ALTI Motors Bacau - Refuz reparatie in garantie

Bacau
gcitron
Posts: 40
Joined: 05 Jun 2007, 14:05
Auto: Ceed HB 2008
Location: Suceava
Contact:

ALTI Motors Bacau - Refuz reparatie in garantie

Post by gcitron »

Va prezint un abuz al celor de la Alti Motors Bacau. Suma e derizorie si cred ca pe asta se bazeaza si ei cand fac asemenea gainarii. Textul de mai jos l-am trimis la diversi reprezentanti ai dealerului Mit Motors Intl (de la care am achizitionat masina), ca prim pas in demersurile de a schimba ceva din lumea asta plina de escroci. Va tin la curent, sa vedeti ce va urma...

Buna ziua,
Am achizitionat un autoturism Kia Cee'd de la firma dumneavoastra si dupa scurt timp (mai exact dupa prima spalare) martorul "Air Bag" din bord s-a aprins in mers, iar apoi dupa fiecare pornire se stingea doar pentru o secunda, ramanand in restul timpului aprins.
Pentru ca sunt din Suceava si nu exista un service autorizat, am amanat din lipsa de timp diagnosticarea acestei probleme. Ieri am vizitat service-ul ALTI Motors SRL din Bacau dupa o programare telefonica prealabila.
Inca de la predarea actelor masinii mi s-a comunicat ca in cartea de service (atasez scanare) lipseste o stampila si ca actele nefiind in regula ei nu pot sa remedieze pe garantie. Le-am spus ca iau masina si plec cu ea la Bucuresti, dar au spus ca rezolva ei cumva.
Dupa o ora timp in care nu am primit nici un fel de informatii am intrebat care e situatia si cat dureaza, pentru ca nu vroiam sa stau pe capul lor. Mi-au spus ca pot sa plec si ma suna ei.
M-au sunat dupa ora 12 sa-mi spuna ca trebuie sa rezolv cu "cei de la Bucuresti" pentru ca masina "nu apare in sistem" si ei nu vor sa faca reparatii pe care nu le va deconta nimeni. Din nou le-am propus sa iau masina si sa ma duc cu ea la Bucuresti si din nou mi-au spus ca nu e cazul, dar sa vorbesc cu dealerul s-o "introduca in sistem". In timpul aceleasi convorbiri m-au anuntat:
- au schimbat un senzor de airbag cu altul de pe alta masina (?!?!?) si nu e senzorul, dar mai investigheaza
- ca au gasit o problema si la CB
- ca a mai umblat cineva la consola centrala si n-a pus-o cum trebuie la loc - au gasit ei un surub in masina
- ca au gasit niste fire "innadite si izolate cu banda" (?!?!?)
Dupa aceasta lista de probleme "gasite" m-au intrebat cine a mai umblat la masina. Le-am povestit (cu toate ca nu parea sa aiba legatura cu lista lor) ca aripa st/fata si laterala barei au fost "sterse" in timp ce masina se afla parcata, la doua zile dupa ce am achizitionat masina. Am fost sa le vopsesc la un service autorizat recomandat de asigurator cu care au decontare directa. Nu exista nici un motiv pentru care as putea crede ca acolo au umblat la consola centrala si la senzorul de airbag. Oricum, la fel de bine pot fi acuzat si eu fara dovezi ca mi-am facut masina bucati, ca doar nu ma putea opri nimeni. De ce nu m-au chemat sa-mi arate daca tot intentionau sa ma taxeze?
Mai am de adaugat un amanunt: Plimbandu-ma in timp ce asteptam, am trecut prin fata service-ului si am vazut masina in curte! Era deja ora 4. Nimeni nu ma sunase sa ma anunte. Am intrat, persoana de la receptie era vadit surprinsa si mi-a spus sa merg in atelier sa vorbesc cu seful ca probabil e gata. Ce a urmat nu mai are rost sa va povestesc, in final am cedat si am platit, pentru ca nu aveam de gand sa las masina acolo si sa ma intorc la Suceava cu trenul pentru a-mi cauta dreptatea. Probabil pe asta s-au bazat si ei.

