Mufa AUX si USB nu exista

Cum se rezolvă diverse probleme
Andrei I.
Posts: 6
Joined: 16 Sep 2012, 22:47
Auto:

Mufa AUX si USB nu exista

Post by Andrei I. »

Salutare. De curand sunt posesor de KIA CEED din 2008. Sunt multumit de masinuta mea, dar un singur lucru as dori sa aflu daca exista o posibilitate de a monta o mufa USB, deoarece masinuta nu a venit echipata. Sunt inginer electronist si nu e o problema pt. mine sa fac conexiunile. Doar as vrea sa stiu daca cineva cunoaste sau a montat asa ceva la el, pentru a nu desface panoul central si a-mi da seama singur daca se poate face ceva.

User avatar
RaiMaN
Moderator
Posts: 1080
Joined: 17 Jun 2010, 12:27
Auto: Sportage 1.7 CRDI
Location: Bucuresti

Re: Mufa AUX si USB nu exista

Post by RaiMaN »

Din cate stiu eu toate ceed`urile au mufa usb si aux... deci ar fi problema daca nu ai :)
Peugeot 5008 GT 2019, 2.0 Diesel EAT8, 177CP

EX: Kia Sportage MY2017, 1.7 CRDI 7DCT, Style, New InfraRed

Kia Cee`d Facelift 2010 1.6 CRDI , Best, Black Pearl

Dannyboy
Posts: 974
Joined: 07 Feb 2009, 16:03
Auto: Hyundai i30 1,6 CRDI
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Mufa AUX si USB nu exista

Post by Dannyboy »

N-a facut nimeni chestia asta pentru ca orice ceed are ce dumitale iti lipseste. Ar fi bine sa te intrebi de ce lipseste. Sa fi fost vreun accident la mijloc in urma caruia s-a schimbat cate ceva la masina?
Viața e ca un tren. Cel mai bine e la vagonul-restaurant.

BAU
Moderator General
Posts: 3291
Joined: 24 Jan 2008, 00:25
Auto:
Location: Bucuresti

Re: Mufa AUX si USB nu exista

Post by BAU »

Nu poti pune o poza cu zona respectiva , sa ne dam si noi seama cum arata un ceed fara usb ?
Zona cu bricheta si usita din dreapta ei unde ar trebui sa fie usb-ul ?
1.6 GSL EX, MT, 122 CP, 225/45 R17W, 133.000 km

User avatar
bondalicir
Posts: 1820
Joined: 02 Mar 2008, 02:56
Auto:
Location: Buftea
Contact:

Re: Mufa AUX si USB nu exista

Post by bondalicir »