Sportage 1.6 T-GDI GT Line Deluxe White - B222GUN
- razvan1912
- Posts: 17
- Joined: 11 Oct 2017, 14:55
- Auto: Sportage '17 AWD TGDI GT Line
- Location: Bucuresti
Sportage 1.6 T-GDI GT Line Deluxe White - B222GUN
Salutare tuturor,
Numele meu este Razvan Ciopraga si de fix o saptamana sunt proprietarul ( ma rog utilizatorul ca proprietarul e Impuls Leasing ) unei superbe Kia Sportage GT Line 1.6 T-GDI cu transmisia 7DCT. As vrea sa multumesc membrilor acestui club pentru prezentarile si descrierile facute acestui model deoarece au cantarit semnificativ in luarea deciziei de achizitie.
Inainte sa imi expun parerea despre cei 1200 km parcursi la bordul acestei masinute as dori sa va precizez cateva lucruri. Am detinut si utilizat destul de multe masini printre care Audi A4 B5 1.8T, Opel Insignia 2.0T 280 cp, Chrysler 300C 3.5, Mercedes ML 55AMG 2001, Mercedes E50 AMG 2000 si altele ce au fost doar masini si nu masini de suflet ca cele de mai sus. Am condus pentru cel putin 1 saptamana si cateva mii de km si masini super premium/sport cum ar fi S-Klasse 350 2016 sau noul seria 7 cu motorizare 40d sau Renault Megane 3 RS. Am scris aceste detalii strict pentru a sublinia faptul ca am "cunoscut" mai multe tipuri de "jucarii".
Am ales sa achizitionez o Kia Sportage noua pentru ca am considerat ca sunt suficiente investitiile serioase pe care le-am facut in intretinerea si reparatia diverselor masini de suflet.
Asadar, comanda am plasat-o la inceputul lunii august si masina a ajuns cu o luna mai devreme decat era programata, pe data de 04.10.2017. Comanda am facut-o prin dealer-ul din Baneasa, dealer de care sunt destul de multumim. Am primit un discount destul de mic deoarece masina era deja in oferta ( 0.5 %).
Asadar, pretul final a fost 28.500 euro cu pachet legislativ inclus si fara alarma pe care nu am vrut-o. Pe langa echiparea standard GT Line am mai ales trapa, sistemul audio imbunatatit, senzori parcare F+S, faruri xenon, roata de rezerva, frana de mana electrica, luminile interioare led, parbriz incalzit, volan incalzit si cred ca atat, sper sa nu fi uitat nimic pentru ca nu am configuratia la indemana. Nu am ales scaune electrice, portbagaj electric sau BSD. Poate un pic imi pare rau de BSD insa niciunei alte dotari nu ii simt lipsa.
Masina este SENZATIONALA si in saptamana condusa si in cei 1200 km parcursi mi-a depasit TOATE ASTEPTARILE. Nu cred ca m-am mai urcat vreodata in vreo masina care sa ma impresioneze atat de mult raportat la ce asteptari aveam de la ea.
1. Motor
NOTA 10/10
Absolut superb si suficient de puternic. Este impresionant cuplul pe care il dezvolta la turatii foarte joase, in special intre 1300 rpm si 2000 rpm. Este foarte, foarte rafinat nu transmite nicio vibratie in habitaclu iar zgomotul acestuia este imperceptibil. Deoarece incerc sa respect recomandarile din manual privind '' rodajul '', nu prea l-am testat pe toata plaja lui de turatie. Totusi, 2-3 reprize 2000-5000 rpm am incercat, cu accelerari pana inspre 160 km/h. Absolut multumit! Consumul este situat undeva in jurul valorii de 9.6 L/100 km, mers calm si 60% extraurban.
2. Transmisa 7DCT
NOTA 10/10
Asa cum ma asteptam transmisia se comporta impecabil iar schimbarile de trepte sunt aproape imperceptibile. Imi place foarte mult ca schimabrile de trepte se efectueaza in turatii joase mai ales ca masina este ajutat de cuplul motor ridicat la turatii f joase. De ex. 70 km/h, treapta a 7-a permite un raspuns decent al acceleratiei fara sa fie nevoie de retrogradare. Bineinteles, cutia se comporta ca o cutie manuala la viteze foarte mici 5-10 km/h si atunci cand se ridica piciorul de pe acceleratie sunt niste mici vibratii ale masinii, insa nu ma deranjeaza deloc acest aspect. Inca nu am plecat in kick-down de pe loc sa ma pot pronunta pt acest aspect.
3. Interiorul si sistemul media
Nota 9.9/10
Materialele se simt de o calitate foarte buna iar de aspectul si feelingul volanului m-am indragostit. Sistemul media JBL este superb, se aude foarte bine, interfata este foarte rapida iar comenzile sunt intuitive. De asemenea, sistemul Android Auto functioneaza foarte bine. SIngurul lucru care nu mi prea place este ca nu am gasit o pozitie a tetierei prea buna chiar daca am reglat-o in toate pozitiile. Si alt mic minus este ca nu pot vizualiza datele despre consum pe mai mult de 1 trip. Eram obisnuit sa am cel putin doua trip-uri, ambele cu consumurile fiecaruia. Este adevarat, ca la oprirea motorului, primesti un Drive Info in care iti comunica cat a consumat pe respectivul segment de cand ai pornit masina si pana ai oprit-o. As mai vrea sa mentionez ca spatiul interior mi se pare foarte foarte bun in raport cu dimensiunile exterioare ale masinii. Chiar pasagerii din spate pot sta confortabil si nu sunt nevoit sa modific pozitia scaunului nici pentru cei mai inalti. De asemenea, foarte buna conectica masinii cu diferitele device-uri.
4. Tinuta de drum
Nota 11/10
Fara sa fortez masina am condus putin mai dinamic si ma declar 100% multumit de tinuta de drum. Suspensia si directia sunt suficient de ferme fara a influenta insa confortul. Masina se poate conduce dinamic si rapid fara a da vreun sentiment de nesiguranta. Ma declar foarte multumit de acest aspect.
Singurul mic minus pe care l-as mai acorda pe langa tetiera soferului si computer-ul de bord ar fi pentru sistemul de iluminare adaptiv. Da, acesta lumineaza drumul impecabil, asistentul de faza lunga schimba cand trebuie insa functia de cornering a farurilor nu este cea mai buna pe care am vazut-o. De ex, noaptea, pe serpentinele cu viraje foarte stranse de la Paraul Rece am avut destul de multe zone moarte care nu erau suficient iluminate. De ex, functia de cornering la Insignia mi s-a parut mult mai eficienta.
Despre aspect nu o sa comentez pentru ca e o apreciere subiectiva insa mie masina imi place foarte mult cum arata si consider ca aceasta culoare ii pune foarte bine in valoare trasaturile estetice. Contrastul dintre detaliile negre/plafonul panoramic negru si culoarea deschisa a masinii este superb.
In concluzie, sunt deosebit de multumit de masina si consider ca am facut alegerea perfecta. Desi o sa parcurg aproximativ 30.000 km pe an tot nu as fi ales varianta diesel. Calculul l-am facut asa : cu diesel-ul probabil consumam cu 2L mai putin la 100 km. Deci cu aproximativ 3 euro/100 km. Asta inseamna 300 euro/10.000 km mai putin. Tinand cont de costul semnificativ mai mare de achizitie si intretinere a motorului pe motorina ma declar 100% fericit cu alegerea facuta.
O sa atasez si cateva poze si promit ca o sa adaug poze suplimentar pe masura ce o sa le fac.
Va multumesc si astept orice fel de intrebare legata de masina.
Numele meu este Razvan Ciopraga si de fix o saptamana sunt proprietarul ( ma rog utilizatorul ca proprietarul e Impuls Leasing ) unei superbe Kia Sportage GT Line 1.6 T-GDI cu transmisia 7DCT. As vrea sa multumesc membrilor acestui club pentru prezentarile si descrierile facute acestui model deoarece au cantarit semnificativ in luarea deciziei de achizitie.
Inainte sa imi expun parerea despre cei 1200 km parcursi la bordul acestei masinute as dori sa va precizez cateva lucruri. Am detinut si utilizat destul de multe masini printre care Audi A4 B5 1.8T, Opel Insignia 2.0T 280 cp, Chrysler 300C 3.5, Mercedes ML 55AMG 2001, Mercedes E50 AMG 2000 si altele ce au fost doar masini si nu masini de suflet ca cele de mai sus. Am condus pentru cel putin 1 saptamana si cateva mii de km si masini super premium/sport cum ar fi S-Klasse 350 2016 sau noul seria 7 cu motorizare 40d sau Renault Megane 3 RS. Am scris aceste detalii strict pentru a sublinia faptul ca am "cunoscut" mai multe tipuri de "jucarii".
Am ales sa achizitionez o Kia Sportage noua pentru ca am considerat ca sunt suficiente investitiile serioase pe care le-am facut in intretinerea si reparatia diverselor masini de suflet.
Asadar, comanda am plasat-o la inceputul lunii august si masina a ajuns cu o luna mai devreme decat era programata, pe data de 04.10.2017. Comanda am facut-o prin dealer-ul din Baneasa, dealer de care sunt destul de multumim. Am primit un discount destul de mic deoarece masina era deja in oferta ( 0.5 %).
Asadar, pretul final a fost 28.500 euro cu pachet legislativ inclus si fara alarma pe care nu am vrut-o. Pe langa echiparea standard GT Line am mai ales trapa, sistemul audio imbunatatit, senzori parcare F+S, faruri xenon, roata de rezerva, frana de mana electrica, luminile interioare led, parbriz incalzit, volan incalzit si cred ca atat, sper sa nu fi uitat nimic pentru ca nu am configuratia la indemana. Nu am ales scaune electrice, portbagaj electric sau BSD. Poate un pic imi pare rau de BSD insa niciunei alte dotari nu ii simt lipsa.
Masina este SENZATIONALA si in saptamana condusa si in cei 1200 km parcursi mi-a depasit TOATE ASTEPTARILE. Nu cred ca m-am mai urcat vreodata in vreo masina care sa ma impresioneze atat de mult raportat la ce asteptari aveam de la ea.
1. Motor
NOTA 10/10
Absolut superb si suficient de puternic. Este impresionant cuplul pe care il dezvolta la turatii foarte joase, in special intre 1300 rpm si 2000 rpm. Este foarte, foarte rafinat nu transmite nicio vibratie in habitaclu iar zgomotul acestuia este imperceptibil. Deoarece incerc sa respect recomandarile din manual privind '' rodajul '', nu prea l-am testat pe toata plaja lui de turatie. Totusi, 2-3 reprize 2000-5000 rpm am incercat, cu accelerari pana inspre 160 km/h. Absolut multumit! Consumul este situat undeva in jurul valorii de 9.6 L/100 km, mers calm si 60% extraurban.
2. Transmisa 7DCT
NOTA 10/10
Asa cum ma asteptam transmisia se comporta impecabil iar schimbarile de trepte sunt aproape imperceptibile. Imi place foarte mult ca schimabrile de trepte se efectueaza in turatii joase mai ales ca masina este ajutat de cuplul motor ridicat la turatii f joase. De ex. 70 km/h, treapta a 7-a permite un raspuns decent al acceleratiei fara sa fie nevoie de retrogradare. Bineinteles, cutia se comporta ca o cutie manuala la viteze foarte mici 5-10 km/h si atunci cand se ridica piciorul de pe acceleratie sunt niste mici vibratii ale masinii, insa nu ma deranjeaza deloc acest aspect. Inca nu am plecat in kick-down de pe loc sa ma pot pronunta pt acest aspect.
3. Interiorul si sistemul media
Nota 9.9/10
Materialele se simt de o calitate foarte buna iar de aspectul si feelingul volanului m-am indragostit. Sistemul media JBL este superb, se aude foarte bine, interfata este foarte rapida iar comenzile sunt intuitive. De asemenea, sistemul Android Auto functioneaza foarte bine. SIngurul lucru care nu mi prea place este ca nu am gasit o pozitie a tetierei prea buna chiar daca am reglat-o in toate pozitiile. Si alt mic minus este ca nu pot vizualiza datele despre consum pe mai mult de 1 trip. Eram obisnuit sa am cel putin doua trip-uri, ambele cu consumurile fiecaruia. Este adevarat, ca la oprirea motorului, primesti un Drive Info in care iti comunica cat a consumat pe respectivul segment de cand ai pornit masina si pana ai oprit-o. As mai vrea sa mentionez ca spatiul interior mi se pare foarte foarte bun in raport cu dimensiunile exterioare ale masinii. Chiar pasagerii din spate pot sta confortabil si nu sunt nevoit sa modific pozitia scaunului nici pentru cei mai inalti. De asemenea, foarte buna conectica masinii cu diferitele device-uri.
4. Tinuta de drum
Nota 11/10
Fara sa fortez masina am condus putin mai dinamic si ma declar 100% multumit de tinuta de drum. Suspensia si directia sunt suficient de ferme fara a influenta insa confortul. Masina se poate conduce dinamic si rapid fara a da vreun sentiment de nesiguranta. Ma declar foarte multumit de acest aspect.
Singurul mic minus pe care l-as mai acorda pe langa tetiera soferului si computer-ul de bord ar fi pentru sistemul de iluminare adaptiv. Da, acesta lumineaza drumul impecabil, asistentul de faza lunga schimba cand trebuie insa functia de cornering a farurilor nu este cea mai buna pe care am vazut-o. De ex, noaptea, pe serpentinele cu viraje foarte stranse de la Paraul Rece am avut destul de multe zone moarte care nu erau suficient iluminate. De ex, functia de cornering la Insignia mi s-a parut mult mai eficienta.
Despre aspect nu o sa comentez pentru ca e o apreciere subiectiva insa mie masina imi place foarte mult cum arata si consider ca aceasta culoare ii pune foarte bine in valoare trasaturile estetice. Contrastul dintre detaliile negre/plafonul panoramic negru si culoarea deschisa a masinii este superb.
In concluzie, sunt deosebit de multumit de masina si consider ca am facut alegerea perfecta. Desi o sa parcurg aproximativ 30.000 km pe an tot nu as fi ales varianta diesel. Calculul l-am facut asa : cu diesel-ul probabil consumam cu 2L mai putin la 100 km. Deci cu aproximativ 3 euro/100 km. Asta inseamna 300 euro/10.000 km mai putin. Tinand cont de costul semnificativ mai mare de achizitie si intretinere a motorului pe motorina ma declar 100% fericit cu alegerea facuta.
O sa atasez si cateva poze si promit ca o sa adaug poze suplimentar pe masura ce o sa le fac.
Va multumesc si astept orice fel de intrebare legata de masina.
Kia Sportage 2017 1.6 T-GDI 7DCT GT LINE - Deluxe White
- Caralumba
- Posts: 736
- Joined: 18 Aug 2012, 04:37
- Auto: Cee'd 1,4 BEST GSL,Piston Grey
- Location: Bucuresti
Re: Sportage 1.6 T-GDI GT Line Deluxe White - B222GUN
Felicitari! S-o stapaniti sanatosi si sa va bucurati de ea.
Fair day, be well !
-
- Posts: 1929
- Joined: 19 Jan 2017, 11:04
- Auto: Sportage2017 2DSL GTL4x4HP 6AT
- Location: Bucuresti
Re: Sportage 1.6 T-GDI GT Line Deluxe White - B222GUN
Atunci sa te bucuri de masina desenata de designer ex Porsche
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
- razvan1912
- Posts: 17
- Joined: 11 Oct 2017, 14:55
- Auto: Sportage '17 AWD TGDI GT Line
- Location: Bucuresti
Re: Sportage 1.6 T-GDI GT Line Deluxe White - B222GUN
Va multumesc tuturor!
Revin maine cu detaliile referitoare la achizitia de jante + anvelope de iarna plus alte mici accesorii de pe aliexpress.
Revin maine cu detaliile referitoare la achizitia de jante + anvelope de iarna plus alte mici accesorii de pe aliexpress.
Kia Sportage 2017 1.6 T-GDI 7DCT GT LINE - Deluxe White
Re: Sportage 1.6 T-GDI GT Line Deluxe White - B222GUN
Superba , mie nu mi placea deloc pe alb si de aceea am luat o neagră.Acum cand observ cum se observa orice urma in lac respectiv cat de bine ii sta live pe alb, parca am in suflet o ușoară parere de rau .
Re: Sportage 1.6 T-GDI GT Line Deluxe White - B222GUN
Sa o stapanesti sanatos.
Re: Sportage 1.6 T-GDI GT Line Deluxe White - B222GUN
Felicitări. Chiar e o masina reușită. Apropo de motor. Nici cu cel de 2l diesel nu ai vibratii. Uneori nu iti dai seama daca e pornit motorul.
2013 Kia Sportage 2.0 DSL Premium 4x4 + Panorama
- razvan1912
- Posts: 17
- Joined: 11 Oct 2017, 14:55
- Auto: Sportage '17 AWD TGDI GT Line
- Location: Bucuresti
Re: Sportage 1.6 T-GDI GT Line Deluxe White - B222GUN
Va multumesc. Am ajuns la 2000 km si va mai impartasesc cateva impresii. Sunt in continuare FOARTE multumit de masina si sunt sigur ca o sa raman mult timp asa.
Am inceput sa conduc masina semnificativ mai dinamic si pot spune ca performantele motorului sunt suficiente. Pana la 120-130 km/h eu o consider chiar rapida. Consumul mediu este de 10l/100 km insa destul de dinamic si aproape zilnic Sabareni - Vitan dimineata si seara.
Am facut 5 plinuri pana acum, toate cu benzina 98 sau 100. Am pus de la Lukoil, Art si Omv. Nu am observat diferente in functionare, poate un pic mai bine la OMV dar este foarte posibil sa fie placebo.
Cutia imi place foarte mult si mi se pare ca merge chiar si mai lin dupa 2000 km parcursi. Am inceput sa o inteleg mai bine si o compar cu o cutie manuala ultrarapida. Acest lucru se vede la plecarile de pe loc, unde motorul se tureaza si o tine "din ambreiaj". Si la frana se motor la viteze foarte mici, 10-20 km/h in tr.2-3, masina se comporta ca una manuala. Consider ca daca ati utiliza masina preponderent pe drumuri de tip "offroad" si la viteze mici ar fi mai potrivita cutia clasica AT cu convertizor de cuplu. Adica sigur daca impotmolim in noroi varianta 7DCT si varianta AT clasica si depunem eforturi sa le scoatem inainte-inapoi, transmisa DCT se va incinge prima. Acum, ramane sa vad, cat de sensibile or fi ambreiajele si cat de repede se incing. Am deprins cateva tehnici pt a proteja transmisia si anume :
- la semafor si in trafic intens tin apasat ferm pedala de frana sau folosesc "auto hold".
- evit sa fac plecari repetate si scurte prin ridicare franei rapid (inching)
- plecarile le fac oarecum lin si accelerarea mai puternica dupa ce treptele de viteza sunt cuplate
- schimbarile D R P strict cu masina oprita si ferm pe frana
Foarte multumit de turatia in tr 7-a la viteza mare, daca nu ma insel are sub 3000 rpm la 140 km/h.
Am facut si cateva teste kick-down 40-160 km/h si masina s-a comportat foarte bine si agil. Personal, motorul imi place cum trage in zona joasa 1200-2000 rpm, zona 2000-4000 rpm mi se pare mai neutra iar dupa 4000 rpm trage iarasi foarte bine.
Mi-am comandat jante si anvelope, le-am primit, urmeaza sa va scriu detaliile si pretul cand ajung la un calculator ( acum am scris de pe telefon ). Le-am luat de la anveloshop si am avut oarece probleme cu o janta (MSW) in sensul ca are ceva erori in finisajele vopsirii.
O seara buna tuturor!
Am inceput sa conduc masina semnificativ mai dinamic si pot spune ca performantele motorului sunt suficiente. Pana la 120-130 km/h eu o consider chiar rapida. Consumul mediu este de 10l/100 km insa destul de dinamic si aproape zilnic Sabareni - Vitan dimineata si seara.
Am facut 5 plinuri pana acum, toate cu benzina 98 sau 100. Am pus de la Lukoil, Art si Omv. Nu am observat diferente in functionare, poate un pic mai bine la OMV dar este foarte posibil sa fie placebo.
Cutia imi place foarte mult si mi se pare ca merge chiar si mai lin dupa 2000 km parcursi. Am inceput sa o inteleg mai bine si o compar cu o cutie manuala ultrarapida. Acest lucru se vede la plecarile de pe loc, unde motorul se tureaza si o tine "din ambreiaj". Si la frana se motor la viteze foarte mici, 10-20 km/h in tr.2-3, masina se comporta ca una manuala. Consider ca daca ati utiliza masina preponderent pe drumuri de tip "offroad" si la viteze mici ar fi mai potrivita cutia clasica AT cu convertizor de cuplu. Adica sigur daca impotmolim in noroi varianta 7DCT si varianta AT clasica si depunem eforturi sa le scoatem inainte-inapoi, transmisa DCT se va incinge prima. Acum, ramane sa vad, cat de sensibile or fi ambreiajele si cat de repede se incing. Am deprins cateva tehnici pt a proteja transmisia si anume :
- la semafor si in trafic intens tin apasat ferm pedala de frana sau folosesc "auto hold".
- evit sa fac plecari repetate si scurte prin ridicare franei rapid (inching)
- plecarile le fac oarecum lin si accelerarea mai puternica dupa ce treptele de viteza sunt cuplate
- schimbarile D R P strict cu masina oprita si ferm pe frana
Foarte multumit de turatia in tr 7-a la viteza mare, daca nu ma insel are sub 3000 rpm la 140 km/h.
Am facut si cateva teste kick-down 40-160 km/h si masina s-a comportat foarte bine si agil. Personal, motorul imi place cum trage in zona joasa 1200-2000 rpm, zona 2000-4000 rpm mi se pare mai neutra iar dupa 4000 rpm trage iarasi foarte bine.
Mi-am comandat jante si anvelope, le-am primit, urmeaza sa va scriu detaliile si pretul cand ajung la un calculator ( acum am scris de pe telefon ). Le-am luat de la anveloshop si am avut oarece probleme cu o janta (MSW) in sensul ca are ceva erori in finisajele vopsirii.
O seara buna tuturor!
Kia Sportage 2017 1.6 T-GDI 7DCT GT LINE - Deluxe White
- cocos1969
- Posts: 182
- Joined: 06 Dec 2016, 17:10
- Auto: Kia Sportage 1.6 GDI Style+opt
- Location: Lugoj
- Contact:
Re: Sportage 1.6 T-GDI GT Line Deluxe White - B222GUN
Incearca si Benzina EVO 100 de la Mol.De luna aceasta au schimbat carburantii, pana acum era 99+ si se lauda ca sunt mai buni. Eu numai benzina Evo de la Mol bag de cand am luat masina . In vara a luat o data juniorul de la OMV tot de 100 cand s-a dus in Ungaria si mi-a spus ca e mai de proasta calitate, ca a simtit ca nu mai e asa fasneata. De la alte benzinarii nu am incercat, am auzit doar ca si la Rompetrol ar fi buna benzina de 98.
Ce stiu eu e ca benzina EVO din statiiile Mol din vestul tarii este adusa din Ungaria. Am o cunostinta care lucreaza acolo.
Pun si un link cu un test :
http://www.promotor.ro/masini-noi/preze ... i-10449548
Ce stiu eu e ca benzina EVO din statiiile Mol din vestul tarii este adusa din Ungaria. Am o cunostinta care lucreaza acolo.
Pun si un link cu un test :
http://www.promotor.ro/masini-noi/preze ... i-10449548
-
- Posts: 963
- Joined: 06 Nov 2016, 15:17
- Auto: Sportage 1.6 T-GDI 6MT GT-Line
- Location: Bucuresti
Re: Sportage 1.6 T-GDI GT Line Deluxe White - B222GUN
si eu tot de la mol bag de vreo 5-6 ani (ma refer aici si la alte masini), dar pun doar 95. crezi ca e asa mare diferenta intr 95 si 100?
Kia Sportage 2021 1.6 T-GDI 6MT GT-LINE
EX : Kia Sportage 2016 1.6 GDI Classic +
EX : Kia Sportage 2016 1.6 GDI Classic +
Re: Sportage 1.6 T-GDI GT Line Deluxe White - B222GUN
Normal de ce nu ma miră ca bagi doar 95, dar nu cred ca se merită la varianta classic+ cum pune juniorul domnului Cocos , nu cred că recuperezi banii la o eventuală revanzare a mașinii.La varianta classic merge si benzina cu plumb si naftalină, doar cei cu Style si GTLine isi pun de la 98 in sus.Asa e in viata Andy unii iau locul 1,2 sau 3 alții ca și tine iau mențiuni, dar sa nu te superi, bine ca o iei și pe aia știi la chimie in clasa a 9 a s a predat cifra octanica si ce diferențe exista intre ele.Probabil ai lipsit, aia e nu i nimic.Sa fii iubit!
Re: Sportage 1.6 T-GDI GT Line Deluxe White - B222GUN
Nu inteleg de ce puteti benzina cu cifra octanica >95 la motorul de 1.6GDI
Este o cheltuiala inutila in conditiile in care puterea motorului scade si consumul de benzina creste.
Un spor de performanta si acela mic se obtine doar modificand raportul de comprimare pentru cifra octanica>95.
Este o cheltuiala inutila in conditiile in care puterea motorului scade si consumul de benzina creste.
Un spor de performanta si acela mic se obtine doar modificand raportul de comprimare pentru cifra octanica>95.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
-
- Posts: 30
- Joined: 28 Jan 2017, 17:50
- Auto: Kia Sportage 1.6 TGDI 7DCT 4WD
- Location: Bucuresti
Re: Sportage 1.6 T-GDI GT Line Deluxe White - B222GUN
Baiatule esti cel putin jenibil cu atacurile astea la persoana. E un comportament infantil care sper sa nu reprezinte generatia tanara a meseriei pe care o reprezinti. Relax.Miria wrote: ↑23 Oct 2017, 00:58 Normal de ce nu ma miră ca bagi doar 95, dar nu cred ca se merită la varianta classic+ cum pune juniorul domnului Cocos , nu cred că recuperezi banii la o eventuală revanzare a mașinii.La varianta classic merge si benzina cu plumb si naftalină, doar cei cu Style si GTLine isi pun de la 98 in sus.Asa e in viata Andy unii iau locul 1,2 sau 3 alții ca și tine iau mențiuni, dar sa nu te superi, bine ca o iei și pe aia știi la chimie in clasa a 9 a s a predat cifra octanica si ce diferențe exista intre ele.Probabil ai lipsit, aia e nu i nimic.Sa fii iubit!
