Martax Brasov nu se dezminte, ne calca in picioare
Posted: 11 Apr 2010, 13:10
Salutare domnilor
Am sa va povestesc patania mea cu Martax Brasov. In urma cu o luna de zile am trimis un mail catre mai multe service-uri cu privire la acceptarea la prima mea revizie cu consumabilele achizitonate in regim propriu (consumabile de origine kia, mai putin filtru de habitaclu pe care kia nu il face cu carbon si pe care eu l-am vrut de carbon).
Raspunsurile de la diferitele service-uri din Bucuresti, Ploiesti, Brasov, Pitesti au fost impartite, unii accepta, altii “v-or vedea cum arata consumabilele” etc. Raspunsul celor de la Martax Brasov prin vocea sefului de service, D-nul Iuliu Szabo a fost afirmativ, cata vreme consumabilele sunt de origine.
In urma cu cateva zile revin cu un telefon la D-nul Szabo pentru o programare la service in conditiile discutate. Imi confirma telefonic ca ma poate primi cu consumabile mele sambata la prima ora.
Ma prezint la service, ii arat consumabilele din portbagaj, imi da acceptul ca sunt OK si atunci facem foaia de “internare”. Masina este luata la un mic test in imprejurimile service-ului pentru confirmarea unui zgomot la un amortizor si apoi este bagata in service pentru revizie. Masina este ridicata pe un elevator de un mecanic, scos uleiul, filtrul de ulei, verificata pe la roti, etc. Totul decurgea ok pana cand s-a vazut mai cu atentie ca filtrul de habitaclu nu este brand kia. D-nul Szabo imi comunica ca acel tip de filtru nu imi poate monta si ca trebuie unul de origine pe care ei il pot monta contra unei sume de 120 ron + TVA. Ii explic ca pretul este cam mare, dar in final pot accepta acel filtru.
In timpul discutiei apare un oarecare domn, patron, finantator al service-ului care cu samanta de scandal imi urla ca el nu accepta “unii ca noi astia care venim cu consumabilele noastre”, ca el trebuie sa cumpere piese de la kia de 100.000 euro pe an, ca altfel i se retrage licenta de service kia.
Trivialitatea domnului patron nu s-a terminat aici. “Io ma F..t in cei 110 ron care ii iau de la cei ca tine pe manopera!!” am ramas blocat de limbajul de mahala al acestui domn, care nu s-a prezentat si ulterior am aflat ca este unul din actionarii de la service.
Ma simteam incoltit…masina era pe elevator ridicata, uleiul scos, rotile demontate. Nu stiam ce sa fac. D-nul Szabo imi comunica ca o vom rezolva cumva. Revine patronul sef si-mi zica ca imi poate face manopera cu toate consumabilele lui, cu 540 ron toata revizia. Mi s-a parut o decizie nedreapta. Eu venisem pregatit pentru o plata de 110 ron. Incerc sa-i explic ca nu am venit fara sa discut in prealabil cu cineva, dar era hotarat sa nu ma lase sa vorbesc si ca e compromisul pe care el il poate face in conditiile acelea. Imi dau seama ca nu am cum sa comunic cu astfel de oamenii si cer sa renunt complet la revizie. Astfel, Domnul Szabo, seful service-ului, pentru care am un mare respect (nu stiu cum poate munci intr-un mediu trivial ca acela) imi propune sa-mi puna filtru de ulei si ulei din parte service-ului fara nici un cost astfel sa pot pleca. Probabil ca acele produse le va plati din buzunarul dumnealui pentru a putea stinge conflictul amiabil.
Am plecat cu un gust amar de la Martax Brasov, gust lasat de oamenii care alearga dupa bani si uita ca ei trebuie sa aiba orientare catre utilizatorii de KIA.
O mica observatie as mai avea, in momentul in care am intrat in service am avut impresia ca intru intr-un service de la Dacia. Toate standurile erau “pline” cu Logane de taxi de la Martax. Doar intr-o parte era o KIA lovita de care nu se lega nimeni.
As dori sa stiu si eu daca astfel de oameni precum “patronii de la Martax Brasov” fac cinste brandului KIA si daca cei ce autorizeaza functionarea unui service KIA tolereaza astfel de abordari cu clientii KIA?
De asemenea, eu sunt un simplu utilizator de KIA care posteaza o parere pe un forum. Multumirea mea ar fi daca cineva din staful KIA va putea fi informat de astfel de probleme si s-ar schimba ceva.
Pe aceasta cale, rog reprezentantii Martax Brasov sa-si expuna propria lor parere pe acest forum, ca poate am fost eu prea suparat si am expus situatia partinitor.
Inca odata, vreau sa multumesc Domnului Szabo, seful de service, pentru suportul dat in a iesi din penibilul creat.
