kia sportage

Subiecte care nu ţin de un numit model
baban oana
Posts: 19
Joined: 18 Jan 2017, 15:08
Auto: as vrea un sportage

kia sportage

Post by baban oana » 31 Jan 2017, 18:28

...am obosit tot citind si tot sperand ca ma voi elucida...pareri si pareri,greu de luat o decizie cand vrei sa achizitionezi o masina noua,foarte greu!!!!cutia aia,caii aia....benzina silentioasa/motorina puternica..pana si culoarea e o problema............sambata fac td cu sportage,doamne ajuta-ma!!!! mai dati-mi voi niste aripi sau niste oxigen................offf!!! :o :o #-o #-o

andrei1271984
Posts: 235
Joined: 06 Nov 2016, 15:17
Auto: Kia Sportage 1.6 GDI Classic+
Location: Bucuresti

Re: kia sportage

Post by andrei1271984 » 31 Jan 2017, 23:52

:))) sunt prea multe plusuri ca sa te sperii de 2-3 minusuri
ca si culoare iti recomand canyon silver , este cea mai frumoasa culoare (parerea multora si inclusiv a dealerului) si este si "anti-jeg". Ma uitam pe drum la cateva sportage albe sau rosii, nu li se mai vede culoarea:)))
Kia Sportage 2016 1.6 GDI Classic +

Flavyus
Posts: 491
Joined: 19 Jan 2017, 11:04
Auto: Sportage2017 2DSL GTL4x4HP 6AT
Location: Bucuresti

Re: kia sportage

Post by Flavyus » 15 Feb 2017, 14:21

Cutiile nu sunt toate la fel.
Dintre automate recomand clasica 6AT, este cu convertor de cuplu. Am condus-o si sunt foarte multumit, prin comparatie cu DSG6 umeda de la VW.
DCT7 este similara DSG7 uscata de la VW, de obicei acestea au probleme.
In plus toate DCT/ DSG necesita schimb kit ambreiaje la 150-200k km, cost estimat cca 500-600 Euro.
DSG6 umeda mai necesita si intretinere schimb ulei cutie la fiecae 60k, cost cca 250 Eur.

La motorizari diesel as merge pe 2.0 DSL fiind motor testat de mai multi ani, recent revizuit la lansarea noului Sportage.

valyy2017
Posts: 1
Joined: 04 Mar 2017, 11:19
Auto: kia ceed

Re: kia sportage

Post by valyy2017 » 18 Mar 2017, 09:16

Flavyus wrote:Cutiile nu sunt toate la fel.
Dintre automate recomand clasica 6AT, este cu convertor de cuplu. Am condus-o si sunt foarte multumit, prin comparatie cu DSG6 umeda de la VW.
DCT7 este similara DSG7 uscata de la VW, de obicei acestea au probleme.
In plus toate DCT/ DSG necesita schimb kit ambreiaje la 150-200k km, cost estimat cca 500-600 Euro.
DSG6 umeda mai necesita si intretinere schimb ulei cutie la fiecae 60k, cost cca 250 Eur.

La motorizari diesel as merge pe 2.0 DSL fiind motor testat de mai multi ani, recent revizuit la lansarea noului Sportage.
Asa este !!!!

Post Reply

Return to “...despre maşini în general”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests