Page 1 of 8

INCOMPETENTA SAU NESIMTIRE DEALER KIA !!!

Posted: 03 Oct 2007, 13:50
by angellus
Deocamdata nu dau nume si nici locatie, dar problema este foarte grava si va avea repercusiuni de amploare daca nu se rezolva aceasta problema.

Am facut comanda la un Cee'd 1.4 GSL MT LX BEST intr-un lot productie Septembrie comandat prin Romstal Leasing pe 20.08.2007 si ieri 02.10.2007 ma suna respectivul care se ocupa de dosarul meu si-mi spune ca din "greseala" mi s-a comandat 1.6 DSL. Am simtit ca innebunesc !!!! Mi-a oferit alternativa sa aleg alta culoare. Am vazut culorile pe care mi le-a propus si nu am fost de acord sa renunt la culoarea mea (Pewter Beige). I-am spus sa-si respecte conditiile contractuale si sa-mi livreze masina pe care am cerut-o. I-am dat termen de o zi sa remedieze problema sau incurcatura daca a fost vorba de incurcatura. Sunt de parere ca masina mea a fost vanduta altuia si mi-au aruncat in fata o scuza lamentabila. Ca sa pot achizitiona masina trebuie sa platesc taxa de renuntare contract leasing 2% (taxa cu care am fost de acord si este stipulata in precontract). Prima data mi s-a spus ca e 280 EUR la o valoare de 11.854 EUR DDP/masina, ieri mi s-a spus ca e 320 EUR. Le-am facut calculul si 2% reprezinta 237 EUR. Le-am cerut sa-mi justifice diferentele comunicate si mi-au zis ca trebuie sa platesc aditional 70 EUR. Acesti 70 EUR nu sunt inclusi in precontract !!!
Mi-au propus sa renunt la avansul pe care l-am dat !!! Va vine sa credeti asa ceva ???!!!
Daca azi 03.10.2007 dealerul nu-mi ofera o varianta de bun simt, o sa fac plangere la OPC, KIA Bucuresti si merg pana la KIA Koreea si mai vin si cu televiziunea dupa mine. Mi se pare bataie de joc !!!!

Agentii de vanzari din show-roomuri nu cunosc produsele pe care le vand. Nici pana la ora asta nu am aflat concret ce pret are o componenta consumabila. Nu stiu ce sa raspunda daca va vine sa credeti asa ceva !!!

La capitolul atitudine fata de client KIA sta jalnic in comparatie cu alti dealeri. Daca serviciul de vanzari directe este de proasta calitate, oare cum sunt serviciile post-vanzare ??!!

Daca acest forum este autorizat sa raspunda in numele KIA, as dori sa-mi explicati cum de va permiteti sa va bateti joc de clienti pe bani grei !!!
Nu cred ca vreti sa riscati un scandal de imagine avand in vedere competitia acerba de pe piata !

Multumesc

Posted: 03 Oct 2007, 14:09
by razvan2002
Eu zic sa faci scandal oricum ... poate in felul asta se afla pana la producator ce fac astia in tara ... si macar nu o mai patim si noi astia care urmeaza sa ne comandam masina. Tata prostia se plateste, si sincer o lovitura in imagina ii costa mai mult dar tu nu castigi decat o satisfactie morala ... bani tata, penalizari ... aia de la leasing vor bani?? Si tu tot asta ar trebui sa vrei!

Posted: 03 Oct 2007, 14:15
by 1qSkyppy
Eu in locul tau ash muri cu ei de gat. E bataier de joc. iar pe formul asta, nu iti poate da nimeni un rasp oficial, suntem toti, oameni simplui ca si tine. parerea mea e sa nu te lasi, sa faci scandal, OpC, dati in judecata, cerut masina pe care ai comandato si despagubiri.

Posted: 03 Oct 2007, 14:26
by angellus
Le-am dat termen pana astazi la ora 18:00. Daca KIA Bucuresti permite dealerilor sa terfeleasca numele KIA, probabil KIA Koreea va fi suprisa sa afle ce se intampla. Si-au batut joc de buna mea credinta si o sa-i coste !! Un scandal de imagine pentru un produs in faza de lansare pe piata, o sa-i coste mult mai mult decat sa ma rezolve pe cale amiabila.

Precontracte fara termene de livrare, la prima discutie cu ei iti spun niste costuri, dupa ce ai dat avans iti spun alte costuri mai mari, etc. Aviz amatorilor !

Sincer sunt scarbit si imi pare extrem de rau de alegerea facuta, chiar daca masina e ok.

Posted: 03 Oct 2007, 14:27
by andrei0241
@angellus ... aici nu vei putea primi vreun raspuns ofical din partea KIA.

Importatorul si dealerii au mai facut greseli pana acum ... insa la tine deja e grava treaba si vad ca nici nu sunt dispusi sa o remedieze corespunzator. Greseala de a comanda 1.6 in loc de 1.4 nu are cum sa apara ... sunt coduri cu totul si cu totul diferite. Ce s'a intamplat de fapt cu comanda ta ... nu cred ca vei reusi sa afli. Insa in nici un caz nu tre sa lasi de la tine in cazul asta ...

Posted: 03 Oct 2007, 14:32
by angellus
Nu ma las pana nu obtin ceea ce am platit, nu ce vor ei. Si eu sunt 100% convins ca nu este posibil sa gresesti o comanda avand in vedere ca inainte se semneaza un precontract pe datele respective. Masina mea au dat-o la altul care a probabil a dat o spaga si pe mine incearca sa ma prosteasca sa aleg una din culorile alea. Va tin la curent ...

Posted: 03 Oct 2007, 14:54
by ida01ro
..ha ha ha :D scuze ..dar nu ma pot abtine!! era de asteptat !!!!rezolvarea cea mai corecta este ca sa itzi vanda la pretul de 1,4 pe cel 1,6 (evident daca si tu esti de acord!) comandat "gresit" ! GRESELILE SE PLATESC peste tot in lumea asta si ar fi cazul ca si Kia & dealerii lorsa inteleaga asta ...pana la urma ! nu stiu de ce :P , dar cand aud de Kia & Co mi se face greatza! :-&

Posted: 03 Oct 2007, 15:05
by Teleleu
probabil eu sunt primul care da dealarul in judecata.. asa daca ar fii si mai multi cu atat mai bine.. pentru minciuni intentionate.. apropos eu ii am inregistrati cand mint cu mare nerusinare(lucrez intr-un call center).ii distrug cu inregistrarile. credeti-ma sunt super tari. in cateva zile se implinesc 4 luni de cand am dat comanda si inca nu am masina.. in iunie mi-au spus termen de livrare in iulie , platita integrala in 2 iulie, o serie de masina dat initiala gresita ca sa platesc.. nu am aflat adevarul decat vorbind direct cu kia romania.. aviz amatorilor ..astea s-au intamplat si cu dealarul din ramnicu valcea..,dar se pot intampla oricui..

Din pacate cred ca incep scandalurile cu kia..asta e..imi pare rau de masina.. dartrebuie sa se indrepte cumva situatia

Posted: 03 Oct 2007, 15:08
by diacos
Si eu zic la fel si anume sa nu accepti alta varianta decat sa-ti dea 1.6 DSL la pretul BEST-ului !!!! Diferenta s-o imparta intre ei !!!

Posted: 03 Oct 2007, 15:08
by bobbo1981
Daca l-ai inregistrat cu acordul lui e ok, altfel s-ar putea sa fie egale cu 0 inregistrarile tale. :)

Posted: 03 Oct 2007, 15:12
by Teleleu
nu au de ce sa fie egale cu zero..atata timp cat am si martori care declara ce au promis. plus o alta situatie identica cu un alt client.. plus mailuri.. , plus factura incarcata..sunt multe..foarte multe

Posted: 03 Oct 2007, 15:13
by Teleleu
am vorbit deja cu un avocat deci sunt linistit in privinta asta

Posted: 03 Oct 2007, 15:17
by diacos
@teleleu : din cate stiu am vazut nu au sosit inca toate masinile pentru comenzile din iunie deci ar mai fi si altii in situatia ta. Ceea ce nu inteleg este cum ai facut comanda in iunie si ti-a venit seria la inceput lui iulie ???? Poate ne dai ceva detalii cu mersul lucrurilor.

Posted: 03 Oct 2007, 15:36
by Gerula
Doar incerc sa ajut intr-un fel: Scrie un mail in care sa descrii problema ta exact asa cum ai facut aici pe forum Dlui. George Damian, director de vanzari la MitMotors.

georgedamian@mit-motors.ro

Daca raspunsul va fi la fel de nemultumitor sa daca, poate, nu va fi poti sa te adresezi direct la Kia Motors Corporation Korea. Adresa de mail e undeva pe forum.

Posted: 03 Oct 2007, 15:58
by pogo
@angellus: Eu n-am inteles. Cine a facut greseala: leasingul sau dealerul? Adica firma de leasing a facut comanda gresit, sau au gresit cei de la Kia. E o diferenta ...