Din punctul meu de vedere rezultatul din deviz e foarte clar: un conector oxidat si murdar a cauzat erorile (CONTACT IMPERFECT LA CUPLA DINTRE SRSCM SI SENZORUL DE IMPACT DATORAT MIZERIEI SI A APEI). Aceasta problema (erori de AirBag din cauza conectorilor oxidati) a fost semnalata si de alti posesori de Cee'd (pe http://www.clubkia.ro), dar ei au avut mai mult noroc si li s-a rezolvat pe garantie. Va rog sa ma ajutati in rezolvarea catorva probleme:
1. Nu am o confirmare ca aceasta masina este "introdusa in sistem", respectiv acoperita de garantie. Una din amenintarile pe care le-am auzit a fost ca "poate sa-mi cada si motorul pe jos ca nu mi-l repara nimeni pe garantie daca masina nu-i in sistem" si cred ca de fapt din acest motiv au inceput sa caute pretexte sa ma puna sa platesc
2. Sa imi recuperez banii incasati abuziv pentru reparatia unei probleme acoperita de garantie
3. Pana nu vad rezultatul diagnozei pentru sistemul AirBag (nu au vrut sa mi-o furnizeze sub pretextul ca nu au imprimanta ?!?!?), eu nu am nici o dovada ca au remediat problema, pot sa cred ca au dezactivat doar avertizarea.

si mai am cateva intrebari retorice:
4. Care a fost problema cu CB, pentru ca in deviz nu apare nimic si totusi am gasit CB-ul cu toate informatiile resetate, inclusiv data/ora
5. Daca tot au desfacut consola centrala si sustin ca acel surub gasit in masina era de acolo, de ce nu l-au pus la loc?
6. De ce nu m-au chemat sa-mi arate pretinsele indicii ca "a mai umblat cineva la masina", cand stiau foarte bine ca am venit din Suceava in Bacau exact pentru aceasta problema si practic nu faceam altceva decat sa astept?
7. De ce au facut o reparatie pe banii mei fara sa-mi ceara acordul? Daca nu aveam bani la mine plecam pe jos acasa?
8. De ce au amanat sa ma cheme pana la ora inchiderii, cumva pentru a fi mai presat de timp si sa cedez mai usor cand imi vor baga factura in fata?
9. Ce garantie am ca din masina mea nu au fost scoase diverse componente, doar pentru a depana o alta masina? (asa cum imi povesteau la telefon ca au luat de pe alta masina un senzor sa verifice daca e de la el, iar apoi in discutia directa au pretins ca de fapt au luat nu un senzor ci calculatorul...)

Cu stima,
Gabriel Citron
Cee'd 1.6 GSL AT+ESP+etc - Pewter Beige

Misu
pensionar
Posts: 482
Joined: 01 Feb 2008, 11:22
Auto:
Location: Bucuresti

Re: ALTI Motors Bacau - Refuz reparatie in garantie

Post by Misu »

sunt niste magari! fa reclamatie la opc pt ca o sa-si ia o amenda mare,mare,mare!!!!
eu in locul tau nu as mai avea curaj sa merg cu masina dupa "profesionalismul" celor de la alti motors!
cred ca ar trebui sa trimiti scrisoarea in engleza si la coreeni
2008 HB Best Kompass Blue 1.4 109

cmg_george

Re: ALTI Motors Bacau - Refuz reparatie in garantie

Post by cmg_george »

Foarte urata intamplarea sunt curios ce or sa raspunda cei de la Mit...

gcitron
Posts: 40
Joined: 05 Jun 2007, 14:05
Auto: Ceed HB 2008
Location: Suceava
Contact:

Re: ALTI Motors Bacau - Refuz reparatie in garantie

Post by gcitron »

Bineinteles ca am facut azi reclamatie si la OPC/ANPC. Totusi pentru ca masina e luata in leasing si ei am inteles ca protejeaza doar interesele persoanelor fizice, s-ar putea sa nu vrea sa ma ajute. E discutabil cine e partea vatamata aici, asa ca astept un raspuns din partea lor...
Dar, fiind in cunostinta de cauza, am solicitat sa-mi faca factura si chitanta pe numele meu.
Cee'd 1.6 GSL AT+ESP+etc - Pewter Beige

gcitron
Posts: 40
Joined: 05 Jun 2007, 14:05
Auto: Ceed HB 2008
Location: Suceava
Contact:

