Page 2 of 4

Re: Sportage GT Line 1.6 CRDI 48V Mild Hybrid 7DCT 4x4 Delux White

Posted: 13 Nov 2020, 10:38
by m00ckie
A ajuns bestia de cateva zile!!!

Re: Sportage GT Line 1.6 CRDI 48V Mild Hybrid 7DCT 4x4 Delux White

Posted: 13 Nov 2020, 10:42
by m00ckie
Ce am observat pana acum:
1. am cheia asemanatoare cu aia de Stinger
2. am sistem media similar cu XCeed si UVO!!! - inca nu am reusit sa-l activez, astept sa vedem daca se da drumul la aplicatie pe Romania
3. e foarte silentioasa atat la pornire cat si in mers

Re: Sportage GT Line 1.6 CRDI 48V Mild Hybrid 7DCT 4x4 Delux White

Posted: 13 Nov 2020, 11:07
by zaboss
Oau. Arată foarte mișto. S-o stăpânești sănătos și mulți kilometri fără evenimente.

Re: Sportage GT Line 1.6 CRDI 48V Mild Hybrid 7DCT 4x4 Delux White

Posted: 13 Nov 2020, 12:17
by ionutp
Da, chiar arata bine interiorul in (acele) doua culori, drumuri bune!

Re: Sportage GT Line 1.6 CRDI 48V Mild Hybrid 7DCT 4x4 Delux White

Posted: 04 Dec 2020, 21:15
by animus
Cum se comporta la schimbarea treptelor inferioare, am citit review-uri ca intre 1 si 2 exista un lag serios. Am comandat si eu mild hybrid. O alta intrebare e legata de livrare, asa greu a ajuns, 5 luni?

Re: Sportage GT Line 1.6 CRDI 48V Mild Hybrid 7DCT 4x4 Delux White

Posted: 10 Dec 2020, 19:49
by roger26
Buna seara, ati primit masina? Cum este acest hybrid de 1,6, intrebam pentru ca ne intereseaza o viitoare achizitie. Multumim si asteptam vesti.

Re: Sportage GT Line 1.6 CRDI 48V Mild Hybrid 7DCT 4x4 Delux White

Posted: 30 Dec 2020, 12:32
by m00ckie
1. Nu am observat probleme la schimbarea vitezelor 1 si 2 - o sa urmaresc mai atent si revin cu informatii. Ce am observat, legat de viteze ca are tendinta sa mearga la turatie foarte mica - adica in viteza superioara si de multe ori dau eu inferioara din padela de la volan - nu ca ar fi deranjant, dar venind de pe cutie manuala imi vine greu sa vad in bord ca merge in oras la 1500 ture.
2. Chiar a ajuns greu - peste 4 luni
3. 1.6 mild hybrid din punct de vedere mecanic - este mai silentios si mai sprinten. Noi am facut test drive cu 1.6 dsl normal si este diferenta pozitiva pentru cel hybrid
4. Am reusit sa activez sistemul UVO si controlul masinii din aplicatia de mobil - deocamdata merge doar Lock si Unlock, restul fiind doar afisate - Engine off/on, AC on/off, starea bateriei, etc

Re: Sportage GT Line 1.6 CRDI 48V Mild Hybrid 7DCT 4x4 Delux White

Posted: 30 Dec 2020, 20:57
by Faust
In oraș încearcă să rulezi cu ea pe sport sau cum ai zis, să schimbi vitezele manual.
La 1500 de turații cu treaptă mare de viteza se face praf filtrul de particule in câțiva ani, la pachet cu turbina și EGR are de suferit.

Re: Sportage GT Line 1.6 CRDI 48V Mild Hybrid 7DCT 4x4 Delux White

Posted: 03 Jan 2021, 14:42
by m00ckie
Stie cineva sa.mi explice functionalitatea padelelor in Drive?
De exemplu: merg in oras in Drive si tendinta masinii e sa mearga in viteza mare - aproape subturata. Daca dau inferioara din padela schimba instant, dar apoi pentru cateva momente - minute masina se comporta ca si cum ar fi in manual, adica Drive e cumva anulat si se asteapta ca schimbarile sa le fac doar din padele, chiar daca accelerez brusc - nu schimba viteza pana nu ajunge la rosu. Dupa o anumita perioada Drive se reactiveaza si schimba singura normal, daca nu mai umblu la padele. Ca si cum la folosirea padelelor intra intr.un Manual virtual care tine doar un anumit interval de timp.
Unde pot gasi mai multe detalii despre combinatia padele + Drive?

Re: Sportage GT Line 1.6 CRDI 48V Mild Hybrid 7DCT 4x4 Delux White

Posted: 03 Jan 2021, 21:38
by Alx03
Personal, nu prea am folosit padelele decat in momentul in care am trecut-o eu pe manual din schimbator. Nu prea am gasit situatii unde mi-ar fi util sa le folosesc in "D" exact din cauza comportamentului explicat de tine: o sa stea putin in manual, dupa care o sa cupleze iar in automat, deci nu prea vad sensul, decat poate ..intr-o depasire mai agresiva, sau cand stii ca urmeaza o urcare sau...poate, cand vrei sa pleci mai rapid dintr-o intersectie si vrei sa eviti sa tot frece ambreiajul in treapta a 2-a, dar atunci trebuie sa fii atent pentru ca va trebui sa cuplezi tu treptele urmatoare manual. In alte cuvinte, n-as putea sa iti zic exact care e aplicabilitatea.

