Jurnal Sportage 1.7 DSL 2016, Classic cu optiuni

Totul despre al vostru Kia Sportage şi poze bineînţeles!
default
Posts: 496
Joined: 06 Jul 2016, 18:52
Auto: Kia Sportage

Re: Jurnal Sportage 1.7 DSL 2016, Classic cu optiuni

Post by default »

Ce model Gemini? Ca dadui search pe Gogu si vazui ceva impresii!
Kia Sportage 2016 4x4 1.6T-GDI GTLine-vandut!
----------------------------------------
Vand bare Thule Sportage 3 sau 4-link in Bazar :!:

vladbuzdu
Posts: 125
Joined: 19 Apr 2016, 12:14
Auto: Kia Sportage 1.7 DSL

Re: Jurnal Sportage 1.7 DSL 2016, Classic cu optiuni

Post by vladbuzdu »

eu inca nu am auzit-o

octavianlzr
Posts: 23
Joined: 26 Feb 2016, 16:05
Auto: Kia Sportage

Re: Jurnal Sportage 1.7 DSL 2016, Classic cu optiuni

Post by octavianlzr »

Dar ledul se aprinde?

soke1967
Posts: 80
Joined: 09 Jun 2016, 17:15
Auto: Kia Sportage 1.7 DSL - 2016
Location: Bucuresti, sectorul 2

Re: Jurnal Sportage 1.7 DSL 2016, Classic cu optiuni

Post by soke1967 »

E Gemini 822. La mine a pornit o data cand am lasat un geam deschis. Nu are senzori de soc, doar de perimetru. Cred... La led nu m-am uitat pana acum.

RazvanS
Posts: 27
Joined: 12 Aug 2016, 10:10
Auto: Sportage 1.7DSL 2016

Re: Jurnal Sportage 1.7 DSL 2016, Classic cu optiuni

Post by RazvanS »

Baieti, propun sa trecem peste faza cu alarma. Alarma e alarma si atat. Cred ca modelul Kia Sportage are mult mai multe aspecte interesante de povestit si analizat. :D

vasile costin
Posts: 108
Joined: 11 Jul 2016, 22:21
Auto: sportage 2016 17 clasic

Re: Jurnal Sportage 1.7 DSL 2016, Classic cu optiuni

Post by vasile costin »

are senzori de perimetru
si la mine porneste daca sunt geamuri deschise
in rest destul de linistita cred ca isi face treaba si ea pentru un cadou de la mit

vasile costin
Posts: 108
Joined: 11 Jul 2016, 22:21
Auto: sportage 2016 17 clasic

Re: Jurnal Sportage 1.7 DSL 2016, Classic cu optiuni

Post by vasile costin »

si mie imi place mult cum merge pe autostrada(aici ii place cel mai mult)
dar pe drumuri cu 1 singura banda unde mai apar depasiri este o mica problema
adica depasirile trebuie calculate putin , nu prea poti sa te bagi oricum ca te scoate masina ca la o masina cu multi cai gen (140 cp ww passat, audi a6 180 cp, bmv 520 184cp masini conduse de mine)
poate 2,0 crdi se comporta mai bine nu stiu dar eu la drive test nu prea am sesizat foarte mare diferenta intre ele dar nici nu am condus foarte mult
masina se conduce bine si pe astfel de drumuri cu o singura banda daca nu te grabesti. Problema apare daca te grabesti si vrei sa dai un pic in masina ca nu prea ai in ce (adica nu prea te poti baga cu ea)

RazvanS
Posts: 27
Joined: 12 Aug 2016, 10:10
Auto: Sportage 1.7DSL 2016

Re: Jurnal Sportage 1.7 DSL 2016, Classic cu optiuni

Post by RazvanS »

Asa este, acum depinde si cu ce esti obisnuit. Sigur nu e o masina cu valente sportive deci nu prea merge condusa sport. Nici suspensiile si centrul de greutate mai sus nu o recomanda pentru un condus cu bruscarea comenzilor insa, pentru mine are un comportament dinamic decent. Nu poti sa-i ceri sa aiba dinamismul unui BMW 320d, e alta categorie de masina facuta pentru alt tip de utilizare.
Oricum eu pe drumuri nationale merg de obicei cu juniorul in masina deci adopt, din motive de siguranta, un stil de condus prudent.

vasile costin
Posts: 108
Joined: 11 Jul 2016, 22:21
Auto: sportage 2016 17 clasic

Re: Jurnal Sportage 1.7 DSL 2016, Classic cu optiuni

Post by vasile costin »

foarte bine spus
și eu adopt acelasi stil de condus destul de prudent și merg cu aceasta masina în special in concedii, de asta am luat și masina noua pentru a fi tot timpul linistit in ceea ce priveste functionalitatea ei(mergand cu sotia și 2 copii)
dar dupa drumuri lungi de concediu( multe pe autostrada unde stii cat de bine merge) e frustant ca sa ajungi la noi in tara și sa iti apara in fata niste super nova și solenta din alea vechi și sa stai sa calculezi in ce viteza esti poti depasi, nu poti, adica sentimentul este a nu te baga din prima(apare un stai mai bine să ma mai asigur putin), pe cand la ww passat ca să nu mai zic de audi a6 sau bmv 520 nici nu miroseai super nova sau solenta( astea nici nu stiau ce a trecut pe langa ele), te bagai direct cu tot cu copii si sotie in masina fara a te simtii in pericol vreo secunda
la mine este o prea mare diferenta intre mersul pe autostrada și mersul pe drumuri cu o singura banda
si pe dn cu 2 benzii se descurca excelent, problema apare pe drumuri cu o singura bandă

Fratellinho
Posts: 4
Joined: 06 Sep 2016, 14:10
Auto: KIA Sportage 2016 1.7 CRDI

Re: Jurnal Sportage 1.7 DSL 2016, Classic cu optiuni

Post by Fratellinho »

Felicitari RazvanS pentru alegerea facuta.
Si eu am achizitionat la sfarsitul lunii Iulie aceeasi masina, acelasi motor, aceeasi configuratie, chiar si aceeasi culoare :lol: ca si tine.
Dupa 3000 km pot spune ca sunt extrem de multumit de alegerea facuta, media de consum pe bord fiind de 6.6l, km facuti majoritatea extra urban.

Bafta tuturor!

PS: ma gandesc sa fac un upgrade de becuri interioare ca cele propuse de Nesta.
KIA Sportage 2016 1.7 DSL 4x2 Classic

Clauds
Posts: 218
Joined: 05 Jun 2007, 12:34
Auto:
Location: Brasov

Re: Jurnal Sportage 1.7 DSL 2016, Classic cu optiuni

Post by Clauds »

Felicitari pentru masina :)
Poti sa-mi spui cumva daca are reglaj lombar scaun sofer ? (din cate am vazut in configurator asta este o diferenta intre Clasic si Style - care pe mine personal ma incurca foarte mult)

RazvanS
Posts: 27
Joined: 12 Aug 2016, 10:10
Auto: Sportage 1.7DSL 2016

Re: Jurnal Sportage 1.7 DSL 2016, Classic cu optiuni

Post by RazvanS »

Nu are reglaj lombar. Pe mine m-a enervat un alt amanunt, la Classic fetele si manerele de usi sunt integral din plastic. La Style au piele ecologica pe partea centrala si arata ceva mai elegant, ceea ce nu am stiut pana nu am luat masina, dar m-am obisnuit deja cu asta. Daca nu e o problema de buget strans, alege varianta Style, daca conteaza acea diferenta de bani alege Classic. Stii cum e, dotarile suplimentare merita banii... daca ii ai. Eu cu aceasta masina m-am intins peste bugetul propus initial asa ca m-am oprit la varianta Classic si nu imi pare rau. Singura dotare pe care as fi dat bani in plus, dar nu se putea adauga la 1.7 DSL 4x2, este cutia de viteze automata, de preferat DCT.

vasile costin
Posts: 108
Joined: 11 Jul 2016, 22:21
Auto: sportage 2016 17 clasic

Re: Jurnal Sportage 1.7 DSL 2016, Classic cu optiuni

Post by vasile costin »

daca ai banii necesari mergi pe style ca nu vei regreta
faza cu schimbat faza lunga scurta automat. manere cromate , fete de usi (de care eu nu am stiut) se merita

RazvanS
Posts: 27
Joined: 12 Aug 2016, 10:10
Auto: Sportage 1.7DSL 2016

Re: Jurnal Sportage 1.7 DSL 2016, Classic cu optiuni

Post by RazvanS »

Acum sa nu inteleaga oamenii gresit. Parerea mea ramane ca varianta Classic cu ceva optiuni alese atent este cea mai buna afacere. Faptul ca poti sa iei un SUV diesel, cu toate dotarile de functionalitate care conteaza si 7 ani garantie, la pret de sub 20.000 e o afacere foarte buna. Un Golf Comfortline 1.6 TDI costa aproximativ la fel. Probleme de genul fetelor de usi, cromului pe ornamente sau a asistentului de faza lunga sunt minore si nu afecteaza calitatile esentiale ale masinii. In categoria asta de masini pretul e important si merita ales si configurat cu grija. Si la revanzare vei obtine procentual mult mai mult la o masina configurata atent decat la una cu toate optiunile posibile.

RazvanS
Posts: 27
Joined: 12 Aug 2016, 10:10
Auto: Sportage 1.7DSL 2016

Re: Jurnal Sportage 1.7 DSL 2016, Classic cu optiuni

Post by RazvanS »

Salutare! Dupa un an si 19.000 km parcursi in toate conditiile pot spune ca am facut o alegere foarte buna. Masina s-a comportat exemplar, nu am intampinat nici un fel de problema tehnica si la bugetul acesta, este o alegere foarte potrivita pentru o masina de familie. Este o masina foarte confortabila la drumuri lungi si pe autostrada, recordul meu fiind 1700 km parcursi in 18 ore, doar cu pauze de realimentare si o cafea. Deasemeni, pentru nevoile unei familii de 3-4 persoane spatiul este foarte bun atat in fata cat si in spate cat si pentru bagaje. Si in oras se conduce foarte usor si agil si filtreaza bine denivelarile din asfalt. Iarna, cu toate ca este doar 4x2, s-a comportat bine cu pneuri noi Nokian WR SUV3, eu nu am simtit lipsa tractiunii integrale.
Cateva mici amanunte mai putin pozitive de care ar trebui sa tina seama un viitor cumparator ar fi:
- suspensia destul de moale, mai ales cu jantele de 17 inch; acum as alege aceleasi jante care arata perfect dupa un an pe tot felul de drumuri si parcari in oras dar, e bine de stiut ca, virajele si drumurile denivelate trebuie abordate cu o viteza moderata. Sportage nu e o masina sport.
- motorul destul de vocal la turatii mari. In accelerare puternica motorul se aude in habitaclu destul de tare. Daca esti obisnuit cu o masina silentioasa poate fi deranjant. La viteza de croaziera de 130-140km/h, in treapta a sasea, motorul are aproximativ 2400 rpm si este foarte silentios, insa pe demaraj... Poate tine si de principiul constructiv al motorului, cu distributia angrenata de lant.
- masina nu este "best in class" in ceea ce priveste consumul de combustibil. Mie imi consuma in jur de 6.5l/100 km extraurban si aproximativ 8.5 urban, in Bucuresti. Nu e mult, insa in clasa motoarelor de 1.5-1.7 diesel de sub 120CP sunt multe masini de masa Sportage care consuma cu 1-1.5l/100km mai putin.
- senzorul de ploaie este inutil. Sunt momente in care sterge parbrizul cand nu este nevoie (daca ai insecte pe parbriz) sau nu il sterge cand ai ceva picaturi si ai vrea sa porneasca. Eu prefer controlul manual. Deasemeni nu stiu daca as mai alege climatronic ca si optiune. Cred ca traiam foarte bine si cu AC manual. Mie mi se pare ca are algoritmi ciudati de functionare mai ales la folosirea in sistem dual, cu temperaturi diferite la sofer si pasager dar poate ca e o chestiune secundara, de preferinta personala.
Cam astea ar fi.
In ceea ce priveste reviziile eu cred ca voi face prima in septembrie, la un an si o luna si 21-22.000 km. Stiu ca cerinta oficiala este doi ani sau 30.000 km insa eu simt ca ii ajunge uleiului si filtrelor atat.

Post Reply

Return to “Jurnal de bord”