Re: ALTI Motors Bacau - Refuz reparatie in garantie

Post by gcitron »

Misu wrote:cred ca ar trebui sa trimiti scrisoarea in engleza si la coreeni
Am facut o plangere aici: http://www.kiamotors.com/Inter_Corp/Inf ... actus.aspx
Ma mai abtin putin si incep sa spamez direct emailuri din companie...
Cee'd 1.6 GSL AT+ESP+etc - Pewter Beige

Misu
pensionar
Posts: 482
Joined: 01 Feb 2008, 11:22
Auto:
Location: Bucuresti

Re: ALTI Motors Bacau - Refuz reparatie in garantie

Post by Misu »

sper sa rezolvi cat mai repede
Last edited by Misu on 05 Nov 2008, 15:48, edited 1 time in total.
2008 HB Best Kompass Blue 1.4 109

Jucarieee
Posts: 138
Joined: 15 Jun 2008, 16:49
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Re: ALTI Motors Bacau - Refuz reparatie in garantie

Post by Jucarieee »

eu sunt curios care este pozitia celor de la Mit....sunt chiar f curios pt k sigur se va mai intampla acest lucru si altor colegi...

sa ne tii la curent...
I`m just a toy so ...don`t play with me !

gcitron
Posts: 40
Joined: 05 Jun 2007, 14:05
Auto: Ceed HB 2008
Location: Suceava
Contact:

Re: ALTI Motors Bacau - Refuz reparatie in garantie

Post by gcitron »

Cee'd 1.6 GSL AT+ESP+etc - Pewter Beige

Arnold12
Posts: 2774
Joined: 02 Jun 2007, 18:23
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Re: ALTI Motors Bacau - Refuz reparatie in garantie

Post by Arnold12 »

Cum or fi ajuns astia sa reprezinte Kia??? :shock:
Cee'd SW 2.0 CRDi 140CP~170CP 6MT TX pregatit sa frustreze...a different ONE
Kia Ceed SW 200Km/h - http://www.youtube.com/watch?v=tsQNcrqPImk
MAX 221km/h pe GPS/Autobahn Austria

gcitron
Posts: 40
Joined: 05 Jun 2007, 14:05
Auto: Ceed HB 2008
Location: Suceava
Contact:

Re: ALTI Motors Bacau - Refuz reparatie in garantie

Post by gcitron »

Am inteles de la dealer ca aia de la service au schimbat placa si acum se agata de lipsa celei de-a doua stampile in cartea de service. Intre timp dealerul mi-a trimis alta carte de service, care contine si cea de-a doua stampila, ca poate mai dau si alta data peste oameni la fel de cooperanti. Va urma...
Cee'd 1.6 GSL AT+ESP+etc - Pewter Beige

gcitron
Posts: 40
Joined: 05 Jun 2007, 14:05
Auto: Ceed HB 2008
Location: Suceava
Contact:

Re: ALTI Motors Bacau - Refuz reparatie in garantie

Post by gcitron »

M-au sunat de la ANPC! Nu ma asteptam, dupa numai doua zile de la depunerea reclamatiei. Mi-au explicat foarte frumos ca, din cauza ca masina e in proprietatea unei persoane juridice (deh, e in leasing), nu ma pot ajuta in mod direct. Pot initia o actiune doar in apararea intereselor persoanelor fizice.
Deci trebuie sa atac in instanta.
Cee'd 1.6 GSL AT+ESP+etc - Pewter Beige

gcitron
Posts: 40
Joined: 05 Jun 2007, 14:05
Auto: Ceed HB 2008
Location: Suceava
Contact:

Re: ALTI Motors Bacau - Refuz reparatie in garantie

Post by gcitron »

Va rog pe voi, cei care ati avut probleme cu sistemul airbag, sa ma ajutati in demersul meu de a recupera costul curatarii mufei de la senzorul frontal de airbag, trimitandu-mi cateva detalii (seria masinii, service-ul unde v-ati rezolvat problema si data aproximativa - pe PM sau public, cum doriti). Iata ce raspunde domnul Gabriel Vlaicu - After Sales Manager la Kia ROMAUTO S.R.L., la tentativa mea de a-l convinge ca si altii au avut probleme similare si au fost rezolvati pe garantie:

"...
Ca sa va raspund la intrebarea legata de numarul cazurilor de erori semnalate la sistemul SRS, conexiuni oxidate, aferent modelului cee’d ar trebui sa verifica la toate cele 22 de ateliere autorizate daca au intalnit acest simptom.Pot sa va raspund ca un singur dealer a schimbat o unitate SRS, motivul a fost ca, in urma unui impact la care s-au activat airbag-urile, aceasta nu s-a mai putut reseta. Acest efect poate fi intalnit si la alte brand-uri echipate similar.
Tot legat de acest subiect, va confirm faptul ca nu exista, inca intocmit de producator, vre-un raport tehnic de calitate sau rechemare la modelele Kia.
..."
Cee'd 1.6 GSL AT+ESP+etc - Pewter Beige

gcitron
Posts: 40
Joined: 05 Jun 2007, 14:05
Auto: Ceed HB 2008
Location: Suceava
Contact:

Re: ALTI Motors Bacau - Refuz reparatie in garantie

Post by gcitron »

Daca va plictisiti si vreti sa cititi tot schimbul de replici cu Gabriel Vlaicu - After Sales Manager KIA ROMAUTO (adica importatorul), in ordine invers cronologica:

Buna ziua,

1. Din nou nu imi raspundeti CAND a fost inregistrata in sistem, ci doar ce informatii au fost inregistrate. Ma puteti ajuta cu aceasta informatie sau nu aveti acces la ea?
2. Sunt de acord sa efectuati ce expertiza doriti pe cheltuiala dumneavoastra, daca puteti obtine informatii relevante.
3. Nu discutam acum de garantia la perforarea caroseriei, deci nu are nici o relevanta unde a fost revopsita aripa.

Toate cele bune,
Gabi Citron

2008/11/19 Gabriel Vlaicu - After Sales Manager:
> Buna ziua stimate domn,
> 1.Seria de identificare : U5YFF24238L118885 , cu data de productie
> 14.05.2008, a fost inregistrata,in sistemul international Kia, cu data de
> livrare 26.05.2008.
> 2.Legat de constatarea efectuata de dealer-ul autorizat Altimotors
> va reconfirm ca, pana la o alta expertiza tehnica autorizata, este singura
> rezolutie pe care o putem lua in consideratie.Nu am primit de la
> asiguratorul indicat de dvs. , pana acum, datele cerute de noi.
> 3.In cazul in care va adresati producatorului Korean, va rog sa
> evocati toata istoria cazului dvs. incepand cu reparatiile anterior
> efectuate.Conditiile de garantie acordate de producator , precizate in
> caietul de garantie, sunt conforme cu legislatia Internationala si locala in
> vigoare.Conditiile de acordare, a garantiei contractuale, sunt competitive
> si asemanatoare cu ale altor multi importatori de brand-uri auto .
> Asa cum v-am promis in raspunsurile mele anterioare, va voi informa direct
> despre rezolutia asiguratorul precizat de dvs.
> Cu stima,
> G.Vlaicu
>



Buna ziua,

Ma interesa exact CAND a fost introdusa in sistem, acum evident ca e
introdusa. Ma puteti ajuta cu aceasta informatie?
Intre timp va pregatesc o lista cu cateva cazuri similare care au fost
rezovati pe garantie, pentru ca se pare ca nu sunteti corect informat.
Vad ca insistati cu gaselnita celor de la Alti cu mufa
murdarita/neconectata/stricata/etc (si ce variante or mai fi emis de-a
lungul timpului) in vopsitorie, fara sa recunoasteti ca nu au nici o
dovada care sa o sustina si puteti la fel de usor sa ma acuzati direct
pe mine ca am facut masina bucati. In principiu, cand acuzi pe cineva
ar trebui sa prezinti si probe, altfel e prezumtiv nevinovat... Nu va
invidiez, sunteti in situatia ingrata sa alegeti intre cuvantul meu si
cuvantul unui om din serice-ul Alti, iar alegerea a doua este evident
mult mai comoda pentru dumneavoastra.
Oricum, sper sa gasesc mai multa intelegere la coreeni, poate ei tin
mai mult la imaginea brandului decat dumneavoastra, dar as avea nevoie
si de data la care masina a fost efectiv introdusa in sistem, pentru a
putea prezenta imaginea de ansamblu a evenimentelor, cu informatii pe
care le pot verifica si ei. Va multumesc.

Toate cele bune,
Gabi Citron

2008/11/11 Gabriel Vlaicu - After Sales Manager:

>
>
> Buna seara stimate domn,
>
> In primul rand vreau sa precizez ca nu am evitat raspunsurile la intrebarile
> dvs.Legat de problema ridicata de dvs. pentru a va furniza un raspuns
> corect, aveam nevoie de informatiile pe care vi le-am cerut.Multumesc pentru
> faptul ca mi le-ati furnizat acum.
>
> Vom lua legatura cu asiguratorul care v-a indreptat spre service-ul
> Auto Naharneac, neautorizat Kia.
>
> Legat de declararea masinii dvs. in sistemul de garantie international Kia,
> va confirm faptul ca aceasta este inregistrata.Caietul de service, duplicat,
> pe care l-ati primit ulterior cu stampila aplicata, este o dovada in acest
> sens.Dealer-ul din Bacau a suspectat lipsa stampilei din caietul de service,
> initial si s-a adresat Importatorului Kia Romauto pentru confirmare dar asa
> cum v-am mai declarat, nu acesta a fost motivul refuzului.
> Ca sa va raspund la intrebarea legata de numarul cazurilor de erori
> semnalate la sistemul SRS, conexiuni oxidate, aferent modelului cee'd ar
> trebui sa verifica la toate cele 22 de ateliere autorizate daca au intalnit
> acest simptom.Pot sa va raspund ca un singur dealer a schimbat o unitate SRS
> , motivul a fost ca, in urma unui impact la care s-au activat airbag-urile,
> aceasta nu s-a mai putut reseta.Acest efect poate fi intalnit si la alte
> brand-uri echipate similar.
>
> Tot legat de acest subiect, va confirm faptul ca nu exista, inca intocmit de
> producator, vre-un raport tehnic de calitate sau rechemare la modelele Kia.
>
> Legat de diagnoza pe care doriti s-o efectuati la sistemul SRS , in
> Bucuresti exista doua ateliere autorizate la care puteti apela.Adresele le
> gasiti foarte usor accesand site-ul oficial www.kia.ro, rubrica service.
>
> In plus acest raspuns va ajunge, in Cc , pe adresele sefilor de service pe
> care-i puteti contacta prin e-mail.
>
> Inca odata va multumesc pentru intelegere.
>
> Cu stima,



Gabriel Citron to sv3, Gabriel
show details Nov 10 (9 days ago) Reply


Buna ziua,

Imi place cum evitati intrebarile care nu va convin. Si observ ca
versiunea actuala este ca acel conector nu era conectat. Va raspund la
intrebarile dumneavoastra, cu toate ca nu vorbim acum de garantia la
perforarea caroseriei:
Asigurator: ASITRANS
Service: Auto Naharneac

Acum ma astept sa-mi raspundeti si dumneavoastra le intrebarile mele:

1. Inteleg ca stampila nu a fost o problema, dar masina era introdusa
in sistem? Daca nu, acest lucru cand s-a rezolvat?
2. Cate cazuri de erori la sistemul air-bag au existat la Cee'd tocmai
din cauza mufelor murdare si oxidate, pe masini la care nu aveti nici
un fel de suspiciuni ca ar fi umblat cineva?


Cu stima,
Gabriel Citron





Gabriel Vlaicu - After Sales Manager to me, nicu.costica, Mihai
show details Nov 10 (9 days ago) Reply


Buna ziua si La Multi Ani!

Concluzia finala o pot formula numai dupa ce dvs. imi veti declara numele
atelierului unde v-a fost reparata masina, asa dupa cum ati declarat dvs. in
sesizarea initiala.
Totodat v-am cerut si numele societatii de asigurari care v-a directionat
spre acel service.
Dealer-ul , autorizat Kia, Altimotors, asa dupa cum ati vazut si dvs. in
mesajul directorului general al acestei companii, declara o interventie
neautorizata la senzorul din bara aferent instalatiei airbag.Pentru a
infirma sau confirma declaratia acestuia avem nevoie sa aflam la ce anume
s-a umblat la service-ul anterior.
Conectorul gasit de dealer-ul nostru din Bacau nu era conectat, asa cum
declara acesta si de acea s-a oxidat.
Asa dupa cum am precizat in raspunsul meu, daca comunicarea, dintre dvs. si
reprezentantii dealer ului din momentul reparatiei, nu v-a satisfacut nu pot
decat sa le-o imput lor dar in acelasi timp confirm metoda de diagnosticare
folosita.
Atat timp cat acest dealer, autorizat, a investit in sculele speciale ,
literatura si instruirea de specialitate sunt sigur de declaratia tehnica
sa.Daca as avea motive sa cred ca declaratia sa este falsa , atunci voi
intreprinde o contraexpertiza, cu acceptul dvs. la un alt dealer autorizat
Kia.
Pana atunci insa astept, in continuare, sa-mi raspundeti la primele 2
intrebari.

Multumesc.


Gabriel Citron to Gabriel, nicu.costica, Mihai
show details Nov 9 (11 days ago) Reply

Buna ziua,

Sunt dezamagit ca ati tras deja concluziile. Eu declar ferm ca nu a
intervenit nimeni in instalatia electrica, nu stiu de unde ati dedus
ca eu recunosc contrariul. Reparatia zgarieturii de pe aripa (am sa
caut fotografii sa vedeti despre ce a fost vorba) nu a implicat din
cate stiu nici macar demontarea aripii, cu atat mai putin a barei.
Recunosc faptul ca nu cunosc unde e localizat exact conectorul in
cauza, dar, fiind vorba de un sistem de securitate, ma astept sa fie
intr-un loc relativ greu accesibil. Hai sa zicem, noroiul poate
proveni din surse "naturale", ca traim in Romania, dar povestea cu
firele innadite si banda izolatoare e foarte greu de inghitit. Acum am
observat ca au reformulat "fire innadite" cu "prost mufat" si sustin
in continuare prezenta benzii izolatoare. Hai sa fim seriosi, de ce ar
inveli cineva un conector cu banda, sau ce inseamna de fapt "mufat cu
banda"? In prima versiune cand firele erau innadite, mergea si banda,
dar asa...
Ma dezamageste ca nu va puneti deloc problema de ce nu mi-au aratat
toate aceste probleme, daca ele au existat cu adevarat.

Pentru a continua discutia intr-o directie mai constructiva, va rog sa
ma lamuriti in doua privinte:
1. Inteleg ca stampila nu a fost o problema, dar masina era introdusa
in sistem? Daca da, de ce m-au facut sa ma agit degeaba in aceasta
privinta? Daca nu, acest lucru cand s-a rezolvat?
2. Puteti sa va informati cate cazuri de erori la sistemul air-bag au
existat la Cee'd tocmai din cauza mufelor murdare si oxidate, pe
masini la care nu aveti nici un fel de suspiciuni ca ar fi umblat
cineva? Daca nu, cate cazuri ar fi suficiente sa va gasesc pentru a
considera acest subiect incheiat?

Multumesc domnului Nicu Costica, am primit deja duplicatul cartii de service.

Cu stima,
Gabriel Citron

P.S. La multi ani!

2008/11/7 Gabriel Vlaicu - After Sales Manager:

> Buna ziua domnule Gabriel Citron,
>
>
>
> In urma sesizarii dvs. am verificat la dealerii, din reteaua autorizata Kia,
> cele declarate de dvs.Mai jos gasiti raspunsul formulat de dealer-ul
> autorizat Kia din judetul Bacau, Alti Motors srl.
>
>
>
> Discutand si cu reprezentantul de vanzari, al dealer-ului MIT MOTORS INT'L ,
> de unde ati ridicat autoturismul, acesta confirma faptul ca in caietul de
> service s-a omis aplicarea stampilei companiei .Prin urmare l-am rugat, pe
> acesta, sa va emita un duplicat al caietului de service, stampilat.
>
>
>
> Prin constatarea efectuata de atelierul autorizat Kia , autorizatie RAR
> Nr:2336/17.12.2004 clasa I, II, III si IV, conform RNTR4 – 2003, rezulta
> faptul ca motivul refuzului acordarii garantiei , pentru solicitarea dvs.
> "martor Airbag aprins", nu a fost acea lipsa a stampilei vanzatorului
> initial, ci faptul ca s-a intervenit la masina dvs. asupra instalatiei
> electrice aferenta sistemului airbag, de un service neutorizat Kia , lucru
> confirmat si de dvs. in sesizare.
>
>
>
> Prin urmare va rog sa-mi declarati numele companiei de asigurari si al
> atelierului unde s-a efectuat reparatia aripii stanga fata.
>
>
>
> Va intreb acest lucru deoarece , Producatorul garanteaza , 10 ani,
> antiperforarea caroseriei daca aceasta este remediata corespunzator, cu
> elemente si piese originale.Toate mentiunile legate de acest subiect,
> Garantia limitata Antiperforare, le gasiti descrise in Caietul de Garantie
> si Intretinere pagina 9.
>
> Tot in acelasi caiet de garantie gasiti la, pagina 19, rubrica legata de
> inregistrarile inspectiei anuale periodice.Aceste inregistrari trebuie
> efectuate, numai, la dealerii autorizati Kia, din retelele autorizate Kia .
>
>
>
> In continuare confirm procedura de diagnoza aplicata de dealerul nostru din
> Bacau , respectiv probarea unei unitati de airbag SRSCM si a unui alt senzor
> functional.Conform codului de defect detectat, manualul de reparatie
> recomanda acest lucru.Aveti atasat o copie dupa pagina electronica a
> manualului de reparatie al cee'd-ului.
>
> Totodata, in cazul oricarei interventii la sistemul SRS/Airbag , tehnicianul
> trebuie sa intrerupa alimentarea autovehicului.In caz contrar risca sa se
> declanseze un anumit airbag , fapt care ar duce la accidentarea sau chiar si
> decesul acestuia.De aceea cred ca vi s-a resetat automat computerul de bord
> dupa interventie.Banuiesc ca nu vi s-a explicat , la timp si corect,
> motivul.
>
> Vis a vis de modul de comunicare al dealer-ului cu clientii, recunosc ca ,
> acesta, mai are de invatat.Procesul de abordare si tratemnt al clientilor,
> intitulat de producatorul Korean " 10 pasi", a fost introdus , relativ, de
> curand si anumiti dealeri mai au de stabilit proceduri de urmarire si
> comnuicare cu clientii.Sper sa eliminam, cat mai curand si aceste
> neajunsuri.
>
>
>
> In continuare astept de la dvs. numele reparatorului care v-a efectuat
> reparatia.Daca acesta nu face parte din reteaua autorizata Kia din Romania,
> cu parere de rau, nu va putem returna contravaloarea achitata de dvs. la
> Alti Motors.
>
>
>
> Cu stima,
>
>
>
> ________________________________
>
> From: Mihai Tincu
> Sent: Friday, November 07, 2008 1:19 PM
> To: gabivlaicu
> Subject: refuz garantie
>
>
>
> Stimate domnule Director
>
> Referitor la refuzul garantiei la auto cee'd,ssU5YFF24238L118885,precizez
> urmatoarele:
>
> -la cererea clientului de remediere a defectului'martor air-bag aprins' ,s-a
> procedat la diagnoza computerizata constatandu-se codurile de defect DTC
> 1328 si 1329,sensor impact frontal sofer defect ,respectiv eroare
> comunicatie cu acest sensor.Ca atare s-a procedat la verificarile sistemului
> air-bag in vederea remedierii.Mentionez ca acestea s-au facut conform
> manualului de reparatie ,care prevede inclusiv inlocuirea sensorului si a
> calculatorului SRSCM.
>
> -la demontarea acoperitorului bara fata s-a constatat ca masina a fost
> reparata pe partea stanga fata ,lucru recunoscut si de client.Acesta a
> declarat ca a reparat masina intr-un service agreat de asiguratorul
> dumnealui.
>
> S-a gasit conectorul cablajului sistem air-bag,pozitionat in dreptul
> carenajului stg.fata prost mufat,cu banda izolatoare care nu provine din
> fabricatie,plin de noroi.Acest defect a fost remediat.
>
> -in consecinta,nefiind un defect de fabricatie ci un rezultat al unei
> interventii neautorizate am dispus refuzul garantiei si facturarea catre
> client in baza devizului de lucrari.
>
> Cu stima
>
> Mihai Tincu
>
> Director General
>
> Alti Motors,KIA BACAU
>
Cee'd 1.6 GSL AT+ESP+etc - Pewter Beige