Apropo cati km ai cu Sportage-ul tau GTLine? Am impresia ca stai si scrii baliverne pe aici in loc sa mai mergi cu masina aia.
Producatorul recomanda minim 95. Daca producatorul ar recomanda naftalina as pune naftalina.
Last edited by donstelik on 23 Oct 2017, 09:54, edited 1 time in total.
Kia Sportage GT-LINE 1.6 T-GDI 7DCT 2017
-
- Posts: 233
- Joined: 28 Jun 2017, 14:55
- Auto: Sportage2019 1.6 T-GDI GT Line
- Location: Popesti-Leordeni, Ilfov
Re: Sportage 1.6 T-GDI GT Line Deluxe White - B222GUN
Ce benzina alegi sa pui este o optiune personala care tine mai mult de confortul psihic al fiecaruia pentru ca sporul de performanta nu cred ca este mai mare de 3-4%. Singura conditie este sa respecti specificatiile producatorului, care este in acest caz spune ca pt motoarele GDI sau T-GDI trebie sa pui o benzina fara plumb cu o cifra octnica de minim 95.
off topic: ce nu inteleg eu este de ce exista persoane care nu pot sa se abtina sa polueze topicuri cu afirmatii care nu isi au rostul de genul postului de mai devreme in care nu a adus nimic benefic, ci doar o exprimare a frustrarilor prin jigniri si noninformatii. Dar asta este alta discutie....
off topic: ce nu inteleg eu este de ce exista persoane care nu pot sa se abtina sa polueze topicuri cu afirmatii care nu isi au rostul de genul postului de mai devreme in care nu a adus nimic benefic, ci doar o exprimare a frustrarilor prin jigniri si noninformatii. Dar asta este alta discutie....
Kia Sportage 2019 (1.6 T-GDI 7DCT 4x4 GT-LINE Red)
- Nesta3
- Moderator General
- Posts: 5244
- Joined: 17 Mar 2009, 05:31
- Auto: Kia Sportage QL
- Location: Bucharest
Re: Sportage 1.6 T-GDI GT Line Deluxe White - B222GUN
Domnul Miria, am crezut ca au incetat certurile/jignirile etc din topicul unde am sters posturi si v-am avertizat pe toti, in legatura cu discutiile purtate.
Vad ca inca sunt la moda actiunile de genul, asa ca dragi colegi, daca nu doriti sa mai activati pe aici, temporar sau permanent, v-as ruga sa bagati ce benzina doriti voi si sa va purtati cu masinile personale cum va e mai confortabil dvs, dar fara sa agitati apele.
Multumesc si sper ca munca noastra, a moderatorilor si adminilor sa fie apreciata si sa nu fie luata in deradere.
O zi buna
Vad ca inca sunt la moda actiunile de genul, asa ca dragi colegi, daca nu doriti sa mai activati pe aici, temporar sau permanent, v-as ruga sa bagati ce benzina doriti voi si sa va purtati cu masinile personale cum va e mai confortabil dvs, dar fara sa agitati apele.
Multumesc si sper ca munca noastra, a moderatorilor si adminilor sa fie apreciata si sa nu fie luata in deradere.
O zi buna
EX : 2008 Kia Proceed 1.4MPI Best
EX : 2016 KIA SPORTAGE 1.6GDI STYLE
2021 Peugeot E-2008 GT LINE
2013 Nissan Qashqai+2 Techview Edition
EX : 2016 KIA SPORTAGE 1.6GDI STYLE
2021 Peugeot E-2008 GT LINE
2013 Nissan Qashqai+2 Techview Edition