viewtopic.php?f=44&t=7910&start=30 un raspuns partial, dar este totusi un raspuns.
Eu am schimbat bieletele la 23.000 de km. Am mai auzit de situatia in care s-au schimbat bielete si la mai putin de numarul de km-tri mentionati de tine. Acesta este si un punct mai sensibil al masinii. Constructorii cred ca noi mergem doar pe autostrazi.
Poate nu ar strica cine are informatii certe sa actualizeze lista service-urilor autorizate de aici:
viewforum.php?f=95
Drum bun si numai bine.
Ajutor garantie!!!
-
- danezul
- Posts: 4480
- Joined: 26 Sep 2007, 21:08
- Auto: Cee'd LX Best 1,4 Benzina
- Location: Brasov
- Contact:
Re: Ajutor garantie!!!
Kia Ceed 1.4 T-GDi 6MT BEST Blue Flame
ODO: 1200
Jurnal de bord: viewtopic.php?f=165&t=25685
Cee'd LX Best 1,4 Benzina Mars Red Siguranta in trafic prin respect
BV 77 SPD ODO 141.520
Jurnal de bord http://www.clubkia.ro/viewtopic.php?f=5&t=704 Stiri auto moto
ODO: 1200
Jurnal de bord: viewtopic.php?f=165&t=25685
Cee'd LX Best 1,4 Benzina Mars Red Siguranta in trafic prin respect
BV 77 SPD ODO 141.520
Jurnal de bord http://www.clubkia.ro/viewtopic.php?f=5&t=704 Stiri auto moto
Re: Ajutor garantie!!!
salutare ,
-referitor la schimbatul bieletelor antiruliu (sau oricare alta piesa) in termenul de garantie acordat de producator , oricare service KIA(dealer) , are obligatia ca in baza unei sesizari scrise de client sa verifice *** si/sau sa inlocuiasca piesa afectata(daca aceasta intruneste conditiile de garantie = nu este lovita,stramba,burduful taiat, modificata ...etc) in cazul in care o are in stoc ,daca nu in baza sesizarii va comanda piesa .
- verifice*** = dupa verificare in cazul in care sesizarea clientului ,piesa/piesele , nu se incadreaza in conditiile de garantie , service-ul poate solicita clientului contravaloarea operatiei/iilor efectuate pe baza normativului de lucru (de regula acest lucru este comunicat clientului inca din momentul care scrie sesizarea )
-refuzul efectuarii unei reparatiei in garantie, invocand motive care pe client nu-l privesc, ESTE ABUZIV .
Sper ca raspunsul meu sa fie de ajutor.
Cine stie ,cunoaste !!!
-referitor la schimbatul bieletelor antiruliu (sau oricare alta piesa) in termenul de garantie acordat de producator , oricare service KIA(dealer) , are obligatia ca in baza unei sesizari scrise de client sa verifice *** si/sau sa inlocuiasca piesa afectata(daca aceasta intruneste conditiile de garantie = nu este lovita,stramba,burduful taiat, modificata ...etc) in cazul in care o are in stoc ,daca nu in baza sesizarii va comanda piesa .
- verifice*** = dupa verificare in cazul in care sesizarea clientului ,piesa/piesele , nu se incadreaza in conditiile de garantie , service-ul poate solicita clientului contravaloarea operatiei/iilor efectuate pe baza normativului de lucru (de regula acest lucru este comunicat clientului inca din momentul care scrie sesizarea )
-refuzul efectuarii unei reparatiei in garantie, invocand motive care pe client nu-l privesc, ESTE ABUZIV .
Sper ca raspunsul meu sa fie de ajutor.
Cine stie ,cunoaste !!!
Re: Ajutor garantie!!!
Dupa cum am postat si la Sunete fata la Tg Mures lucreaza foarte bine pentru garantii.
posesor ceed 1.4 best machine silver. Cda 25.09 serie 15.11 ridicat 05.12 deja 20500 km B75FUH, Dupa leasing SB 70 RGA, si din 2015
FD IO 15.
FD IO 15.