AlinC.
Posts: 399
Joined: 24 Jun 2008, 02:50
Auto:
Location: Iasi
Contact:

Re: ALTI Motors Bacau - Refuz reparatie in garantie

Post by AlinC. »

Jos palaria pentru cum te tii de capul lor. Nu renunta, asa ar trebui sa facem toti.
Pro_Cee'd 1.6 DSL HP Classic, Piston Gray
+ESP +alte optionale
ODO: ~40.000 km
B 92 AXF
Jurnal de bord
Need 4 Sticker:: magazin online de stickere auto

gcitron
Posts: 40
Joined: 05 Jun 2007, 14:05
Auto: Ceed HB 2008
Location: Suceava
Contact:

Re: ALTI Motors Bacau - Refuz reparatie in garantie

Post by gcitron »

Inca un episod:

Buna ziua,

1. Ati inteles foarte bine ce va intreb, pentru ca am detaliat in trecut sensul pe care il dau intrebarii, insa dumneavoastra continuati sa-mi insultati inteligenta divagand in explicatii. Reformulez: Daca exista un singur "sistem" si pentru "sales", si pentru "manufacturing", si pentru "after sale" si/sau "service", in ce zi au fost introduse in sistem informatiile privind livrarea masinii catre client, astfel incat masina sa fie accesibila in zona de after sale/service? Deci, cand a fost introdusa masina in sistem din punct de vedere al celor de la service?
2. Eu tocmai asta reclam, ca oamenii din service-ul autorizat Kia - Alti Motors Bacau se incurca si se contrazic in declaratii si ati putut observa chiar dumneavoastra lucrul acesta. Rolul dumneavoastra este sa aparati interesele clientilor si nu a retelei de service-uri autorizate. Daca politica firmei prevede invers sau nu prevede nimic, imi pare inca o data rau ca am ales Kia.
3. Putem incheia discutia pe tema asta? Stiu de ce tot insistati, dar puteti sa va opriti, am prins ideea...

Cu stima,
Gabi Citron

2008/11/21 Gabriel Vlaicu - After Sales Manager :
> Buna ziua,
> 1.Eu v-am raspuns corect la intrebare.Data inregistrarii in system
> reprezinta data vanzarii catre dvs.Declararea acesteia se poate face, de
> catre dealer, in maxim 30 de zile de la predarea autovehiculului catre
> client.
> 2.Inca odata sustin ca , odata efectuata o constatare intr-un
> service autorizat Kia, aceasta este o constatare autorizata si luata in
> consideratie de importator.Daca dvs. o contestati puteti sa apelati la un
> alt service autorizat sau o alta organizatie abilitata.Nu eu v-am recomandat
> aceasta cale , dvs. ati ales-o si asa cum am mai mentionat este dreptul dvs.
> sa apelati la aceasta cale.
> 3.In caietul de service,la verificarea anuala anticoroziva si
> perforare, trebuie mentionate reparatiile efectuate la caroserie, prin
> reparare cat si ptr.elementele inlocuite.Asa cum v-am declarat anterior ,
> elementele deformate si reparate, nu mai pot fi acoperite de
> garantie.Aceeasi situatie ptr. elementele neoriginale inlocuite.
> Cu stima,
> G.Vlaicu
>
Cee'd 1.6 GSL AT+ESP+etc - Pewter Beige

Post Reply

Return to “Alti Motors”