Page 1 of 1

Revizii in garantie la non reprezentanță

Posted: 30 Aug 2020, 23:01
by kIA S01
Deschid topicul acesta pentru că, atât în ceea ce privește marca KIA, cât și celelalte, nu am găsit în mediul on line informații despre efectuarea reviziilor in garantie la alte service-uri, altele decât reprezentanțele.
Sunt interesat de:
- legislația care menționează aspectele menționate, daca exista;
- experientele utilizatorilor pe subiect.
Mulțumesc.

Re: Revizii in garantie la non reprezentanță

Posted: 01 Sep 2020, 10:54
by Flavius18
In teorie se poate face si la alt service daca acel service are trecut la reparatii si marca Kia si este autorizat RAR, iti trebuie facturile de la piese si de la montaj, piesele trebuie sa fie originale Kia si/sau sa fie certificat Kia. Asta in teorie, in practica iti spune in fata ca ai pierdut garantia facand la alt service altul decat reprezentanta, si acu te poti lupta prin tribunale, alergatura,birocratie...prostie multa si mai bine te lipsesti.
Eu asa stiu, daca alti colegi stiu diferit de mine sa isi spuna parerea

Re: Revizii in garantie la non reprezentanță

Posted: 03 Sep 2020, 23:24
by zaboss
Din punct de vedere legal poți face revizia în orice service autorizat RAR pentru marca KIA. Restul e folclor, c-o fi, c-o păți.
Spre deosebire de alte mărci, prețul manoperei la reprezentanță este decent și financiar nu merită. Cu piesele este altceva, dar te primesc la revizie și cu piesele cumpărate de tine. Avantajul principal al reprezentanțelor este softul de diagnoză și trainingul angajaților pe mașinile respective. Că nu sunt toți străluciți, că mai sunt și superficiali, asta e altceva. Recent am plecat cu Ecosportul din reprezentanță cu radiatorul fisurat și după 2 kilometri scotea fum. Shit happends.

Re: Revizii in garantie la non reprezentanță

Posted: 03 Sep 2020, 23:40
by ionutp
Eu nu am avut niciodata discutii in reprezentanta legat de schimbarea pieselor pe garantie. Cred ca e si in interesul lor. De asememea, nu am platit nimic nici pentru manopera.
Cat despre profesionalism, @zaboos are dreptate, mai tine si de noroc. Dar in principiu, din moment ce lucreaza numai cu o marca de masini, le este mult mai usor sa isi faca treaba si sa isi dea seama de cauza reala a unei probleme (e.g. au mai venit 7 insi cu aceleasi simptome la masini).