Oare care e mai mare? Prostia sau nesimtirea?

Galaţi
User avatar
moguai
Posts: 375
Joined: 04 Sep 2007, 21:40
Auto: Subaru WRX STI
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Oare care e mai mare? Prostia sau nesimtirea?

Post by moguai » 03 Jul 2009, 17:04

deci daca faza de mai sus e adevarata - dealerul e vinovat 99%
si explciatia pare plauzibila...
Ex: Ceed 1.4 Best, Kompass Blue
Ex: Subaru Impreza 2.0S, Pearl White
Now: Subaru Impreza WRX STI 2.5T, Rally Blue & Ceed 1.4 City

EVA814
Autoprim Galaţi
Posts: 30
Joined: 11 Sep 2007, 15:03
Auto:

Re: Oare care e mai mare? Prostia sau nesimtirea?

Post by EVA814 » 03 Jul 2009, 20:06

Buna ziua,

Cornelush88 este foarte indreptatit sa fie atat de suparat deoarece si-a dorit o masina care din pacate nu a putut fi produsa in acest moment. Ma numesc Zina Petcu sunt consilier vanzari la Autoprim Galati si sunt persoana care am lansat comanda cu pricina. In momentul in care lansezi o comanda intri intr-un program online cu importatorul si fabrica. Deci nu ai cum sa gresesti. Este imposibil. Orice optional lansat gresit programul te avertizeaza si automat nu poti merge mai departe. Se intampla sa nu se poata fabrica o masina in conditiile actuale dar este o chestiune de moment. D-lui in cauza i s-au oferit 2 alternative:
1 - sa accepte versiune Proceed 2.0 DSL - CITY aplicandui-se un discount de 500 euro fara TVA *(595 cu TVA) cu livrare imediata
2 - sa astepte luna de productie august pentru versiunea comandata + preturile noi disponibile din luna august + discountul aferent.
Clientul pentru care eu personal am un respect deosebit ( clientul fiind de fapt tatal d-lui Cornelush) a acceptat prima varianta.
Acum sa-mi spuna mie cineva de pe acest forum ca la locul de munca unde sunteti angajati nu v-ati confruntat cu probleme similare, care nu depind de d-voastra. Bineinteles ca faceti tot posibilul sa multumiti clientul, dar cand clientul isi doreste ceva e adevarat ca orice ai face nu-l multumesti.
Dar e foarte usor sa arunci primul "piatra" si sa improsti cu noroi si aici ma refer la cei care posteaza diferite comentarii acuzatoare din spatele unui calculator sub identitatea unui nickname .

Imi plec capul in fata D-voastra stimate client!

Cu stima
Zina Petcu

Cristi H
Posts: 516
Joined: 11 Feb 2009, 20:10
Auto:
Location: Ro
Contact:

Re: Oare care e mai mare? Prostia sau nesimtirea?

Post by Cristi H » 03 Jul 2009, 20:17

Tot respectul, @Eva814, pentru atitudine. Ar fi interesant daca @Kiafan ar veni cu argumente care sa-i sustina afirmatia ca "Dealerul a cam incurcat treburile in cazul tau daca nu a stiut treaba asta".
Din punctul meu de vedere, nu prea conteaza numele celui care se ascunde dupa nickname, conteaza coloana vertebrala.
Relatia dintre client si dealer nu decurge intotdeauna cum ar trebui, asa ca nu-i nevoie de "gaz pe foc".
Bafta.
Undercover Kia Dealer
procee'd 1.6 DSL HP

User avatar
lnvisible
Posts: 465
Joined: 09 Dec 2008, 23:20
Auto:
Location: Bucuresti ... God damn it!

Re: Oare care e mai mare? Prostia sau nesimtirea?

Post by lnvisible » 03 Jul 2009, 20:57

Am si eu o intrebare: avand in vedere aceste experiente neplacute care se tot repeta de 2 ani si comunicarea defectuoasa intre dealer si fabrica nu ar fi mai normal sa modificati contractele pe care le semneaza clientii dvs, ca sa nu mai stea cu banii blocati atat de mult timp?(nu imi imaginez cum in 2 luni de zile nu avea nimeni idee de statusul comenzilor cand normal e sa fiti la curent cu fazele productiei si sa puteti avea mai departe o comunicare buna cu clientii dumneavoastra). Ar fi mai corect pentru toata lumea :)
A fost Pro'ceed CRDI 115 HP

Cornelush88
Posts: 33
Joined: 25 May 2009, 12:38
Auto:
Contact:

Re: Oare care e mai mare? Prostia sau nesimtirea?

Post by Cornelush88 » 03 Jul 2009, 20:59

Doamna Zina Petcu,
Eu personal imi cer scuze daca v-ati simtit jignita de vre-un post anterior de-al meu.
Am specificat inca de la inceput, din primul post, ca eu nu consider dealerul responsabil pt ceea ce s-a intamplat. Din punctul meu de vedere, Kia ROMAUTO si cei de la fabrica sunt responsabili. Si sincer acum, nu cred ca rezolvam nimic daca cautam vinovatii.... problema nu se remediaza si timpul nu se da inapoi.
Inca o data, am ales varianta City deoarece aceasta imi convine. Din prima am vrut sa merg pe un city dar mi-am schimbat optiunea intr-un style ulterior. Doama Zina Petcu stie..
Ceea ce a fost deranjant a fost ca a durat 3 luni de zile sa aflam ca masina nu se poate fabrica.... Si doamna Zina Petcu ne-a comunicat imediat ce a fost si dumneaei instiintata. Nu e frumos din partea Kia Romauto sa o puna pe dumneaei la mijloc intr-o astfel de sitatie mai ales cand e vina lor...
Am spus intr-un post anterior ca problema nu e de la Autoprim. Tocmai de aceea am tinut sa-mi anunt colegii de pe forum despre ce am patit, pt a atrage atentia ca se poate intampla oriunde in tara, la orice dealer. Ideea e ca dealerul pana la urma e doar un intermediar si sincer, nu vad ce ar fi putut gresi din moment ce a venit confirmarea de primire a comenzii de la fabrica.
Inca o data, imi cer scuze daca v-ati simtit jignita de vre-unul din post-urile mele. Cand am deschis acest topic, intentia mea nu a fost aceea de a jigni pe cineva, in special pe dvs sau pe oricine de la Autoprim pt ca toata lumea de acolo a fost amabila cu noi.
@Cristi H - nu e vorba de paie pe foc aici... lumea isi da cu parerea. Tocmai de asta e forumul... :) Daca te referi la acele revizii gratuite sau mai stiu eu ce mai zice lumea pe aici, asta este parerea lor... nu ai de ce sa-i invinovatesti. Pt ca aici orice ti-ar acorda dealerul (revizii gratuite, discounturi, etc) ti le acorda din buzunarul lor. Nu mi se pare corect acest lucru din moment ce ei nu sunt vinovati...
O zi buna tuturor!
Cu respect,
Buruiana Cornel
Kia pro_ceed Cassa White 2.0 DSL City

EVA814
Autoprim Galaţi
Posts: 30
Joined: 11 Sep 2007, 15:03
Auto:

Re: Oare care e mai mare? Prostia sau nesimtirea?

Post by EVA814 » 03 Jul 2009, 22:09

Nu sunt jignita de posturile d-voastra stimate client pentru ca va inteleg perfect. Probleme sunt si la producatori cu renume insa nu sunt cunoscute datorita faptului ca isi permit sa acorde discounturi foarte mari apoi inainteaza clientului un contract prin care se disculpa, conditia nr. 1 - fiind tacerea clientului pentru a nu afecta renumele marcii. Consider ca importatorul KIA ROMAUTO nu a constrans niciodata un client sa spuna altceva decat realitatea. De aceea acest forum este sustinut de importator cat si de dealeri , si ne bucuram ca sunt atatia oameni care sustin forumul si totodata dau tot ceea ce au mai bun pentru a crea o comunitate. Pentru cei care nu stiu inca, sunt posesoare de kia ceed am fost la marea coloana de la Brasov si sunt foarte convinsa ca a fi posesor de ceed e un motiv de mandrie. Stiti voi de ce.
Multumesc asadar tuturor celor care doriti sa intram in cartea recordurilor. Cu siguranta ma voi numara printre participanti .

Post Reply

Return to “Autoprim”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests