KIA Cee'd - Garantia de 5/7 ani in limita a 150000 Km
Hmm, se vede ca sunteti amatori... Deci piese remanufacturate inseamna piese reconditionate prin introducerea pe linia de fabricatie. Nu toate piesele se preteaza la asa ceva. Nu va impacientati, pentru ca toti marii producatori utilizeaza in garantie piese noi sau remanufacturate. Fara sa ii spuna clientului, evident.
Si Mercedes...
Si Mercedes...
KIA C'eed 1,6 CRDI XR 115 CP Dakar Yellow - http://www.turatii.ro
ISUZU D-Max 2,5l DSL 136 CP Imperial Blond - http://www.4balls.ro
ISUZU D-Max 2,5l DSL 136 CP Imperial Blond - http://www.4balls.ro
Ador acest forum.
Cee'd SW 2.0 CRDi 140CP~170CP 6MT TX pregatit sa frustreze...a different ONE
Kia Ceed SW 200Km/h - http://www.youtube.com/watch?v=tsQNcrqPImk
MAX 221km/h pe GPS/Autobahn Austria
Kia Ceed SW 200Km/h - http://www.youtube.com/watch?v=tsQNcrqPImk
MAX 221km/h pe GPS/Autobahn Austria
Nu am intentionat sa ofensez prin afirmatiile mele. Ma refeream la amatori in sensul ca nu profesati in materie de automobile - cei profesionisti cunosc aceste aspecte. Mea culpa, limbajul meu nu a fost cel mai academic.MihaiM wrote:Nu se dau explicatii in carte.
L.E. @turatii ia-ti viteza pe forum.destepti.ro
L.E. Amatori nu inseamna idioti la fel cum profesionisti nu inseamna destepti.
KIA C'eed 1,6 CRDI XR 115 CP Dakar Yellow - http://www.turatii.ro
ISUZU D-Max 2,5l DSL 136 CP Imperial Blond - http://www.4balls.ro
ISUZU D-Max 2,5l DSL 136 CP Imperial Blond - http://www.4balls.ro
-
- 3/E
- Posts: 3087
- Joined: 16 May 2007, 13:40
- Auto:
- Location: Constanta
- Contact:
Atata timp cat nu este specificat clar nicaieri ce anume inseamna "remanufacturate" ... te poti trezi cu surprize ... acoperite prin contract de altfel. Evident ca nu spun ca va fi cazul aici, insa remanufacturate ala lasa loc la interpretarituratii wrote:Hmm, se vede ca sunteti amatori... Deci piese remanufacturate inseamna piese reconditionate prin introducerea pe linia de fabricatie. Nu toate piesele se preteaza la asa ceva. Nu va impacientati, pentru ca toti marii producatori utilizeaza in garantie piese noi sau remanufacturate. Fara sa ii spuna clientului, evident.
Si Mercedes...
Ca in anumite "cercuri" remanufacturate inseamna reintroduse pe linia de fabricatie ... se prea poate, insa atata timp cat definitia nu e specificate undeva ... e nasol.
Ford - Fiesta - 1.4 tdci
Exista un cadru legal care permite reconditionarea cu schimbarea sistematica a tuturor subansamblelor de uzura cu altele originale.
Renovarea produselor se efectueaza pornind de la "carcasele" pieselor originale, urmand un caiet de sarcini riguros. Piesele sunt analizate, curatate si verificate in vederea reconditionarii lor. De la caz la caz si in functie de ansamblul din care face parte piese, anumite componente sunt reutilizate dupa efectuarea expertizei sau sunt reprelucrate daca este posibil sau sunt pur si simplu inlocuite cu produse noi, in special in cazul pieselor care au un aport important la rularea in siguranta a autovehiculului.
Nu este nici o problema acest lucru. Exista si se practica din cele mai vechi timpuri. De fapt, v-ati pus problema ce se intampla cu alternatorul sau demarorul sau caseta de directie, defecte in garantie, la orice marca?
Va spun eu ce se intampla. Ni se monteaza la masina un subansamblu functional (nou sau remanufacturat) - nici dealerii nu stiu daca e nou sau remanufacturat - pentru ca ei le primesc din fabrica. Piesa veche este colectata, retrimisa la fabrica, unde ce se intampla? Nu mai e nevoie sa explic. Doar nu va imaginati ca le arunca...