Drumuri faine!
Am sa va povestesc patania mea cu Martax Brasov. In urma cu o luna de zile am trimis un mail catre mai multe service-uri cu privire la acceptarea la prima mea revizie cu consumabilele achizitonate in regim propriu (consumabile de origine kia, mai putin filtru de habitaclu pe care kia nu il face cu carbon si pe care eu l-am vrut de carbon).
Raspunsurile de la diferitele service-uri din Bucuresti, Ploiesti, Brasov, Pitesti au fost impartite, unii accepta, altii “v-or vedea cum arata consumabilele” etc. Raspunsul celor de la Martax Brasov prin vocea sefului de service, D-nul Iuliu Szabo a fost afirmativ, cata vreme consumabilele sunt de origine.
In urma cu cateva zile revin cu un telefon la D-nul Szabo pentru o programare la service in conditiile discutate. Imi confirma telefonic ca ma poate primi cu consumabile mele sambata la prima ora.
Ma prezint la service, ii arat consumabilele din portbagaj, imi da acceptul ca sunt OK si atunci facem foaia de “internare”. Masina este luata la un mic test in imprejurimile service-ului pentru confirmarea unui zgomot la un amortizor si apoi este bagata in service pentru revizie. Masina este ridicata pe un elevator de un mecanic, scos uleiul, filtrul de ulei, verificata pe la roti, etc. Totul decurgea ok pana cand s-a vazut mai cu atentie ca filtrul de habitaclu nu este brand kia. D-nul Szabo imi comunica ca acel tip de filtru nu imi poate monta si ca trebuie unul de origine pe care ei il pot monta contra unei sume de 120 ron + TVA. Ii explic ca pretul este cam mare, dar in final pot accepta acel filtru.
In timpul discutiei apare un oarecare domn, patron, finantator al service-ului care cu samanta de scandal imi urla ca el nu accepta “unii ca noi astia care venim cu consumabilele noastre”, ca el trebuie sa cumpere piese de la kia de 100.000 euro pe an, ca altfel i se retrage licenta de service kia.
Trivialitatea domnului patron nu s-a terminat aici. “Io ma F..t in cei 110 ron care ii iau de la cei ca tine pe manopera!!” am ramas blocat de limbajul de mahala al acestui domn, care nu s-a prezentat si ulterior am aflat ca este unul din actionarii de la service.
Ma simteam incoltit…masina era pe elevator ridicata, uleiul scos, rotile demontate. Nu stiam ce sa fac. D-nul Szabo imi comunica ca o vom rezolva cumva. Revine patronul sef si-mi zica ca imi poate face manopera cu toate consumabilele lui, cu 540 ron toata revizia. Mi s-a parut o decizie nedreapta. Eu venisem pregatit pentru o plata de 110 ron. Incerc sa-i explic ca nu am venit fara sa discut in prealabil cu cineva, dar era hotarat sa nu ma lase sa vorbesc si ca e compromisul pe care el il poate face in conditiile acelea. Imi dau seama ca nu am cum sa comunic cu astfel de oamenii si cer sa renunt complet la revizie. Astfel, Domnul Szabo, seful service-ului, pentru care am un mare respect (nu stiu cum poate munci intr-un mediu trivial ca acela) imi propune sa-mi puna filtru de ulei si ulei din parte service-ului fara nici un cost astfel sa pot pleca. Probabil ca acele produse le va plati din buzunarul dumnealui pentru a putea stinge conflictul amiabil.
Am plecat cu un gust amar de la Martax Brasov, gust lasat de oamenii care alearga dupa bani si uita ca ei trebuie sa aiba orientare catre utilizatorii de KIA.
O mica observatie as mai avea, in momentul in care am intrat in service am avut impresia ca intru intr-un service de la Dacia. Toate standurile erau “pline” cu Logane de taxi de la Martax. Doar intr-o parte era o KIA lovita de care nu se lega nimeni.
As dori sa stiu si eu daca astfel de oameni precum “patronii de la Martax Brasov” fac cinste brandului KIA si daca cei ce autorizeaza functionarea unui service KIA tolereaza astfel de abordari cu clientii KIA?
De asemenea, eu sunt un simplu utilizator de KIA care posteaza o parere pe un forum. Multumirea mea ar fi daca cineva din staful KIA va putea fi informat de astfel de probleme si s-ar schimba ceva.
Pe aceasta cale, rog reprezentantii Martax Brasov sa-si expuna propria lor parere pe acest forum, ca poate am fost eu prea suparat si am expus situatia partinitor.
Inca odata, vreau sa multumesc Domnului Szabo, seful de service, pentru suportul dat in a iesi din penibilul creat.
Drumuri faine!