Page 7 of 7

Re: Drive teste useri

Posted: 09 Oct 2017, 18:25
by quelloo
era bine de mergeau melcii legal.
80 pe autostrada si pe banda 2, 30-40 in localitati pe DN1, 60 pe valea oltului pe portiunile cu limita 100. aici sunt nervii pe sosea.

da, stiu ca exemplu meu e unu extrem si mie imi place sa merg mult mai tare decat e limita legala dar imi stiu limitele si limitele masinii si o tin mereu in limita de siguranta. astia care merg incet au impresia ca nu pot sa pateasca nimic mergand asa incet si atentia si concentrarea lor la volan este complet aiurea (am prieteni idioti d-astia si va jur ca pe langa plictiseala si stresul ajungerii cu intarziere oriunde, cele mai mari sanse de accidente si iesiri in decor cu ei la volan le-am experimentat)

Re: Drive teste useri

Posted: 09 Oct 2017, 19:03
by zaboss
Ceea ce uitați voi este că, pe drumul, să zicem, București-Iași, cei 200 de CP te ajută să depășești tirul la Coșereni, dar la Poșta Câlnău dai de altul pe care nu mai poți să-l depășești și rabzi în spatele lui până când te ajung din urmă cei cu 80 de CP care nu au putut depăși tirul de la Coșereni decât după un kilometru...
200 de CP fac diferența la raliu, în condiții normale de trafic e fix pix și diferența de viteză medie între 80 de CP și 200 de CP este insignifiantă ;)

@quello, cine face 7 ore Cluj-București nu o face că are 80 de CP, ci că atâta poate el ca șofer...

Re: Drive teste useri

Posted: 09 Oct 2017, 19:12
by quelloo
uiti un aspect. cu 80 de cai si tirul mergand cu 90 ai nevoie de 10 secunde sa-l depasesti deci mult spatiu iar cu 200 poate o faci in 3. concluzie => mult mai safe (stai mai putin pe contrasens) si mult mai rapid. tiru1, tiru2, tiru3 etc.

80 de cai pe autostada te duc la 160 dar nu te tin acolo. pe cand 200 de cai te tin la 200 cat ai nevoie.

Re: Drive teste useri

Posted: 09 Oct 2017, 19:17
by zaboss
Da, bre, depășești mai repede, dar asta în condiții de trafic ideale, când nu vine nimeni de pe sens opus și ești doar tu cu tirul. În condiții reale de trafic diferențele acestea sunt nesemnificative, pentru că și tu cu 200 și ăla cu 80 trebuie să așteptați fereastra de oportunitate pentru depășire.

Re: Drive teste useri

Posted: 09 Oct 2017, 19:26
by quelloo
Am expus mai sus singua situatie unde diferentele sunt nesemnificative. Drum bara la bara ca pe valea Prahovei sau drumuri scurte <150. Pe restu drumurilor 200 de cai iti dau increderea sa depasesti unde cu 80 ar fi periculos => cat timp unu cu 80 depaseste un tir cel cu 200 lucreaza la al 5-lea si mai ales la exemplul tau unde nu sunt serpentine sa zici ca tre sa stai f mult la cutie, se poate face o diferenta enorma.

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk