Page 2 of 2

Re: Sportage GTline BlackPearl AWD DCT

Posted: 20 Jan 2018, 21:57
by surfer
Daca limitarea e data de mizeria de pe spoiler, atunci e de ras sistemul. Eu totusi cred ca e vorba de aderenta scazuta

Re: Sportage GTline BlackPearl AWD DCT

Posted: 21 Jan 2018, 22:16
by relu_24
Nu are nici o treabă lipsa aderentei cu funcționarea AEB. AEB-ul funcționează pe baza de radar cu o frecventa in jur de 77 Ghz in combinatie cu camera de la LKAS. Adică radarul măsoară distanța și viteza relativă fata de obstacolele din fața și camera identifica dacă obstacolul e masina/pieton etc.
Toate mașinile care au sistemul asta menționează că la ploaie torențială sau zăpadă abundenta sau corpuri străine pe radar pot sa nu funcționeze. Așa că este ceva normal, până la urmă e vorba de legile fizicii.
Mie personal, in 17000 km, mi sa dezactivat AEB-ul o singura data, pe o ploaie nașpa de m-am oprit și eu că nu vedeam nimic și ștergătoarele nu făceau fata. In rest, cred, că opțiunea asta e mult mai folositoare fata de leduri pe spate, senzori parcare sau trapa.

Trimis de pe al meu SM-G950F folosind Tapatalk


Re: Sportage GTline BlackPearl AWD DCT

Posted: 11 Feb 2018, 10:17
by micosus
Am mai facut un drum pana la mare si inapoi si am observat 2 lucruri:
1. Cruise control 130 km/h consum pe A2 de 10.2 , desi cu aceeasi viteza pe o bucata de A1 am avut 8.6, poate rezistenta la vant o fi cel mai putin economic element al sportage-ului
2. Am 2000 de Km si pare ca daca e activat cruise control, consumul instantaneu e un pic mai mare decat daca conduc eu la aceeasi viteza? Tot pe A2 la 130 consumul instantaneau statea la 10% daca dezactivam cruise era undeva usor sub 10 dar sesizabil? hmmm

LKAS-ul este OK dupa ce te obisnuiesti cu el mai ales noaptea, cred ca problemele mele cu el erau de fapt cu strazile marcate prost si benzile de autostrada foarte inguste de la noi. Cine a mers legat pe A1 si A2 a observat ca A2 e o mizerie inghesuita pe care LKAS incerca sa te bage pe mijlocul benzii unde s-ar putea sa nu fii comfortabil langa un tir

AEB-ul este ori defect la mine ori chiar e o pocnitoare iar mi s-a dezactivat dupa ce am luat niste mizerie aruncata de un tir cat am stat in spatele lui

Re: Sportage GTline BlackPearl AWD DCT

Posted: 11 Feb 2018, 10:54
by adrian deleanu
Bună dimineața ! Până la urmă e un T-GDI cu automată și integrala ? Că nu am găsit despre ce mașină vorbim.

Trimis de pe al meu Lenovo P2a42 folosind Tapatalk


Re: Sportage GTline BlackPearl AWD DCT

Posted: 11 Feb 2018, 16:45
by micosus
Dap
E in semnatura masina

Re: Sportage GTline BlackPearl AWD DCT

Posted: 11 Feb 2018, 17:04
by adrian deleanu
Păi nu consumă mult, la ce scrii tu. Eu, la 136 cp, dieselul de 2 litri, manuală, cu integrală, după 8.800 km, am 6,8 pe bord, iar de la full la full, ies în jur de 7 litri. Zilnic, cam 30 km, vreo 16 oraș, vreo 14 afara sau preorășenesc.

Trimis de pe al meu Lenovo P2a42 folosind Tapatalk


Re: Sportage GTline BlackPearl AWD DCT

Posted: 11 Feb 2018, 17:06
by Nesta3
Si eu pe A2 am avut consum mai mare la dus decat la intors.O fi de la briza marii:))
Lane asist functioneaza foarte bine atata timp cat ai marcaje.Pe A3 sau care e, aia spre centura Ploiesti, functioneaza impecabil.Pe A1 e nenorocire cu benzile si marcajele.
AEB ala cred ca e facut doar pentru oras,sau da cele mai bune rezultate in oras.In spatele unui tir se umple de respect camera aia si e cam normal sa se dezactiveze.

Re: Sportage GTline BlackPearl AWD DCT

Posted: 17 Feb 2018, 21:48
by micosus
Inca un lucru de care as fugi daca as mai lua masina inca odata sunt manerele de pe usi "glossy". Chestiile acelea lucioase sunt facut parca intentionat sa fie zgariate. Eu am un copil mic si inevitabilul s-a produs (si daca incarcati ceva in masina sau pur si simplu daca puneti orice cu duriate mai mare decat plasticul acolo se vor zgaria ).
Daca putiti alege gt line fara optiunea asta ar fi excelent. Gt line la diferenta de pret acutala consider ca merita.

In rest un nou drum la munte, directia excelenta, incalzirea in scaune la fel, suprinzator chiar si 4x4 s-a dovedit util la dambovicioara. Masina din pacate nu este pentru offroad (unghiul de atac umple spolireul fata de zapada si ai toate sansele sa iti cada dupa ce lopatezi cativa metri cubi de zapada)

Optionalele de pe masina isi fac banii dar nu pot sa zic ca sunt 100 % multumit, insa cred cu tarie ca este cel mai bun compromis care poate fi optinut la banii astia poate chiar si la cele din gama 30 k de euro. Cand am condus 3008-ul de la peugeot parca nu am avut sentimentul care mi l-a oferit sportage.

Daca vreti un SUV sub 35 k euro nu cred ca exista competitie. Daca vreti o masina sub 35 K as merge oricand cu skoda octavia. Am avut si am vandut-o pentru a cumpara acest suv si amandoua la doari au fost just perfect.

Re: Sportage GTline BlackPearl AWD DCT

Posted: 17 Feb 2018, 22:33
by surfer
Poti detalia te rog: "Optionalele de pe masina isi fac banii dar nu pot sa zic ca sunt 100 % multumit, insa cred cu tarie ca este cel mai bun compromis care poate fi optinut la banii astia"?

Multu!

Re: Sportage GTline BlackPearl AWD DCT

Posted: 17 Feb 2018, 22:33
by akeem
Nu s-ar poate infolia? La manerele de exterior se pune in folie in spatele lor, acolo unde se zgarie tot timpul de la unghii. La toate masinile pe care le-am avut, manerul interior fost singura zona cu adevarat zgariata urat, de la verigheta. Ar fi interesant sa se poate infolia (cu folie de caroserie sau altceva adecvat) unele zone foarte expuse zgarieturilor: partea de jos (colturile macar) la scaunele din fata si la consola centrala (acolo unde ating cu picioarele pasagerii din spate), partea din zona boxelor din fata (la fel, de la piciore, cand urci si cobori), manerele usilor , zone din portbagaj cand n-ai mocheta pe lateral...