ALTI Motors Bacau - Refuz reparatie in garantie
Posted: 05 Nov 2008, 11:33
Va prezint un abuz al celor de la Alti Motors Bacau. Suma e derizorie si cred ca pe asta se bazeaza si ei cand fac asemenea gainarii. Textul de mai jos l-am trimis la diversi reprezentanti ai dealerului Mit Motors Intl (de la care am achizitionat masina), ca prim pas in demersurile de a schimba ceva din lumea asta plina de escroci. Va tin la curent, sa vedeti ce va urma...
Buna ziua,
Am achizitionat un autoturism Kia Cee'd de la firma dumneavoastra si dupa scurt timp (mai exact dupa prima spalare) martorul "Air Bag" din bord s-a aprins in mers, iar apoi dupa fiecare pornire se stingea doar pentru o secunda, ramanand in restul timpului aprins.
Pentru ca sunt din Suceava si nu exista un service autorizat, am amanat din lipsa de timp diagnosticarea acestei probleme. Ieri am vizitat service-ul ALTI Motors SRL din Bacau dupa o programare telefonica prealabila.
Inca de la predarea actelor masinii mi s-a comunicat ca in cartea de service (atasez scanare) lipseste o stampila si ca actele nefiind in regula ei nu pot sa remedieze pe garantie. Le-am spus ca iau masina si plec cu ea la Bucuresti, dar au spus ca rezolva ei cumva.
Dupa o ora timp in care nu am primit nici un fel de informatii am intrebat care e situatia si cat dureaza, pentru ca nu vroiam sa stau pe capul lor. Mi-au spus ca pot sa plec si ma suna ei.
M-au sunat dupa ora 12 sa-mi spuna ca trebuie sa rezolv cu "cei de la Bucuresti" pentru ca masina "nu apare in sistem" si ei nu vor sa faca reparatii pe care nu le va deconta nimeni. Din nou le-am propus sa iau masina si sa ma duc cu ea la Bucuresti si din nou mi-au spus ca nu e cazul, dar sa vorbesc cu dealerul s-o "introduca in sistem". In timpul aceleasi convorbiri m-au anuntat:
- au schimbat un senzor de airbag cu altul de pe alta masina (?!?!?) si nu e senzorul, dar mai investigheaza
- ca au gasit o problema si la CB
- ca a mai umblat cineva la consola centrala si n-a pus-o cum trebuie la loc - au gasit ei un surub in masina
- ca au gasit niste fire "innadite si izolate cu banda" (?!?!?)
Dupa aceasta lista de probleme "gasite" m-au intrebat cine a mai umblat la masina. Le-am povestit (cu toate ca nu parea sa aiba legatura cu lista lor) ca aripa st/fata si laterala barei au fost "sterse" in timp ce masina se afla parcata, la doua zile dupa ce am achizitionat masina. Am fost sa le vopsesc la un service autorizat recomandat de asigurator cu care au decontare directa. Nu exista nici un motiv pentru care as putea crede ca acolo au umblat la consola centrala si la senzorul de airbag. Oricum, la fel de bine pot fi acuzat si eu fara dovezi ca mi-am facut masina bucati, ca doar nu ma putea opri nimeni. De ce nu m-au chemat sa-mi arate daca tot intentionau sa ma taxeze?
Mai am de adaugat un amanunt: Plimbandu-ma in timp ce asteptam, am trecut prin fata service-ului si am vazut masina in curte! Era deja ora 4. Nimeni nu ma sunase sa ma anunte. Am intrat, persoana de la receptie era vadit surprinsa si mi-a spus sa merg in atelier sa vorbesc cu seful ca probabil e gata. Ce a urmat nu mai are rost sa va povestesc, in final am cedat si am platit, pentru ca nu aveam de gand sa las masina acolo si sa ma intorc la Suceava cu trenul pentru a-mi cauta dreptatea. Probabil pe asta s-au bazat si ei.