Cum ai activat sistemul UVO? poti lasa un scurt tutorial pentru cine ar mai vrea sa faca asta?

Re: Sportage GT Line 1.6 CRDI 48V Mild Hybrid 7DCT 4x4 Delux White

Posted: 05 Jan 2021, 10:44
by m00ckie
Pentru UVO, din cate am inteles trebuie sa ai tipul de multimedia din fotografii(acela mov-violet) si neaparat ceva baterie suplimentara - adica mild hibrid, hibrid, plugin hibrid sau electric full. La Sportage in aplicatie scrie ca merge doar pentru MY2021.
Cu astea 3 preconditii a fost destul de usor sa activez UVO din setari, nu cred ca trebuie tutorial - e pur si simplu ceva de genu Setari - UVO - Activeaza.

Re: Sportage GT Line 1.6 CRDI 48V Mild Hybrid 7DCT 4x4 Delux White

Posted: 05 Jan 2021, 10:54
by Alx03
Aa, am inteles. Speram sa fie aplicabil si in cazul motorizarii de 1.6 TGDI, dar am observat ieri ca nu am optiunea de UVO in meniu. Probabil faptul ca nu e versiune hibrida ar fi explicatia. Mersi de lamuriri.

Re: Sportage GT Line 1.6 CRDI 48V Mild Hybrid 7DCT 4x4 Delux White

Posted: 23 Jan 2021, 12:27
by m00ckie
Am ajuns la 3000 de km cu urmatorele completari:
1. Consumul de la cumparare e la 7.3 cu urmatoarea distributie(700 km autostrada: 120-140 km/h, 1000 km drumuri nationale: 90 -120 km/h, 1300 km oras in segmente extrem de scurte 2-4 km la o pornire, mai mentionez ca mare parte din intervalul de 3000 de km am folosit incalzirea in scaune, volan si luneta/oglinzi)
2. Lane keep assist e foarte enervant in oras, pe langa ca piuie la orice marcaj, la viraje incearca sa te scoata foarte mult in exterior - cumva nu-si da seama de curbura soselei si crede ca iesi in decor; preferam de 1000 de ori sa fie pornit default AutoLock si oprit default LaneAssist
3. In oras pe Normal cutia sta in turatii foarte joase - de cateva sute de km folosesc permanent Sport si e perfect
4. UVO e foarte fain, daca plec cu bagaje in casa si uit sa incui masina, imi da notificare aplicatia, apoi ii dau comanda de inchidere din telefon si gata.
5. Multimedia e foarte faina
6. Farurile LED fac toti banii, in 80% din situatii nu am nevoie de faza lunga

Re: Sportage GT Line 1.6 CRDI 48V Mild Hybrid 7DCT 4x4 Delux White

Posted: 26 Jan 2021, 23:56
by Alx03
2. Am folosit LKA primii cativa km, dupa care l-am dezactivat complet - mai mult te incurca in afara cazurilor cand esti pe autostrada - acolo l-am mai activat, dar rar
3. Am incercat si eu varianta asta, dar mi s-a parut ca pe TGDI cam bruscheaza la decelerare (frana de motor e altfel la benzina), desi imi place ca devine mult mai responsive masina - la CRDI cum e? Nu simti prea puternic cateodata frana de motor?
4. In continuare invidios ca nu exista UVO pe TGDI :(
5. Din ce vad in poze, si tu ai JBL pe ea - nu ti se pare putin subdimensionat subwoofer-ul? Mi se pare ca la dimensiunea masinii, ar fi prins bine unul putin mai mare/puternic
6. Desi farurile lumineaza foarte bine, ar fi fost de foarte mare ajutor sa aiba si asistenta la curbe si reglaj pe inaltime automat; totodata, mie mi se pare ca desi sunt puternice, ar fi prins bine sa lumineze putin mai bine partea de jos, in sensul ca in serpentine, noaptea, am dat drumul la farurile de ceata ca sa ma ajute putin - apropo, tu pe ce nivel le tii? Mi s-a atras atentia nu doar o data ca pe nivelul maxim, cel mai ridicat, chiar daca nu eram decat doua persoane in masina, fara bagaje, orbesc atat masinile ce vin din contrasens, dar si masinile din fata mea, pentru ca se reflecta puternic in oglinzile lor

Drumuri bune in continuare!

Re: Sportage GT Line 1.6 CRDI 48V Mild Hybrid 7DCT 4x4 Delux White

Posted: 27 Jan 2021, 10:04
by Faust
"Lane keep assist e foarte enervant in oras, pe langa ca piuie la orice marcaj, la viraje incearca sa te scoata foarte mult in exterior - cumva nu-si da seama de curbura soselei si crede ca iesi in decor; preferam de 1000 de ori sa fie pornit default"


Se folosește doar când circuli extraurban, în special pe autostrăzi, nu este conceput pentru traficul urban, chiar este aiurea să îl folosești în oraș, unde se schimbă des benzile de mers sau când circuli pe străzi înguste.