Renovarea produselor se efectueaza pornind de la "carcasele" pieselor originale, urmand un caiet de sarcini riguros. Piesele sunt analizate, curatate si verificate in vederea reconditionarii lor. De la caz la caz si in functie de ansamblul din care face parte piese, anumite componente sunt reutilizate dupa efectuarea expertizei sau sunt reprelucrate daca este posibil sau sunt pur si simplu inlocuite cu produse noi, in special in cazul pieselor care au un aport important la rularea in siguranta a autovehiculului.
Nu este nici o problema acest lucru. Exista si se practica din cele mai vechi timpuri. De fapt, v-ati pus problema ce se intampla cu alternatorul sau demarorul sau caseta de directie, defecte in garantie, la orice marca?
Va spun eu ce se intampla. Ni se monteaza la masina un subansamblu functional (nou sau remanufacturat) - nici dealerii nu stiu daca e nou sau remanufacturat - pentru ca ei le primesc din fabrica. Piesa veche este colectata, retrimisa la fabrica, unde ce se intampla? Nu mai e nevoie sa explic. Doar nu va imaginati ca le arunca...
KIA C'eed 1,6 CRDI XR 115 CP Dakar Yellow - http://www.turatii.ro
ISUZU D-Max 2,5l DSL 136 CP Imperial Blond - http://www.4balls.ro
ISUZU D-Max 2,5l DSL 136 CP Imperial Blond - http://www.4balls.ro
Exact ce spune si andrei0241 este si problema mea. N-a stat nimeni sa explice ce inseamna una si alta. Si cum de obicei frisca nu se trage pe turta noastra, a clientilor, incep sa-mi pun intrebari.
Apoi mai e o chestie: daca e vorba de banii lor apare acest "remanufacturat" in discutie, daca e vorba de banii nostrii, de multe ori, pentru o piesa se schimba tot kitul, vezi ambreiaj vezi bascule cu pivot, distributie sau in cazul tinichigeriei, pentru o afundatura fara muchii in tabla care poate fi trasa cu o ventuza speciala ei sudeaza un fier, o trag si apoi trebuie sa si revopsesti toata suprafata.
Apoi mai e o chestie: daca e vorba de banii lor apare acest "remanufacturat" in discutie, daca e vorba de banii nostrii, de multe ori, pentru o piesa se schimba tot kitul, vezi ambreiaj vezi bascule cu pivot, distributie sau in cazul tinichigeriei, pentru o afundatura fara muchii in tabla care poate fi trasa cu o ventuza speciala ei sudeaza un fier, o trag si apoi trebuie sa si revopsesti toata suprafata.
-
- 3/E
- Posts: 3087
- Joined: 16 May 2007, 13:40
- Auto:
- Location: Constanta
- Contact:
Sa zicem ca "remanufacturate" inseama ce a explicat turatii. Atunci ... ce'au de castigat cei de la Kia scriind in carnetul de garantie ca piesele pot fi nou sau remanufacturate? Ca daca ele tot vin de la fabrica, puteau sa zica doar noi ... si toata lumea dormea linistita (mai ceva ca importatorul ... de vreo luna deja )
Din pacate, de eventuale surprize vom avea parte abia cand va pica ceva ... ceea ce iar nu e de bine
Din pacate, de eventuale surprize vom avea parte abia cand va pica ceva ... ceea ce iar nu e de bine
Ford - Fiesta - 1.4 tdci
Este absolut corecta explicatia data de @turatii cu privire la reconditionarea pieselor . Nu va ganditi acum ca cineva se apuca sa refaca piese care pot implica siguranta ( pivoti , amortizoare , capete da bara ...) . Procedeul se aplica atat pieselor pt piata aftermarket cat si reprezentantelor .
L.E. Pot sa va spun ca am intrebat la mai multe magazine ( firme serioase , nu pravalii de colt de starada ) pt o pompa de servo la golful meu si toti mi-au spus : pretul XX + pompa veche la schimb .Si la Porsche Ro tot acelasi raspuns , numai ca pretul era aproape dublu . Deci si la case mai mari.......
L.E. Pot sa va spun ca am intrebat la mai multe magazine ( firme serioase , nu pravalii de colt de starada ) pt o pompa de servo la golful meu si toti mi-au spus : pretul XX + pompa veche la schimb .Si la Porsche Ro tot acelasi raspuns , numai ca pretul era aproape dublu . Deci si la case mai mari.......