS 197 rosu B-94-NUW

c.ciprian
forumist convins
Posts: 437
Joined: 30 Nov 2007, 17:06
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Post by c.ciprian »

Ne-am intalnit ieri si am facut cateva poze. Va las sa ghiciti care sunt farurile lui silvio si care ale lui dreandrei.

ImageImage


ImageImageImage

Sincer sa fiu, nu am fost impresionat de becuri, ci de resoftarea facuta de silvio.

gabz
wiiiiiii
Posts: 269
Joined: 12 Nov 2007, 00:47
Auto:
Location: Craiova

Post by gabz »

stie cineva cum se desface bordul? mai exact "aparatoarea" aia rotunjita din plastic lucios?
_____________
1.4 GSL Best- Kompass Blue-nici un optional, ca doar am primit-o in 2 saptamani :p

c.ciprian
forumist convins
Posts: 437
Joined: 30 Nov 2007, 17:06
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Post by c.ciprian »

Uita-te la pagina doi din acest topic...

gabz
wiiiiiii
Posts: 269
Joined: 12 Nov 2007, 00:47
Auto:
Location: Craiova

Post by gabz »

si mia exact ce sa urmaresc?? ca am citit pas cu pas toate paginile. si nu gasesc nimic legat de demontarea bordului. ci numai a grilei sau a casetofonului. eu vreau sa am acces lfacil a geamul de la vitezometru, turometru, etc
_____________
1.4 GSL Best- Kompass Blue-nici un optional, ca doar am primit-o in 2 saptamani :p

c.ciprian
forumist convins
Posts: 437
Joined: 30 Nov 2007, 17:06
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Post by c.ciprian »

scuze... n-am vazut acolo "bordul". credeam ca aparatoarea care e deasupra mastii

Post Reply

Return to “Tips & Tricks”