Page 6 of 10

Re: Drive teste useri

Posted: 08 Oct 2017, 21:19
by surfer
Gabi, pls vorbeste cu un proprietar, sau si mai bine, testeaza modelul ales de la cineva care il are, nu de la dealer.
La VW, diferenta o fac multe detalii, nu doar dotari/pret/motor

Re: Drive teste useri

Posted: 09 Oct 2017, 10:10
by b76bgaarh
decat 2.0 e testat si de audi, 1,4 a fost pus fara teste?

Re: Drive teste useri

Posted: 09 Oct 2017, 10:13
by bondalicir
a fost testat normal... si 1.2 a fost testat si uite cate probleme a avut... mai degraba eu vad problema ca o sa fie submotorizat un passat de 1.4 benzina fie el si turbo... la passat nu au 1.8 tsi? ca ar fi combinatia ideala... este f misto motorul ala si e si testat

Re: Drive teste useri

Posted: 09 Oct 2017, 10:40
by b76bgaarh
1,8 e cu distributie consumabila, pe lant, si consum de ulei declarat de ajungi sa schimbi uleiul complet, intre doo revizii.

Re: Drive teste useri

Posted: 09 Oct 2017, 10:43
by bondalicir
asta se intampla pana la modelul 2015... au model nou din 2016 si pana acum nu s-au raportat probleme... nici de consum de ulei nici de distributie... alea vechi intradevar erau jale... faceai plinul de carburant si completai si ulei...

Re: Drive teste useri

Posted: 09 Oct 2017, 10:46
by b76bgaarh
daca mai asteapta putin poate sa aleaga motorul 1,5 care a inceput sa apara pe golf 7 facelift.

Re: Drive teste useri

Posted: 09 Oct 2017, 10:51
by bondalicir
pai... ala o fi testat? bonus ala vine daca nu ma insel direct cu gdf (filtru de particule pe benzina)... si cred ca e la fel de submotorizat pt passat... imi aduc aminte de o discutie cu un vanzator de la skoda... se minuna el... cum, au pus 1.6 turbo benzina pe sportage?... la care i-am raspuns eu... bine ca au pus 1.4 pe kodiaq... in fine... eu personal nu as alege pt masini peste 1500kg motoare gen 1.4 - 1.5 turbo benzina... mai bine 2 diesel, desi eu personal nu mai sunt asa de fan diesel...

Re: Drive teste useri

Posted: 09 Oct 2017, 13:14
by zaboss
Nu (mai) înțeleg obsesia asta pentru CP și litraj... În ultimii doi an am avut ocazia să testez extensiv de la ascuțitoarea Micra, în 3 pistoane și 80 CP la Passat de 190 CP și mă apropii de o medie de 30.000 de km/an pe șoselele patriei. Sportage-ul de 136 mi se pare o mașină foarte potrivită. Cu ea mă simt cel mai bine. Pentru 2 depășiri pe drum pe care oricum le poți face și peste 1-2 km nu merită să plătești suplimentar. Acum apreciez mai mult dotările și confortul interior decât motorizarea. Îmbătrânesc :D

Re: Drive teste useri

Posted: 09 Oct 2017, 15:58
by quelloo
una e micra si alta e pasatul.
pana si 0.9 tce pe sandero la gramaju lui se simte chiar ok.
la fel si 1.0 T-Gdi de pe ceed, dar clar sunt masini mult mai usoare decat pasatu ala.
dar oricum, fiecare stie ce vrea de la masina. poate sa fie ok daca se merge foarte linistit.

Re: Drive teste useri

Posted: 09 Oct 2017, 16:04
by zaboss
Da, dar GabiA vorbea de un motor de 150 CP, nu de un 0,9 TCe pe Passat. Cel mai slab motor are 125 CP, ceea ce este acceptabil pentru mașina respectivă.

Re: Drive teste useri

Posted: 09 Oct 2017, 16:12
by bondalicir
in conditii ideale este suficient. adica daca esti tara civilizata si se merge pe autostrada este foarte ok... dar cum la noi autostrazile lipsesc cu desavarsire orice calut in plus te ajuta... cine prinde trafic de vineri sau duminica seara pe e85 poate stie despre ce vorbesc... esti pus in situatia sa depasesti un tir intr-un timp foarte scurt, pentru ca e nebunie si sa mai astepti un km doi nu prea e o solutie ca dupa dai de altul si tot asa... ori cu passatul ala cu 4 persoane si bagaje in portbagaj (si 125cp) iti spun eu ca e moartea pasiunii chiar daca schimbi numai pe rosu vitezele...
chiar si pana in 200cp nu vorbim de masini sportive sunt de acord, nu am pretentia sa faca 0-100 in 4-5 secunde, dar sa se miste decent... de asta vad un raport ok cum ar fi pe un ceed/golf/focus un motor de 100-140cp insa pe ceva mai mare corect este un 170-180cp ca sa se miste la fel

Re: Drive teste useri

Posted: 09 Oct 2017, 16:35
by zaboss
bondalicir wrote: 09 Oct 2017, 16:12 esti pus in situatia sa depasesti un tir intr-un timp foarte scurt, pentru ca e nebunie si sa mai astepti un km doi nu prea e o solutie ca dupa dai de altul si tot asa...
Exactly that's the point. După aia dai de altul... Am făcut de câteva ori anul acesta București-Iași, o dată chiar dus-întors în aceeași zi. Plus Valea Oltului sau Alba-Iulia-Cluj-Napoca... La un moment dat te prinzi că, oricâte depășiri ai face, la destinație ajungi cam în același timp cu ăla pe care l-ai depășit cu o oră în urmă. Doar că ești mai puțin stresat. Și când aveam Fiesta (1,3 60CP și acum cu Latitude sau Sporrtage, tot aceeași medie o aveam pe traseele lungi - 3,5 ore până la Sibiu, 5 ore Iași...).

https://www.petreanu.ro/ucigator-trafic ... educatiei/

Re: Drive teste useri

Posted: 09 Oct 2017, 17:15
by bondalicir
Imi pare rau da chiar nu pot sa merg cu 90 la ora intre tiruri... nu merg nici cu 200... si nu e vorba de viteza cat de reprize. De asta am spus ca pe autostrada e ok. Orice masina merge cu 130... stai frumos in coloana si asta este... dar cand fac o depasire imi place sa o fac in forta... sa dureze cat mai putin

Re: Drive teste useri

Posted: 09 Oct 2017, 17:31
by quelloo
sau faci bucuresti cluj sub 5 ore si altu care pleaca in acelasi timp face 7 io zic ca nu-i de ici de colo.
pentru valea prahovei da, oricat as depasi din aglomeratie pentru ca e drumul e foarte scurt si melcii tot cam atunci ajung, dar pe alte drumuri lucrurile se schimba.

Re: Drive teste useri

Posted: 09 Oct 2017, 17:33
by b76bgaarh
mijto, mersul legal e pt melci.