Din punctul meu de vedere rezultatul din deviz e foarte clar: un conector oxidat si murdar a cauzat erorile (CONTACT IMPERFECT LA CUPLA DINTRE SRSCM SI SENZORUL DE IMPACT DATORAT MIZERIEI SI A APEI). Aceasta problema (erori de AirBag din cauza conectorilor oxidati) a fost semnalata si de alti posesori de Cee'd (pe http://www.clubkia.ro), dar ei au avut mai mult noroc si li s-a rezolvat pe garantie. Va rog sa ma ajutati in rezolvarea catorva probleme:
1. Nu am o confirmare ca aceasta masina este "introdusa in sistem", respectiv acoperita de garantie. Una din amenintarile pe care le-am auzit a fost ca "poate sa-mi cada si motorul pe jos ca nu mi-l repara nimeni pe garantie daca masina nu-i in sistem" si cred ca de fapt din acest motiv au inceput sa caute pretexte sa ma puna sa platesc
2. Sa imi recuperez banii incasati abuziv pentru reparatia unei probleme acoperita de garantie
3. Pana nu vad rezultatul diagnozei pentru sistemul AirBag (nu au vrut sa mi-o furnizeze sub pretextul ca nu au imprimanta ?!?!?), eu nu am nici o dovada ca au remediat problema, pot sa cred ca au dezactivat doar avertizarea.
si mai am cateva intrebari retorice:
4. Care a fost problema cu CB, pentru ca in deviz nu apare nimic si totusi am gasit CB-ul cu toate informatiile resetate, inclusiv data/ora
5. Daca tot au desfacut consola centrala si sustin ca acel surub gasit in masina era de acolo, de ce nu l-au pus la loc?
6. De ce nu m-au chemat sa-mi arate pretinsele indicii ca "a mai umblat cineva la masina", cand stiau foarte bine ca am venit din Suceava in Bacau exact pentru aceasta problema si practic nu faceam altceva decat sa astept?
7. De ce au facut o reparatie pe banii mei fara sa-mi ceara acordul? Daca nu aveam bani la mine plecam pe jos acasa?
8. De ce au amanat sa ma cheme pana la ora inchiderii, cumva pentru a fi mai presat de timp si sa cedez mai usor cand imi vor baga factura in fata?
9. Ce garantie am ca din masina mea nu au fost scoase diverse componente, doar pentru a depana o alta masina? (asa cum imi povesteau la telefon ca au luat de pe alta masina un senzor sa verifice daca e de la el, iar apoi in discutia directa au pretins ca de fapt au luat nu un senzor ci calculatorul...)
Cu stima,
Gabriel Citron
Buna ziua,
Am achizitionat un autoturism Kia Cee'd de la firma dumneavoastra si dupa scurt timp (mai exact dupa prima spalare) martorul "Air Bag" din bord s-a aprins in mers, iar apoi dupa fiecare pornire se stingea doar pentru o secunda, ramanand in restul timpului aprins.
Pentru ca sunt din Suceava si nu exista un service autorizat, am amanat din lipsa de timp diagnosticarea acestei probleme. Ieri am vizitat service-ul ALTI Motors SRL din Bacau dupa o programare telefonica prealabila.
Inca de la predarea actelor masinii mi s-a comunicat ca in cartea de service (atasez scanare) lipseste o stampila si ca actele nefiind in regula ei nu pot sa remedieze pe garantie. Le-am spus ca iau masina si plec cu ea la Bucuresti, dar au spus ca rezolva ei cumva.
Dupa o ora timp in care nu am primit nici un fel de informatii am intrebat care e situatia si cat dureaza, pentru ca nu vroiam sa stau pe capul lor. Mi-au spus ca pot sa plec si ma suna ei.
M-au sunat dupa ora 12 sa-mi spuna ca trebuie sa rezolv cu "cei de la Bucuresti" pentru ca masina "nu apare in sistem" si ei nu vor sa faca reparatii pe care nu le va deconta nimeni. Din nou le-am propus sa iau masina si sa ma duc cu ea la Bucuresti si din nou mi-au spus ca nu e cazul, dar sa vorbesc cu dealerul s-o "introduca in sistem". In timpul aceleasi convorbiri m-au anuntat:
- au schimbat un senzor de airbag cu altul de pe alta masina (?!?!?) si nu e senzorul, dar mai investigheaza
- ca au gasit o problema si la CB
- ca a mai umblat cineva la consola centrala si n-a pus-o cum trebuie la loc - au gasit ei un surub in masina
- ca au gasit niste fire "innadite si izolate cu banda" (?!?!?)
Dupa aceasta lista de probleme "gasite" m-au intrebat cine a mai umblat la masina. Le-am povestit (cu toate ca nu parea sa aiba legatura cu lista lor) ca aripa st/fata si laterala barei au fost "sterse" in timp ce masina se afla parcata, la doua zile dupa ce am achizitionat masina. Am fost sa le vopsesc la un service autorizat recomandat de asigurator cu care au decontare directa. Nu exista nici un motiv pentru care as putea crede ca acolo au umblat la consola centrala si la senzorul de airbag. Oricum, la fel de bine pot fi acuzat si eu fara dovezi ca mi-am facut masina bucati, ca doar nu ma putea opri nimeni. De ce nu m-au chemat sa-mi arate daca tot intentionau sa ma taxeze?
Mai am de adaugat un amanunt: Plimbandu-ma in timp ce asteptam, am trecut prin fata service-ului si am vazut masina in curte! Era deja ora 4. Nimeni nu ma sunase sa ma anunte. Am intrat, persoana de la receptie era vadit surprinsa si mi-a spus sa merg in atelier sa vorbesc cu seful ca probabil e gata. Ce a urmat nu mai are rost sa va povestesc, in final am cedat si am platit, pentru ca nu aveam de gand sa las masina acolo si sa ma intorc la Suceava cu trenul pentru a-mi cauta dreptatea. Probabil pe asta s-au bazat si ei.
Din punctul meu de vedere rezultatul din deviz e foarte clar: un conector oxidat si murdar a cauzat erorile (CONTACT IMPERFECT LA CUPLA DINTRE SRSCM SI SENZORUL DE IMPACT DATORAT MIZERIEI SI A APEI). Aceasta problema (erori de AirBag din cauza conectorilor oxidati) a fost semnalata si de alti posesori de Cee'd (pe http://www.clubkia.ro), dar ei au avut mai mult noroc si li s-a rezolvat pe garantie. Va rog sa ma ajutati in rezolvarea catorva probleme:
1. Nu am o confirmare ca aceasta masina este "introdusa in sistem", respectiv acoperita de garantie. Una din amenintarile pe care le-am auzit a fost ca "poate sa-mi cada si motorul pe jos ca nu mi-l repara nimeni pe garantie daca masina nu-i in sistem" si cred ca de fapt din acest motiv au inceput sa caute pretexte sa ma puna sa platesc
2. Sa imi recuperez banii incasati abuziv pentru reparatia unei probleme acoperita de garantie
3. Pana nu vad rezultatul diagnozei pentru sistemul AirBag (nu au vrut sa mi-o furnizeze sub pretextul ca nu au imprimanta ?!?!?), eu nu am nici o dovada ca au remediat problema, pot sa cred ca au dezactivat doar avertizarea.
si mai am cateva intrebari retorice:
4. Care a fost problema cu CB, pentru ca in deviz nu apare nimic si totusi am gasit CB-ul cu toate informatiile resetate, inclusiv data/ora
5. Daca tot au desfacut consola centrala si sustin ca acel surub gasit in masina era de acolo, de ce nu l-au pus la loc?
6. De ce nu m-au chemat sa-mi arate pretinsele indicii ca "a mai umblat cineva la masina", cand stiau foarte bine ca am venit din Suceava in Bacau exact pentru aceasta problema si practic nu faceam altceva decat sa astept?
7. De ce au facut o reparatie pe banii mei fara sa-mi ceara acordul? Daca nu aveam bani la mine plecam pe jos acasa?
8. De ce au amanat sa ma cheme pana la ora inchiderii, cumva pentru a fi mai presat de timp si sa cedez mai usor cand imi vor baga factura in fata?
9. Ce garantie am ca din masina mea nu au fost scoase diverse componente, doar pentru a depana o alta masina? (asa cum imi povesteau la telefon ca au luat de pe alta masina un senzor sa verifice daca e de la el, iar apoi in discutia directa au pretins ca de fapt au luat nu un senzor ci calculatorul...)
Cu stima,
Gabriel Citron